Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

poruka: 30
|
čitano: 5.096
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v".
10 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

Fićo na 48V... facepalm još samo fali da se francuzi uhvate struje

 
3 1 hvala 0
6 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

Koliki je napon na tim spomenutim komponentama kod elektricnih automobila?

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

Da kao 48V je manje od službeno 50V opasnih za ljude dok je 60V već preko te granice...

Međutim u večini tih sustava su olovne baterije koje se pune sa 55 do 58V, a kad se prazne imaju od 54V na početku do 40V na kraju pražnjenja. Pa kako sad to nije opasno?

Ista je situacija oduvijek u DC sustavima telefonskih centrala...

 
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

50V DC je jedino opasno ako cu odsjeci komad koze i nabiti zicu unutra. Osjetio sam 120V DC i osjetis samo lagane trnce kroz tijelo.

Moj PC  
2 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
ivanzu kaže...

50V DC je jedino opasno ako cu odsjeci komad koze i nabiti zicu unutra. Osjetio sam 120V DC i osjetis samo lagane trnce kroz tijelo.

 Da dok si suh. Kad si mokar otpor drastično pada i dovoljni su i manji naponi. A nije teško zamisliti situaciju kako kisneš na pljusku usred ničega i guraš prste u pokvareni auto. 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
10 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

Iako cijeli svijet "bruji" o skorom prelasku na potpuno električne automobile

 

Cijeli svijet tj. u prijevodu na ulični hrvatski to znači da o tome bruje 'rent a novinari' ilitiga 'rent a stručnjaci', a ono 'skoro' znači MOŽDA za 50 do 100 godina uz povoljan vjetar i sunčani dan.

 

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
10 1 hvala 0
6 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
Veci napon,tanje zice,manje bakra,laksi auti :-)
 
2 0 hvala 2
10 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

Dakle prelazi se na low cost hybride, manja potrošnja goriva, učinkovitiji, jači motori, itd.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
mGT kaže...
Veci napon,tanje zice,manje bakra,laksi auti :-)

 I meni je prvo to palo na pamet kada sam pročitao o potencijalnoj uštedi, ali izgleda da oni ne misle na tu vrstu uštede. 

Your dad always said that one day Del Boy would reach the top. Then again, he always said Millwall would win the cup.
10 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
uss kaže...
mGT kaže...
Veci napon,tanje zice,manje bakra,laksi auti :-)

 I meni je prvo to palo na pamet kada sam pročitao o potencijalnoj uštedi, ali izgleda da oni ne misle na tu vrstu uštede. 

 

Ja sam pred oko 5 godina cuo o mogucem prelasku na 48v i to je tada bio naveden kao jedan od glavnih razloga prelaska.

10 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

Kome nije jasno nek pogleda ovaj LINK

42V neki proizvođači već imaju za pogon nekih sustava (IT) u gepeku kod high end verzija svojih modela

Nije ništa novo nego je stvar u tome da se kompletna industrija prebaci na novi standard, a to zahtjeva puno priče, novaca i dogovaranja kako da se prođe što jeftinije.

U besptičju i krava zvuči kao slavuj!
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2018 0:24 (Azr43l).
Moj PC  
1 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
I Porsche Cayenne nije gradski terenac, već SUV. Najveći teren na koji će se popeti jest rub od pločnika. Kada već piše o autima, bilo bi lijepo da se koristi točna terminologija.
Moj PC  
0 1 hvala 0
10 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

čini se da je bi moglo biti vrijeme za okupljanje povjerenstva koje će osnovati komisiju za formiranje radne skupine koja bi tijekom mandata, a poslije ozbiljnih analiza, u institucionalnim okvirima raspravljala sa stručnjacima iz područja učeverostručenja napona. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2018 9:50 (Ajar).
Moj PC  
3 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
mrki_tua kaže...
I Porsche Cayenne nije gradski terenac, već SUV. Najveći teren na koji će se popeti jest rub od pločnika. Kada već piše o autima, bilo bi lijepo da se koristi točna terminologija.

Kako nije gradski terenac kad i sam kazes da ce se vozit samo po gradskom terenu?

 

 

9 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
memulica kaže...

Iako cijeli svijet "bruji" o skorom prelasku na potpuno električne automobile

 

Cijeli svijet tj. u prijevodu na ulični hrvatski to znači da o tome bruje 'rent a novinari' ilitiga 'rent a stručnjaci', a ono 'skoro' znači MOŽDA za 50 do 100 godina uz povoljan vjetar i sunčani dan.

 

 

To je cinjenica, jel te to ljuti? Dizel je vec pokojan a benzinci ce postojat u hibridima. Nije to lose...

5 godina
neaktivan
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na

Ja sam za 220v struju,

evo zašto

 

Jer već imamo svu elektroniku na toj struji ajmo počnimo redom

Mikser

Fen za Kosu

Pegla za Kosu

Toster

Mikrovalna Pečnica

Razne žarulje (naprimjer e27)

Hladnjak 

Grijalica 

i brdo toga

Zašto prelaziti na 48 jer postoji malo opreme za tu struju, već moramo odma na 220 i ustedjeli bismo dosta . Eto :D 

 

Evo neke prednosti, recimo Odete na izlet u vikendicu usredničeg, nema struje, ničeg. Vi prikopčate auto na vikendicu i odjednom vikendica ima struju :D 

 

 

10 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
ansha kaže...

To je cinjenica, jel te to ljuti? Dizel je vec pokojan a benzinci ce postojat u hibridima. Nije to lose...

Dokle god se dvojka prodaje za do 800 ojra, dizel nije mrtav.

K
9 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
Šta prvo krepa u Golf duji?
Šofer!
Moj PC  
9 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
ansha kaže...
memulica kaže...

Iako cijeli svijet "bruji" o skorom prelasku na potpuno električne automobile

 

Cijeli svijet tj. u prijevodu na ulični hrvatski to znači da o tome bruje 'rent a novinari' ilitiga 'rent a stručnjaci', a ono 'skoro' znači MOŽDA za 50 do 100 godina uz povoljan vjetar i sunčani dan.

 

 

To je cinjenica, jel te to ljuti? Dizel je vec pokojan a benzinci ce postojat u hibridima. Nije to lose...

 

Činjenica je skori prelazak na potpuno električne automobile !?

 

Ima sad već ide drugo stoljeće, kako prelazimo na el. automobile.

 

Još je Thomas Edison reklamirao el.automobile kao budućnost autoindustrije, pa ga je Ford pokopao sa model T.

 

Više od 200 godina od pojave prve baterije nismo u stanju potpuno ovladati skladištenjem energije.

 

Ovaj prelazak na 48v znači daljnju evoluciju Ottovog motora, a el. motor dobiva ulogu pomoćnog agregata; gdje mu je i mjesto.

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
2 godine
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
O većem naponu automilske elektrike se govori vec dva desetljeća a i više. Problem su knjigovođe. Nitko neće ivesti samo za sebe jer će dijelovi za prvu ugradnju biti skuplji od uštede na kablovinju tj bakru. I tako će ostati zauvijek nema te sile koja može natjerati proizvođače da izmijene 15000 komponenti na 100 milijuna automobila koliko se proizvede svake godine, pogotovo danas kad proizvođači outsourcaju sve pa i zapošljavanje ljudi...
Ja rekoh
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

danas sam, mijenjajući zidnu utičnicu, nakratko i sam prešao na 220V, 2A. nije mi se dopalo. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
4 0 hvala 0
9 godina
offline
Proizvođači automobila razmatraju prelazak na 48 v

Električni automobili bi trebali raditi kao tramvaji, biti spojeni na čice iznad ceste. Nema više problema sa baterijama i naponima.

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
Diablo86 kaže...

Električni automobili bi trebali raditi kao tramvaji, biti spojeni na žice iznad ceste. Nema više problema sa baterijama i naponima.

 A to bi bilo jako spretno. Zamisli infrastrukturu koja bi za to trebala. Osim toga, tramvaj treba jednu žicu, drugu imaju u obliku tračnica, dok bi auti, s obzirom da imaju gume na kotačima trebali kao trolejbusi dvije žice. Tako da ovo tvoje možda i nije najbolja ideja.

dolazim odmah - Godot
8 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
Upravo to...kad nas nisu u stanju provest zicu za internet, a kamoli za aute. :D
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
9 godina
offline
3 godine
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na

 Divno i krasno, pogotovo kad počnu sipati sol kad je cesta mokra. Onda uopće ne budeš morao biti na tračnici.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
9 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na
JozoBozo121 kaže...

 Divno i krasno, pogotovo kad počnu sipati sol kad je cesta mokra. Onda uopće ne budeš morao biti na tračnici.

 “There is no electricity on the surface. There are two tracks, just like an outlet in the wall. Five or six centimetres down is where the electricity is. But if you flood the road with salt water then we have found that the electricity level at the surface is just one volt. You could walk on it barefoot.”

3 godine
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na

U laboratorijskim uvjetima možda. Kad se cesta soli svaki dan, kad se bljuzga neprestano topi, sipa se sipina (što kad sipina uđe u šinu?) to definitivno ne bude jedan volt. Samo neka netko padne na cesti i slučajno mu prst uđe u šinu i dirne direktno?

 

Previše problema preblizu ljudi. I s odvojenim žicama ljudi umiru od struje na tračnicama, a kamoli ne bi od dvije žice jedne pored druge.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
9 godina
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na

Šina je pod strujom samo kad auto prolazi. Nebi vjerovao, ali mislili na neke detalje prije trošenja milijuna na projekt

3 godine
offline
Re: Proizvođači automobila razmatraju prelazak na

Neka s dogodi kvar i eto ti sranja. To je previše rizično i nesigurno za upotrebu blizu ljudi. A treba tek vidjeti kako se to brzo može odvojiti od šine i koliko je to sigurno u vožnji. Neka se jedan auto sudari s drugim, to sranje ostane spojeno na šinu i drugi auto cijeli samo tak dođe pod napon. 

 

Bežično punjenje da, ali ovo ima jednostavno previše točaka u kojim se može javiti greška.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice