Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a

poruka: 31
|
čitano: 1.808
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a".
10 godina
offline
Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a

Neznam od kud nam materijali za sve te silne auto baterije koje planiraju a sad još i powerbank za njih? A gdje su još gubici energije? Sve u svemu vrlo "efikasno".

Give a man a mask and he will show you his true face
Moj PC  
0 5 hvala 0
3 godine
offline
Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a
Treba sagledati novo tehnčko rješenje u svim aspektima. Uzmite primjerice nekoga tko je na svoju kuću postavio solarne panele. Ovako mu se pruža prilika da u najmanju ruku puni svoj auto i još da ima zalihu struje kada nema sunca.
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a

Brzo punjenje je neefikasnije od sporog, a isto vrijedi i pri brzom pražnjenju. Brzo punjenje baterije iz druge baterije znači duple gubitke.

 

Dok s jedne strane baterija koja će pohraniti višak energije kad je ima i dati energiju kad je nedostaje ima smisla, iako je ekonomska isplativost upitna, pa se koristi samo tamo gdje drugog rješenja nema ili je još neisplativije, punjenje automobila iz ovakve baterije može imati smisla jedino kao privremena mjera tamo gdje infrastruktura ne omogućuje brzo punjenje, međutim, opet se vraćamo na pitanje ekonomske isplativosti.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Moj PC  
3 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
limitedition kaže...

Neznam od kud nam materijali za sve te silne auto baterije koje planiraju a sad još i powerbank za njih? A gdje su još gubici energije? Sve u svemu vrlo "efikasno".

 Potpuno se slažem, naročito u vezi gubitaka i materijala za powerbankove. Ali ideja da se višak energije skladišti i koristi kada je to potrebnije nije za baciti. To bi omogućilo znatno bolje iskorištenje energije iz obnovljivih izvora i stabilizaciju električne mreže. Sada je tu naravno pitanje svih pitanja a to je isplativost takvih sustava.A ako bi se jedan takav veliki powerbank imalo kod kuće, onda bi se i automobil mogao puniti manjim strujama, pa bi tako bilo manje opterećenje baterija i bolja iskoristivost. Znači, kada je hića, piči punom snagom, a kada nije puniti laganini tempom 8 - 10 sati.

dolazim odmah - Godot
Poruka je uređivana zadnji put ned 27.1.2019 17:55 (učo).
8 mjeseci
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
MrBlc kaže...

Brzo punjenje je neefikasnije od sporog, a isto vrijedi i pri brzom pražnjenju. Brzo punjenje baterije iz druge baterije znači duple gubitke.

 

Dok s jedne strane baterija koja će pohraniti višak energije kad je ima i dati energiju kad je nedostaje ima smisla, iako je ekonomska isplativost upitna, pa se koristi samo tamo gdje drugog rješenja nema ili je još neisplativije, punjenje automobila iz ovakve baterije može imati smisla jedino kao privremena mjera tamo gdje infrastruktura ne omogućuje brzo punjenje, međutim, opet se vraćamo na pitanje ekonomske isplativosti.

 Ekonomska isplativost eko-buržoaziju koja kupuje ovakva sr*nja ne zanima, oni imaju para i još će pokupiti sve moguće subvencije, poticaje, dodatke i ostale povlastice. Naj*ebat će prekarijat koji u međuvremenu čini više od 80% društva i koji će te eko-orgije financirati kroz poreze, prireze, trošarine i druge namete i koji jedva ima za neku kantu staru 10-15 godina, a o vlastitoj kući sa solarnim panelima, elektro autu i powerbanku u svom dvorištu niti ne sanja.

4 godine
offline
Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a

jedva cekam da ove danasnje kante traktori nestanu s planeta zemlje..

pricati ce se o njima kao danas o petrolejskim lampama

Moj PC  
5 1 hvala 0
6 godina
offline
Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a

Ako se sjećate nedavno je Tesla u Australiji instalirala powerbank od 129 MWh. Zašto bi takva powerbank bila na jednom mjestu, a ne razbacana po cjelom gradu u malim jedinicama, kao što su ove VW-ove? A usput i građani iz njih mogu punit svoje ljubimce. Bilo polako, bilo brzo - kako kome odgovara.

42
Poruka je uređivana zadnji put sub 26.1.2019 22:05 (markoBT).
 
2 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Ako gledas iskljucivo ekonomsku korist, onda niti powerbank za mobitel nije ekonomski opravdan.
Provlaciti jednu ovakvu ideju kroz prizmu iskljucivo ekonomske isplatljivosti je glupo.

U buducnosti ce automobili biti potencijalni "prenosioci" struje, dalje je samo mašta granica.
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
markoBT kaže...

Ako se sjećate nedavno je Tesla u Australiji instalirala powerbank od 129 MWh. Zašto bi takva powerbank bila na jednom mjestu, a ne razbacana po cjelom gradu u malim jedinicama, kao što su ove VW-ove? A usput i građani iz njih mogu punit svoje ljubimce. Bilo polako, bilo brzo - kako kome odgovara.

Zato što je lakše upravljati mrežom centralizirano. Zato što je to onda postrojenje koje ima svoje sustave zaštite i kontrole, posebno vatrozaštite. Zamisli koliki rizik ovakav powerbank predstavlja u slučaju požara.

 

Umbel kaže...
Ako gledas iskljucivo ekonomsku korist, onda niti powerbank za mobitel nije ekonomski opravdan.
Provlaciti jednu ovakvu ideju kroz prizmu iskljucivo ekonomske isplatljivosti je glupo.

U buducnosti ce automobili biti potencijalni "prenosioci" struje, dalje je samo mašta granica.

Powerbank za mobitel nosi dodatnu vrijednost kroz mobilnost i čovjeku koji ima potrebu puniti mobitel gdje nema utičnice je ekonomski isplativo imati powerbank jer je alternativa skuplja i nepraktičnija.

 

Nešto što je skupo, donosi dodatne gubitke, a rješava probleme koji se mogu drugačije riješiti ću gledati kako, ako neću kroz isplativost!?

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
limitedition kaže...

Neznam od kud nam materijali za sve te silne auto baterije koje planiraju a sad još i powerbank za njih? A gdje su još gubici energije? Sve u svemu vrlo "efikasno".

 Američke procjene iz 2017. govore da u svijetu ima oko 40 milijuna tona potvrđenih rezervi litija. Obzirom da moderna 811 baterija treba oko 100 grama karbonata po kwh ili 20-tak grama čistog litija, litija ima dovoljno za sve automobile na svijetu plus još nekoliko puta toliko plus još nekoliko puta za stacionarne baterije. Kobalta, na stranu Kongo, isto ima preko nekoliko puta dovoljno. Tri puta veća ili manja cijena na gotovu bateriju utječe sa svega nekoliko dolara po kwh.

Ja rekoh
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
MrBlc kaže...
markoBT kaže...

Ako se sjećate nedavno je Tesla u Australiji instalirala powerbank od 129 MWh. Zašto bi takva powerbank bila na jednom mjestu, a ne razbacana po cjelom gradu u malim jedinicama, kao što su ove VW-ove? A usput i građani iz njih mogu punit svoje ljubimce. Bilo polako, bilo brzo - kako kome odgovara.

Zato što je lakše upravljati mrežom centralizirano. Zato što je to onda postrojenje koje ima svoje sustave zaštite i kontrole, posebno vatrozaštite. Zamisli koliki rizik ovakav powerbank predstavlja u slučaju požara.

 

 

 Tesla je u Australiji krenuo s virtualnom centralom koja će kompletno dovršena imati 50 000 powerwallova instaliranih po kućama, a njima se upravlja s jednog mjesta - dakle, nema razlike. To je i još bolje jer ispad nekoliko jedinica ne znači ništa dok ispad jedne centrale od četvrt gigavata itekako utječe na stabilnost mreže. Drugo, baterija je hermetički zatvorena i hlađena tekućinom, nije izložena sudarima, vibracijama i ekstremnim promjenama temperature kao u automobilu pa je rizik od požara zanemarivo zanemariv.

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put ned 27.1.2019 8:52 (Feudalac).
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
MrBlc kaže...

Zato što je lakše upravljati mrežom centralizirano. 

 Zašto se ovime ne bi moglo upravljati centralizirano?

MrBlc kaže...

Nešto što je skupo, donosi dodatne gubitke, a rješava probleme koji se mogu drugačije riješiti ću gledati kako, ako neću kroz isplativost!?

 

 Kako se drugačije mogu riješiti? Cijelo vrijeme se govori o velikom problemu što mreža ne može podnijeti velike struje punjenja, a kada se ponudi rješenje ti ga odbacuješ kao nepotrebno?!?

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Ideja je da se koriste baterije iz automobila kada izgube previse kapaciteta (za auto). U autu je problem kada kapacitet padne za 10%. Ali ako imas doma u garazi bateriju koja je 50 ili 550kg teska skoro je svejedno (nakon trasporta i ugradnje). Ako misle koristiti iskljucivo stare bateije onda je to jako dobro i pozitvno!
davor07
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Može se upravljati centralizirano, ali je složenije.

Što se tiće punjenja, tu imamo duple gubitke, duplo ulaganje, a rješava se samo problem kućnog punjenja, dok problem brzog punjenja van kuće i dalje ostaje.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
MrBlc kaže...
Može se upravljati centralizirano, ali je složenije.

Što se tiće punjenja, tu imamo duple gubitke, duplo ulaganje, a rješava se samo problem kućnog punjenja, dok problem brzog punjenja van kuće i dalje ostaje.

Složenije je, ali efikasnije.

 

 Zašto samo kućnog, to se može postaviti bilo gdje. U članku piše da će ih postavljati po ulicama.

 

Ako imaš solar i višak struje pumpaš u mrežu, ta mreža isto ima gubitke, koje ovime izbjegavaš. Balansiranje mreže također donosi mjerljivu korist.

 

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
MrBlc kaže...
Može se upravljati centralizirano, ali je složenije.


 Zašto bi bilo složenije, kome? Otkad je problem daljinski upravljati s više od jednog računala?

Ja rekoh
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Visak kaže...

Složenije je, ali efikasnije. 

Složenije jest, međutim, da li je efikasnije ili ne značajno ovisi o načinu korištenja.

 

Visak kaže...

Zašto samo kućnog, to se može postaviti bilo gdje. U članku piše da će ih postavljati po ulicama. 

Zato što ovakav uređaj gubi bilo kakav benefit nad dva odvojena uređaja (baterija za stabilnost mreže i punjač) kod veće angažiranosti punjača kakav se očekuje kod javnih punjača.

 

Visak kaže...

Ako imaš solar i višak struje pumpaš u mrežu, ta mreža isto ima gubitke, koje ovime izbjegavaš. Balansiranje mreže također donosi mjerljivu korist.

To je dio oko kojeg nitko ne spori, međutim, pitanje je da li je ekološki i ekonomski isplativo. Korištenje starih baterija iz automobila vjerojatno jest, međutim, korištenje novih baterija u ovu svrhu vjerojatno nije ni ekološki opravdano.

 

P.S. Kod ovakvih sustava se zagovornici pozivaju na mogućnost korištenja starih baterija, a s druge strane, prema tvrdnjama zagovornika EV-a, ispada da baš i nemamo starih baterija jer ipak one dugo traju.

 

Feudalac kaže...

 Zašto bi bilo složenije, kome? Otkad je problem daljinski upravljati s više od jednog računala?

Nije problem daljinsko upravljanje, već je problem u upravljanju s više izvora jer zbog karakteristika mreže može doći do pozitivne povratne veze u sustavu koja uzrokuje oscilacije i ruši stabilnost mreže.

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a

zar ne bi bila bolja ideja standardizirati baterije za automobile, i onda tipa odeš na "benzinsku" koju ćemo zvati u budućnosti "baterijska" i tamo ti zamjene praznu bateriju punom... platiš i ideš dalje...

 

ovo bi riješilo hrpu problema s baterijama, autonomijom el. automobila itd.

Moj PC  
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
IIInuclearIII:

Zamjena baterija je zanimljiv koncept koji rješava problem čekanja dok se baterija puni. Međutim, kao i svako drugo rješenje, donosi probleme. S današnjom težinom od preko pola tone (koja se neće bitno promijeniti u idućih desetak godina), baterije drastično utječu na strukturalnu stabilnost automobila. Tu je i problem hlađenja tekućinom koja sadrži antifriz i kojeg ne bi smjelo iscuriti ni kapi dok se vodovi prespajaju. Punionice bi umjesto komada parkinga s ormarićem od 40x20cm morale imati skladište koje je robotizirano, vatrosigurno. Cijena svega toga nije vrijedna par minuta duljeg čekanja. Ja kad odem na benzinsku potrošim tri-četiri minute na tankanje i još pet minuta dok obavim plaćanje. Još pet minuta i novi porsche je dobio 80% baterije za idućih 300 km..
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put pon 28.1.2019 10:19 (Feudalac).
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Zamjena baterija rješava tri problema:
1.) Brzina punjenja (da, imamo brzo punjenje, ali ono nije zdravo za bateriju i uzrokuje veliki peak snage)
2.) Baterije se mogu puniti onda kad ima viška struje, a ne isključivo kad je vozaču praktično
3.) Kratkotrajni peakovi potražnje se mogu razvući na dulji period (primjerice, baterije za vikend u sezoni se mogu pripremati tijekom tjedna kad je manji promet).

Međutim, sve skupa ne opravdava komplikacije koje je Feudalac naveo. Dodatno, tu se postavlja pitanje standardizacije i ograničenja dizajna (baterija mora biti dostupna, standardnih dimenzija i standardnih kapaciteta) što bi postavilo dodatna ograničenja pri projektiranju vozila. Nije zanemariv ni problem amortizacije baterije.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 mjeseci
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Kada bi svake godine 1% automobila postalo EV...tribalo bi jedno stoljeće...da budemo 100%....želje su jedno ali baterijska stvarnost drugo...

Očito su baterije... težak zalogaj za mentalni sklop....sve raste...CPU... GPU...rezolucije... RAM...hebote...prije 15 godina MMC od 256 MB...platio 200kn...a sad za tu lovu kupim SD od 64GB....250 puta više za "samo" 15 godina...kod kapacitet baterija dobili smo duplo...s tim da su mobiteli od prije 15 godine površinski bili manji...tako kad bi gledali dimenzije sadašnjih mobitela u odnosu na kapacitet...nismo dobili ništa:(

Očito put do " čarobnih" baterija je vrlo trnovit...

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
MrBlc kaže...
Zamjena baterija rješava tri problema:
1.) Brzina punjenja (da, imamo brzo punjenje, ali ono nije zdravo za bateriju i uzrokuje veliki peak snage)
2.) Baterije se mogu puniti onda kad ima viška struje, a ne isključivo kad je vozaču praktično
3.) Kratkotrajni peakovi potražnje se mogu razvući na dulji period (primjerice, baterije za vikend u sezoni se mogu pripremati tijekom tjedna kad je manji promet).

Međutim, sve skupa ne opravdava komplikacije koje je Feudalac naveo. Dodatno, tu se postavlja pitanje standardizacije i ograničenja dizajna (baterija mora biti dostupna, standardnih dimenzija i standardnih kapaciteta) što bi postavilo dodatna ograničenja pri projektiranju vozila. Nije zanemariv ni problem amortizacije baterije.

 Dobar post, nešto od toga sam imao na pameti kada sam pisao prethodnu poruku, ali htjedoh biti kratak i jasan :)

tvoje točke 2 i 3 su također komplikacija - to znači da bi punionica trebala na lageru imati višak baterija što nije zanemariv kapital koji je potrebno amortizirati - to su stotine tisuća ili milijuni dolara po punionici. Ne treba ni spominjati potrebu za alarmima, čuvarskom službom i slično.

 

Na kraju krajeva, ako električni automobili i javne punionice uzmu maha, oni će riješiti postojeći problem viška struje iz solara koji se događa onda kada ljudi najviše i putuju - po danu.

Ja rekoh
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Feudalac kaže... 

Na kraju krajeva, ako električni automobili i javne punionice uzmu maha, oni će riješiti postojeći problem viška struje iz solara koji se događa onda kada ljudi najviše i putuju - po danu.

O ovome smo razglabali nadugo i naširoko - kad ljudi najviše putuju, onda im je sporo punjenje nepraktično, a brzo je nespojivo sa solarima jer ipak brzi punjači trebaju biti u blizini frekventnijih prometnica i opremljeni nekim sadržajima da vozač ima gdje izgubiti 20 - 40 minuta. Zbog toga je zgodno brze punjače grupirati, a onda takva lokacija traži par stotina kW do par MW priključne snage, za što bi trebala monstruozna površina solara.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
HCMAA kaže...
Kada bi svake godine 1% automobila postalo EV...tribalo bi jedno stoljeće...da budemo 100%....želje su jedno ali baterijska stvarnost drugo...

Očito su baterije... težak zalogaj za mentalni sklop....sve raste...CPU... GPU...rezolucije... RAM...hebote...prije 15 godina MMC od 256 MB...platio 200kn...a sad za tu lovu kupim SD od 64GB....250 puta više za "samo" 15 godina...kod kapacitet baterija dobili smo duplo...s tim da su mobiteli od prije 15 godine površinski bili manji...tako kad bi gledali dimenzije sadašnjih mobitela u odnosu na kapacitet...nismo dobili ništa:(

Očito put do " čarobnih" baterija je vrlo trnovit...

 Pa ja se ne bih baš složio s ovom porukom. Ako pogledaš specifične performanse - desktop i server kategorija je u zadnjih 15 godina vidjela daaaleko manji napredak nego što su ga vidjele baterije, a baterije su napredovale po svim zamislivim parametrima. Memorije su došle do plafona ima već deset godina i sada se samo kelji više čipova u slojevima da bi dobili veći kapacitet u istom kućištu. Cijene to pokazuju jer su memorije poprilično skupe. Rasli su mobilni SOCovi i flash memorije, ovi potonji samo izradom u više slojeva, dok je veličina pojedinačnih ćelija čak i porasla jer su već udarili u fizikalne granice mogućeg.

Ja rekoh
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
MrBlc kaže...
Feudalac kaže... 

Na kraju krajeva, ako električni automobili i javne punionice uzmu maha, oni će riješiti postojeći problem viška struje iz solara koji se događa onda kada ljudi najviše i putuju - po danu.

O ovome smo razglabali nadugo i naširoko - kad ljudi najviše putuju, onda im je sporo punjenje nepraktično, a brzo je nespojivo sa solarima jer ipak brzi punjači trebaju biti u blizini frekventnijih prometnica i opremljeni nekim sadržajima da vozač ima gdje izgubiti 20 - 40 minuta. Zbog toga je zgodno brze punjače grupirati, a onda takva lokacija traži par stotina kW do par MW priključne snage, za što bi trebala monstruozna površina solara.

 Pa u osnovi se slažem, ovo su fizikalni detalji koje se ne može zaobići. Međutim, treba gledati širu sliku, a onda detalje. Brze punionice imaju smisla na izvangradskim prometnicama, autoceste recimo, gdje je prateća infrastruktura već postavljena, tamo će i cijena biti viša pa uz to ide odgovarajuća matematika (trošak angažirane snage i svega što ide uz to). S druge strane, za očekivati je da će se većina punjenja događati na prakingu firme, zgrade, kuće, ispred konzuma ili kauflanda. Za sat vremena tipične kupnje sa sadašnjim punjačima natočiš za idućih 200-300 km što je tipičnom građaninu dovoljno za par dana vožnje. U takovoj situaciji prilično je svejedno da li je panel na krovu trgovine ili susjedne kuće, sve se događa u lokalnoj petlji.

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put pon 28.1.2019 21:46 (Feudalac).
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Feudalac kaže...

Brze punionice imaju smisla na izvangradskim prometnicama, autoceste recimo, gdje je prateća infrastruktura već postavljena

Tolike snage infrastruktura uz autocestu ne može podnijeti, a čak i ako je dalekovod u blizini, ne možeš se samo zakačiti na dalekovod, opet trebaš imati postrojenje koje će ti omogućiti iskapčanje bez ugrožavanja ostatka mreže, transformaciju u dva ili više koraka. Izgledna konfiguracija bi bila dva izlaza 110 kV, svaki napaja po dva udaljenija para postaja i jedan izlaz 33 kV koji napaja bližu postaju, pa onda opet po dvije 110 kV na 33 kV trafostanice i na svakoj postaji krajnja trafostanica koja daje 220/380 V.

 

Feudalac kaže...

Za sat vremena tipične kupnje sa sadašnjim punjačima natočiš za idućih 200-300 km što je tipičnom građaninu dovoljno za par dana vožnje.

To bi bio 40 kW punjač, što svakako spada u brze punjače (iako ne ultrabrze, poput onih od 120 kW kakvi su preferirani za autocestu) i postavljanje veće količine takvih punjača već predstavlja izazov, pogotovo ako već unaprijed nije planirano pri gradnji objekta. Tu pričamo o strujama od 180 A...

 

Feudalac kaže...

S druge strane, za očekivati je da će se većina punjenja događati na prakingu firme, zgrade, kuće, ispred konzuma ili kauflanda. U takovoj situaciji prilično je svejedno da li je panel na krovu trgovine ili susjedne kuće, sve se događa u lokalnoj petlji.

Možda, ali u takvoj situaciji EV ne rješava problem pohrane struje iz panela, već upravo obrnuto - paneli ublažavaju problem punjenja EV-ova. Struja se u pravilu troši tamo gdje ljudi borave, a tamo teško možeš imati suficit od panela, znači da paneli tek djelomično ublažavaju dodatnu snagu potrebnu za punjenje EV-a.

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove" za a

Ono što ljudima ne ide u glavu je da će se vremenom razviti nove navike i nitko neće dramatizirati oko onog što je 'normalno', kada to postane normalno. I smeće je jednostavnije bacati u jednu kantu, pa ćemo si ipak zakomplicirati život recikliranjem. A klinci će kolutati očima kad im po stoti put budemo pričali kako su se u našoj mladosti vozili auti koji smrde.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
MrBlc kaže...

1. Tolike snage infrastruktura uz autocestu ne može podnijeti, a čak i ako je dalekovod u blizini, ne možeš se samo zakačiti na dalekovod, opet trebaš imati postrojenje koje će ti omogućiti iskapčanje bez ugrožavanja ostatka mreže, transformaciju u dva ili više koraka. Izgledna konfiguracija bi bila dva izlaza 110 kV, svaki napaja po dva udaljenija para postaja i jedan izlaz 33 kV koji napaja bližu postaju, pa onda opet po dvije 110 kV na 33 kV trafostanice i na svakoj postaji krajnja trafostanica koja daje 220/380 V.

 

2. Možda, ali u takvoj situaciji EV ne rješava problem pohrane struje iz panela, već upravo obrnuto - paneli ublažavaju problem punjenja EV-ova. Struja se u pravilu troši tamo gdje ljudi borave, a tamo teško možeš imati suficit od panela, znači da paneli tek djelomično ublažavaju dodatnu snagu potrebnu za punjenje EV-a.

 

 1. Novi standard i je izravna transformacija 110/10(20). 33 polako odumire.

 

2. Paneli već postoje i stvaraju svoju vrstu problema - baterije su idealno rješenje za preuzimanje te energije i spremanje za kasniju upotrebu. Koliko daleko će ta struja putovati, pitanje je koncentracije jednog i drugog, planiranja, tržišta, i tko zna još čega. I jedno i drugo se razvija na skali koja se mjeri desetljećima tako da tu ima jako puno vremena... U teoriji, taj generator i ovaj spremnik se idealno nadopunjavaju.

Ja rekoh
10 godina
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
1.) Glavni dalekovodi su 400 i 220 kV, međutim, točne vrijednosti napona su nebitne, poanta je da ne možeš imati toliki skok. Za neke specifične situacije je međunapon praktičniji, ovisno o snazi i udaljenosti. Kako okreneš, minimalno dvije pretvorbe su potrebne.

2.) Paneli su zapravo manji problem jer su koliko toliko predvidivi i kad ima sunca možeš smanjiti proizvodnju iz TE. Vjetroelektrane su te koje su nepredvidive, a one su dalje od gradova.


@visak - napisao sam barem 15 puta - to nitko ne spori. Sporno je kad i kako, a ne da li će.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
3 godine
offline
Re: Volkswagen počinje proizvoditi "powerbankove"
Od sprdanja baterija dosao si do toga da indirektno govoris da bufferi kao sto su baterije su neophodni.

Sad cekamo sintezu.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice