U Kini testiran prototip njihovog Hyperloopa u koj

poruka: 5
|
čitano: 4.756
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "U Kini testiran prototip njihovog Hyperloopa u koj".
6 godina
offline
U Kini testiran prototip njihovog Hyperloopa u koj

Par stvari mi nije jasno: S tehničke strane, kažu kako vlak koristi supervodljive materijale za postizanje magnetske levitacije, kao i ugrađene cjevovode koji isisavaju zrak iz tunela. Time se neutralizira trenje vlaka s podlogom i smanjuje otpor zraka. - pa al nije poanta magleva da lebdi i tako ne dodiruje podlogu, tako da mi nije jasno kakvo to trenje sa podlogom postoji?

Druga stvar, kako češ testirat brzinu od 1000km/h u tunelu od 2 km pošto tu dužinu sa tom brzinomi prevoziš za malo više od 7 sekundi, što znači da za testirat tu brzinu, pa bar minimalno 5 minuta, trebaš cca 80ak km pruge, i to pruge koja mora koštat ko crni vrag a radiš je samo za testirat....

 

Uglavnom sve smrdi isto kao i Muskov pokušaj hypertunela.... skupo ko vrag i neisplativo jer bi zbog troškova izgradnje i održavanja trebao naplačivat karte po par tisuća eura....

 

Iako ideja nije slaba jer se riješiš aviona i njihovog zagađivanja plus to samo putovanje bi trajalo čak i kraće nego sa avionom jer izbjegneš čekanja na aerodromu, pa samu vožnju do aerodroma koji su obično daleko na periferiji večih gradova.... ali za HŽ i tih 130kmh je več znanstvena fantastika 

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: U Kini testiran prototip njihovog Hyperloopa u

Magnetska levitacija rješava problem trenja klasičnog vlaka s podlogom, a vakumske/niskotlačne cijevi problem otpora zraka.

 

1000km/h je planirana brzina, ne ona koja je testirana u ovom testnom primjeru. Mislim od kad je to R&D jeftin?

16 godina
online
Re: U Kini testiran prototip njihovog Hyperloopa u
nikonja kaže...

nije jasno kakvo to trenje sa podlogom postoji?

Druga stvar, kako češ testirat brzinu od 1000km/h u tunelu od 2 km pošto tu dužinu sa tom brzinomi prevoziš za malo više od 7 sekundi,

Ne koristi se levitacija nužno cijelim putem, određeni tipovi magleva na manjim brzinama koriste točkove - ne levitiraju. 

Za ovo drugo, lijepo piše u tekstu - u planu je testni tunel od 60 km za brzinu od 1000 km/h. Naučite se čitat!

Amenoum
14 godina
offline
U Kini testiran prototip njihovog Hyperloopa u koj

Problem je u organizaciji, a ne tehnologiji. Kina ima brze vlakove koji redovito kasne satima, u Njemačkoj je sasvim normalno da ICE vlakovi koji voze 200kmh kasne preko pola sata... Ako možeš iz grada udaljenog 150-200km doputovati na faks ili posao za sat vremena to otvara neke nove mogućnosti, ali koja korist ako su kašnjenja stalna i pouzdanost upitna. Slično je sa nadzvučnim zrakoplovima. Skratit će prekooceanski let sa 6 na 3 sata, ali će check-in i dalje trajati >2 sata. Umjesto da se poboljšaju procedure i protokoli što je razmjerno jeftino ulaže se u skupu tehnologiju.

Inače problem je i što su željeznice javne pa se sve preplaćuje (nije to samo kod nas). Oko 2000. je MAGLEV "pruga" koštala oko 4m€/km više nego obična, sad je taj iznos oko 5 puta veći.

Moj PC  
5 0 hvala 0
14 godina
online
U Kini testiran prototip njihovog Hyperloopa u koj
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice