Prvi međugradski let jednog letećeg automobila dog

poruka: 6
|
čitano: 4.287
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Prvi međugradski let jednog letećeg automobila dog".
15 godina
offline
Prvi međugradski let jednog letećeg automobila dog

ma to nama treba, samo prerađena lada niva (s bombama, rašpama i livorverima), a ne nekakav rafaelo, donatelo, mikelanđelo ili leonardo. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi međugradski let jednog letećeg automobila
Zašto ovo zovu letećim automobilom? Da li se ovo može koristit kao automobil? Ne vjerujem i zbog toga ovo ne treba smatrati letećim automobilom.
Voda tece a vrijeme prolazi ...
 
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Prvi međugradski let jednog letećeg automobila
ned kaže...
Zašto ovo zovu letećim automobilom? Da li se ovo može koristit kao automobil? Ne vjerujem i zbog toga ovo ne treba smatrati letećim automobilom.

 pa ni prvi auto niti zrakoplov nije izgledao puno bolje.

btw. kod zrakoplova najvažnije je smanjiti težinu, što kod auta znatno utječe na ne-sigurnost 

14 godina
offline
Prvi međugradski let jednog letećeg automobila dog

ako ne plovi i da barem nema pripremu i da roni ništa od toga. 😀

jedino što me muči sa umjetnom inteligencijom je sram koji ću osjećati kad shvati koliko smo glupi.
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
online
Re: Prvi međugradski let jednog letećeg automobila
Na snimci vidiš da može, autovion vozi!
Stvar je spoj nespojivog i sama ideja letećeg automobila je besmislena. Sve procedure, dozvole i naknade za korištenje infrastrukture za zračni promet znače da je puno brže i jeftinije ići običnim automobilom.
15 godina
offline
Prvi međugradski let jednog letećeg automobila dog

-da, autovion je primjer loše simbioze, tj umjesto nečeg boljeg dobijemo lošije, problem dozvola-homologacija i smisla.. na stranu što i stim kad se riješi nema smisla, tj ovakav let s procedurom na aerodromu i udaljenosti do parsto km jednostavno ne štedi vrijeme, kao jedini razlog koji bi opravdao ideju.. tj samo u teoriji netko može letjeti po eu gradovima brže nego klasičnim prijevozom avionom + čekinom i taxijem do stvarnog cilja-kuće-ureda.. ili vlak koji ih na tim udaljenostima popiša pa je brži dok avion čeka dozvolu za rulanje da bi krenuo..

 

-švicarski nožić je primjer kompleta-alata-univerzalnog, grickalica za nokte, nožić, otvarač konzervi i vadičep, šarafciger i sl. . no svaki zaseban alat je bolji nego taj univerzalni koji služi samo u nuždi kao prva pomoć, tako i ovaj mješanac uz problem da je avio promet specifičan i nema 'slobodu' kao cestovni npr sam ulaz na aerodromsku pistu i dozvola ulaska nije nešto normalno, tj autom možete na parking, ne dalje.. osim posebna dozvola itd.

 

edit.. zašto loša simbioza, .. jer normalan auto je jeftiniji, efikasniji, bolji od ovog vozila u svakom auto-kriteriju, jednako svaki avion u avio.. pa je po tome 'najlošiji' (no i najbolji jer nema drugih-lošijih..).

-cijena i upotrebljivost.. ne mora biti kriterij, tj igračke za bogate, no tad će bogataš imati oboje, kao cesnu i ferarija, ako treba u svakom gradu-aerodromu nekoliko.. jer ima-može a realno on je juri s posla pa ni nema takvu 'poslovnu' primjenu na putu do ureda.. tj koji smisao je imati takvo vozilo, ići na put? to može i biciklom ili rolšuhama, samo je pitanje koliko daleko će stići. Ako je to recimo put od recimo 1000km kao domet, recimo udaljenost zg-paris.. zračno, cestovno 1400.. da postoji normalna linija tad je normalan 'zrakoplovak' recimo barem dvostruko brži i isti put pređe za recimo cca sat + pola za polazak i odlazak kao čekin.. nek bude 2h ukupno, dok je ovim 'zmajem' cca 6 sati i to ako ne padne + umor vozača.. a cestom +20h i tad je jednostavno superbrzi vlak u prednosti (oism što nema te linije..).

-mada prividno daje slobodu, neovisno o postojanju linije.. ne daje, jer to nije stvar vozikanja kao po cesti, nego plan puta-ruta, određen datum, sat.. i problem dozvola da netko prometalo švrlja po nebu dok se netko prisjeti talibanaca i ny-nebodera.. tj nije sve samo stvar tehnike-mogućnosti nego i ostalih sitnica, praktičnosti ili pravila, pa tako ovo vozilo ispada promašaj za sve, ne sinergija-bolje, nego lošije.. dok se normalnim autom barem po cesti možemo normalno voziti ili imati pouzdanost, gepek, performanse itd..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 5.7.2021 0:10 (ihush).
 
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice