Njemački startup priprema solarni električni autom

poruka: 13
|
čitano: 4.176
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Njemački startup priprema solarni električni autom".
6 godina
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

To bi značilo da mogu dobiti 30km ako cijeli dan vozim po suncu (lijepom vremenu), no što ako cijeli dan pada kiša ?

Trust nobody, become the best !
Poruka je uređivana zadnji put sri 8.8.2018 22:52 (Mr.ddevil).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Njemački startup priprema solarni električni a

ako cijeli dan pada kiša ima puno hidroenergije pa ga spojiš na utičnicu. Kao i bilo koji drugi električni automobil.

12 godina
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

Bas me zanima kolika bi trebala biti ucinkovitost PV-a a da omoguci neprekinutu voznju za suncanog dana. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

švabo je pokazao da nema pojma niti o struji i niti o automobilima na predmetnu. kao prvo, površina za oblaganje mora biti što veća (ljemozina, veljika) i paneli moraju sa svih strana i na sve: vrata, poklopce, krov, bla. kao šesto, solarni paneli moraju biti crni da crnje ne može i raditi i kad kanta stoji na parkingu (te struju pohranjivati). sunce je nebitno; dovoljno je da ima svjetla (ako i za kalkulatore). aj se ti, švabo, drži onoga što znaš - muljanja oko emisije NOx. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Njemački startup priprema solarni električni a
kerum kaže...

Bas me zanima kolika bi trebala biti ucinkovitost PV-a a da omoguci neprekinutu voznju za suncanog dana. 

 Ovisi koliko struje auto treba.

Sa 100% učinkovitosti bi mogao tjerati nekaj od ispod 500 kila a da ima slab motor i da je velike površine i skroz pokriveno panelima (klinci iz velikogoričke i sisačke škole su napravili autić nekih cca. 100 i nekaj kila + vozač s panelima učinkovitosti oko 20% pa skaliram prema tome).

Inače, najveća teoretska učinkovitost od trenutnih panela koji postoje je kod višeslojnih panela s Braggovom rešetkom (ili je neka druga u pitanju) i iznosi oko 86% ukoliko uspiju pokriti cijeli spektar.

Ali, to je odavno na razini prototipa bez naznaka daljnih pomaka.

 

 

Kruha i igala...
12 godina
odjavljen
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

Još da se netko sjeti umjesto zastavice Rvatske stavit vjetroturbinu pa di bi kraj bio haha

 
1 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

Hm hm... kazu solarni paneli daju dodatnih 30km u idealnim uvjetima, prepolovimo to na 15km za "ne-idealne" uvjete... jel to znaci da ako radis manje od 15km dnevno da se mozes voziti badava? :)

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

Da i koliko će to čudo da košta, kad se se zbroji auta svake godine sve su skuplja jer (u tim autima ima toliko nepotrebne tehnologije koja većina uopće ne koristi). Dakle zanima me vulgaris EV bez puno ekrana, koji će imat neku svoju prihvatljivu ekonomsku računicu. Solarni paneli, hmmm opet dolazimo do onog dali ta tehnikalija na autu ima svoju ekonomsku računicu (30 km će dopunit bateruju jasno u nekim optimalnim uvjetima) no ima to i cjenu u slučaju da se ti solarni paneli oštete.

Mislim da je to nepotrebno (bolje da usmjere razvoj tehnologije na sigurnost i konfor). Po meni treba osmislit nekakav koncet brze promjene baterije (nešto što će se moć ponit doma i dopunit u svom domu, jer svi nemamo garaže) ovo jedino je moguće i to skoro dolazi u primjenu u skuterima, koncept kojeg je osmislio kymco. Auto kao takav treba osmislit način brze dopune baterije i njezina dobra autonomija

Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

Može se stvar gledati i s druge strane. Auto na parkiralištu prikuplja struju iz solarnih panela. Zamislite nekoga tko malo vozi i to ne svaki dan. Za mjesec dana može prikupiti preko sunca struje za 30X30 = 900 km vožnje. Ako se svaki dan vozite 20-30 km (do posla i od posla) ne trebate uopće puniti baterije. 

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

Gledajte na to kao električni automobil ne previsoke cijene (s cijenom od 16000€ je možda i najjeftiniji strujaš?), a solarni paneli su bonus, vjerojatno od njih neće bit jako puno koristi ali niti štete. Kao što je netko rekao, ako ti je posao blizu to nije daleko od besplatnog goriva.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Njemački startup priprema solarni električni a
jozef kaže...

Gledajte na to kao električni automobil ne previsoke cijene (s cijenom od 16000€ je možda i najjeftiniji strujaš?), a solarni paneli su bonus, vjerojatno od njih neće bit jako puno koristi ali niti štete. Kao što je netko rekao, ako ti je posao blizu to nije daleko od besplatnog goriva.

 

 

16k al bez baterije....koja je najskupllji dio EV-a

 

_____________________

 

ta brojka od 30km u idealnim uvijetima za neki prototip... je više manje 20 km u idealnim uvijetima na cesti

pa onda u realnim uvijetima to ti dođe oko 4-5km  

I'm Afraid of Americans
15 godina
odjavljen
offline
Re: Njemački startup priprema solarni električni a

Ništa nije bonus, sve je to uračunato u cijenu, ali i masu vozila. Mane ovakvog rješenja:

- cijena panela

- masa panela

- dizanje težišta vozila (masa na krovu)

- cijena popravka (manje nezgode rezultiraju štetom na panelu)

- materijali i izloženost uvjetima (staklo je teško i, na nekim pozicijama, opasno za pješake, a plastika matira i pada efikasnost panela)

 

Onaj tko profitira od ovakvkih panela (da mu pokrivaju barem 50% dnevnih potreba u realnoj situaciji, odnosno da prelazi manje od 10 km dnevno) niti ne treba EV jer radi toliko malo km da niti može EV-om ostvariti uštedu niti predstavlja ikakav bitan faktor po pitanju zagađenja. Svima ostalima bi za tu cijenu i masu više značila koja čelija baterije više.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
13 godina
odjavljen
offline
Njemački startup priprema solarni električni autom

Eh sad, pa neću valjda ostavljat auto parkiran na suncu 

Potpisujem ajarovu izjavu, nek se drže muljanja, barem još to malo što im je ostalo 

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice