Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

poruka: 30
|
čitano: 2.025
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele".
8 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Hahaha, mlinci za kavu :-P

"Kako mikser napraviti sexy..."

 

A tesla izgleda kao neki genericki auto iz GTA, meh...

 

 

Moj PC  
3 2 hvala 0
10 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

 

Auto industriji se jako žurilo sa elektrifikacijom pa su im uzor za električne automobile bila kvazi-futuristička konceptna govna. Sad kad postoje električni auti napravljeni s pravim i poštenim pristupom, sad im se odjednom žuri. Btw, sjetio sam se fore iz filma "Hvala što pušite" gdje duhanska industrija s jednakim žarom istražuje štetan utjecaj nikotina kao što je auto-industrija radila na elektrifikaciji:

 

"This is where I work, the Academy of Tobacco Studies. It was established by seven gentlemen you may recognize from C-Span. These guys realized quick if they were gonna claim cigarettes were not addictive they better have proof. This is the man they rely on, Erhardt Von Grupten Mundt. They found him in Germany. I won't go into the details. He's been testing the link between nicotine and lung cancer for thirty years, and hasn't found any conclusive results. The man's a genius, he could disprove gravity."

 
5 0 hvala 0
10 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Možda im nije toliko stalo da ih prodaju kad se na ICE autima zarađuje puno više.

Svemir.
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
Čovjek svašta pročita, ali “Tesla je seksi.”

Ova mi je nova :-)
 
7 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
rex251 kaže...
Čovjek svašta pročita, ali “Tesla je seksi.”

Ova mi je nova :-)

 
Nije toliko TESLA sexy koliko su drugi ruzni.

https://cars.usnews.com/cars-trucks/tesla-model-3-vs-bmw-i3

2 godine
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
Kao što su neki rekli, nije Tesla toliko lijep koliko su drugi bezvezni. Dodao bih još da nije stvar samo u izgledu - seksi je i brzina, seksi je nahajpani autopilot, seksi je aktivno izbjegavanje sudara (radilo ili ne).

Klasični proizvođači misle da je malo plavog akcenta negdje na karoseriji dovoljno... (a struja je plave boje, to znaju svi 😀😀😀)
Ja rekoh
Moj PC  
2 0 hvala 0
5 godina
online
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Mogu oni biti seksi kolko hoce dok god Elektrichi VW polo kosta 29.000 EUR , Kia 35.000 EUR (kod nas) i slicno nista od toga (masovne elektrifikacije)...

--- Lewis --- www.ram-studio.hr --- Skype: lewis3d ---
Moj PC  
2 0 hvala 0
3 godine
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Problem s dizajnom električnih automobila je da on još ne postoji - nego je kopija automobila pokretanih motorom s unutrašnjim izgaranjem. To se u tehnici redovito događa: prvi su auti bili nalik na kočije, prvi željeznički vagoni nalik na diližanse, prvi avioni na ptice, itd. Tek kad elektromobil dobije svojoj funkciji primjeran dizajn, tek onda će postati "seksi". Primjerice: elektromobil ne treba imati haubu, pa je izazov konstrukcija automobila bez haube. 

 
15 0 hvala 0
10 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Sto ti jhe svabo, skontao da bi mogli ljudi preteci ih i zgaziti  jer se ponasaju ko u fotoindustriji nekad kodak koji nije razvijao digitaliju da nebi pravio konkurenciju svojim filmovima, pa odmah svabo reaguje. Respect.

Sjetimo se Nokie, jel bio ko jaci, sjetimo se spomenutog Kodaka, jel bio ko jaci, isto tako za nekoliko godina situacija se moze okrenuti u bilo kojoj bransi pa tako i u automobilskoj.

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Šta švabo zna šta je lijepo 😉

*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
online
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
Nemon kaže...
rex251 kaže...
Čovjek svašta pročita, ali “Tesla je seksi.”

Ova mi je nova :-)

 
Nije toliko TESLA sexy koliko su drugi ruzni.

https://cars.usnews.com/cars-trucks/tesla-model-3-vs-bmw-i3

 i3 je gradski mini i u toj formi moraš napraviti grdobu da bi unutra bilo prostora. Ako uspoređuješ dizajn, onda on nema veze s pogonom i Tesla Model 3 uspoređuj s autima iz vlastite klase tipa BMW 3. 

8 godina
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
BlueMax kaže...
Nemon kaže...
rex251 kaže...
Čovjek svašta pročita, ali “Tesla je seksi.”

Ova mi je nova :-)

 
Nije toliko TESLA sexy koliko su drugi ruzni.

https://cars.usnews.com/cars-trucks/tesla-model-3-vs-bmw-i3

 i3 je gradski mini i u toj formi moraš napraviti grdobu da bi unutra bilo prostora. Ako uspoređuješ dizajn, onda on nema veze s pogonom i Tesla Model 3 uspoređuj s autima iz vlastite klase tipa BMW 3. 

 
Naravno da ima veze sa pogonom. Pricamo o EV autima, ne o "bilo kojim autima na planeti". Ne kuzim tvoj argument.

7 godina
online
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
miller1985 kaže...

Šta švabo zna šta je lijepo 😉

 Zanimljiva primjedba. Misliš na švabu kojemu je Tesla sexy ili na slovaka koji je glavni dizajner BMW-a?

Jer i8 je definitivno najsexy električni auto na svijetu (definitivno ljepši i od oba Rimca, Tesla Roadstera i ostalih njihovih grdoba).

7 godina
online
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
Nemon kaže...

 
Naravno da ima veze sa pogonom. Pricamo o EV autima, ne o "bilo kojim autima na planeti". Ne kuzim tvoj argument.

 Argument je da BMW u svoj postojeći dizajn lako uvali električni pogon tj. da ako žele mogu ostaviti identičan dizajn recimo serije 4, ubaciti električni pogon i imati električni auto tri puta ljepši i sexy od Tesla Modela 3.

Dakle BMW ima dizajn ali ga ne koristi. Kad procijene da je vrijeme da im električni auti budu sexy bit će puno više sexy od generičke Tesle koja izgleda kao korejski dizajn s početka stoljeća.

9 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Sve je to stvar ukusa. Meni je i3 puno ljepši od Tesle 3.

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
online
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
jozef kaže...

Sve je to stvar ukusa. Meni je i3 puno ljepši od Tesle 3.

 Ja bi to rekao ovako: teško da neki automobil može biti ružniji od Tesle (svih osim Roadstera, nije ni on lijep ali eto) no BMW-u je s modelom i3 to uspjelo :)

8 godina
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
BlueMax kaže...
Nemon kaže...

 
Naravno da ima veze sa pogonom. Pricamo o EV autima, ne o "bilo kojim autima na planeti". Ne kuzim tvoj argument.

 Argument je da BMW u svoj postojeći dizajn lako uvali električni pogon tj. da ako žele mogu ostaviti identičan dizajn recimo serije 4, ubaciti električni pogon i imati električni auto tri puta ljepši i sexy od Tesla Modela 3.

Dakle BMW ima dizajn ali ga ne koristi. Kad procijene da je vrijeme da im električni auti budu sexy bit će puno više sexy od generičke Tesle koja izgleda kao korejski dizajn s početka stoljeća.

Znaci, BMW3 ako ce biti full electric - morat ce se totalno redizajnirati, vizualno ce izvana moci donekle biti isti, ali sve ispod ce morati biti drugacije. (Prototip se vec testira!)

Nazalost, to sto ti govoris da ce neki proizvodjac poceti proizvoditi EV aute odmah preko noci, je velika glupost. Najveci problem su nedostatak baterija. Nema ih gdje za kupiti. Kapacitet ce tek biti donekle prisutni 2022-2025 godine.

Primjer radi, Jaguar je uzeo ugovor sa Samsugom za 5 GWh baterija godisnje, sto je ogroman iznos, medjutim, to im je dovoljno za otprilike 55.000 auti godisnje. (I to krece tek 2020 godine). Tesla sada vec proizvodi 60% svih baterija na svijetu. Znaci jednostavno da imas $10 milijardi u djepu nemas gdje otici i kupiti baterije, nema ih. Mozes imati 2 miliona EV auti spremnih za cestu, ali baterija nema. (Prvi link dole)

Kapaciteti se grade, najvise u Kini, medjutim i to ce vecina biti 90% za domace trziste koje je gladno za EV autima. EU prakticno pa da nema vecih proizvodnih kapaciteta baterija.

Znaci totalna katastrofa. Nemoj misliti da ja ne zelim da BMW napravi EV aute, dapace svaki EV auto na cesti znaci moje zdravlje je bolje (a i drugih) medjutim, svi veliki igraci su se sjebali i nisu investirali u proizvodnju baterija. Jos jedan primjer - AUDI je upravo dobio news od LG-a da ce morati platiti 10% vise za baterije za svoj Audi E-tron. Nadam se da razumijes da tih ekstra 10% znaci jako puno u auto industriji.

Vecina ljudi kao i ti misle da ce "Kada vrijeme bude pravo, Audi, BMW + whoever napraviti EV aute!" - medjutim stvari se ne desavaju same od sebe, you need to make them happen, a sve auto kompanije u EU su trenutno totalno se sjebale.  (Drugi link dole)

https://thedriven.io/2018/11/05/tesla-and-panasonic-produce-60-of-global-ev-batteries/


http://batteryspotwelders.com/index.php/2018/10/23/audi-strikes-with-a-10-increase-in-the-cost-of-lg-batteries-due-to-strong-requirement/

10 godina
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
BlueMax kaže...
miller1985 kaže...

Šta švabo zna šta je lijepo 😉

 Zanimljiva primjedba. Misliš na švabu kojemu je Tesla sexy ili na slovaka koji je glavni dizajner BMW-a?

Jer i8 je definitivno najsexy električni auto na svijetu (definitivno ljepši i od oba Rimca, Tesla Roadstera i ostalih njihovih grdoba).

 na švabe kojem je tesla sexy :D :D 

pogledaj švabe kad dođu na more kako se oblače, kakav im je dizajn ... 

*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
7 godina
online
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
Nemon kaže...

.

Znaci, BMW3 ako ce biti full electric - morat ce se totalno redizajnirati, vizualno ce izvana moci donekle biti isti, ali sve ispod ce morati biti drugacije. (Prototip se vec testira!)

Nazalost, to sto ti govoris da ce neki proizvodjac poceti proizvoditi EV aute odmah preko noci, je velika glupost. Najveci problem su nedostatak baterija. Nema ih gdje za kupiti. Kapacitet ce tek biti donekle prisutni 2022-2025 godine.

Primjer radi, Jaguar je uzeo ugovor sa Samsugom za 5 GWh baterija godisnje, sto je ogroman iznos, medjutim, to im je dovoljno za otprilike 55.000 auti godisnje. (I to krece tek 2020 godine). Tesla sada vec proizvodi 60% svih baterija na svijetu. Znaci jednostavno da imas $10 milijardi u djepu nemas gdje otici i kupiti baterije, nema ih. Mozes imati 2 miliona EV auti spremnih za cestu, ali baterija nema. (Prvi link dole)

Kapaciteti se grade, najvise u Kini, medjutim i to ce vecina biti 90% za domace trziste koje je gladno za EV autima. EU prakticno pa da nema vecih proizvodnih kapaciteta baterija.

Znaci totalna katastrofa. Nemoj misliti da ja ne zelim da BMW napravi EV aute, dapace svaki EV auto na cesti znaci moje zdravlje je bolje (a i drugih) medjutim, svi veliki igraci su se sjebali i nisu investirali u proizvodnju baterija. Jos jedan primjer - AUDI je upravo dobio news od LG-a da ce morati platiti 10% vise za baterije za svoj Audi E-tron. Nadam se da razumijes da tih ekstra 10% znaci jako puno u auto industriji.

Vecina ljudi kao i ti misle da ce "Kada vrijeme bude pravo, Audi, BMW + whoever napraviti EV aute!" - medjutim stvari se ne desavaju same od sebe, you need to make them happen, a sve auto kompanije u EU su trenutno totalno se sjebale.  (Drugi link dole)

https://thedriven.io/2018/11/05/tesla-and-panasonic-produce-60-of-global-ev-batteries/


http://batteryspotwelders.com/index.php/2018/10/23/audi-strikes-with-a-10-increase-in-the-cost-of-lg-batteries-due-to-strong-requirement/

 Tema je izgled automobila. Ja sam napisao točno ovo što sam ti sad boldao. Sve ostalo je mlaćenje prazne slame. Pitanje je može li BMW proizvesti sexy auto. Može i već ih ima (za razliku od Tesle) samo taj dizajn ne koristi za EV. Točka.

Sve ostalo što si napisao je besmisleno. BMW ima novac i to znači da može što hoće i kad hoće. Upravo ti je Tesla dokaz toga. Jer ako je Tesla krenuvši od nule u nekoliko godina napravila auto i tvornicu baterija onda će to napraviti i BMW. I to s puno manjim ulaganjima od Tesle.

Samo čekaju trenutak kad će im se to isplatiti. BMW i slični ovise o tuđim baterijama onoliko dugo koliko im je to u planu.

3 godine
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
BlueMax kaže...

 Ja bi to rekao ovako: teško da neki automobil može biti ružniji od Tesle (svih osim Roadstera, nije ni on lijep ali eto) no BMW-u je s modelom i3 to uspjelo :)

 Eto, meni je Model S i Modjel 3 predivan izvana, trojka iznutra malo manje. Sto ljudi, sto ćudi. 

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
8 godina
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
BlueMax kaže...



 Tema je izgled automobila. Ja sam napisao točno ovo što sam ti sad boldao. Sve ostalo je mlaćenje prazne slame. Pitanje je može li BMW proizvesti sexy auto. Može i već ih ima (za razliku od Tesle) samo taj dizajn ne koristi za EV. Točka.

Sve ostalo što si napisao je besmisleno. BMW ima novac i to znači da može što hoće i kad hoće. Upravo ti je Tesla dokaz toga. Jer ako je Tesla krenuvši od nule u nekoliko godina napravila auto i tvornicu baterija onda će to napraviti i BMW. I to s puno manjim ulaganjima od Tesle.

Samo čekaju trenutak kad će im se to isplatiti. BMW i slični ovise o tuđim baterijama onoliko dugo koliko im je to u planu.

 
Totalno si ignorirao moj argument vezan za proizvodnju baterija.

Znaci, da li ti znas (ako si strucan). Koliko je novaca potrebno i vremena da se napravi tvornica koja ce proizvoditi 1 GWh baterija godisnje? Daj mi podatke?

I koliko tocno novaca BMW ima? Da li znas? (Ili samo bubnes bezveze)

Evo ti za pocetak link pa prouci malo: https://quotes.wsj.com/XE/BMW

I drugi link: https://www.bmwgroup.com/en/investor-relations/facts-and-figures.html

Znaci, BMW ima odlican kreditni rejting (A) i moze dobiti kesh ali tih par milijardi $ kaj imaju za trositi, ne trose na masovnu prozivodnju baterija. Trenutne investicije su sitne i gotovo neshvatljivo male.

Svi ste fokusirani na "BMW zna kako raditi aute, unistit ce sve kada krene!" - e pa nece, ovo nije magic business gdje se stvari samo pojave, trebas imati svoje tvornice baterija, i kapacitet iz njih mora izlaziti.

Procitaj si ovaj clanak pa ces dobiti bolju sliku: 

https://www.theverge.com/2018/8/15/17685634/germany-car-industry-battery-cells

2 godine
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
BlueMax kaže...


 Tema je izgled automobila. Ja sam napisao točno ovo što sam ti sad boldao. Sve ostalo je mlaćenje prazne slame. Pitanje je može li BMW proizvesti sexy auto. Može i već ih ima (za razliku od Tesle) samo taj dizajn ne koristi za EV. Točka.

Sve ostalo što si napisao je besmisleno. BMW ima novac i to znači da može što hoće i kad hoće. Upravo ti je Tesla dokaz toga. Jer ako je Tesla krenuvši od nule u nekoliko godina napravila auto i tvornicu baterija onda će to napraviti i BMW. I to s puno manjim ulaganjima od Tesle.

Samo čekaju trenutak kad će im se to isplatiti. BMW i slični ovise o tuđim baterijama onoliko dugo koliko im je to u planu.

 Ima nešto u argumentu novca. A i volji, namjeri.

 

Klasični proizvođači se boje. Nitko od direktora ne želi riskirati uhodani i profitabilni biznis jer je eto moguće raditi na drugi način. Dodaj na taj oprez mentalitet današnjih biznismena, odnosno 50 godišnju praksu outsourcinga, vrlo usku specijalizaciju pa ti nitko od njih ni u snu neće ići u vlastitu proizvodnju jedne komponente o kojoj nema pojma i koja je u procesu stalnih promjena. To se čak ni Tesla nije usudio, proizvodnju baterija je ostavio Panasonicu iako su im pružili prostor, ključne sirovine itd. S druge strane, sumnjam da bi itko od proizvođača baterija bio spreman svoju budućnost vezati uz jednog proizvođača, ekskluzivno. I zato će to traaaajaati.

Ja rekoh
2 godine
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
danen kaže...

Problem s dizajnom električnih automobila je da on još ne postoji - nego je kopija automobila pokretanih motorom s unutrašnjim izgaranjem. To se u tehnici redovito događa: prvi su auti bili nalik na kočije, prvi željeznički vagoni nalik na diližanse, prvi avioni na ptice, itd. Tek kad elektromobil dobije svojoj funkciji primjeran dizajn, tek onda će postati "seksi". Primjerice: elektromobil ne treba imati haubu, pa je izazov konstrukcija automobila bez haube. 

 Pa hauba je nužna - negdje moraju biti kotači, ovjes, grijanje/hlađenje. A sve to treba zatvoriti u nešto što ima pristojnu aerodinamiku. O sigurnosti da ne govorimo.

Ja rekoh
10 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Ajd sto su ruzni to bi jos nekako i provario ali sto su skupi to mene odbija. Radje bi vozio tog ruznog i3 za 25k € nego golfa gti za iste pare. 

To ask why we fight, is to ask why the leaves fall. It is in their nature...
Moj PC  
0 1 hvala 0
7 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Puno para, malo muzike..doslovno.

Ni ne čuješ jel radi il ne..

 
1 0 hvala 0
2 godine
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
Zin8 kaže...

 

Ni ne čuješ jel radi il ne..

  To je relikt prošlosti. U budućnosti će se učiti da su nekad postojali automobili koji su roktali i smrdili dok stoje na mjestu i ništa ne rade... Primitivno

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put čet 22.11.2018 1:24 (Feudalac).
4 godine
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

Njemački krankenwageni su seksi koliko su slovenke i čedne.

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.11.2018 2:52 (Statsman).
 
0 2 hvala 0
9 godina
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
Statsman kaže...

Njemački krankenwageni su seksi koliko su slovenke i čedne.

 a koji je krankenwagen seksi?! Jedino možda ako je u njemu dobra sestra... 

10 godina
offline
Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi" ele

ovako nešto? 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Njemačka od svojih proizvođača očekuje "seksi"
rex251 kaže...
Čovjek svašta pročita, ali “Tesla je seksi.”

Ova mi je nova :-)

 Nekome Tesla je seksi, nekome ne, stvar ukusa. Ipak, kada se sjetim prvih modela el. auta koji su izgledali u najmanju ruku čudno, onda Tesla je seksi, a slične aute, koji izgledaju kao neki normalni automobili bi trebali biti pravilo a ne iznimka i u tome se slažem sa tipom koji je od one trojice zatražio "seksi" aute, a ne neke kvazifuturističke rugobe.

dolazim odmah - Godot
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice