Izgleda kao nešto što bih poželjela kupiti najmržemu neprijatelju.
Maleni gradski automobil Microlino prikupio 100 mi
- poruka: 11
- |
- čitano: 4.259
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Problem je sto svi danas guraju retro.
Prvi je poceo VW sa novom Bubom, nakon toga je tu dosao i Mini,
pa je cijeli Fiat odlucio da ce stancati Ficu kao blesav,
i naravno da netko zeli progurati Isettu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Isetta
Iskreno, ta limenka ne vrijedi 12.000€, al naravno da postoje ljudi kojima ce to biti auto za "gustanje"
i pokazivanje, i zato i ima vec pred-narucenih 3200 komada.
Da netko odluci napraviti Yugica 45icu za 10.000€, modernog naravno, sigurno bi bilo trzista i za njega.
sljedeći je Reliant Robin s ekskluzivnim modelom "Trotter" u prepoznatljivoj žutoj boji. Bit će veći hit od Isette 100%.
He who dares, wins!
Meni je Renault Twizy klasu iznad ovog, dostupan je i kosta manje.
Mislim da je problem s ovim konceptom smrtonosne ili ozbiljne ozljede i nemogućnost izlaska prilikom frontalnog sudara.
Nije mi jasno kako s time danas mogu proći homologaciju. Osim ako se ne šverca pod električni romobil ili tricikl ili nešto.
sasvim su uobičajeni električni mališani modernije koncepcije, pa mi nije jasno - osim nostalgije i hipsteraja, zašto bi netko
uložio tu popriličnu količinu novaca. No dobro, nije moj problem.
Mislim da je problem s ovim konceptom smrtonosne ili ozbiljne ozljede i nemogućnost izlaska prilikom frontalnog sudara.
Nije mi jasno kako s time danas mogu proći homologaciju. Osim ako se ne šverca pod električni romobil ili tricikl ili nešto.
sasvim su uobičajeni električni mališani modernije koncepcije, pa mi nije jasno - osim nostalgije i hipsteraja, zašto bi netko
uložio tu popriličnu količinu novaca. No dobro, nije moj problem.
Možda u tome jest trik. U nekim zemljama niti za moped ne treba nikakva dozvola, a to znači da će si deda od 92 godine kojem je oduzeta vozačka jer je gluhoslijep kupiti ovo i ići u promet. Još ako ga Isetta potsjeća na vremena kad je bio mlad i lijep, ma dat će on za ovu glupost i 50k eura.
Na dobrom ste tragu: "The Microlino belongs to the category L7E, thats why he doesn't need to pass a crash test. But that doesn't mean that its not important for us to make the Microlino as safe as possible. After our crash simulations the Microlino passes the crash test with 50 km/h."
L7E je kategorija "težeg motoriziranog kvadricikla" u koju se, npr., svrstava i Renautov Twizy. Za EU ovakva vozila ne trebaju crash testove, ali su ih Švicarci, eto napravili barem do 50 km/h. Inače maksimalna brzina Microlina je ograničena na 90 km/h.
Na dobrom ste tragu: "The Microlino belongs to the category L7E, thats why he doesn't need to pass a crash test. But that doesn't mean that its not important for us to make the Microlino as safe as possible. After our crash simulations the Microlino passes the crash test with 50 km/h."
L7E je kategorija "težeg motoriziranog kvadricikla" u koju se, npr., svrstava i Renautov Twizy. Za EU ovakva vozila ne trebaju crash testove, ali su ih Švicarci, eto napravili barem do 50 km/h. Inače maksimalna brzina Microlina je ograničena na 90 km/h.
Microlino crash test: prilikom simuliranog sudara brzinom od 50km/h u bale sijena putnici su preživjeli.