Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

poruka: 22
|
čitano: 6.026
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik".
10 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Reklame = čik puza na balkonu

INTEL,........is that Epyc or what?
Moj PC  
5 0 hvala 0
10 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

 

Još bolje. Ne gledajte TV.

Nitko se nije na pametnom obogatio, nego na budali.

 

dzg
Moj PC  
21 0 hvala 0
10 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Ja obavezno stisam ton da mi ne odvlace paznju a i uvijek su glasnije nego ostali program. ;-)

I ti iz marketinga se cude da ljudi izbjegavaju reklame "kao pura dreku" kao da ne znaju to i od prije.

 
8 0 hvala 0
15 godina
online
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Ako nešto mrzim onda su to internet reklame koje moraš odgledat jer se pauziraju kad prebaciš tab. Takvo što može samo stvoriti revolt i mržnju prema brandu a ne želju za kupnjom tog prozvoda

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

ako emisija koju želite gledati počinje u 20h počnite gledati u 20h20', tako da možete "premotati" reklame.

Moj PC  
8 0 hvala 1
5 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Auuu, dosta kontroverzan clanak, cudi me da su izisli s time u javnost. Al onda opet mi cemo progutati sto god nam serviraju, pokazalo se dosad

 

uz pomoć inovativne tehnologije istraživači su pasivno pratili tko se nalazi u prostoriji u kojoj je upaljen televizor

dakle "pomoću matematike i računanja" oni su pratili tko je u prostoriji? Koliko znam, većina današnjih TV-a nema kameru, možda preko kamere mobitela + ambijentalni zvuk po kojem su znali da se prikazuje reklama na TV-u (skriveno iza nevinog "Google analytics" i sl. termina)

vjerojatnije je da će stariji gledatelji oglase izbjegavati promjenom kanala; mlađi gledatelji vjerojatnije će oglase izbjeći tako što će napustiti prostoriju ili preusmjeriti svoju vizualnu pozornost na ono što se događa na drugim zaslonima koji su im stalno pri ruci, od mobitela i tableta do konzola

 

Jebote dakle znaju kamo nam oči gledaju za vrijeme reklama, 99% sam da je to preko mobitela. Obzirom da je istraživanje u SAD-u, ni Apple nije siguran jer tamo većina ljudi ima nj

 

Ako ste se zabrinuli zbog toga da vas netko promatra u boravku i prati jeste li prebacili kanal ili otišli pišat za vrijeme reklama, ne bojte se ništa jer naravno oni vas jako poštuju pritom

i gleda li uopće ono što se prikazuje na TV ekranu, poštujući privatnost gledatelja

 

 
11 2 hvala 2
15 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Sad samo cekajte da vas pocnu loviti za piratizaciju, gledate filmove, gledate sadrzaj, a ne reklame. Sudeci po LTT-u sve pirati.

 

Ak zazmiris na reklamu odmah si gusar. Ovi kaj zaspu dok gledaju TV su najveci kriminalci u povijesti.

Linux, Arch Linux.
 
10 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa
Ante kaže...

Sad samo cekajte da vas pocnu loviti za piratizaciju, gledate filmove, gledate sadrzaj, a ne reklame. Sudeci po LTT-u sve pirati.

 

Ak zazmiris na reklamu odmah si gusar. Ovi kaj zaspu dok gledaju TV su najveci kriminalci u povijesti.

 Vidim na redditu da su ga uhvatili kako koristi free verziju OCCT-a u komercijalne svrhe...

Oko čega se ljudi zamaraju 

Yippee ki-yay, motherfucker! :)
Poruka je uređivana zadnji put pon 14.2.2022 11:39 (boxer).
2 godine
neaktivan
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Na TV ništa ne gledam u realnom vremenu već naknadno da mogu premotati reklame. Reklame jedino ostavim u pauzi za WC. Na svim browserima imam ad blockere, a na YT mjutam zvuk. To su sve uobičajeni načini borbe protiv reklama. Jedino mi nedostaje koš za reciklažu koji su makli ispod sandučića za poštu pa reklame moram doma baciti u papir. Ah da, koristim Gmail od početka, tako da spama ima 0, a broj mobitela ne dajem nikome. 

 
2 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

... u kino dvoranu ulazim 20 minuta nakon termina filma!

 
1 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa
encoding kaže...
i gleda li uopće ono što se prikazuje na TV ekranu, poštujući privatnost gledatelja

 

 

Za oko mi je cijeli tekst kao i tebi, ali citiriam samo zadnji dio :-).

 

Kao sto se iz ovog primjera vidi, velike kompanije ne interesuje kako se zove taj lik koji jeste ili nije odgledao tu reklamu. Njih interesuje da mogu predvidjeti ponasanje mase na osnovu mjerenja ponasanja, navika, preferencija itd... Ono sto je Cambridge Analytica uradila je mogla napraviti i sa totalno anonimiziranim podacima. Cijela stvar sa GDPR-om je totalno promasena. 

5 godina
offline
Re: Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa
Ante kaže...

Sad samo cekajte da vas pocnu loviti za piratizaciju, gledate filmove, gledate sadrzaj, a ne reklame. Sudeci po LTT-u sve pirati.

 

Ak zazmiris na reklamu odmah si gusar. Ovi kaj zaspu dok gledaju TV su najveci kriminalci u povijesti.

 Bit će ko Black Mirror epizoda gdje kad zažmiriš, reklame stanu, moraš ih odgledati

15 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Kako kažu kršćani?

 

Najveći trik đavla je uvjeriti svijet da ne postoji.

 

Marketinški analitičari su to, naravno, uzeli kao uputu, a ne upozorenje pa su uvjerili ljude da je reklama - zabavni sadržaj.

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa

Developer OCCT-a ga je uocio :D.

Linux, Arch Linux.
15 godina
neaktivan
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Potpuno poštujući privatnost gledatelja ustanovili su da 4% muškaraca sjedi dok piški za vrijeme reklama, 7.6% ih brije međunožje, a prosječna duljina penisa im je 15 cm.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
4 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Malo nadopune jer vidim da se opravdano komentira privatnost.

 

Ovo je istraživanje napravljeno pomoću postojećeg panela-uzorka tvrtke za ispitivanje tržišta Tvision - znači radi se o njihovom poolu ispitanika koji su već pristali na to.

 

Način na koji su mjerili prisutnost i pažnju je smiješno očigledan, stavili su im kameru kraj telke lol. Ok, kamera je specijalizirana jer sam uređaj prepoznaje i sadržaj i druge stvari na signalu te snima okolinu, te šalje obrađene podatke u bazu. Evo bitni citati ako nećete otvarati link.

 

Our panelists put our device in their homes next to their TV. It’s about the size of an Apple TV and it does three key things. First, we use ACR [automatic content recognition] to determine what someone is watching on the TV. Is it “The Voice,”“Stranger Things,” a specific commercial?

Then we detect how the content got to the screen, whether the person is watching through live cable, the Hulu app, a Roku device, the NBCU app on Chromecast, whatever it happens to be. And then, third and most critically, our device has a camera. 

 

Our panel is 100% opt-in. Our panelists are signing nine-page contracts in order to opt in and we’re very forthright in explaining how the technology works when we recruit them. We also architected our technology so that all of the data is processed on the device in the panelist’s home. We’re not pulling any audio or video into the cloud. Only summarized data comes back to us from the device.

 

 

https://www.adexchanger.com/tv-and-video/tvision-insights-ratings-only-tell-part-of-the-story/

 

Tread softly because you tread on my dreams.
Moj PC  
1 0 hvala 3
15 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Pogledavši malo buzz i hype oko svega što se reklamiralo tamo imam dva mišljenja:

 

1. Sav napredak u smanjenju CO2 koji je bobmastično najavljivan u reklamama za električna vozila u potpunosti će biti zatrpan besmislenim povećanjem CO2 kurenjem uglja potrebnog za sav kripto i luda obećanja koji su također reklamirana.

2. Šteta da nakon pada SSSRa / Jugoslavije nismo imali reklame za Rublje/dinare/kune/estonske kroone, koliko smo mogli zaradit, jelte, mislim koliko se BITKOJN=NOVI NOVAC reklamira, sumnjiv je nedostatak reklama za drugi novac?

Ako je dolar toliko dobar zašto FED ne reklamira dolar na Superb Owlu?

Nadamo se da će naši nešto naučit pa da će na stadionu Cibalije na finalu kupa bit reklame za Euro.

 

 

E isto je super prirodni zakon ekonomije da:

1. Raste inflacija 10%

2. Raste bonus Managera 50%

3. Raste trošak marketinga 400%

 

Al dižemo cijene, vama kupcima, jer nit će se slot za reklamu platiti sam, nit će se ulaznica od 120 000$ za CEOa platit sama.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
5 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa
wyks kaže...

Pogledavši malo buzz i hype oko svega što se reklamiralo tamo imam dva mišljenja:

 

1. Sav napredak u smanjenju CO2 koji je bobmastično najavljivan u reklamama za električna vozila u potpunosti će biti zatrpan besmislenim povećanjem CO2 kurenjem uglja potrebnog za sav kripto i luda obećanja koji su također reklamirana.

2. Šteta da nakon pada SSSRa / Jugoslavije nismo imali reklame za Rublje/dinare/kune/estonske kroone, koliko smo mogli zaradit, jelte, mislim koliko se BITKOJN=NOVI NOVAC reklamira, sumnjiv je nedostatak reklama za drugi novac?

Ako je dolar toliko dobar zašto FED ne reklamira dolar na Superb Owlu?

Nadamo se da će naši nešto naučit pa da će na stadionu Cibalije na finalu kupa bit reklame za Euro.

 

 

E isto je super prirodni zakon ekonomije da:

1. Raste inflacija 10%

2. Raste bonus Managera 50%

3. Raste trošak marketinga 400%

 

Al dižemo cijene, vama kupcima, jer nit će se slot za reklamu platiti sam, nit će se ulaznica od 120 000$ za CEOa platit sama.

 A treba i jahte i jahtaše privući. Nedovoljno smo atraktivni za zahtjevne goste. Nemoj zaboraviti jahte. 

15 godina
neaktivan
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

Reklame su čak i humane ako se shvate kao pauza za wc, za oprati zube, da se pogleda šta to šuška iza kuće, da se spriječi silovanje u obližnjem parku.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa
Mad-Max-X kaže...

Reklame su čak i humane ako se shvate kao pauza za wc, za oprati zube, da se pogleda šta to šuška iza kuće, da se spriječi silovanje u obližnjem parku.

 Ovo je živa istina .

Prije kad je bio dobar film na HTV-u morao si paziti da wc obaviš prije filma i paziti na unos tekućine tijekom filma.

5 godina
offline
Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa prik

ElektričnaOvca Tnx, meni se nije dalo dodatno kopati pa sam komentirao ono što je navedeno u članku. Iskreno, ovo je trebalo biti dio originalnog članka, ali tad bi vjv trajalo više od 30sec da se napiše

 
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Razbacivanje novcem: gotovo trećina TV oglasa
encoding kaže...

ovo je trebalo biti dio originalnog članka, ali tad bi vjv trajalo više od 30sec da se napiše

 Uz to je i naslov blentav, jer nijedan oglašivač ne računa da će svi oglasi biti viđeni. Ako bi ih 70% stvarno bilo viđeno to je izvrsno, nikako bačen novac. Nije da svaku reklamu u browseru pogledaš ili svaki plakat uz cestu.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice