Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benzinac

poruka: 17
|
čitano: 8.895
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benzinac".
16 godina
offline
Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benzinac

dali je ovaj podatak tocan: "Omjer zraka i goriva dolazi i do 2,5, čineći ovakve motore mnogo učinkovitijima u pretvaranju kemijske energije u kinetičku."

 

Klasicni benzinski motori imaju stoihometrijski omjer od 14,7:1 gdje na gram goriva dolazi 14,7 grama zraka. Mozda krivo pretpostavljam, ali ucinkovitiji motor bi trebao imati vec omjer?

 

 

and the heavens shall tremble
Poruka je uređivana zadnji put sub 27.1.2018 11:50 (RonoN).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
RonoN kaže...

dali je ovaj podatak tocan: "Omjer zraka i goriva dolazi i do 2,5, čineći ovakve motore mnogo učinkovitijima u pretvaranju kemijske energije u kinetičku."

 

Klasicni benzinski motori imaju stoihometrijski omjer od 14,7:1 gdje na gram goriva dolazi 14,7 grama zraka. Mozda krivo pretpostavljam, ali ucinkovitiji motor bi trebao imati vec omjer?

I ima veći omjer. λ je do 2.5, AFR 30+:1

 

https://arstechnica.com/cars/2018/01/mazdas-skyactiv-x-shows-the-internal-combustion-engine-has-a-future/

https://visor.ph/wisdom/dissecting-mazdas-new-skyactiv-x-engine/

9 godina
neaktivan
offline
Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benzinac

Mazdini motori su zakon. Njihov dizel je tih poput benzinca, ne troši ništa, a vozi fantastično.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Moj PC  
6 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
JozoBozo121 kaže...

Mazdini motori su zakon. Njihov dizel je tih poput benzinca, ne troši ništa, a vozi fantastično.

 apsoštrumfno sam suglasan. jedino mazda i donekle subaru imaju cohones usavršavati ono što ostali uzimaju zdravo za gotovo. i ni jedan od njih ne posiže za kojekakvim električnim ujdurmama (koje su ok za tramvaje, vlakove, invalidska kolica i viljuškare). slažem se i s time da će unutrašnje izgaranje (za razliku od vanjskog?) još duuuuuuuugo biti zakon za vozila, osim ako se netko ne domisli jadu pa načini malen atomski reaktor koji će proizvoditi paru za turbinu koja bi pokretala vozila (jedno punjenje = 100 godina). struja neće tako dugo imati budućnost dok netko napokon ne pronađe način njezina skladištenja u dovoljnim (i stabilno-naponskim) količinama. ipak džepna svjetiljka na baterije i auto ili telefon nisu baš isto. mazda: 12 points 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put sub 27.1.2018 15:16 (Ajar).
12 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
Znam da ćete me sada popljuvati jer ovu vijest prvenstveno prate ljubitelji motora s unutarnjim sagorijevanjem, ali ja na ovu vijest gledam kao na prijetnju generalnom boljitku. Razlog je taj što se s razvojem ovakvih učinkovitijih motora potkopava momentum korištenja elektromotora u prijevozu te produljuje prijelazno razdoblje. Koliko god da je ovaj motor učinkovit, on je još uvijek zagađivač. Nadalje, iz samog opisa tehnologije se vidi kolika je kompleksnost izvedbe te će samim tim ima više potencijalnih mjesta za kvar. Elektromotor je s druge strane nenadmašiv po pitanju učinkovitosti, jednostavnosti izvedbe, trajnosti, minimalnoj količini buke, neutralnosti po ekologiju i ljudsko zdravlje.

Sve bi bilo ok kada bi se ovakve stvari razvijale za kamione i ostala teška i zahtjevna vozila kod kojih vrlo vjerojatno nećemo vidjeti električni pogon ili ćemo se radi praktičnosti načekati. Nažalost, cljano tržište su osobna vozila, a tu cijena diktira 90% uspjeha tj još će više otežati prihvaćanje električnih vozila.

PS baterije sam potpuno izostavio iz ove priče jer ta tehnologija još uvijek nije dovoljno zrela za upotrebu kakvu civilizacija treba.
Moj PC  
8 8 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
kerum kaže...
Znam da ćete me sada popljuvati jer ovu vijest prvenstveno prate ljubitelji motora s unutarnjim sagorijevanjem, ali ja na ovu vijest gledam kao na prijetnju generalnom boljitku. Razlog je taj što se s razvojem ovakvih učinkovitijih motora potkopava momentum korištenja elektromotora u prijevozu te produljuje prijelazno razdoblje. Koliko god da je ovaj motor učinkovit, on je još uvijek zagađivač. Nadalje, iz samog opisa tehnologije se vidi kolika je kompleksnost izvedbe te će samim tim ima više potencijalnih mjesta za kvar. Elektromotor je s druge strane nenadmašiv po pitanju učinkovitosti, jednostavnosti izvedbe, trajnosti, minimalnoj količini buke, neutralnosti po ekologiju i ljudsko zdravlje.

Sve bi bilo ok kada bi se ovakve stvari razvijale za kamione i ostala teška i zahtjevna vozila kod kojih vrlo vjerojatno nećemo vidjeti električni pogon ili ćemo se radi praktičnosti načekati. Nažalost, cljano tržište su osobna vozila, a tu cijena diktira 90% uspjeha tj još će više otežati prihvaćanje električnih vozila.

PS baterije sam potpuno izostavio iz ove priče jer ta tehnologija još uvijek nije dovoljno zrela za upotrebu kakvu civilizacija treba.

 Mislim da si fulao što se tiče ekologije i neutralnosti električnih automobila. Prvo oni samo premještaju zagađenje a drugo proizvodnja baterija nije nimalo ekološka. Po sadašnjem stanju proizvodnje električne energije i skladištenja iste bolji su ovakvi benzinci.

Give a man a mask and he will show you his true face
7 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz

Upravo to, dok se ne uvede neka stroga regulativa svi budu i dalje proizvodil električnu energiju koristeći koks tak da nema tu ekologije.

Makar su PV sustavi postali najjeftiniji generatori struje (uz regulativu im je i proizvodnja bez utjecaja na okoliš), ali dok se ne kombiniraju s reverzibilnim hidroelektranama ništa od toga, a to prolazi samo u španjolskoj i još par zemalja.

A debili seru po nuklearnim elektranama koje su jedini dobar izvor el.energije u svim pogledima ali ljude muči kaj su to iluminatske zavjere pomoću kojih im prže mozgove iznad razine adezea i badava onda sve to.

Uglavnom, jedini problem u smanjenju onečišćenja okoliša su zapravo ljudi, i to krajnji korisnici.

Lovaši budu ionak išli tam di je veća zarada.

 

 

 

Kruha i igala...
14 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
Ajar kaže...
JozoBozo121 kaže...

Mazdini motori su zakon. Njihov dizel je tih poput benzinca, ne troši ništa, a vozi fantastično.

 apsoštrumfno sam suglasan. jedino mazda i donekle subaru imaju cohones usavršavati ono što ostali uzimaju zdravo za gotovo. i ni jedan od njih ne posiže za kojekakvim električnim ujdurmama (koje su ok za tramvaje, vlakove, invalidska kolica i viljuškare). slažem se i s time da će unutrašnje izgaranje (za razliku od vanjskog?) još duuuuuuuugo biti zakon za vozila, osim ako se netko ne domisli jadu pa načini malen atomski reaktor koji će proizvoditi paru za turbinu koja bi pokretala vozila (jedno punjenje = 100 godina). struja neće tako dugo imati budućnost dok netko napokon ne pronađe način njezina skladištenja u dovoljnim (i stabilno-naponskim) količinama. ipak džepna svjetiljka na baterije i auto ili telefon nisu baš isto. mazda: 12 points 

 I ja sam apsoštrumfno saglasan sa tobom da Mazda razvija ono što drugi već odavno ne razvijaju kako treba, ali svejedno, sviđaju mi se ujdurme sa električnim pogonom i nadam se da će ga uskoro usavršiti još i više, e da bi se riješili prljavih dizelaša i mrvicu manje prljavih benzinaca. A za mini nuklearni reaktor kojega bi pokretala kuglica torija mase stotinjak grama, i koji bi radio stotinjak godina sam jako zainteresiran, ali bojim se da to baš ne budemo skoro vidjeli. Inače na Youtube-u sam vidio nekakve projekte motora koji rade na tekuće gorivo i obećavaju brda i doline po pitanju iskorištenja goriva, ali ih nešto baš i ne vidim u proizvodnji, osim Wankela, kojeg sada osim Mazde nitko živ više ne razvija.

dolazim odmah - Godo
Poruka je uređivana zadnji put sub 27.1.2018 16:25 (učo).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
učo kaže...
Ajar kaže...

 I ja sam apsoštrumfno saglasan sa tobom da Mazda razvija ono što drugi već odavno ne razvijaju kako treba, ali svejedno, sviđaju mi se ujdurme sa električnim pogonom i nadam se da će ga uskoro usavršiti još i više, e da bi se riješili prljavih dizelaša i mrvicu manje prljavih benzinaca. A za mini nuklearni reaktor kojega bi pokretala kuglica torija mase stotinjak grama, i koji bi radio stotinjak godina sam jako zainteresiran, ali bojim se da to baš ne budemo skoro vidjeli. Inače na Youtube-u sam vidio nekakve projekte motora koji rade na tekuće gorivo i obećavaju brda i doline po pitanju iskorištenja goriva, ali ih nešto baš i ne vidim u proizvodnji, osim Wankela, kojeg sada osim Mazde nitko živ više ne razvija.

 Kad se društvo već neće da odrekne krive ekonomije koja forsira kvantitetu na uštrb kvalitete pa je potrebno graditi ogromne brodove koji koriste užasno loše gorivo da bi se zadovoljile potrebe transporta. E sad, 15 najvećih transportnih brodova zagađuju kao svi automobili skupa. Zamisli samo njih staviti na thorium reaktore čim postanu dostupni?

Give a man a mask and he will show you his true face
12 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
kerum kaže...
Znam da ćete me sada popljuvati jer ovu vijest prvenstveno prate ljubitelji motora s unutarnjim sagorijevanjem, ali ja na ovu vijest gledam kao na prijetnju generalnom boljitku. Razlog je taj što se s razvojem ovakvih učinkovitijih motora potkopava momentum korištenja elektromotora u prijevozu te produljuje prijelazno razdoblje. Koliko god da je ovaj motor učinkovit, on je još uvijek zagađivač. Nadalje, iz samog opisa tehnologije se vidi kolika je kompleksnost izvedbe te će samim tim ima više potencijalnih mjesta za kvar. Elektromotor je s druge strane nenadmašiv po pitanju učinkovitosti, jednostavnosti izvedbe, trajnosti, minimalnoj količini buke, neutralnosti po ekologiju i ljudsko zdravlje.

Sve bi bilo ok kada bi se ovakve stvari razvijale za kamione i ostala teška i zahtjevna vozila kod kojih vrlo vjerojatno nećemo vidjeti električni pogon ili ćemo se radi praktičnosti načekati. Nažalost, cljano tržište su osobna vozila, a tu cijena diktira 90% uspjeha tj još će više otežati prihvaćanje električnih vozila.

PS baterije sam potpuno izostavio iz ove priče jer ta tehnologija još uvijek nije dovoljno zrela za upotrebu kakvu civilizacija treba.

 Šta misliš o ideji da se vratimo na motore kakvi su bili prije 50 godina. Istina da takvi zagađuju deset puta više nego današnji ali, možda, ubrzaju prelaz na električne? Dimom protiv zagađenja!

 

Vidiš, elektromotori su također zagađivači. Veliki!

To najbolje možeš vidjeti na primjeru Maštrukovog prelaska Afrike u Tesli. Vjerujem kako je njihova avantura pokretana ekološkim motivima no na kraju ispada kao da je naručena od strane naftnog lobija. Što oni pokušavaju dokazati? Kako se u električnom automobilu može voziti na duže relacije? Može, samo za to pored električnog moraju raditi i dva motora s unutarnjim izgaranjem. Ako s Daciom želiš prijeći Afriku, sjedneš u Daciu i voziš. Ako s Teslom želiš prijeći Afriku onda Sjedneš u Teslu i voziš, a za tobom ide ista ta Dacia i još vuČe agregat s motorom s unutarnjim izgaranjem

 

Nešto blaža situacija je ako ćeš Teslu voziti po Europi, ali nije daleko od ovoga.

 

Baterije si izostavio? Bravo! Možemo nastaviti razgovor o ekološkoj prihvatljivosti električnih automobila tako da ću i ja iz priče izostaviti jednu "sitnicu".

 

 

 

 

12 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
limitedition kaže...

 Kad se društvo već neće da odrekne krive ekonomije koja forsira kvantitetu na uštrb kvalitete pa je potrebno graditi ogromne brodove koji koriste užasno loše gorivo da bi se zadovoljile potrebe transporta. E sad, 15 najvećih transportnih brodova zagađuju kao svi automobili skupa. Zamisli samo njih staviti na thorium reaktore čim postanu dostupni?

 Brodovi na nuklearni pogon odavno su u upotrebi. Zbog kompleksnosti i potencijalno katastrofalnog utjecaja na okoliš koristi ih samo vojska. 

14 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
BlueMax kaže...

Vidiš, elektromotori su također zagađivači. Veliki!

To najbolje možeš vidjeti na primjeru Maštrukovog prelaska Afrike u Tesli. Vjerujem kako je njihova avantura pokretana ekološkim motivima no na kraju ispada kao da je naručena od strane naftnog lobija. Što oni pokušavaju dokazati? Kako se u električnom automobilu može voziti na duže relacije? Može, samo za to pored električnog moraju raditi i dva motora s unutarnjim izgaranjem. Ako s Daciom želiš prijeći Afriku, sjedneš u Daciu i voziš. Ako s Teslom želiš prijeći Afriku onda Sjedneš u Teslu i voziš, a za tobom ide ista ta Dacia i još vuČe agregat s motorom s unutarnjim izgaranjem

 

Nešto blaža situacija je ako ćeš Teslu voziti po Europi, ali nije daleko od ovoga.

 

Baterije si izostavio? Bravo! Možemo nastaviti razgovor o ekološkoj prihvatljivosti električnih automobila tako da ću i ja iz priče izostaviti jednu "sitnicu".

 

 

 

 

 
Znaci, gotovo sve sto si napisao je krivo ili totalno subjektivno.

Koliko su baterije veliki zagadjivaci? Sa cime radis komparaciju? Da li imas neke brojeve - da li je to 10 tona CO2 ili 50 tona CO2 ili koliko tocno? Ili nesto trece? 

Da ti nacrtam. Kada se rade baterije, naravno da imas potrosnju neke energije, ali kolicina energije da se "izvadi" lithium iz zemlje (Ne vadi se iz zemlje, jer vecina je na povrsini pa se ne mora kopati duboko) - je vrlo mala u komparaciji sa naftom. (Busenje, micanje opreme za busenje, rafiniranje nafter, transport same nafte).

lithium je i onako jako mali dio baterija, tako da je skoro pa nebitno pricati o lithium, medjutim da li uopce znas kako se baterije rade i molim te mi napisi na koji to nacin to tocno zagaduje okolis (koji postupak i koji materijali).

Ja bih se dao kladiti da samo MOTORNO ULJE koje se koristi u normalnim autima radi puno vise zagadenja nego citava proizvodnja baterije po autu. Da li znas koliko ljudi samo bezveze baci motorno ulje u prirodu i jebe im se? PUNO i PREVISE

To nije moguce uopce u EV autima, jer ih nema.

Baterija u EV autima se isto tako ne bacaju nego se recikliraju, usudio bi se reci da je reciklaza u EV autima blizu 100% jer su te baterije toliko velika da nije nesto sto ce ti biti u garazi u cosku, jer se radi o par stotina kila + dobit ces velike novce ako prodas bateriju. Baterije iz EV auti se mogu koristiti u ENERGY STORAGE (Cak i ako su baterije na 60-70% nakon 10-15 godina koristenja).

Da li znas koliko kosta transport NAFTE - od rafinerije do benzinskih crpki? Svaki dan u Europi imas 10.000+ (znaci 10K tisuca) cisterni koji se vozi okolo i dostavlja naftu na razlicite lokacije i benzinske pumpe. Struja se dostavlja preko zica - gubitak struje ti je oko 4-5% na 1000 kilometara na visoko naponskim kablovima. (Moze biti i manje ako su sustavi noviji etc), tako da mozes prebaciti struju sa jednog kraja Europe na drugi, bez vecih problema, i ne moras slati nikakve cisterne sa gorivom da bi to napravio (Ne moram ti valjda objasnjavati da su cisterne isto koriste ICE motore koji nisu efikasni).

Cak i da se 100% struje stvori od UGLJENA (ono najgora moguce elektrana) to je OPET vise i BOLJE iskoristivo nego milioni ICE motora na cesti. Znaci kada bi imali sve EV aute i sve samo elektrane na ugljen, zagadenje bi bilo manje a iskorstivost energije veca.

Termo Elektrane imaju puno vecu efikasnost nego ICE motori, isto tako zagadenje na TERMO ELEKTRANI mozes puno vise kontrolirati (Mozes imati posebne filtere i nacine na koji ces uhvatiti cestice koje bi inace otisle u atmosferu) - dok u autima to nije moguce, pogotovo ne kod diesel motora koji doslovno ubijaju ljude trenutno.

Sam elektro  motor ima puno manje pokretnih dijelova (Opcenito EV auto ima oko 30-40% car parts) nego ICE motor, odrzavanje je jeftinije i lakse, kao i same dimenzije, a dobro napravljen elektro motor moze trajati desetljecima (Pogledajte samo stare tramvaje koji se voze po Zagrebu vec 40+ godina sa minium odrzavanja)

Za domacu zadacu IZAZIVAM bilo koga ovdje da napravi sljedece. Istrazite + napravite matematiku, koliko je potrebno ELEKTRICNE ENERGIJE da se rafinira 100 LITARA benzina - i onda komparacija sa sto bi se desilo kada bi tu XX kolicinu struje samo direkt proslijedili u ELEKTRICNE AUTE - bez glupe rafinerija koja koristi ogromnu kolicine struje da bi napravila naftu / benzin za komercijalnu upotrebu.

Znaci imate sljedecu sliku:

Termo Elektrana ---- Rafinerija ----- Benzin ----- Transport Benzina do Benzinske ----- Dolazak korisnika na benzinsku i tankanje

Termo Elektrana ---- transport preko zica ----- punjenje baterija

Uglavnom, vecina tu vas na forumima (Bug i slicno) sitovima pricate gluposti, pojma nemate nista, gluposti pisete, i koristite random rijeci koje uopce nemaju nikakvog smisla.

Moja struka je inace vezana za VISOKO NAPONSKA POSTROJENJA - bio sam u vise termo elektrani, hidro elektrani, nuklearnoj elektrani i prvi bi prozivao sva ta sranja da to nema smisla i da je bullshit.

ICE motor je mrtav, gledano iz ekonomije, ekologije, prakticnosti i opcenite kompliciranosti, to sto ga nazalost jos uvijek koristimo u ovoj kolicini je najvise pomankanje volje i opcenito interesa iz OIL industry (Nije zavjera, just facts).

Imajte na umu da velika kolicina struje i ne dolazi iz COAL POWER PLANT izvora i da generiranje struje je svakim danom sve cisci i cisci proces, neke drzave su jako napredne u tome postale, tako da gotovo svi sto brijete da "STRUJA SE STVARA NA PRLJAV NACIN" ste u krivu (ponavljam, cak i da dolazi 100% iz coal power plants, matematika nije na vasoj strani!).

Jedan kratak link da prodjete i dodatne razlogle zasto ICE / NAFTA nema smisla (stvari o kojima uopce nisam nista niti napisao nista)

http://www.lightsonsolar.com/emissions-and-efficiency-in-electric-cars-versus-gasoline-cars/







Poruka je uređivana zadnji put ned 28.1.2018 13:57 (Nemon).
8 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
kerum kaže...
Znam da ćete me sada popljuvati jer ovu vijest prvenstveno prate ljubitelji motora s unutarnjim sagorijevanjem, ali ja na ovu vijest gledam kao na prijetnju generalnom boljitku. Razlog je taj što se s razvojem ovakvih učinkovitijih motora potkopava momentum korištenja elektromotora u prijevozu te produljuje prijelazno razdoblje. Koliko god da je ovaj motor učinkovit, on je još uvijek zagađivač. Nadalje, iz samog opisa tehnologije se vidi kolika je kompleksnost izvedbe te će samim tim ima više potencijalnih mjesta za kvar. Elektromotor je s druge strane nenadmašiv po pitanju učinkovitosti, jednostavnosti izvedbe, trajnosti, minimalnoj količini buke, neutralnosti po ekologiju i ljudsko zdravlje.

Sve bi bilo ok kada bi se ovakve stvari razvijale za kamione i ostala teška i zahtjevna vozila kod kojih vrlo vjerojatno nećemo vidjeti električni pogon ili ćemo se radi praktičnosti načekati. Nažalost, cljano tržište su osobna vozila, a tu cijena diktira 90% uspjeha tj još će više otežati prihvaćanje električnih vozila.

 Ja te neću popljuvati, ali moram ti reći da se ne slažem do kraja. 20% uštede na gorivu je neusporedivo s 75% (financijski) S druge strane, Mazdina tehnologija se tek treba pokazati u praksi, koristi relativno novu senzorsku tehnologiju bez čijeg ispravnog rada nema ni ovog štedljivog načina. Motori trpe pojačane vibracije odnosno mehanička naprezanja, prvi testeri kažu da se to čuje, tako da ostaje pitanje trajnosti i pouzdanosti. Vjerujem Mazdi, ali kao i uvijek - dok se ne vidi, ne zna se.

 

Zašto automobili? pa na njih otpada 60% potrošnje goriva u transportnom sektoru, više od brodskog, avionskog, željezničkog i teretnog ZAJEDNO. Automobili se koriste 5% vremena, ostatak stoje na parkiralištu pa se to dobro uklapa u dugo vrijeme punjenja što nije dobra opcija za šleper u međunarodnom transportu, a još manje za brod na oceanu.

Ja rekoh
12 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
Nemon kaže...

 

 

 

 

 
Znaci, gotovo sve sto si napisao je krivo ili totalno subjektivno.

Koliko su baterije veliki zagadjivaci? Sa cime radis komparaciju? Da li imas neke brojeve .......



 Prvo ovo boldano a zatim kilometar teksta koji nikakve veze nema s onim što sam napisao. Kolega kojem sam odgovorio na post je "izostavio" baterije pa ih ni ja nisam spominjao. Sve što sam napisao je da je priječi Afriku s Daciom tri puta ekološkije nego prijeći je s Teslom, jer da bi je prešao s Teslom za tobom mora voziti ista ta Dacia i u prikolici vući ICE agregat. Sama pomisao kako je ekološko unaprjeđenje ICE motora loša stvar, jer odgađa prelazak na električne automobile, je totalno promašena.  Prelazak će zbog cijena, loše tehnologije i još gore infrastrukture biti dug i bolan i valjda je cilj to međuvrijeme što manje zagađivati. Ako na kraju tog perioda ICE motor bude ekološkiji od električnog, super. Prelaska neće ni biti.

Poruka je uređivana zadnji put uto 30.1.2018 1:27 (BlueMax).
12 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
BlueMax kaže...
Nemon kaže...

 

 

 

 

 
Znaci, gotovo sve sto si napisao je krivo ili totalno subjektivno.

Koliko su baterije veliki zagadjivaci? Sa cime radis komparaciju? Da li imas neke brojeve .......



 Prvo ovo boldano a zatim kilometar teksta koji nikakve veze nema s onim što sam napisao. Kolega kojem sam odgovorio na post je "izostavio" baterije pa ih ni ja nisam spominjao. Sve što sam napisao je da je priječi Afriku s Daciom tri puta ekološkije nego prijeći je s Teslom, jer da bi je prešao s Teslom za tobom mora voziti ista ta Dacia i u prikolici vući ICE agregat. Sama pomisao kako je ekološko unaprjeđenje ICE motora loša stvar, jer odgađa prelazak na električne automobile, je totalno promašena.  Prelazak će zbog cijena, loše tehnologije i još gore infrastrukture biti dug i bolan i valjda je cilj to međuvrijeme što manje zagađivati. Ako na kraju tog perioda ICE motor bude ekološkiji od električnog, super. Prelaska neće ni biti.

Ovaj pothvat s Teslom po pustinji je teska glupost i forsirana se iskljucivo radi samopromocije. Nemozes reci da je to normalni nacin upotrebe. Ekvivalent bi bila ekspedicija gdje zelis biciklom obici cijeli svijet kako bi pokazao da je moguce bez emisije CO2, a koristiti prijevoz brodom preko svih oceana (i onako usput se kao slucajno upisati u Guinnessovu knjigu rekorda).

 

Zatim, dakako da je dobro unaprijeđivati tehnologiju, ali u ovom slucaju imam dojam da bi (ukoliko im uspije) moglo signifikantno utjecati na usporenje tranzicije ka elektrfkaciji (gradskog) prometa. Razlog bi tu bio iskljucivo cijena, jer budimo realni 80% ljudi zaboli ona stvar za ekologiju, kvalitetu, dugorocne planove, siru sliku i opcu dobrobit. Zato imamo drzavu koja takve zakonima "usmjerava" na bolji put. Zatim tu je i kriticni pritisak - ukoliko ga nema, razvoj tehnologije se usporava. Znamo da su najveca otkrica proizasla u vrijeme ratova i to je tako jer je postojao kriticni pritisak koji je zahtjevao nova rjesenja pristupe. Elektromotor je gotovo savrsen i nemamo se vise sto puno tu baviti, no baterije ili opcenito sustavi za pohranu el. energije su u katastrofalnom stanju i ukoliko se sada smanji kriticni pritisak, cekat cemo puno dulje na razvoj necega novoga. Zasto su se el. auti probili do trenutnog stanja? Prvenstveno jer je cijena nafte pocela divljati. Cim je pala, odmah su krenule price kako vise nisu toliko nuzni i pocetni rush se malo usporio. Naravno da nece sve moci biti elektrificirano i unaprjeđenje postojece tehnologije nam je potrebno za takve slucajeve (brodovi, avioni, teski kamioni i specificna vozila).

 

Ja po prirodi nisam pragmatican te se ne mogu pomiriti s tim da je dovoljno od dva zla odabrati manje umjesto da se ulozi vise truda u pronalazak superiornijeg pristupa i tako se oba zla eliminiraju.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
kerum kaže...

Ovaj pothvat s Teslom po pustinji je teska glupost i forsirana se iskljucivo radi samopromocije. Nemozes reci da je to normalni nacin upotrebe. Ekvivalent bi bila ekspedicija gdje zelis biciklom obici cijeli svijet kako bi pokazao da je moguce bez emisije CO2, a koristiti prijevoz brodom preko svih oceana (i onako usput se kao slucajno upisati u Guinnessovu knjigu rekorda).

 

Zatim, dakako da je dobro unaprijeđivati tehnologiju, ali u ovom slucaju imam dojam da bi (ukoliko im uspije) moglo signifikantno utjecati na usporenje tranzicije ka elektrfkaciji (gradskog) prometa. Razlog bi tu bio iskljucivo cijena, jer budimo realni 80% ljudi zaboli ona stvar za ekologiju, kvalitetu, dugorocne planove, siru sliku i opcu dobrobit. Zato imamo drzavu koja takve zakonima "usmjerava" na bolji put. Zatim tu je i kriticni pritisak - ukoliko ga nema, razvoj tehnologije se usporava. Znamo da su najveca otkrica proizasla u vrijeme ratova i to je tako jer je postojao kriticni pritisak koji je zahtjevao nova rjesenja pristupe. Elektromotor je gotovo savrsen i nemamo se vise sto puno tu baviti, no baterije ili opcenito sustavi za pohranu el. energije su u katastrofalnom stanju i ukoliko se sada smanji kriticni pritisak, cekat cemo puno dulje na razvoj necega novoga. Zasto su se el. auti probili do trenutnog stanja? Prvenstveno jer je cijena nafte pocela divljati. Cim je pala, odmah su krenule price kako vise nisu toliko nuzni i pocetni rush se malo usporio. Naravno da nece sve moci biti elektrificirano i unaprjeđenje postojece tehnologije nam je potrebno za takve slucajeve (brodovi, avioni, teski kamioni i specificna vozila).

 

Ja po prirodi nisam pragmatican te se ne mogu pomiriti s tim da je dovoljno od dva zla odabrati manje umjesto da se ulozi vise truda u pronalazak superiornijeg pristupa i tako se oba zla eliminiraju.

Ako ćemo o tome što nabrajaš, gradski promet se treba elektrificirati tramvajima, lakom željeznicom, busevima, trolejbusima, a ne hrpetinama kvazi-ekoloških električnih auta od 2 t.

14 godina
offline
Re: Mazdin motor SkyActiv-X uzima najbolje od benz
BlueMax kaže...
Nemon kaže...

 

 

 

 

 
Znaci, gotovo sve sto si napisao je krivo ili totalno subjektivno.

Koliko su baterije veliki zagadjivaci? Sa cime radis komparaciju? Da li imas neke brojeve .......



 Prvo ovo boldano a zatim kilometar teksta koji nikakve veze nema s onim što sam napisao. Kolega kojem sam odgovorio na post je "izostavio" baterije pa ih ni ja nisam spominjao. Sve što sam napisao je da je priječi Afriku s Daciom tri puta ekološkije nego prijeći je s Teslom, jer da bi je prešao s Teslom za tobom mora voziti ista ta Dacia i u prikolici vući ICE agregat. Sama pomisao kako je ekološko unaprjeđenje ICE motora loša stvar, jer odgađa prelazak na električne automobile, je totalno promašena.  Prelazak će zbog cijena, loše tehnologije i još gore infrastrukture biti dug i bolan i valjda je cilj to međuvrijeme što manje zagađivati. Ako na kraju tog perioda ICE motor bude ekološkiji od električnog, super. Prelaska neće ni biti.

 

Znaci, avantura po Africi nije bila demonstracija baterija, nego da eto, moze i glupi EV auto. Sto se tice agregata, to je sasvim logicno ako nema infrastrukture. Kako da pune auto ako nema struje? 

Naravno da nije ekonomicno, ali iz istog razloga su i drugi timovi imali pomocne automobile, jer su vozili u kantama (bacvama) benzin i naftu, na taj nacin mozes i to komentirati i reci "Koji vrag su ovi isli nesto dokazivati sa ICE autima, kada su morali imati pomocne automobile koji su im vozili gorivo u bacvama!"

Sto se tice samog generatora, on je doniran ljudima u Africi (jos se nezna za sto ce tocno biti koriste, ali ili skola ili bolnica).

Uglavnom, put u Afriku nije bio zamisljen da se napravi 100% ekoloski, nego sve po malo, ukljucujuci da se pokaze da se i TO MOZE sa elektricnom autom.

Daj mi please reci i komentiraj sljedece  " Prelazak će zbog cijena, loše tehnologije i još gore infrastrukture biti dug i bolan"

Daj mi napisi o kojoj losoj tehnologiji ti pricas? I o kojoj lose infrastrukturi ti pricas? Da li zelis reci da je nemoguce puniti elektricne automobile? 

Jedino sto mozemo razgovarati je cijena, ali i to se nulira ako uzmes u matematiku cijenu goriva i troskove servisa kroz 5-8 godina (TESLA je i dalje jako skup auto, uzmi druge EV auto za primjer ako moras).

https://pushevs.com/electric-car-prices-europe/

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice