NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil ika

poruka: 37
|
čitano: 2.753
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil ika".
2 godine
offline
NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil ika

Zbogom Volvo, živio novi kralj.

 

 

Ja rekoh
Moj PC  
1 2 hvala 0
9 godina
offline
NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil ika

Budući da je riječ o američkom ceritifikatu gdje može biti sukoba interesa, vjerovat ću ovoj vijesti tek kad dobijem još jednu potvrdu o sigurnosti, a koju je provela neka neamerička ustanova.

 

Budući da poznajem neke američke standarde, a koji su nekritički proglašeni međunarodnima (određene ISO norme), imam razloga sumnjati u američke standarde.

 
10 0 hvala 0
10 godina
offline
NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil ika

kad bi na popisu prioriteta pri kupnji vozila sigurnost bila na nekom suvislom mjestu, kupovali bi se samo tenkovi (i električni). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Americki crash testovi se cine rigoroznjima od europskih.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
3 godine
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Sacekajmo neki nonUSA test, sjetimo se modela S:
https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model-s/7897

Euro NCAP results:

Tesla Model S: Adult Occupant safety 82%
Audi A4: 89%
Audi A6: 93%
BMW 3 Series: 95%
BMW 5 Series: 91%
Mercedes-Benz C-Class: 92%
Mercedes-Benz E-Class: 95%
 
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Jakovp kaže...
Americki crash testovi se cine rigoroznjima od europskih.

nitko ne sumnja da su rigorozniji već da su vjerodostojni. Osobno ja tim testovima ne vjerujem ništa (niti europskim niti američkim), viđao sam automobile s 5 zvjezdica kojima se u sudaru odljepio krov i slično. Osim toga navodno ima slučajeva da se automobili poizvođača A testiraju pri brzini X, a oni proizvođača B pri brzini X+5. 

9 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Teorije zavjere imaju svoju temu na forumu.

To sto si ti vidio nije bilo u kontroloranim uvjetima tako da sto se tice neke usporedbe nema nikakvu relevantnost.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
7 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Feudalac kaže...

Zbogom Volvo, živio novi kralj.

 

 

Dok se ne učini neki paralelni test, ne vjerujem ničemu, ameru pogotovo otkad je DT vlast 

Jakovp kaže...
Americki crash testovi se cine rigoroznjima od europskih.

Svojedobno sam u novinama “Car & Driver” vidio posljedice “sukoba” HumWee-a i Mercedesa G! 

Merdži skorom niti ogrebotina, HamWee ostao bez nosa kompletno, u frontalnom sudaru! 

ATJ Lučko
10 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Govori se o niskom težištu i 5 zvjezdica u svemu, pa ne bih rekao da je u svim testovima ispao najbolji, nego je u svim testovima ušao u najvišu kategoriju, a drugi nisu, jer imaju visoko težište, pa se lakše prevrnu i zbog toga u toj kategoriji ne mogu dobiti 5 zvjezdica.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
2 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Jakovp kaže...
Teorije zavjere imaju svoju temu na forumu.

To sto si ti vidio nije bilo u kontroloranim uvjetima tako da sto se tice neke usporedbe nema nikakvu relevantnost.

....inace,sudari se desavaju  samo u kontroliranim uvjetima?

Nadaleko se zna,da amerikanci imaju sve svoje NAJ i onda im Pakistanski teenager hakira NAJsuvremeniju bespilotnu letjelicu,te ju parkira u svoje dvoriste.

Ne vjeruj ženi koja laže!
8 mjeseci
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Svaki dron se može hakirati. Tvoja poanta je?
7 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
love2ml86 kaže...
Svaki dron se može hakirati. Tvoja poanta je?

Nije bila rijec o dronu nego o fkng borbenome stroju naoruzanom za ubijanje!

Poanta je da je vec kroz povjest dokazano da Amer se zna dobro reklamirati,kod njih je sve NAJ i bez greske.Prava istina je u vecini slucajeva potpuno drugacija jer su sa svojom tehnologijom imali failova za napuniti Vransko jezero!

 

Ne vjeruj ženi koja laže!
8 mjeseci
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Naravno da su imali failova i naravno da pokušaju to minimizirati. Kao i svaka druga nacija na svijetu. U većem obimu naravno ali ništa specifično samo njima.
2 godine
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Umbel:

Američki i evropski ncap se razlikuju. Oni provode frontalni sudar s krutom preprekom (zid) pri brzini od 35 mph, bočni sudar s imitacijom vozila od 1500 kg i bočni sudar sa stupom. Euro radi ofset sudar s deformabilnom preprekom ali na nešto većoj brzini, za bočni sudar koriste 200 kg lakša kolica i rade još testiranja zaštite pješaka. Procedure se mijenjaju s vremenom kod svih tako da se auti mogu uspoređivati isključivo kroz isti test, u istoj godini i pri tome još treba gledati da su vozila iste mase. Pet zvjezdica na twingu ne znači ništa protiv jedne zvjezdice traktora od tri tone. Tako i model s po eveopskom testu nije nužno lošiji od audija ako su testirani iste godine obzirom da je tesla teži pola tone i prolazi kroz taj audi kao tenk kroz fićeka. Također, audi a6 je model iz 2011, a 2014. kad je tesla testiran na snazi je bila druga procedura testiranja. Ili se naveo novi model iz 2018.?
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put uto 9.10.2018 20:22 (Feudalac).
7 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
love2ml86 kaže...
Naravno da su imali failova i naravno da pokušaju to minimizirati. Kao i svaka druga nacija na svijetu. U većem obimu naravno ali ništa specifično samo njima.

Ja bih zaista volio da se svaka tvrdnja u clanku i ostvari,te da taj model bude najsigurniji automobil na svijetu...ali ipak ima jedna kvaka;

Netko je napisao Volvo....ako se ne varam Volvo tvrtka ima blizu 100 godina iskustva u pravljenju automobila,koji su se i prakticno pokazali kao najsigurniji automobili na svijetu i tu nema nikakve dileme.

Eh sada,dolazi jedan Elon Musk(inace,kapa mu dolje) i sa svojom tvrtkom starom samo 15 tak godina izbaciva nedovoljno prakticno testirani model,te tvrdi kako je to najsigurniji automobil na svijetu...meh!

Velika je razlika kada ti imas dugogodisnje iskustvo u takvim stvarima,prije svega prakticnih isustava,pa izbacivas modele koji "uce" na greskama starih modela i postaju sve bolji,jaci,sigurniji-nego kada ti nemas gotovo nikakava prakticna iskustva(sto se tice sigurnosti),simuliranim/kontroliranim situacijama busaš se u prsa kako imas najsigurniji automobil!

Ne vjeruj ženi koja laže!
Poruka je uređivana zadnji put uto 9.10.2018 20:41 (Milka30).
2 godine
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Milka30:

U članku nema nikakvih nagađanja, to su rezultati testa komparirani s ostalim američkim testovima. Ništa više i ništa manje.

Kako mogu bolje od Volvoa? Pa nisu jedini, volvo nijr više klasa za sebe. Osim toga, Tesla zapošljava ljude iz svih marki pa tako ima i bivših volvovaca, dizajn interijera im vodi lik iz porschea itd.

Sama skejt konstrukcija eva koju sad svi kopiraju ima prednosti, podnica je na takvom automobili za red veličine kruća, naprijed nema motora od 200-300 kg koji bi mogao prodrijeti u putnički prostor pa se smišljaju tehnike namjernog oslabljivanja određenih komponenti kako bi se motor urušio i podvukao pod auto. Pogledaj video na linku iz članka koliko daleko u krov auta uđe stup kod bočnog sudara na lexusu. Vozač nema nikakve šanse
Ja rekoh
8 mjeseci
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Milka30 kaže...
love2ml86 kaže...
Naravno da su imali failova i naravno da pokušaju to minimizirati. Kao i svaka druga nacija na svijetu. U većem obimu naravno ali ništa specifično samo njima.

Ja bih zaista volio da se svaka tvrdnja u clanku i ostvari,te da taj model bude najsigurniji automobil na svijetu...ali ipak ima jedna kvaka;

Netko je napisao Volvo....ako se ne varam Volvo tvrtka ima blizu 100 godina iskustva u pravljenju automobila,koji su se i prakticno pokazali kao najsigurniji automobili na svijetu i tu nema nikakve dileme.

Eh sada,dolazi jedan Elon Musk(inace,kapa mu dolje) i sa svojom tvrtkom starom samo 15 tak godina izbaciva nedovoljno prakticno testirani model,te tvrdi kako je to najsigurniji automobil na svijetu...meh!

Velika je razlika kada ti imas dugogodisnje iskustvo u takvim stvarima,prije svega prakticnih isustava,pa izbacivas modele koji "uce" na greskama starih modela i postaju sve bolji,jaci,sigurniji-nego kada ti nemas gotovo nikakava prakticna iskustva(sto se tice sigurnosti),simuliranim/kontroliranim situacijama busaš se u prsa kako imas najsigurniji automobil!

 Cuj Volvo, otkad to neka kineska marka pravi 100 godina aute. Novi modeli stede na materijalu i Volvo ne postoji vise.

7 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Feudalac kaže...
Milka30:

U članku nema nikakvih nagađanja, to su rezultati testa komparirani s ostalim američkim testovima. Ništa više i ništa manje.

Kako mogu bolje od Volvoa? Pa nisu jedini, volvo nijr više klasa za sebe. Osim toga, Tesla zapošljava ljude iz svih marki pa tako ima i bivših volvovaca, dizajn interijera im vodi lik iz porschea itd.

Sama skejt konstrukcija eva koju sad svi kopiraju ima prednosti, podnica je na takvom automobili za red veličine kruća, naprijed nema motora od 200-300 kg koji bi mogao prodrijeti u putnički prostor pa se smišljaju tehnike namjernog oslabljivanja određenih komponenti kako bi se motor urušio i podvukao pod auto. Pogledaj video na linku iz članka koliko daleko u krov auta uđe stup kod bočnog sudara na lexusu. Vozač nema nikakve šanse

 Jedino što se iz članka vidi je da su na prva tri mjesta svih testiranih automobila stavili sva tri Teslina modela. Konkretno, Model S koji nije ni pri vrhu na neameričkim testovima njima je drugi najsigurniji automobil svih vremena?! Leaf ga na Euro NCAP-u debelo gazi po svim kategorijama osim po Safety Assist gdje imaju isto bodova. Znači nije najbolji ni među električnim automobilima.  Iako se testovi razlikuju po nekim "sitnicama" takav rezultat je nemoguć i ovo ne da je priča za malu djecu nego priča za glupu malu djecu.

Druga bitna stvar je da je ovo crash test, dakle situacija u kojoj je došlo do sudara. Najsigurniji auto je onaj koji će takvu situaciju izbjeći a to automobil sa serijski sjebanim kočnicama definitivno nije. Koliko Tesla vodi računa o sigurnosti i koliko testira svoje automobile vrlo je jasno iz same činjenice da su takav auto uopće pustili na cestu.

2 godine
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
BlueMax:

Teslini automobili su jedini automobili koji doslovce izbjegavanu sudar skrećući u stranu.

NCAP i drugi testovi imaju razlike od agencije do agencije. Već sam to spomenuo na ovoj temi pa pogledaj. Drugo, rezultati poput zvjezdica i postotaka su još više različiti i postavljeni arbitrarno tako da se rezultati jedne agencije ne mogu uspoređivati s drugima pa čak ni iz iste agencije godinu kasnije jer svaka agencija redovito mijenja proceduru i bodovanje. Ono što bi mogli donekle usporediti su ubrzanja, g-sile, koje trpe pojedini dijelovi tijela putnika na tom i tom sjedalu kod takvog i takvog sudara pri toj i toj brzini. Bodovi i zvjezdice su posve beskorisni za takvu međuagencijsku usporedbu, oni su osmišljeni da budu surogatna, zamjenska, okvirna, drastično pojednostavljena verzija da posluži kao orjentir za potrošače na određenom tržištu. Automobili su uglavnom (osim volvoa) dizajnirani da zadovolje test. Kad je uveden 25% ofset test, svi su bili očajni osim volvoa iako su do tada imali pet zvjezdica. Dizajn za određeni test.
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put sri 10.10.2018 10:01 (Feudalac).
7 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Feudalac kaže...
BlueMax:

Teslini automobili su jedini automobili koji doslovce izbjegavanu sudar skrećući u stranu.

NCAP i drugi testovi imaju razlike od agencije do agencije. Već sam to spomenuo na ovoj temi pa pogledaj. Drugo, rezultati poput zvjezdica i postotaka su još više različiti i postavljeni arbitrarno tako da se rezultati jedne agencije ne mogu uspoređivati s drugima pa čak ni iz iste agencije godinu kasnije jer svaka agencija redovito mijenja proceduru i bodovanje. Ono što bi mogli donekle usporediti su ubrzanja, g-sile, koje trpe pojedini dijelovi tijela putnika na tom i tom sjedalu kod takvog i takvog sudara pri toj i toj brzini. Bodovi i zvjezdice su posve beskorisni za takvu međuagencijsku usporedbu, oni su osmišljeni da budu surogatna, zamjenska, okvirna, drastično pojednostavljena verzija da posluži kao orjentir za potrošače na određenom tržištu. Automobili su uglavnom (osim volvoa) dizajnirani da zadovolje test. Kad je uveden 25% ofset test, svi su bili očajni osim volvoa iako su do tada imali pet zvjezdica. Dizajn za određeni test.

 

Zato jer ne mogu zakočiti. O skretanju Teslinih automobila u stranu dosta se pisalo po crnim kronikama. Ej, auto koji je 4 mjeseca na cestama sa serijski defektnim kočnicama najsigurniji??

Da, testovi i bodovanje se mijenjaju ali jedna stvar je zajednička, mijenjaju se na strožije. Ako je Model S 2014 godine bio ocijenjen s 82% onda 2018 može biti samo s manjom ocijenom.

Koliko je na snazi "propagiranje američkog proizvoda" dovoljno ti je pogledati američke testove pouzdanosti gdje su se američki modeli počeli pojavljivati u samom vrhu dok su isti ti prije par godina bili dno dna.

 

Ovako ćemo, ti vjeruj a ja neću. Jel pošteno?

 

7 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Feudalac kaže...
dva_ujutro kaže...

 Cuj Volvo, otkad to neka kineska marka pravi 100 godina aute. Novi modeli stede na materijalu i Volvo ne postoji vise.

Iako kinezi nisu vecinski vlasnici,ti ides u krajnost i ne razumijes poantu toga sta se zeli reci!

BlueMax kaže...

Zato jer ne mogu zakočiti. O skretanju Teslinih automobila u stranu dosta se pisalo po crnim kronikama. Ej, auto koji je 4 mjeseca na cestama sa serijski defektnim kočnicama najsigurniji??

Da, testovi i bodovanje se mijenjaju ali jedna stvar je zajednička, mijenjaju se na strožije. Ako je Model S 2014 godine bio ocijenjen s 82% onda 2018 može biti samo s manjom ocijenom.

Koliko je na snazi "propagiranje američkog proizvoda" dovoljno ti je pogledati američke testove pouzdanosti gdje su se američki modeli počeli pojavljivati u samom vrhu dok su isti ti prije par godina bili dno dna.

 

Ovako ćemo, ti vjeruj a ja neću. Jel pošteno? 

Covjek je sve rekao

Ne vjeruj ženi koja laže!
2 godine
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
BlueMax:

Sve u svemu, u tvoju tvrdu glavu nije ušlo ništa. Testovi su različiti. Oni rade frontalni u zid, naši djelomični u deformabilnu prepreku. Ne može se usporediti. Još uvijek nisi pojasnio jel onaj audi iz 2011. imao bolji rezultat od tesle koji je testiran u novijoj i strožoj varijanti?
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put sri 10.10.2018 20:22 (Feudalac).
10 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil

Energija sudara ovisi o kvadratu brzine, tako da euro test ima jedno 33% veću energiju sudara, te veći iznos deceleracije. Djelomični frontalni sudar je daleko češća vrsta nesreće od punog frontalnog u zid, a kod njega sila djeluje nam manju površinu vozila, te time uzrokuje veće deformacije i općenito drugačije ponašanje absorpcijskih struktura. S druge strane, kod frontalnog u zid, u većini auta će te prije ubiti trzaj nego penetracija dijela vozila. U biti, idealno takvu mjeru da penetracija u kabinu počne pri onoj brzini pri kojoj bi i trzaj ubio. Međutim, to je teško postići bez pretjeranog slabljenja konstrukcije po pitanju izdržavanja djelomičnog sudara.

 

Slažem se da se testovi ne mogu uspoređivati, ali mislim da je bolje gledati one testove koji više odgovaraju stvarnim sudarima.

 

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil ika

Sad se svi pretvaramo da max ne vjeruje testu zato jer ne shvaća razliku u metodologiji?

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
2 0 hvala 0
2 godine
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
MrBlc:

Što je stvarni sudar? Ameri imaju jako puno terenaca i sličnih vozila koja su velika i teška pa zato testiraju frontalno bez pomaka jer je to kod njih češća varijanta. Bočno testiraju s težim kolicima. S druge strane ostaje parametar težine - model s je mrcina od preko dvije tone. Protivnik su mu terenci i majbah, sve ostalo gazi kao tenk. Ali neeee, ima par bodova manje, nesiguran je (i to zbog zračnog jastuka za suvozača koji je odmah softverski nadograđen svima, ali umanjeni bodovi su ostali).

Drugo, nhtsa objavljuje tehnički izvještaj za svako testirano vozilo koji ima oko 150 stranica sa svim tehnikalijama dostupan odmah sa stranice sa zvjezdicama. Neka to ovi teoretičari zavjera skinu s euroncapa.

Edit: zadnje, frontalni. Za to postoji load limitator koji popušta pojas a i zračni jadtuk ima svoj program kako se gdje i koliko napuhuje. Euroncap također odnedavno testira frontalno baš zato da utvrdi kako ograničavači sila rade i za to koriste žensku lutku
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put čet 11.10.2018 0:25 (Feudalac).
10 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
A gdje ti živiš? Da živim u Americi, onda bi mi bilo relevantno kako ću proći u sudaru s overweight dick extenderom. S obzirom da živim u Europi, model sudara kakvog testira euroncap je nekoliko redova veličina vjerojatniji, pa mi su i rezultati tog testa bolji pokazatelj

Što se tiče sila na putnike, da, današnji sustavi ih značajno umanjuju, ali fizika tu postavlja ograničenja, ako imaš brzinu v i put s, idealni sustav ipak ima ograničene krajnje vrijednosti.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil

Pa ako je prošao testis s overweight dick extenderom, zašto ne bi prošao još bolje s nekim manjim europskim aftom?

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
2 godine
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
MrBlc:

Fizika električnog automobila je bolja. Naprijed nema masivnog i krutog motora tako da je dizajn deformirajuće zone puno komforniji. Gledao sam neke grafove g-sila kod sudara - normalni automobil ima dodatni šiljak u trenutku kad motor udara u putničku kabinu. Naravno da je to u realnim uvjetima sve drugačije - kad se lakši automobil sudara s terencem putnici će bolje proći ako se se ne poklope konstrukcije za apsorpciju energije.
Ja rekoh
9 godina
offline
NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil ika

a sad million dollar question:

a koji je to e-auto projektiran/napravljen drugačije od paradigme auta s strojem na unutarnje izgaranje? kome je to prilagođena samonosiva karoserija a raspored baterija i elektromotora?

 

iskreno, niti jednom, jer svi se još furaju na motorni dio, kabina, prtljažnik

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: NHTSA: Tesla Model 3 najsigurniji je automobil
Pero Dinamit kaže...

Pa ako je prošao testis s overweight dick extenderom, zašto ne bi prošao još bolje s nekim manjim europskim aftom?

Jer manja površina auta mora absorbirati veću energiju, djelovanje sile više nije paralelno sa smjerom kretanja vozila te postoji komponenta sile koja uzrokuje zakretanje vozila i mijenja način deformacije. 

 

Feudalac kaže...
Fizika električnog automobila je bolja. Naprijed nema masivnog i krutog motora tako da je dizajn deformirajuće zone puno komforniji. Gledao sam neke grafove g-sila kod sudara - normalni automobil ima dodatni šiljak u trenutku kad motor udara u putničku kabinu. Naravno da je to u realnim uvjetima sve drugačije - kad se lakši automobil sudara s terencem putnici će bolje proći ako se se ne poklope konstrukcije za apsorpciju energije.

Generalno jest bolja, pogotovo po pitanju scenarija na kojem počiva test, međutim, to i dalje ne mijenja činjenicu da takav scenarij kod nas nije vjerojatan, odnosno daleko je rijeđi od onog u europskom testu.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice