Korak bliže fluoridnim baterijama

poruka: 14
|
čitano: 2.287
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Korak bliže fluoridnim baterijama".
3 godine
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

Ove brojke su predobre. Kada bi praktična baterija imala samo 1 kWh/kg, električni automobil bi bio lakši od klasičnog...

Ja rekoh
Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

To je osam puta više nego što ga imaju današnje litij-ionske baterije, a ako tih 5 kWh/L preračunamo u jedinice primjerenije SI sustavu dolazimo do vrijednosti 18 MW/L, što je oko tri puta manje od gustoće energije benzina (52 MJ/kg).

 

MW je pretpostavljam MJ, međutim, direktna usporedba energije po litri i po kilogramu isto nije neki praktični podatak. Doduše, ni gustoća benzina nije 52, već 46 MJ/Kg, odnosno 34 MJ/L.

 

Kolika je gustoća takvih baterija? Ako su blizu Li-ion baterija, onda bi takve baterije, za istu količinu energije, zauzimale duplo veći prostor od benzina, ali bi imale jednaku masu. Razlika u efikasnosti bi mogla pokriti težinu opreme baterije (balansiranje, hlađenje). Uz uvjet da podržavaju i dovoljno brzo punjenje, ovo bi stvarno mogla biti revolucija.

 

Nadam se da će biti moguće prilagoditi postojeće Li-ion proizvodne pogone na novu tehnologiju bez velikog troška, inače onaj tko je sad ulagao u Li-ion bi mogao popušiti, a prelazak bi mogao biti sporiji i skuplji.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Moj PC  
5 0 hvala 0
3 godine
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama
Ove sve brojeve treba uzeteti uvjetno. Energeteska vrijednost benzina varira, gustoća mu varira (o temperaturi) itd., a osim toga benzinski motor radi s različitim koeficijentom korisnog djelovanja (ovisno o načinu vožnje, terenu i koječemu). Na kraju treba reći da je vrijednost koju navodim u članku terorijska vrijednost, a koliko će se ona moći doseći pri masovnoj proizvodnji baterija vidjet ćemo. Postoje još nebrojni problemi koje treba riješiti, od ekološko-toksikoloških (fluor je otrovan, a kalcij zapaljiv) do proizvodnih. No prvi, je - čini mi se i najvažniji - korak napravljen.
 
8 0 hvala 4
10 godina
offline
Re: Korak bliže fluoridnim baterijama

I dalje uspoređujete MW/L sa MJ/kg, što je dupla greška: W vs J usporedba nema nikakvog smisla, dok suporedba /kg vs /L ne daje relevantnu informaciju za usporedbu.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

baterije! 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
7 0 hvala 2
11 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

Prije je u pitanju milimetar, a ne korak.

 

Na tisuće radova o 'revolucionarnim' baterijama, pa već smo mogli doć do Mjeseca koliko koraka tu ima.

 

 

 

 

BTW Ovaj 'revolucionarni' pokušaj je izveden u suradnji Honde,Caltecha i NASA-e prošle godine. To je valjda tajni podatak, kao i link na znanstveni rad.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama
MrBic ima pravo: omakla mi se pogreška. Naravno, riječ je u mom tekstu o MJ/L.
 
0 0 hvala 2
7 godina
offline
Re: Korak bliže fluoridnim baterijama
Ali zašto ja i dalje vidim problem koji će i dalje biti a taj jeste:i dalje će se forsirat litij-ionske baterije!
Svaka akcija ima svoju reakciju.
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Korak bliže fluoridnim baterijama
MrBlc kaže...

 

Kolika je gustoća takvih baterija? Ako su blizu Li-ion baterija, onda bi takve baterije, za istu količinu energije, zauzimale duplo veći prostor od benzina, ali bi imale jednaku masu. Razlika u efikasnosti bi mogla pokriti težinu opreme baterije (balansiranje, hlađenje). Uz uvjet da podržavaju i dovoljno brzo punjenje, ovo bi stvarno mogla biti revolucija.

 Racunaj da je efikasnost benzinskog motora 25%, dakle ove baterije su 50% efikasnije po litrazi od benzina. Po tezini bi mogle biti iste, ali to je stvarno sad dalje nebitno. Sam benzinski motor je itekako tezi od elektricnog.

23 mjeseca
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

jedini Lucifer iz PSe fluor, klor, brom, jod, astat mi je u JNa bio brom.... 

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama
Odgovor memulici - referenca za rad:

V.K. Davis et al., Science 326(2018)1144-1148, doi: 10.1126/science.aat7070
Mnogo se radilo na fluroidnim baterijama, ali ovo je prvi put da je napravljena takva baterija koja funkcionira na sobnoj temperaturi.
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

Već otprilike 754. genijalna baterija koja je tu, evo sad će....Dobro da se ide naprijed, barem se Ajar i ja imamo čemu radovati . Ako od ovoga ipak ispadne nešto iskoristivo, to bi onda bio posljednji čavao u lijes motorima na unutrašnje izgaranje, osim, eventualno kod velikih mlaznih aviona koji će još dugo spaljivati kerozin, mada male avione već sada pokušavaju napraviti s baterijama, koje su bar 5 puta teže nego što bi bilo dovoljno dobro za stalnu upotrebu.

dolazim odmah - Godot
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2019 15:31 (učo).
Moj PC  
6 0 hvala 0
23 mjeseca
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

ma koje baterije..

tehnološki skok kreće tek s antigravitacijskim letjelicama. 

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
online
Re: Korak bliže fluoridnim baterijama
Anđeo bez falinge kaže...

ma koje baterije..

tehnološki skok kreće tek s antigravitacijskim letjelicama. 

 Ne, tek s teleportacijom.

Sve ostalo je bezveze, jer opet moraš putovati nemjerljivo dulje i više riskirati nego pri upotrebi teleportacije.

Svaki napredak u tehnologiji vozila je zapravo samo pumpanje brojki, i uviek + i - treba odvagati, a kad se teleportiraš to je to (ako uspije rematerijalizacija, naravno ).

 

 

Kruha i igala...
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice