Pao bih u nesvijest kad bi naši imbecili od političara uspjeli dovesti ovakvog investitora u RH da otvori tisuće radnih mjesta. Radije otvaraju tvornice u Njemačkoj gdje moraju više plaće davati.
Tesla će započeti s proizvodnjom automobila u euro
- poruka: 7
- |
- čitano: 3.559
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Njemacka je u prednosti:
-Bolja lokacija, POVEZANOST, INFRASTRUKTURA (isporuka u vlastitoj zemlji i bogatom okruzenju)
-Politicka stabilnost (Balkan bure baruta)
-Fiskalna stabilnost (ne mijenjaju poreze ili zakone kao kod nas, kako kome dode)
-Jeftinija/iskusnija radna snaga (nasi sto valjaju dosta su vec vani)
Da bi politika koga dovela, prvo narod treba dozrijeti i stvoriti valjane politicare, daleko jos od toga.
Njemacka je u prednosti:
-Bolja lokacija, POVEZANOST, INFRASTRUKTURA (isporuka u vlastitoj zemlji i bogatom okruzenju)
-Politicka stabilnost (Balkan bure baruta)
-Fiskalna stabilnost (ne mijenjaju poreze ili zakone kao kod nas, kako kome dode)
-Jeftinija/iskusnija radna snaga (nasi sto valjaju dosta su vec vani)
Da bi politika koga dovela, prvo narod treba dozrijeti i stvoriti valjane politicare, daleko jos od toga.
Jeftinija radna snaga u Njemačkoj? Da se ti nisi nešto malo zabunio?
Njemacka je u prednosti:
-Bolja lokacija, POVEZANOST, INFRASTRUKTURA (isporuka u vlastitoj zemlji i bogatom okruzenju)
-Politicka stabilnost (Balkan bure baruta)
-Fiskalna stabilnost (ne mijenjaju poreze ili zakone kao kod nas, kako kome dode)
-Jeftinija/iskusnija radna snaga (nasi sto valjaju dosta su vec vani)
Da bi politika koga dovela, prvo narod treba dozrijeti i stvoriti valjane politicare, daleko jos od toga.
Jeftinija radna snaga u Njemačkoj? Da se ti nisi nešto malo zabunio?
Naravno da jeftina. Za 2000-2500 eura netto kao monter na traci. Ili ako je posrednik sto kod kojih rade nasi balkanci onda je pocetno netto 1600 eura na mjesec. S time da ti je ovo sjeverna Njemacka. A u juznoj gdje je ovaj gigafactory tamo su ti place 50-60% sjevernih.
Pao bih u nesvijest kad bi naši imbecili od političara uspjeli dovesti ovakvog investitora u RH da otvori tisuće radnih mjesta. Radije otvaraju tvornice u Njemačkoj gdje moraju više plaće davati.
a kaj fali? tam će ionak raditi "naši" radnici.
Pao bih u nesvijest kad bi naši imbecili od političara uspjeli dovesti ovakvog investitora u RH da otvori tisuće radnih mjesta. Radije otvaraju tvornice u Njemačkoj gdje moraju više plaće davati.
i ja jer bi onda polovica radne snage bila uvezena iz nekvakog Nepala...
Treba vratiti kvote za zapošljavanje stranaca i onda nema straha :)
Pao bih u nesvijest kad bi naši imbecili od političara uspjeli dovesti ovakvog investitora u RH da otvori tisuće radnih mjesta.
Automobilska industrija u Hrvatskoj zapošljava oko 10.000 ljudi u otprilike 130 tvrtki, npr. samo AD Klaster zapošljava oko 6000 ljudi...
Glede tvornica automobila, političari su imali više prilika, najizgledniji je bio posao sa Hyundaijem, ali izgleda da dovoljno političara nije dobilo "plavu kovertu", pa su otišli u Slovačku.
Mađarska ima čak i BYD.
Što se takvih poslova tiče, dovoljno se sjetiti Kineza sa ponudom za luku Rijeku i nizinsku prugu. Željeznički promet je odavno skrenut na Mađarsku i Rumunjsku jer se nikome nije dalo čekati da ovdje netko izvadi prst iz nosa i omogući normalan prijevoz... Slovenci su izgradili prugu Ormož - Hodoš kako bi izbjegli put preko Hrvatske iako je dulja i nepovoljnija od pravca Čakovec - Kotoriba... Mađari voze teret na Suboticu ili većim dijelom na Rumunjsku... Ali nema veze, glavno da nam u HAC-u radi 4 puta više ljudi po kilometru ceste nego u Italiji, da imamo jedne od najskupljih cestarina u svijetu i da gradimo WC-e od zlata i tunele farbamo zlatnom bojom... Za kraj malo žalosnih brojki, u Kopru je prebačeno 22 milijuna tona, a u Rijeci 11 milijuna tona... Luka Kopar je u prošloj godini povećala je promet za oko 54.000 TEU, a luka Rijeka za oko 16.000 TEU... Velika razlika... Mogli bi spomenuti i projekt Družba Adria, plan je bio plinovod od Samare u Rusiji do Omišlja. Projekt je obustavljen, isto kao i Južni tok...