Može li se očekivati da se budu pojavili i autonomna Formula E bolidi ?? ' Vjerojatno nebi ljudi toliko pogibali u tim utrkama.
Može li se očekivati da se budu pojavili i autonomna Formula E bolidi ?? ' Vjerojatno nebi ljudi toliko pogibali u tim utrkama.
To već postoji: https://www.bug.hr/vijesti/odrzana-prva-utrka-autonomnih-formula/158809.aspx
A kad smo kod "tolikih pogibija", od Senne 1994. do Bianchia 2014. zabilježeno ih je ravno - nula. Isto tako i od 2014. do danas.
pogibije ?? ovaj lik je na drogama. Po meni autosport MORA biti opasniji, a ne ovako da klinci sa pelena ravno u formulu 1 (ako tata ima para)
A i kakve su to utrke bez nepredvidivosti i faktora ljudske greške, a pogiblja je profesionalni rizik, kao i u mnogim drugim poslovima.
A i kakve su to utrke bez nepredvidivosti i faktora ljudske greške, a pogiblja je profesionalni rizik, kao i u mnogim drugim poslovima.
toga imamo i previše u stvarnom životu, uvjek se nađe neki debil koji misli da je bolji vozać i ubije sebe i druge sudionike u prometu.
A tek kada postanes paraplegičar ili invalid tek tada shvatis da je novac bez obzira koliko ga imas bezvrijedan jer si si jako sjebao život.
Ma dobro, ali ovo je bilo dosadno sa identičnim bolidima baterijama i motorima. Trebali su dozvoliti natjecanje u razvoju, a ne gokart.
Ma dobro, ali ovo je bilo dosadno sa identičnim bolidima baterijama i motorima. Trebali su dozvoliti natjecanje u razvoju, a ne gokart.
Dosadno je kad su identicni bolidi?
McLaren i Williams proizvode baterije??
Vjerojatno koriste nečije, al onda je fakat čudno zašto se proizvođač ne spominje, a još zanimljivije, kako su toliko povećali kapacitet?
Nisu uopće povećali kapacitet.
Obično natrpaju hrpu spužve između da dobiju čim manji volumni kapacitet, ali budući su to trkaći bolidi vjerovatno su imali neku regulativu pa im je prolazilo.
A sad kad se moraju držati nekih standarda nije nikakav problem maknut spužvu.
Tak da nije to uopće neki napredak, samo tehnologija od prije ~15-30 godina, samo kaj su sad regulativom prisiljeni držati se određenih kriterija.
Ma dobro, ali ovo je bilo dosadno sa identičnim bolidima baterijama i motorima. Trebali su dozvoliti natjecanje u razvoju, a ne gokart.
Dosadno je kad su identicni bolidi?
Da. što više varijabli, to je napetije. gume, šasije, pogoni, aerodinamički dizajn, ovjesi i potom vozači i staze. Sve ukupno -> natjecanje bolje za razvoj.
Formula i je najdosadniji auto sport bas zbog malih promjena u bolidima sto izgledom sto perfomansama, jos ove zujalice su i pitanju dosadnije od ovoga nemoze bit. Pogledajte kaj se desilo Wrc-u kralju auto sporta? postao je dosada zbog restrikcija(ok tu je i bila globalna kriza), sad su dosta toga ukinuli tj dali su pojacati snagu, sirinu, agresivniji izgled, manju masu, itd. wrc izgleda i zvuci bolje nego ikada sto se i vidi po gledanosti kao i pristupanju novih proizvodaca.lp
Ma dobro, ali ovo je bilo dosadno sa identičnim bolidima baterijama i motorima. Trebali su dozvoliti natjecanje u razvoju, a ne gokart.
Dosadno je kad su identicni bolidi?
Da. što više varijabli, to je napetije. gume, šasije, pogoni, aerodinamički dizajn, ovjesi i potom vozači i staze. Sve ukupno -> natjecanje bolje za razvoj.
Zaboli me za razvoj, hocu sport, da se vidi tko je najbolji vozac a ne ciji tim ima vise novaca... Ovako je razvoj tehnologije naustrb sporta...
Ma dobro, ali ovo je bilo dosadno sa identičnim bolidima baterijama i motorima. Trebali su dozvoliti natjecanje u razvoju, a ne gokart.
Dosadno je kad su identicni bolidi?
Da. što više varijabli, to je napetije. gume, šasije, pogoni, aerodinamički dizajn, ovjesi i potom vozači i staze. Sve ukupno -> natjecanje bolje za razvoj.
Zaboli me za razvoj, hocu sport, da se vidi tko je najbolji vozac a ne ciji tim ima vise novaca... Ovako je razvoj tehnologije naustrb sporta...
ako hoćeš sport, odeš na igralište i tražiš ekipu za tri na tri ili na dva mala ili par krugova po atletskoj stazi. Ako misliš pratiti sport gdje su svi u istim bolidima i baš želiš vidjeti koji je vozač bolji, imaš gokart, stock car race, nascar, i gomilu sličnih. Formula bi trebala biti poligon za proširenje granica tehnologije unutar sklopa pravila, odatle su barem vukli ime. Inače se mogu zvati "nissan leaf racing", ili tko im več da gotove pile. Zamisli da ferrari ili mercedes nesmije koristiti svoje mašine u formuli, nego neku generičku mašinu koju odabere fia, koji bi im bio smisao tamo?
Formulu 1 su ubili pravilima, a sada kada treba doći era električnih automobila oni umijesto da puste timove da napreduju i razvijaju nove tehnologije oni ubiju i Formulu E, za koju godinu će se čuditi zašto im je gledanost sve manja. Ovakvi potezi mi izgledaju kao da su ih u Hvatskom saboru izglasali
Ma dobro, ali ovo je bilo dosadno sa identičnim bolidima baterijama i motorima. Trebali su dozvoliti natjecanje u razvoju, a ne gokart.
Dosadno je kad su identicni bolidi?
Da. što više varijabli, to je napetije. gume, šasije, pogoni, aerodinamički dizajn, ovjesi i potom vozači i staze. Sve ukupno -> natjecanje bolje za razvoj.
Dozvoljen je razvoj motora, ali opet ograničen maksimalno dozvoljenom snagom koju pomalo povećaju svake sezone. Bolid i baterija su standardni. Ali to rade da je razvoj jeftiniji. Nisu u startu jedne nove serije odjednom mogli privući velike ulagače. Pa zato idu postepeno. Od pete sezone će to već biti puno ozbiljnije. Ulazi dosta velikih imena u sport.
Po meni je bolje bilo da su napravili lako zamjenjive baterije, a da su pustili da se razvijaju motori bez ograničenja. Imamo električna auta od preko 1MW snage, a oni ovdje dopuštaju do 200KW, i to samo u kvalifikacijama. U utrci je ove sezone dozvoljeno korištenje samo 180KW, dok je prethodih godina bilo sve niže od toga.
Da su napravili zamjenjive baterije, umjesto mjenjanja kompletnog bolida, mogli su napraviti utrke sa više odlazaka u boks, i sa puno jačim motorima. Nije bitno koliko bi zaustavljanja u boksu bilo. ionako u F1 su pokušavali umjetno napraviti više ulazaka u boks... Po meni ovaj razvoj sporo ide, pogotovo kada vidiš za šta su sposobna neka cestovna električna auta. Ali bi i dalje zadržao standardnu šasiju za sve timove. Da bi se razvoj fokusirao na motor, efikasnost i razvoj boljih baterija. A ne da troše sulude pare na razvoj aerodinamike kao u F1.