Korak bliže fluoridnim baterijama

poruka: 14
|
čitano: 4.912
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Korak bliže fluoridnim baterijama".
8 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

Ove brojke su predobre. Kada bi praktična baterija imala samo 1 kWh/kg, električni automobil bi bio lakši od klasičnog...

Ja rekoh
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

To je osam puta više nego što ga imaju današnje litij-ionske baterije, a ako tih 5 kWh/L preračunamo u jedinice primjerenije SI sustavu dolazimo do vrijednosti 18 MW/L, što je oko tri puta manje od gustoće energije benzina (52 MJ/kg).

 

MW je pretpostavljam MJ, međutim, direktna usporedba energije po litri i po kilogramu isto nije neki praktični podatak. Doduše, ni gustoća benzina nije 52, već 46 MJ/Kg, odnosno 34 MJ/L.

 

Kolika je gustoća takvih baterija? Ako su blizu Li-ion baterija, onda bi takve baterije, za istu količinu energije, zauzimale duplo veći prostor od benzina, ali bi imale jednaku masu. Razlika u efikasnosti bi mogla pokriti težinu opreme baterije (balansiranje, hlađenje). Uz uvjet da podržavaju i dovoljno brzo punjenje, ovo bi stvarno mogla biti revolucija.

 

Nadam se da će biti moguće prilagoditi postojeće Li-ion proizvodne pogone na novu tehnologiju bez velikog troška, inače onaj tko je sad ulagao u Li-ion bi mogao popušiti, a prelazak bi mogao biti sporiji i skuplji.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
5 0 hvala 0
8 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama
Ove sve brojeve treba uzeteti uvjetno. Energeteska vrijednost benzina varira, gustoća mu varira (o temperaturi) itd., a osim toga benzinski motor radi s različitim koeficijentom korisnog djelovanja (ovisno o načinu vožnje, terenu i koječemu). Na kraju treba reći da je vrijednost koju navodim u članku terorijska vrijednost, a koliko će se ona moći doseći pri masovnoj proizvodnji baterija vidjet ćemo. Postoje još nebrojni problemi koje treba riješiti, od ekološko-toksikoloških (fluor je otrovan, a kalcij zapaljiv) do proizvodnih. No prvi, je - čini mi se i najvažniji - korak napravljen.
 
8 0 hvala 4
15 godina
odjavljen
offline
Re: Korak bliže fluoridnim baterijama

I dalje uspoređujete MW/L sa MJ/kg, što je dupla greška: W vs J usporedba nema nikakvog smisla, dok suporedba /kg vs /L ne daje relevantnu informaciju za usporedbu.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

baterije! 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
7 0 hvala 2
16 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

Prije je u pitanju milimetar, a ne korak.

 

Na tisuće radova o 'revolucionarnim' baterijama, pa već smo mogli doć do Mjeseca koliko koraka tu ima.

 

 

 

 

BTW Ovaj 'revolucionarni' pokušaj je izveden u suradnji Honde,Caltecha i NASA-e prošle godine. To je valjda tajni podatak, kao i link na znanstveni rad.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama
MrBic ima pravo: omakla mi se pogreška. Naravno, riječ je u mom tekstu o MJ/L.
 
0 0 hvala 2
12 godina
neaktivan
offline
Re: Korak bliže fluoridnim baterijama
Ali zašto ja i dalje vidim problem koji će i dalje biti a taj jeste:i dalje će se forsirat litij-ionske baterije!
Svaka akcija ima svoju reakciju.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Korak bliže fluoridnim baterijama
MrBlc kaže...

 

Kolika je gustoća takvih baterija? Ako su blizu Li-ion baterija, onda bi takve baterije, za istu količinu energije, zauzimale duplo veći prostor od benzina, ali bi imale jednaku masu. Razlika u efikasnosti bi mogla pokriti težinu opreme baterije (balansiranje, hlađenje). Uz uvjet da podržavaju i dovoljno brzo punjenje, ovo bi stvarno mogla biti revolucija.

 Racunaj da je efikasnost benzinskog motora 25%, dakle ove baterije su 50% efikasnije po litrazi od benzina. Po tezini bi mogle biti iste, ali to je stvarno sad dalje nebitno. Sam benzinski motor je itekako tezi od elektricnog.

6 godina
protjeran
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

jedini Lucifer iz PSe fluor, klor, brom, jod, astat mi je u JNa bio brom.... 

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama
Odgovor memulici - referenca za rad:

V.K. Davis et al., Science 326(2018)1144-1148, doi: 10.1126/science.aat7070
Mnogo se radilo na fluroidnim baterijama, ali ovo je prvi put da je napravljena takva baterija koja funkcionira na sobnoj temperaturi.
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

Već otprilike 754. genijalna baterija koja je tu, evo sad će....Dobro da se ide naprijed, barem se Ajar i ja imamo čemu radovati . Ako od ovoga ipak ispadne nešto iskoristivo, to bi onda bio posljednji čavao u lijes motorima na unutrašnje izgaranje, osim, eventualno kod velikih mlaznih aviona koji će još dugo spaljivati kerozin, mada male avione već sada pokušavaju napraviti s baterijama, koje su bar 5 puta teže nego što bi bilo dovoljno dobro za stalnu upotrebu.

dolazim odmah - Godot
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2019 15:31 (učo).
Moj PC  
6 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Korak bliže fluoridnim baterijama

ma koje baterije..

tehnološki skok kreće tek s antigravitacijskim letjelicama. 

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Korak bliže fluoridnim baterijama
Anđeo bez falinge kaže...

ma koje baterije..

tehnološki skok kreće tek s antigravitacijskim letjelicama. 

 Ne, tek s teleportacijom.

Sve ostalo je bezveze, jer opet moraš putovati nemjerljivo dulje i više riskirati nego pri upotrebi teleportacije.

Svaki napredak u tehnologiji vozila je zapravo samo pumpanje brojki, i uviek + i - treba odvagati, a kad se teleportiraš to je to (ako uspije rematerijalizacija, naravno ).

 

 

Kruha i igala...
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice