Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč širi

poruka: 12
|
čitano: 7.563
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč širi".
14 godina
offline
Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč širi

Baš me zanima kad će to doći u HR. Mislim da bi imalo tržište. Ali teško je zamisliti da je budućnost u dijeljenju auta jer nije riječ o prometalu za svakoga. Budućnost leži u jeftinom, brzom i sigurnom obliku javnog prijevoza.  

Poruka je uređivana zadnji put pet 9.9.2022 11:25 (BarbaVeli).
 
4 0 hvala 0
6 godina
offline
Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč širi

vidim da je cool iako teoretičar zavjere u meni je u fazi "do 2030 necete imati nista" hm...

NULL!=NULL
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč širi

2010 sam u Wieni dva sata  parkinga platio 200tinjak kn. To je jedna od najboljih mogućih mjera kako ograničiti ljude tj prijevoz u gradovima u ime ekologije i na taj način izbiti novac tehničkim pregledima, servisima, prodavačima, osiguravateljima koji će nam to kompenzirati na druge načine. 

 

Ostaje isto tako i pitanje higijene. U vrijeme haranja najsmrtonosnijeg virusa u povijesti čovječanstva i šire, zar nije bolje imati vlastito vozilo? Sumnjam da je u vozilu koje je u poginu 24/7, higijena na zavidnoj razini. 

 

Što u hitnom slučaju? Pritom mislim na ženu i djecu gdje je sve hitno....

 

Osobno vozilo je izraz neovisnosti. Ne vidim razlog zašto bih ju ograničio ili pretvorio u ovisnost. 

vicious
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč
Neki ljudi nemaju novaca za auto ili jednostavno nece auto jer im ne treba 99% vremena. Wien ima podzemnu, tramvaje i buseve. Tam s jednog kraja grada na drugi ili bilo gdi gradskim prijevozom nije drama i realno gledano nema potrebe za autom ako nemate malu djecu.
Auto je super ako trebas obaviti vecu kupovinu, znaci ne vuci sto vrecica ili ako idete na izlet itd.
Kaj se higijene tice to je tak kak i u busu te drugim sredstvima javnog prijevoza. Operes si poslije voznje ruke i ne kopat po nosu i trljat oci bez velike potrebe.
8 godina
offline
Re: Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč
NEW_MAN kaže...
Neki ljudi nemaju novaca za auto ili jednostavno nece auto jer im ne treba 99% vremena. Wien ima podzemnu, tramvaje i buseve. Tam s jednog kraja grada na drugi ili bilo gdi gradskim prijevozom nije drama i realno gledano nema potrebe za autom ako nemate malu djecu.
Auto je super ako trebas obaviti vecu kupovinu, znaci ne vuci sto vrecica ili ako idete na izlet itd.
Kaj se higijene tice to je tak kak i u busu te drugim sredstvima javnog prijevoza. Operes si poslije voznje ruke i ne kopat po nosu i trljat oci bez velike potrebe.

 Evo neki dan sam došao od tamo i sve sam obišao javnim prijevozom. Grad je odlicno povezan. Javni prijevoz im je pun, ali su i ceste pune. Poprilicno su velike guzve bile. Malo sam se neugodno iznenadil kak su im tramvaji tvrdi. Na nekim mjestima nabija kao da se po kamenu vozi, a ne po tracnicama.

 
 Prije toga sam bio u Kopenhagenu koji nema tramvaje nego samo bus, vlak i metro (koji isto nije velik) pa grad nije tak dobro povezan, ali masa ljudi se vozi biciklima.
 
Tamo bas ga svatko vozi. Cak i ljudi u odijelima.
Cesto mozes vidjet kak u onim "teretnim" biciklima voze po dvoje djece naprijed. 

 

 

Ima i u Becu biciklista dosta pogotovo kad usporedis sa ZG, ali niti blizu kao Kopenhagen.

 

 

 

Nego car sharing je fora za one koji auto trebaju povremeno. Nema smisla placat regu i odrzavanje za auto koji stoji.

 

Problem je kad imaš malu plača, a grad te tjera da moras imat auto da uopce mozes zivjet i ic na posao koji ti pojede dobar dio te place.

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put pet 9.9.2022 9:30 (Santana).
14 godina
offline
Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč širi

Koja je prednost ovoga, u usporedbi s taksijem?

-moras nac auto prvo kad ti treba

-moras ga parkirat kasnije, pitanje gdje i da li ima mjesta

-ako ti treba i za povratak, tko zna hoce li bit tamo ili ce ga netko pokupit

-placa se po minuti, ne po km

-moras ga sam vozit i preuzet odgovornost

 

The best thing about having a penis is sharing it with people who don't
 
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč
CalvinRi kaže...

Koja je prednost ovoga, u usporedbi s taksijem?

-moras nac auto prvo kad ti treba

-moras ga parkirat kasnije, pitanje gdje i da li ima mjesta

-ako ti treba i za povratak, tko zna hoce li bit tamo ili ce ga netko pokupit

-placa se po minuti, ne po km

-moras ga sam vozit i preuzet odgovornost

 

 Pa valjda bi cijena trebala bit jeftinija nego taxi kad ne placas vozaca, a ovo ostalo ovisi o kvaliteti usluge, a i samom gradu. 


Ovo je dobar video koji objasnjava kak to funkcionira kod dvije vrste car sharing-a 

Navodi i cijene koje su dost jeftinije nego taxi

 

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put pet 9.9.2022 14:24 (Santana).
14 godina
online
Re: Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč
BarbaVeli kaže...

Baš me zanima kad će to doći u HR. Mislim da bi imalo tržište. Ali teško je zamisliti da je budućnost u dijeljenju auta jer nije riječ o prometalu za svakoga. Budućnost leži u jeftinom, brzom i sigurnom obliku javnog prijevoza.  

Imaš kod nas car sharing i to čak i strujiće (BMW i3, Tesla 3, e-Smart), ali cijene nisu uopće friendly.

viciousone kaže...

2010 sam u Wieni dva sata  parkinga platio 200tinjak kn. To je jedna od najboljih mogućih mjera kako ograničiti ljude tj prijevoz u gradovima u ime ekologije i na taj način izbiti novac tehničkim pregledima, servisima, prodavačima, osiguravateljima koji će nam to kompenzirati na druge načine. 

 

Ostaje isto tako i pitanje higijene. U vrijeme haranja najsmrtonosnijeg virusa u povijesti čovječanstva i šire, zar nije bolje imati vlastito vozilo? Sumnjam da je u vozilu koje je u poginu 24/7, higijena na zavidnoj razini. 

 

Što u hitnom slučaju? Pritom mislim na ženu i djecu gdje je sve hitno....

 

Osobno vozilo je izraz neovisnosti. Ne vidim razlog zašto bih ju ograničio ili pretvorio u ovisnost. 

Tebe su negdje dobro oderali. Parking u Beču u garaži je oko 3,50€ na sat. Preko noći bude neka fiksna cijena kao 7 ili 10€ za cijelu noć. Ja sam nedavno garažu od hotela platio 15€ po danu. Cijene u Beču nisu restriktivne za vožnju, parking košta ali ništa strašno i što bi te spriječilo da odeš autom kamo želiš. Ja ga tamo koristim pola/pola ovisno kamo moram stići. Možda je stvar navike, ali primjetio sam da generalno u nekim gradovima domaći kao ne idu autom jer je skupo a meni se to ne čini cijena zbog koje bih se odrekao udobnosti automobila. Stvarno je skupo u Londonu (entry fee 15 funti + parking 6-7-9 funti po satu) ili NY (na Manhattanu garaža $40+ na sat i to ako nađeš mjesta) i tamo se stvarno ne isplati voziti ako baš ne moraš.

U Irskoj sam nedavno koristio car sharing jer je debelo jeftinije od rentacara: 60€ na dan + 20€/100km (toliko bi me s rentacarom došlo gorivo...), tako da tko ide u IE isplati mu se car sharing. Auto sam rezervirao i registrirao se još iz Hr i sve je funkcioniralo bez greške, samo se treba prijaviti na vrijeme jer im postupak registracije novih korisnika traje par dana.
Krajnji cilj s carsharingom i regulativom je vjerojatno uklanjanje svih alternativa pa ćeš bit prisiljen plaćati najam skuplje od leasinga vlastitog automobila, a oni će 1 auto naplaćivati petorici... Dugoročno za nas korisnike sranje.

Poruka je uređivana zadnji put pet 9.9.2022 17:31 (jozef).
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč
Ne vidim svrhu. Isto je da li u koloni ispred mene stoji rentani Golf ili Golf u nečijem vlasništvu.
 
1 0 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč širi

Manje vozila u gradu -  manje zagađenja. Eto, u našem Zagrebu, planira se biciklistička magistrala od Tuđmanovog trga (zapad) pa sve do Maksimira(istok). Počeli su radovi na Prilazu GJ. Deželića. Time gradska uprava daje potporu biciklističkom prometu.

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč širi

Treba nam što više zakona. Reflektirajuci prsluci 24/7, svjetla prednja zadnja u svako doba dana, macje oci na pedalama i zbicama ako ima. Kacige svi, obavezno. Brzina ogranicena na 25 i snaga na 500 watta da ne mozes slucajno uzbrdo voziti. A dotle koliko je horvatincic u stažu pobio ljudi u prometu?!

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Primjer kako grad osloboditi automobila - Beč
CalvinRi kaže...

Koja je prednost ovoga, u usporedbi s taksijem?

-moras nac auto prvo kad ti treba

-moras ga parkirat kasnije, pitanje gdje i da li ima mjesta

-ako ti treba i za povratak, tko zna hoce li bit tamo ili ce ga netko pokupit

-placa se po minuti, ne po km

-moras ga sam vozit i preuzet odgovornost

 

 Trenutno imaju malo automobila ali kad povecaju onda ih bude sve po svuda.

Same shit ima brat u njemackoj vec valjda desetljece ali normalni auti.

Znaci upalis app i nades auto, isto ko i ove sheme sa elektricnim romobilima. Sjednes u auto odes u grad i ostavis auto negdi bilo gdi jer auto ima "besplatan" parking po cijelom gradu. Ako ga tankas dobis bodove, ako ga operes, dobis bodove, itd.

Super shema samo mora biti dovoljno automobila na raspolaganju. Kad ih bude 10000 onda bude to super, sad je to tak malo useless.

Poruka je uređivana zadnji put pon 12.9.2022 8:15 (NEW_MAN).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice