Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

poruka: 32
|
čitano: 6.989
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi".
6 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

nadam se da će i proizvođači na fosilna goriva tim putem...bez spremnika za gorivo..skineš sa starog auta

 

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
15 0 hvala 1
3 godine
odjavljen
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Musk ga sere, kao i njegovi kultisti.
 
9 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
veliki pero kaže...
Musk ga sere, kao i njegovi kultisti.

 
Znaci jebote nemoj srati. Imam teslu sada vec 6+ mjeseci, znas koliko puta sam koristio taj kabel? (Nula).

Rekao je da ce kabel kostati $200 i super, kome treba neka kupi.

Kakve veze veze ima takva cinjenica sa "njegovi kultisti"?


11 godina
online
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Znači jebote nemoj ti njatke. Susjed ima tri tesle i stalno su na kabelu koji spaja na utičnicu u podrumu.
I 'kultisti' se odnosi na fanboje koji su u stanju pojest svako govno koje im servira omiljena firma i još se oblizuju, tak da itekako ima veze
14 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
picajzla0707 kaže...
Znači jebote nemoj ti njatke. Susjed ima tri tesle i stalno su na kabelu koji spaja na utičnicu u podrumu.
I 'kultisti' se odnosi na fanboje koji su u stanju pojest svako govno koje im servira omiljena firma i još se oblizuju, tak da itekako ima veze

 
Pa ne pune svi svoje tesle u kuci, koliko ljudi ima mogucnosti puniti svoje automobile u kuci? 

Ako frajer ima 3 tesle, onda si moze kupiti kabel od $200 dolara.

Znaci taj kabel imam, nisam niti znao sto je unutra dok nisam nakon par mjeseci pogledao, nisam ga nikada koristio.

Ako samo 20% ljudi koristi taj kabel, koji je smisao je dati 100% ljudima taj kabel? It's waste.

Ja ti mogu napisati najmanje 10+ stvari koje mi se ne svidaju oko TESLA auto i slicno, ali ovaj kabel i reakcija na sve ovo nije jedna od njih.

16 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

Jedno je reći da od sada na dalje to više nije u standardnoj opremi, ali to maknuti i iz svih neisporučenih narudžbi je pederski. Pitanje je da li se i u tom slučaju može nadoplatiti $200 da ga se ipak dobije jer to više nije nova narudžba. 

Totalno muskovski... nije prvi put da je tražio dodatno više para za nešto što je u prvi mah prodao za manje... Kako kažu, snakeoil saleseman. Da je divlji zapad završio bi u katranu i perju...

Moj PC  
5 1 hvala 0
5 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

Pribojavam se daljnjeg širenja te prakse. Cipele će se isproručivati bez vezica jer ih ionako možemo uzeti sa starih cipela. I uz to će ići neka besmislena statiskika, npr. da se tako godišnje uštedi 80.000 km vezica, čime se može dvaput opasati ekvator! Dvaput! Ekvator! Ma odmah ukinite vezice!!

 
14 0 hvala 0
12 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

ma to sve kriv ea sa dlc-ovima. tad je sve pocelo. onda došao apple sa punjačem. onda elon "đizus" musk i tesla sa kabelima. sad će tcom uz ugovore prestat isporučivat rutere, podravka konzerve bez otvarača, mek burger bez peciva... velim, ea sve zasrao.

Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Solo761 kaže...

Jedno je reći da od sada na dalje to više nije u standardnoj opremi, ali to maknuti i iz svih neisporučenih narudžbi je pederski. Pitanje je da li se i u tom slučaju može nadoplatiti $200 da ga se ipak dobije jer to više nije nova narudžba. 

Totalno muskovski... nije prvi put da je tražio dodatno više para za nešto što je u prvi mah prodao za manje... Kako kažu, snakeoil saleseman. Da je divlji zapad završio bi u katranu i perju...

 
snakeoil saleseman definicija = 

Snake oil is a term used to describe deceptive marketing, health care fraud, or a scam. Similarly, "snake oil salesman" is a common expression used to describe someone who sells, promotes, or is a general proponent of some valueless or fraudulent cure, remedy, or solution.[1] 

https://en.wikipedia.org/wiki/Snake_oil

Znaci ne kuzim zasto ljudi (kao ti) stalno govore da je Musk = snakeoil saleseman kada ocito je da usluge i proizvodi koje TESLA (ili SpaceX) ima, rade, funkcioniraju i slicno.

Isto tako ja ne znam od kuda ti informacija da ljudi koji su vec bili narucili nece dobiti kabel? Sve narudzbe NAKON April 17 nece dobiti kabel, od kuda ti ta informacija i zasto si napisao da je to "pederski" ?

Znaci ili se nisi dovoljno informirao (povrsno?) ili ti znas nesto sto nitko ne zna??

Ovo je tweet samo od jednog TESLA usera

https://twitter.com/StargazerPlaid/status/1515673847151972353

Ja nemam auto 6 godina, ali doslovno sam samo jednom pogledao u tu torbu, sto to uopce je. Nikada koristio nisam.

Ljudi stalno seru po Musk-u, ali skoro pa uvijek radi krivih razloga, doslovno i meni ide na kurac sa stvarima koje radi i prica, dodje mi da ga punch in the face, ali ne kuzim zasto bi ovo bio taj primjer. Ako vecina ljudi ne koristi kabel, zasto bi ga svi imali / dali / it's a waste? 

U cemu je problem? Zasto je "snake oil salesman" radi toga?

Sto god da napravi nije dobro. Od samog pocetka stalno ljudi seru po njemu (sometimes for right reason) ali uvijek nesto, i rekao bih da u 90% vremena uopce nije potrebno raditi kritiku.

Manje kablova je bolje za okolis, zar ne?

Ako ti bas treba, kupis. I to je to!


16 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

Jednostavno, zato što obećaava brda i doline, a isporuči čačkalicu. A da ne govorimo o konstantnom kićenju tuđim perjem. Nije izmislio ništa od toga sa čim se kurči i zbog čega ga ljudi veličaju. Pod izmislio čak i ne smatram da je morao on osobno napraviti prototip nego i sam koncept.

Kratka verzija Musk je uhljeb, da ne dobije hrpu para od države vraga bi poslovao jer mu ekonomski na javnom tržištu poslovi baš i ne blistaju. Sjetimo se samo onih solarnih krovova, prodavao inicjalno po jednoj cijeni pa onda naknadno tražio dodatne novce jer nije baš moglo ići po origigi cijeni. A da na govorimo o tunelima za aute, tzv. "hyperloop" u Las Vegasu. Obećaje palače, a isporući šupu. Zbog toga je snakeoil salesman. 

 

A informacija da ga retroaktivno neće dobiti ni oni koji su već platili mi je iz članka "Kupci, očekivano, nisu pretjerano pozitivno reagirali na ovu najavu, pogotovo stoga što je mobilni adapter izbačen i iz automobila koji su već naručeni i plaćeni." Pošto nisam sljedbenik Musavovog lika i djela ne smatram da svaki članak trebam provjeriti na tri različita izvora nego očekujem da se i tu piše točno. Dakle ako gore boldano nije točno obrati se autoru teksta. Mada me ne bi čudilo da je to bilo APP, no nakon loše reakcije publike su to promjenili da ipak nije retroaktivno...

I opet, da li je OK izbaci taj kabel iz opreme automobila koji su već plaćeni i čekaju isporuku? Sasvim OK je reći "od sada to više nije u serijskoj opremi" i da to vrijedi za sve narudžbe od tog trena na dalje. Ali retroaktivno to napraviti za sve što još nije isporučeno nije u redu. A bome nisam čuo ni da su napravili refund tih $200 koliko sada treba doplatiti da bude u serijskoj opremi. 
A da ne govorimo i o onome od prije koji mjesec da ako platiš $12000 dodatno za autopilot funkciju (o čijoj funkcionalnosti bi se dalo raspravljati) i još neke dodatne gluposti ćeš auto dobiti za 2 mjeseca umjesto 6+ koliko se normalno čeka na isporuku. Znači daj $12000 za DLC, jer taj auto nema ništa dodatno sa strane hardvera, samo soft unlock, i early access?

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.4.2022 8:37 (Solo761).
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

Punjač 50 kuna??? Khm

 

Ne da Epl punjač dođe 250, nego i metar kabla dođe 250. Dva metra su 350. Kupim 20 metara pgp peterožilnog kabla od dva i pol kvadrata za te novce.

 

 

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil

Ako nitko ne koristi kabel, onda smanjis cijenu automobila za iznos kabela i stavis kabel kao dodatak. A on ostavi cijenu istu i na pocetnu cijenu jos dodatak za kabel. To je problem.

Linux, Arch Linux.
14 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

Još malo pa će i volan biti opcija koja se dodatno plaća, i to ako se vozi samo ravno. Za skretanje ulijevo po uzoru na Mercedes se kupuje godišnja pretplata dodatno, a onaj koji skreće i udesno mora još i to.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Ante kaže...

Ako nitko ne koristi kabel, onda smanjis cijenu automobila za iznos kabela i stavis kabel kao dodatak. A on ostavi cijenu istu i na pocetnu cijenu jos dodatak za kabel. To je problem.

 Otkud ti znaš da cijena ostala ista, a kabel se sad mora dodatno naplatiti? 

 

Prvo, cijene rastu iz različitih razloga. Inflacija, cijene materijala, cijene komponenti, cijene prijevoza, cijene nafte, bla bla bla. Cijene svih tesla vozile su se nedavno povećale.

https://electrek.co/2022/03/14/tesla-increases-prices-whole-lineup-cheapest-electric-csr/

 

Drugo, ako auto s kabelom košta 10000 i kabel sam 100 banana i auto mora poskupiti 100 banana zbog bilo čega, može biti politika firme da auto ostane 10000 banana ali se ne uključi kabel.

Auto je poskupio ali je poskupljnje zamaskirano. To ujedno ne znači da dodatnih 100 banana ide u Teslu nego možda nekome drugome.

Zašto je to problem?

 

Baš ti znaš koliko bi jedan Tesla trebao koštati.

15 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Solo761 kaže...

 

Kratka verzija Musk je uhljeb, da ne dobije hrpu para od države vraga bi poslovao jer mu ekonomski na javnom tržištu poslovi baš i ne blistaju. 

 

 Na stranu da je snakeoil salesman s njegovim Marsom, tunelima, solarnim pločama itd. Izgleda da je jer nikako da se pojave, a i nemju puno smisla ti projekti.

 

Ako je uhljeb, nije on kriv, nego država koja ga uhljebljuje, ako uopće itko treba biti kriv.

Subvencije postoje zato da se financiraju poslovi koji bi bez njih bili neprofitabilni (ili da se startaju oni koji u startu ne mogu biti profitabilni).

Gotova priča. Da li će se to pokazati kao dobra investicija to je rizik države, a ako su prekršeni uvjeti, država ga može kazneno ili kako god goniti.

 

12 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Ne vidim smisao kupnje EV auta ako nemam kucu i mogucnost punjenja..pa ko ce bit stalno ovisan o sporim punjacima u centrima i slicno..
AUDIOFIL
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
volegradele kaže...
Ne vidim smisao kupnje EV auta ako nemam kucu i mogucnost punjenja..pa ko ce bit stalno ovisan o sporim punjacima u centrima i slicno..

 Kupuju aute onima kojima to ima smisla. Nekome nema smisla kupiti Passat karavan dizel pa kupi renault Twingo benzinac.

Kako će biti sve više e auta, tako će biti više i bržih punionica pa će više ljudi imati smisla e auto.

Nema se smisla grijati na drva u centru grada ako nemaš gdje pospremiti drva ili nemaš gdje staviti dimnjak... Ne znači da nikome nema smisla.

12 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Mandor kaže...
Ante kaže...

Ako nitko ne koristi kabel, onda smanjis cijenu automobila za iznos kabela i stavis kabel kao dodatak. A on ostavi cijenu istu i na pocetnu cijenu jos dodatak za kabel. To je problem.

 Otkud ti znaš da cijena ostala ista, a kabel se sad mora dodatno naplatiti? 

 

Prvo, cijene rastu iz različitih razloga. Inflacija, cijene materijala, cijene komponenti, cijene prijevoza, cijene nafte, bla bla bla. Cijene svih tesla vozile su se nedavno povećale.

https://electrek.co/2022/03/14/tesla-increases-prices-whole-lineup-cheapest-electric-csr/

 

Drugo, ako auto s kabelom košta 10000 i kabel sam 100 banana i auto mora poskupiti 100 banana zbog bilo čega, može biti politika firme da auto ostane 10000 banana ali se ne uključi kabel.

Auto je poskupio ali je poskupljnje zamaskirano. To ujedno ne znači da dodatnih 100 banana ide u Teslu nego možda nekome drugome.

Zašto je to problem?

 

Baš ti znaš koliko bi jedan Tesla trebao koštati.

 Nebitno je koliko bi trebao koštati. Slobodni su formirati cijenu kakvu žele i s njom konkurirati na tržištu ALI ovdje je riječ o tome da su ljudi naručili automobil s tim punjačem i trebali bi ga dobiti. Ovo je čisti lopovluk i prevara i bilo kakvo pravdanje je glupo. Da sam ja naručio Golfa koji u serijskoj opremi ima rezervni kotač, čekam ga šest mjeseci i onda me iz VW-a obavijeste kako će mi isporučiti auto bez rezervnog kotača a ako ga želim mogu ga doplatiti, ne da bi ih tužio zbog tog kotača nego i za tih 6 mjeseci čekanja nečega što ne želim.

No pošto su kupci Tesli uglavnom idoti nimalo me ne čudi što oni misle kako je ovo super potez. Čudi me da im ne naplati i uklanjanje punjača iz automobila.

5 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

Bedak je onaj ko kupi to sranje od auta, ja kupujem auto na vodik, elektro automobili su totalni promašaj i glupost.

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Pepić kaže...

Bedak je onaj ko kupi to sranje od auta, ja kupujem auto na vodik, elektro automobili su totalni promašaj i glupost.

 Električni automobil, mali gradski, kao drugi auto u obitelji, onima koji imaju garažu, nije glupa kupovina. Kupiti auto na vodik u državi u kojoj je 2025. najavljena prva komercijalna pumpa na vodik je glupost.

15 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
BlueMax kaže...
Mandor kaže...
Ante kaže...

Ako nitko ne koristi kabel, onda smanjis cijenu automobila za iznos kabela i stavis kabel kao dodatak. A on ostavi cijenu istu i na pocetnu cijenu jos dodatak za kabel. To je problem.

 Otkud ti znaš da cijena ostala ista, a kabel se sad mora dodatno naplatiti? 

 

Prvo, cijene rastu iz različitih razloga. Inflacija, cijene materijala, cijene komponenti, cijene prijevoza, cijene nafte, bla bla bla. Cijene svih tesla vozile su se nedavno povećale.

https://electrek.co/2022/03/14/tesla-increases-prices-whole-lineup-cheapest-electric-csr/

 

Drugo, ako auto s kabelom košta 10000 i kabel sam 100 banana i auto mora poskupiti 100 banana zbog bilo čega, može biti politika firme da auto ostane 10000 banana ali se ne uključi kabel.

Auto je poskupio ali je poskupljnje zamaskirano. To ujedno ne znači da dodatnih 100 banana ide u Teslu nego možda nekome drugome.

Zašto je to problem?

 

Baš ti znaš koliko bi jedan Tesla trebao koštati.

 Nebitno je koliko bi trebao koštati. Slobodni su formirati cijenu kakvu žele i s njom konkurirati na tržištu ALI ovdje je riječ o tome da su ljudi naručili automobil s tim punjačem i trebali bi ga dobiti. Ovo je čisti lopovluk i prevara i bilo kakvo pravdanje je glupo. Da sam ja naručio Golfa koji u serijskoj opremi ima rezervni kotač, čekam ga šest mjeseci i onda me iz VW-a obavijeste kako će mi isporučiti auto bez rezervnog kotača a ako ga želim mogu ga doplatiti, ne da bi ih tužio zbog tog kotača nego i za tih 6 mjeseci čekanja nečega što ne želim.

No pošto su kupci Tesli uglavnom idoti nimalo me ne čudi što oni misle kako je ovo super potez. Čudi me da im ne naplati i uklanjanje punjača iz automobila.

 U pravu si. Nisam čitao do kraja. Ti Amerikanci su uvijek čudni. 

Ali vidi ovo. Bug se poziva na REDDIT. A tamo piše: Service Centers have not received official word on this, take this with a grain of salt. Removing this post until we hear official word, as this is incorrect information at this point.

 

14 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Solo761 kaže...

Jednostavno, zato što obećaava brda i doline, a isporuči čačkalicu. A da ne govorimo o konstantnom kićenju tuđim perjem. Nije izmislio ništa od toga sa čim se kurči i zbog čega ga ljudi veličaju. Pod izmislio čak i ne smatram da je morao on osobno napraviti prototip nego i sam koncept.

Kratka verzija Musk je uhljeb, da ne dobije hrpu para od države vraga bi poslovao jer mu ekonomski na javnom tržištu poslovi baš i ne blistaju. Sjetimo se samo onih solarnih krovova, prodavao inicjalno po jednoj cijeni pa onda naknadno tražio dodatne novce jer nije baš moglo ići po origigi cijeni. A da na govorimo o tunelima za aute, tzv. "hyperloop" u Las Vegasu. Obećaje palače, a isporući šupu. Zbog toga je snakeoil salesman. 

 

A informacija da ga retroaktivno neće dobiti ni oni koji su već platili mi je iz članka "Kupci, očekivano, nisu pretjerano pozitivno reagirali na ovu najavu, pogotovo stoga što je mobilni adapter izbačen i iz automobila koji su već naručeni i plaćeni." Pošto nisam sljedbenik Musavovog lika i djela ne smatram da svaki članak trebam provjeriti na tri različita izvora nego očekujem da se i tu piše točno. Dakle ako gore boldano nije točno obrati se autoru teksta. Mada me ne bi čudilo da je to bilo APP, no nakon loše reakcije publike su to promjenili da ipak nije retroaktivno...

I opet, da li je OK izbaci taj kabel iz opreme automobila koji su već plaćeni i čekaju isporuku? Sasvim OK je reći "od sada to više nije u serijskoj opremi" i da to vrijedi za sve narudžbe od tog trena na dalje. Ali retroaktivno to napraviti za sve što još nije isporučeno nije u redu. A bome nisam čuo ni da su napravili refund tih $200 koliko sada treba doplatiti da bude u serijskoj opremi. 
A da ne govorimo i o onome od prije koji mjesec da ako platiš $12000 dodatno za autopilot funkciju (o čijoj funkcionalnosti bi se dalo raspravljati) i još neke dodatne gluposti ćeš auto dobiti za 2 mjeseca umjesto 6+ koliko se normalno čeka na isporuku. Znači daj $12000 za DLC, jer taj auto nema ništa dodatno sa strane hardvera, samo soft unlock, i early access?

 
Znaci Hrvatski clanak je kriv - originalna informacija u Americi je da samo ljudi koji naruce nakon 17 April nece dobiti kabel.

https://topcarnews.net/tesla-orders-starting-april-17-wont-include-mobile-connector-report-s85212.html

Znaci pola sranja koje si napisao / uopce NE POSTOJI i nije relevantno, tj optuzio si bez da uopce znas o cemu pricas. Sve informacije koje imas si napravio na temelju jednog losijeg napisanog clanka.

I koji kurac vezano za refund? Znaci danas je 21.04.2022 - 17.04.2022 je doslovno bio prije 4 dana (Danas je cetvrti dan). Brijem da cijena online nikada i nije bila $400, tj da si ga mogao / mozes kupiti samo po $200. Ako je netko i kupio za $400 slobodno moze traziti refund.

Ja imam samo dobra iskustva sa TESLA (Hrvatska pogotovo) - sto god da je trebalo su napravili i sredili.

Sto se tice Muska-a i njegovog autopilota, ne moras kupiti. Ja nisam, mislim da je autopilot losa stvar, pogotovo u EU gdje je limitiran od strane regulatora. Sto se tice cekanja na aute, jebiga, odi naruci BMW ili Mercedes ili bilo kaj pa ces vidjeti koliko cekas.

https://www.autoexpress.co.uk/features/357439/new-car-delivery-times-2022-how-long-will-you-have-wait

BMW = Customers who order a new BMW are currently facing an average lead time of 20 to 24 weeks. (So good fucking luck!).

Ako TESLA prodaje prvo skuplje aute / opcije da zaradi sto je vise novaca moguce vs jeftinije = frustracija / ali zasto ne kroz business perspective? (Ja bih isto). 

Musk opcenito ima neki success rate od 90% sto god da radi business wise, ja pojma nemam koja firma / tvrtka / pojedinac ima veci success rate any business wise?

Koliko je toga GOOGLE kupio / software / hardware / pa razjebao / zatvorio / unistio? Isto vrijedi i za APPLE / MICROSOFT / FACEBOOK / you name the company.

Zar bilo tko od vas tu ocekuje da success rate za anything business bude 100%

Musk je ekcentrican i doslovno ima mentalnih problema (priznao je i sam) ali jebote, ako zelis gledati MUSK-a samo kroz prizmu 10% onoga sto nije ispalo kako treba, a ignorirati ostalih 90% je banana.

Pogledaj samo results so far, SpaceX je dominantan u industriji, TESLA auti se prodaju kao vruce kifle, baterijska postrojenja za battery storage rastu kao nikada prije. Prosle godine TESLA je prodala skoro milion auti, a ove godine bi to moglo biti 1.3-1.4 miliona auto. Sto vise treba? Kada je dosta dosta?

kada ce ljudi kao ti prestati koristiti "snake oil salesman" na doslovno sve MUSK wise? To je kao kada na index komentarima ljudi pisu ".... je na aparatima" 

Like what the fuck?

Btw, sa druge strane gledano, mogao bih ti pricati 10+ sati sto mi se ne svidja kod TESLE i ostalih kupih stvari (Naprimjer od Starlink antene nemrem iskopcati jebeni kabel iz antene, nego ako ju ostetim, citav dish ce mi prestati raditi) ali ovo nije jedan od ovih.

Ovo me podjesca kao i na Mate Rimca, jer sto god da napravi, koliko god ljudi da zaposli, koja god tvrtka da investira u njega i sve ostalo sto ide sa time, uvijek je peder i lopov.


14 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Pepić kaže...

Bedak je onaj ko kupi to sranje od auta, ja kupujem auto na vodik, elektro automobili su totalni promašaj i glupost.

 
VW se ne slaze sa tobom, kao i vecina ljudi u industriji.

https://www.volkswagenag.com/en/news/stories/2019/08/hydrogen-or-battery--that-is-the-question.html

Mislis da znas / razumijes bolje od njih?

Isto tako da li znas sto je rekao Yoshikazu Tanaka, the chief engineer in charge of Toyota’s Mirai?

Reko je: “Elon Musk is right - it’s better to charge the electric car directly by plugging in,” said Tanaka. But hydrogen has a place as a viable alternative to gasoline, he added."

https://www.reuters.com/article/us-autoshow-tokyo-hydrogen/hydrogen-fuel-cell-car-push-dumb-toyota-makes-a-case-for-the-mirai-idUKKBN1CV0I2

Again, ali ti znas bolje? Tj svi drugi su bedaci?

Koliko hydrogen pumpi ima u EU totalno?


15 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Nemon kaže...


Musk je ekcentrican i doslovno ima mentalnih problema (priznao je i sam) ali jebote, ako zelis gledati MUSK-a samo kroz prizmu 10% onoga sto nije ispalo kako treba, a ignorirati ostalih 90% je banana.

Pogledaj samo results so far, SpaceX je dominantan u industriji, TESLA auti se prodaju kao vruce kifle, baterijska postrojenja za battery storage rastu kao nikada prije. Prosle godine TESLA je prodala skoro milion auti, a ove godine bi to moglo biti 1.3-1.4 miliona auto. Sto vise treba? Kada je dosta dosta?

kada ce ljudi kao ti prestati koristiti "snake oil salesman" na doslovno sve MUSK wise? To je kao kada na index komentarima ljudi pisu ".... je na aparatima" 



Hyperloop. Bullshit ideja. Neće ga biti.

Boring company. Bullshit ideja. Doslovno laže kad govori koliko košta i koliko vrijedi i kkao ga je zamislio. Predstavio je kao da auti sjedaju na neke platforme koje ih voze kroz tunele. Nikad se neće dogoditi.

Cigle od materijala iz tunela. Bullshit. Nema ih.

Solarni crijep. Bullshit nema ga.

Gigafactory tvornica baterija nije njegov izum. To radi Panasonic https://www.barrons.com/articles/panasonic-is-powering-past-its-tesla-partnership-with-an-expansion-into-europe-51605708627

Što se tiče Tesle, Paypala i ostalih stvari nije sve kako se čini 

 

Ima Musk velikih uspjeha, ali...

14 godina
online
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil

Ima Musk velikih uspjeha, ali...

Kojih?

Kakvih?

Investicijskih ili?

13 godina
offline
Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobile vi

Musk me stvarno razočarao. Pa kabl je odmah trebao biti dodatna oprema. 

Već odavno nema rezervnog kotača gratis nego je to dodatna opcija. Nisam do sada  imao gumi defekt da me auto ostavio na cesti, no u strahu imam dva kompresora , bočice s tekućinom za krpanje, svrdlo s čepovima, dizalicu i pretplatu za šlepanje :)

Dakle, dok ima šlep služba kabl ne treba.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Nemon kaže...
TESLA 3 i TESLA Y su bili najprodavaniji automobili u UK (Znaci prvo i drugo mjesto) do sada u 2022


https://www.thecarexpert.co.uk/britains-best-selling-cars-of-2022/

Koji kurac se mora desiti da ljudi kao ti koji seru - budi barem malo realni? (Ako netko ovo cita i mislim da sam nadrkan i frustriran - bravo 100% tocno!).

 Prvo da nam daš točne informacije.

 

Modeli 3 i Y su bili najprodavaniji u ožujku - dok je najprodaviniji automobil u UK do sada u 2022 - Opel Corsa..... Pa potom Sportage, pa Puma, pa Tuscon pa tek na 6. mjestu Model Y (iza Minija.)

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Mandor kaže...
Nemon kaže...


Musk je ekcentrican i doslovno ima mentalnih problema (priznao je i sam) ali jebote, ako zelis gledati MUSK-a samo kroz prizmu 10% onoga sto nije ispalo kako treba, a ignorirati ostalih 90% je banana.

Pogledaj samo results so far, SpaceX je dominantan u industriji, TESLA auti se prodaju kao vruce kifle, baterijska postrojenja za battery storage rastu kao nikada prije. Prosle godine TESLA je prodala skoro milion auti, a ove godine bi to moglo biti 1.3-1.4 miliona auto. Sto vise treba? Kada je dosta dosta?

kada ce ljudi kao ti prestati koristiti "snake oil salesman" na doslovno sve MUSK wise? To je kao kada na index komentarima ljudi pisu ".... je na aparatima" 



Hyperloop. Bullshit ideja. Neće ga biti.

Boring company. Bullshit ideja. Doslovno laže kad govori koliko košta i koliko vrijedi i kkao ga je zamislio. Predstavio je kao da auti sjedaju na neke platforme koje ih voze kroz tunele. Nikad se neće dogoditi.

Cigle od materijala iz tunela. Bullshit. Nema ih.

Solarni crijep. Bullshit nema ga.

Gigafactory tvornica baterija nije njegov izum. To radi Panasonic https://www.barrons.com/articles/panasonic-is-powering-past-its-tesla-partnership-with-an-expansion-into-europe-51605708627

Što se tiče Tesle, Paypala i ostalih stvari nije sve kako se čini 

 

Ima Musk velikih uspjeha, ali...

 
Ma kakve su to gluposti "Common Sense Skeptic" pljuje po svemu od Muska. Rekao je (napravio video) da Starlink je smece i da nema nikakvog smisla. Evo mi ga doma, super izgleda, jos super radi!

Video kao takvih imas na stotine na youtube, moste of them are bullshit.

Gledaj video od ljudi koji su u industriji i koji rade iste stvari aute / rakete / etc pa vidi sto oni kazu / kako komentiraju / po cemu kritiziraju etc. Ovo sto ces naci video nekog debila na youtube koji uopce nema niti ime niti prezime, a videos su glupi kao kurac (Ima jako puno gresaka u njima, kako facts wise, tako i oko obicne fizike i zdravog razuma).

A sto se tice panasonica i linka koji si stavio to je bilo 2020 godine, i sto se od tada desilo?

Desilo se ovo: (Ovo su sve deal's nakon 2020 godine)

https://www.theverge.com/2022/1/24/22898666/panasonic-4680-tesla-battery-mass-production-2023

https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/tesla-signs-new-deal-with-panasonic-to-supply-batteries-from-japan

https://www.reuters.com/technology/panasonic-unveils-prototype-battery-tesla-2021-10-25/

I kaj cemo sada???

Evo jos jedna vijest za kraj

https://finance.yahoo.com/news/panasonic-planning-massive-battery-plant-232223340.html

Ta je vijest stara 30+ dana

Uglavnom, svi vi koji brijete ovakve gluposti, nadjete jedan link / dva koji uopce ne pokrivaju big picture i to je to.


"Gigafactory tvornica baterija nije njegov izum. To radi Panasonic" - ovo isto nije istina. It's partnership. Znaci joint venture, TESLA i PANASONIC rade skupa, tj Panasonic radi baterija a TESLA radi battary packs od tih baterija. Isto tako tvornica u Nevadi nije niciji "izum" nego je jebena tvornica. O kakvim izumima ti pricas?

GIGAFACTORY NEVADA isto tako proizvodi samo baterije, ima tu i drugih stvari (Googlaj!).

Ljudi kao ti pisu povrsne postove, procitao si nesto, netko ti je rekao nesto, i onda dodjes i natipkas.

Sve u svemu lose.



14 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
wyks kaže...
Nemon kaže...
TESLA 3 i TESLA Y su bili najprodavaniji automobili u UK (Znaci prvo i drugo mjesto) do sada u 2022


https://www.thecarexpert.co.uk/britains-best-selling-cars-of-2022/

Koji kurac se mora desiti da ljudi kao ti koji seru - budi barem malo realni? (Ako netko ovo cita i mislim da sam nadrkan i frustriran - bravo 100% tocno!).

 Prvo da nam daš točne informacije.

 

Modeli 3 i Y su bili najprodavaniji u ožujku - dok je najprodaviniji automobil u UK do sada u 2022 - Opel Corsa..... Pa potom Sportage, pa Puma, pa Tuscon pa tek na 6. mjestu Model Y (iza Minija.)

 

 
100% si u pravu, bio sam i napisao za March, ali sam slucajno sprtljao kada sam stavio novi link. Ispravit cu u originalnom postu.

15 godina
offline
Re: Kao i proizvođači mobitela: Tesla uz automobil
Nemon kaže...
Mandor kaže...
Nemon kaže...


Musk je ekcentrican i doslovno ima mentalnih problema (priznao je i sam) ali jebote, ako zelis gledati MUSK-a samo kroz prizmu 10% onoga sto nije ispalo kako treba, a ignorirati ostalih 90% je banana.

Pogledaj samo results so far, SpaceX je dominantan u industriji, TESLA auti se prodaju kao vruce kifle, baterijska postrojenja za battery storage rastu kao nikada prije. Prosle godine TESLA je prodala skoro milion auti, a ove godine bi to moglo biti 1.3-1.4 miliona auto. Sto vise treba? Kada je dosta dosta?

kada ce ljudi kao ti prestati koristiti "snake oil salesman" na doslovno sve MUSK wise? To je kao kada na index komentarima ljudi pisu ".... je na aparatima" 



Hyperloop. Bullshit ideja. Neće ga biti.

Boring company. Bullshit ideja. Doslovno laže kad govori koliko košta i koliko vrijedi i kkao ga je zamislio. Predstavio je kao da auti sjedaju na neke platforme koje ih voze kroz tunele. Nikad se neće dogoditi.

Cigle od materijala iz tunela. Bullshit. Nema ih.

Solarni crijep. Bullshit nema ga.

Gigafactory tvornica baterija nije njegov izum. To radi Panasonic https://www.barrons.com/articles/panasonic-is-powering-past-its-tesla-partnership-with-an-expansion-into-europe-51605708627

Što se tiče Tesle, Paypala i ostalih stvari nije sve kako se čini 

 

Ima Musk velikih uspjeha, ali...

 
Ma kakve su to gluposti "Common Sense Skeptic" pljuje po svemu od Muska. Rekao je (napravio video) da Starlink je smece i da nema nikakvog smisla. Evo mi ga doma, super izgleda, jos super radi!

Video kao takvih imas na stotine na youtube, moste of them are bullshit.

Gledaj video od ljudi koji su u industriji i koji rade iste stvari aute / rakete / etc pa vidi sto oni kazu / kako komentiraju / po cemu kritiziraju etc. Ovo sto ces naci video nekog debila na youtube koji uopce nema niti ime niti prezime, a videos su glupi kao kurac (Ima jako puno gresaka u njima, kako facts wise, tako i oko obicne fizike i zdravog razuma).

A sto se tice panasonica i linka koji si stavio to je bilo 2020 godine, i sto se od tada desilo?

Desilo se ovo: (Ovo su sve deal's nakon 2020 godine)

https://www.theverge.com/2022/1/24/22898666/panasonic-4680-tesla-battery-mass-production-2023

https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/tesla-signs-new-deal-with-panasonic-to-supply-batteries-from-japan

https://www.reuters.com/technology/panasonic-unveils-prototype-battery-tesla-2021-10-25/

I kaj cemo sada???

Evo jos jedna vijest za kraj

https://finance.yahoo.com/news/panasonic-planning-massive-battery-plant-232223340.html

Ta je vijest stara 30+ dana

Uglavnom, svi vi koji brijete ovakve gluposti, nadjete jedan link / dva koji uopce ne pokrivaju big picture i to je to.


"Gigafactory tvornica baterija nije njegov izum. To radi Panasonic" - ovo isto nije istina. It's partnership. Znaci joint venture, TESLA i PANASONIC rade skupa, tj Panasonic radi baterija a TESLA radi battary packs od tih baterija. Isto tako tvornica u Nevadi nije niciji "izum" nego je jebena tvornica. O kakvim izumima ti pricas?

GIGAFACTORY NEVADA isto tako proizvodi samo baterije, ima tu i drugih stvari (Googlaj!).

Ljudi kao ti pisu povrsne postove, procitao si nesto, netko ti je rekao nesto, i onda dodjes i natipkas.

Sve u svemu lose.



 

Pa to sam rekao, Panasonic proizvodi baterije. Tesla onda zapakira te baterije i doda charge controller,hlađenje što god. Panasonic proizvodi ćelije, a Musk se hvali koliko može da je napravio Gigafactory. Zato je Musk muljator. Svejedno proizvodi aute i to je veliki uspjeh. Pa čak i ako ovisi o subvencijama i to je veliki uspjeh jer je uspio sve to dogovoriti i složiti. Ja samo ne volim kad sere, a sere puno. Neću googlati gigafactory jer smo se složili oko toga tko proizvodi baterije (ćelije). I što si onda stavio još tri linka gdje ih Panasonic opskrbljuje baterijama? I što ćemo sada? Ništa, ne razumijem te. Musk je uložio novce u tvornicu baterija. Ne proizvodi baterije, netko drugi ima te ekspertize.

 

Ja nisam rekao da je starlink loš. Malo je skup za naše prilike, ali nekima je dobar. Što si se zapjenio oko toga. Ja sam onaj video linkao zbog Paypala i Tesle, kako je došao do njih i što je točno njegova ideja i izumi u tome.

 

Ti se fokusiraš na aute i rakete. Pa super ide mu. Koliko od tih lansiranja što će imati je za starlink?

"SpaceX CEO Elon Musk said the company was striving to hit 48 launches in 2021 but only made it to 31." https://www.thevergtesla kamionete.com/2022/1/27/22905029/spacex-nasa-52-launches-record-2022

 

Ajde reci što je onaj debil common sence sceptic rekao krivo oko Muska. Reci jednu stvar.

 

I ja sam tako površno pišem postove, a ti se fokusirao na baterije kroz 2/3 teksata i uporno potvrđuješ da ih proizvodi Panasonic.

 

Što je sa Hyperloop, tunelima, solarnim crijepovima, super ciglama, tesla Cybertruck i teska Kamioni, tesla autopilot? Gdje su?

I zato moj post da je snakeoil salesman. Imao je neke uspjehe i to velike pa makar bili samo menadžerski. Još uvijek je lažov.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice