ma to je to. fedexu se tresu gace
Hrvatska pošta: novi vizualni identitet i fokus na
- poruka: 24
- |
- čitano: 6.964
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
besposlen pop i jariće krsti
i valja novim logotipom objaviti kako se i po 45 minuta u pošti čeka (u bilo koje doba dana) na preuzimanje pisma s povratnicom koje se poštaru nije dalo (nije ni pokušao) predati pa je ostavio papirić te kako se, pri napokon preuzimanju, njegovom šerifskom nadzakonskom visočanstvu, šalterskom uhljebu, moraju dati na provjeru i unos u računalo, a protivno pozitivnim propisima, svi podaci iz osobne (što se ne bi davalo kad bi poštar jednostavno obavio svoj posao). odmah se vidi sinergija i prepoznavanje potreba korisnika. pljuc.
Uzalud to kad...
Poštovani,
online registracija u servis ePošta trenutno nije omogućena.
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Vaša ePošta
...i tako već mjesecima. Fokus na digitalno :)
Gledam sada u ovaj novi "logotip" i pokusavam se sjetiti staroga. I ne ide mi nikako. Pa malo na google i onda sam shvatio zasto se ne mogu sjetiti.
Iste boje, malo igranja s prakticki istim "oblikom" (tu malo obrisemo crne, tamo malo nadopunimo crnom) i to je to. Nema veze. Bar smo mi navikli na preljevanje iz supljeg u prazno. Glavno da neko sa strane pokupi pare i to je to.
Ma što će jedan sortirni centar i jedna pošta carinjenja, zar nije moglo ostati kako je bilo u neka dobra vremena kad je svaki veći grad imao poštu carinjenja i sortirnicu. Recimo ako hoćete poslati pismo u Dubrovnik iz Dubrovnika, onda ono prvo putuje u Split na sortiranje, pa se onda tako sortirano šalje u Dubrovnik.
Mene zanima kada će se početi baviti slanjem i primanjem pošte
Nešto u tom logotipu baš ne izgleda dobro, neke stvari odmah na prvi pogled ne sjedaju i bodu oči.
Npr. dva su "špica" logotipa ublaženi i zaobljeni dok je onaj gore lijevo posve oštar, a ovaj dio gdje ravnina prelazi u kružnicu definitivno nije dobro odrađen i vidi se da prijelaz ne valja.
Ne bi me čudilo da je za ovaj majstorski uradak plaćeno pola milijuna kuna, kako to već ide kod nas.
čekaju...
čekaju...
Redizajnirali su i papiriće. Više nije žuti, rukom ispunjeni nego bijeli isprintan.
Uzalud to kad...
Poštovani,
online registracija u servis ePošta trenutno nije omogućena.
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Vaša ePošta
...i tako već mjesecima. Fokus na digitalno :)
Za "online" registraciju:
Online registracija trenutno nije omogućena.
Zahtjev za korištenjem ePošte možete skinuti ovdje, popuniti ga na računalu i odnijeti ispisanog u dva primjerka u bilo koji poštanski ured.
Hvala na razumijevanju.
Ti bi 2019. sve odradio od kuće? Puno tražiš...
Redizajnirajte 100% managementa i 80% radnika pa možda nešto i napravite. Kako loša firma pa to nije istina
Nešto u tom logotipu baš ne izgleda dobro, neke stvari odmah na prvi pogled ne sjedaju i bodu oči.
Npr. dva su "špica" logotipa ublaženi i zaobljeni dok je onaj gore lijevo posve oštar, a ovaj dio gdje ravnina prelazi u kružnicu definitivno nije dobro odrađen i vidi se da prijelaz ne valja.
Ne bi me čudilo da je za ovaj majstorski uradak plaćeno pola milijuna kuna, kako to već ide kod nas.
Ma baš to. Nedorađeni jeftini geg.
Sama "genijalno-čobanska" ideja je upravo u duhu vremena: hibrid roga i - "geolokacijske oznake" (a da nije tako napisano i da nema promo filmića koji je koštao bar još koju deseticu tisuća kunića, nitko nikad ne bi provalio što im je autor prodao).
To što inače ta oznaka (kružić sa strelicom) znači nešto precizno (strelica!!!), a ovdje je kružić "pijano" ekscentrično postavljen u odnosu na strelicu - Maleševiću ništa ne znači. Dosta je da "nalikuje", jelte. Vjerojatno je to (kao) u 3D, iz neke žablje perspektive...
Ingeniozno poput:
CROmpir / krompir (to što je hr književno krumpir a ne krompir, nema veze jel)
"Hrvatko" (...)
I meni najdraži "PIKASO" ("Pik As" od Pika Vrbovec, pa onda pik-as-o - Picasso "po Vuku" i s umjetničkom slobodom - a onda se Pablo Picasso okreće u grobu).
Mislim da je u logotipu umjesto trube trebao biti puž. Moja žena prekjučer dobila pismo poslano sa Hvara 10.5.2019.
Nešto u tom logotipu baš ne izgleda dobro, neke stvari odmah na prvi pogled ne sjedaju i bodu oči.
Npr. dva su "špica" logotipa ublaženi i zaobljeni dok je onaj gore lijevo posve oštar, a ovaj dio gdje ravnina prelazi u kružnicu definitivno nije dobro odrađen i vidi se da prijelaz ne valja.
Ne bi me čudilo da je za ovaj majstorski uradak plaćeno pola milijuna kuna, kako to već ide kod nas.
Fiverr, nema šta!
Tim gadovima sam čak u dva navrata (nakon prvog katastrofalnog iskustva se ponadaš kako ne mogu ponovno zajebat) platio uslugu "Zadržavanje poštanskih pošiljaka" koja i nije baš jeftina.
Od oko 20ak primljenih pošiljki u tom periodu, za više od polovice je poslana cedulja o primitku pošiljke, te nakon 5dana i vraćene same pošiljke pošiljatelju.
Jedino što sam u tom trenutku moga je pisanje žalbe, na koju NISAMdobionikakav odgovor, a da ne spominjem slučajno povrat novaca.
Napomenuo bih još kako u 5godina koliko sam u ovom gradu i tone primljenih posiljki i paketa, poštar mi je pozvonio za paket samo jednom, te jednom nazvao broj telefona sa paketa!
Lijepa naša novovizualirana Hrvatska pošta!
Mislim da je u logotipu umjesto trube trebao biti puž. Moja žena prekjučer dobila pismo poslano sa Hvara 10.5.2019.
HPu je trenutno najveca mana dostava poste, to im bas ne ide od ruke.
A nije mi bas jasno zasto je otvarac piva logo posti?
Evo baš gledam tu njihovu stranicu za kontakt, kad gle u 21. stoljeću oni nemaju mail već mora ići sve preko telefona
Uspio nekako naći, no izgleda da ne znaju šta mailto: radi.
Ugl, dostava je užasna, ne mislim na "kvalitetu" dostave već na brzinu.
Paket koji je 3. 6. došao u HR iz Kine u samo pet dana još nije došao do mene.
Stvarno mislim ono jebo te, ekspres su.
Mislim da je u logotipu umjesto trube trebao biti puž. Moja žena prekjučer dobila pismo poslano sa Hvara 10.5.2019.
Gledaj to sa pozitivnije strane. Bar je stiglo
Jesu im barem radnu obleku iz štakorsko sive promjenili u govnasto smeđu?đizs.
Tim gadovima sam čak u dva navrata (nakon prvog katastrofalnog iskustva se ponadaš kako ne mogu ponovno zajebat) platio uslugu "Zadržavanje poštanskih pošiljaka" koja i nije baš jeftina.
Od oko 20ak primljenih pošiljki u tom periodu, za više od polovice je poslana cedulja o primitku pošiljke, te nakon 5dana i vraćene same pošiljke pošiljatelju.
Jedino što sam u tom trenutku moga je pisanje žalbe, na koju NISAMdobionikakav odgovor, a da ne spominjem slučajno povrat novaca.
Napomenuo bih još kako u 5godina koliko sam u ovom gradu i tone primljenih posiljki i paketa, poštar mi je pozvonio za paket samo jednom, te jednom nazvao broj telefona sa paketa!
Lijepa naša novovizualirana Hrvatska pošta!
Slična situacija - pokušavali su mi isporučiti paket na krivu adresu (sa koje sam preusmjerio pošiljke).
Sreća da sam provjeravao tracking... Nakon poziva heldesku i traženja da ispune plaćenu uslugu za koju imam račun preusmjerili su pošiljku i za dodatnih samo 5 dana je stigla.
Hrvatska pošta - fikus na digitalnom