Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

poruka: 90
|
čitano: 12.776
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen".
16 mjeseci
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Zagreb je poceo smrdit da je to prestrasno. Ako ovo smanjuje i 5 posto  ja sam zadovoljan. Jos da hoce zatvorit promet u centru grada, ostavit samo za bicikle i elektricne i milina

 
5 15 hvala 0
9 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Ovo je obično preseravanje i trpanje love u nečiji džep. Kakvo to hebeno čišćenje može smanjit ispušne plinove do 95%? jedino ako bude toliko skupo da ne ostane novca za gorivo pa auto bude parkirano stalno

 
50 0 hvala 0
9 mjeseci
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

... koja bi bila obavezna za sve koji žele ulaziti vozilom u centar grada.

Mislim da bi bilo dobro definirati sintagmu centar grada.

Zlo se vratilo. Ime mu (b)je Arendelle.
 
22 0 hvala 1
9 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

- jedinstvena metoda.. mislim da autor nije dovoljno skeptičan-izričit.. (jasan naivcima) :)) .. preblag. (evo imao gore jednog koji je sretan s 5%..) .. od 30-95%.. pazi zadovoljnika kojeg još samo priželjkivanih 5% dijeli od čudnovatih 100% čistog (emisije?..).. čak bolje od prosječne reklame za dijetu i sl.

- gledam datum.. nije 1. .. možda je to neki gradski vic s početka mjeseca? Nadajmo se :)

 

- no kao svaki mađioničarski trik, nije zec u šeširu, treba gledati drugu ruku (koja zagrabi u džep..) npr mjerne stanice. (uz sam test, kao tehnički pregled..). To je biz. Iz gradske blagajne i džepova građana, koji će eto, jedinstvenom metodom (koju btw, time nemaju ni švedi..) udisati (skoro) čisti zrak. .. osim onog koji nije iz auspuha automobila? Možda će mjerne stanice recimo greškom danas prikazivati indeks nečeg 100%, nakon čudnovate aplikacije, 5%.. a možda je samo fičer (bug) u softu ili uređaju.. ne bi rekao gršeka, nego namjera-plan jer to je biz i tu nema mjesta amaterima.

... čuj ti njega, 5%.. bez 95 ili bar 45% se ni ne računa.. :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.4.2018 17:49 (ihush).
 
3 1 hvala 0
8 godina
online
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

dafuq, kakvo čišćenje motora.. stroži eko testovi bez prolaza uz 100kn da se fino počisti stare dizele koji dime kao lokomotive, pa ako netko hoće voziti golfa 2/3 neka izvoli fino napraviti generalku i namontirati novi katalizator ili neka ga riješi u staro željezo. kod novijih obavezna provjera ispravnosti EGR-a i DPF-a i masne kazne ako su isti uklonjeni  obavezni atest za remapove isto..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
35 4 hvala 3
10 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Postoji li ikakav presedan, ima li i jedan grad na svijetu sa tim, da se znamo ravnati? Nekako mi je "prvoaprilski" da bi zagreb bio prvi u svijetu sa takvim nekakvim čudesnim čistačima motora, ma što to značilo? Ono, nijemci i francuzi koji proizvode te automobile, nemaju tu revolucionarnu tehnologiju nego unose zabranu dizelašima u centru, a mi smo mapetniji? Ja kao biciklist sam prvi za čišći zrak, ali hm, nešto ovdje smrdi. Nešto užasno smrdi. Ne dizel nego se neko posro.

Mary Sue kaže...

... koja bi bila obavezna za sve koji žele ulaziti vozilom u centar grada.

Mislim da bi bilo dobro definirati sintagmu centar grada.

 Valjda područje prve parkirne zone.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.4.2018 17:57 (overhaul).
Moj PC  
22 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či

.. da sad će Miro pogledati datum kad je zaprimio dopis grada.. :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
3 godine
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
WTF?
Kakvo ciscenje? Kakva magija?
Gadno to smrdi.
Kako to da Kinezi odavno nisu tao9 nesto stavili npr. u Pekingu?
Kako to da proizvodjaci to ne koriste za postizanje smanjenja emisije?
Da li je itko cuo za ovako nesto?

E, da. Ako neka od spomenutih firmi ima patent i tehnologiju za to - postat ce milijarder. Nekako sumnjam u to.
Life is jazz. Play it cool.
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.4.2018 18:00 (Macumba).
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Valjda misle na dekarbonizaciju motora pod tim pojmom "ciscenje motora". Ali ne vidim kako to moze smanjiti stetne plinove, pa to je posao katalizatora...

 

A da ne pricamo sto ce recimo leasing kuce imati za reci na to da ti netko tako prcka po motoru 

 
13 0 hvala 0
9 mjeseci
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
dado kaže...

A da ne pricamo sto ce recimo leasing kuce imati za reci na to da ti netko tako prcka po motoru

 Ne samo leasing-kuće. I ja bih imala nešto protiv bikoz principi.

Zlo se vratilo. Ime mu (b)je Arendelle.
10 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
Ako se radi o nekoj pseudoznanstvenoj pizdariji, već vidim milijunske tužbe protiv grada.
Moj PC  
13 0 hvala 0
10 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

a blagoslov nije potreban? 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
25 0 hvala 0
8 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

CO2 Neutralizator iliti GENIJATOR je uređaj za dekarbonizaciju motora i siguran sam da Bandić na to misli.

Jednom godišnje ( prije tehničkog ) bi bilo poželjno uraditi dekarbonizaciju pa bi vozilo lako prošlo na eko testu i opčenito kroz godinu manje zagađivalo okoliš.

 

Jedino nisam siguran u kojem bi to postotku kroz godinu dana jedno vozilo manje zagađivalo okoliš i da li to "zagađenje" koje proizvodi ne-dekarboniziran auto proizlazi samo od čađe koja se čisti dekarbonizacijom ?

 

U svakom slučaju, to bi bilo poželjno uraditi jednom godišnje i bilo bi mudro da na razini cijele države oni koji urade dekarbonizaciju, imaju popust na tehničkom ili besplatno jednogodišnje članstvo u HAK-u ili tako nešto.

 

Također bi sva eko i polu-eko vozila ( plinaši, hibridi, EL. ) trebala plačati manje za tehnički i regu nego ostali te bi bilo odlično da država subvencionira u određenom postotku kupnju takvih vozila ako joj je zaista stalo da Hrvatska bude eko-lider u regiji!

 

 

 

 

 

 

Some people are so poor... all they have is money!
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.4.2018 18:22 (andi.cro).
Moj PC  
6 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
Just LOL
Gale
Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
online
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Tražite pojam 'indulgencija', pa će vam sve bit jasno.

 

Svi je plaćate, a i da ne znate.

 

Nismo dovoljno daleko otišli od mračnog Srednjeg vijeka.

 

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
andi.cro kaže...

CO2 Neutralizator iliti GENIJATOR je uređaj za dekarbonizaciju motora i siguran sam da Bandić na to misli.

Jednom godišnje ( prije tehničkog ) bi bilo poželjno uraditi dekarbonizaciju pa bi vozilo lako prošlo na eko testu i opčenito kroz godinu manje zagađivalo okoliš.

Jedino nisam siguran u kojem bi to postotku kroz godinu dana jedno vozilo manje zagađivalo okoliš i da li to "zagađenje" koje proizvodi ne-dekarboniziran auto proizlazi samo od čađe koja se čisti dekarbonizacijom ?

U svakom slučaju, to bi bilo poželjno uraditi jednom godišnje i bilo bi mudro da na razini cijele države oni koji urade dekarbonizaciju, imaju popust na tehničkom ili besplatno jednogodišnje članstvo u HAK-u ili tako nešto.

Također bi sva eko i polu-eko vozila ( plinaši, hibridi, EL. ) trebala plačati manje za tehnički i regu nego ostali te bi bilo odlično da država subvencionira u određenom postotku kupnju takvih vozila ako joj je zaista stalo da Hrvatska bude eko-lider u regiji!

  

 Ovo je upravo mumbo-jumbo kao onaj duralube svojevremeno. Nešto mi govori da je netko iz gradskog ureda za istraživanje muda i gubljenje vremena na nekoj janjetini na trnju dogovorio sa ovim genijatorom ili sličnim ovaj deal. Današnji aditivi u modernom gorivu sadrže substance(alkoholi, terpentini) koje spriječavaju hvatanje ugljičnog plaka.
http://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/133710-engine-decarbonising-demystified.html
"Most explanations about the necessity of decarbonising any engine unsurprisingly come from manufacturers of the chemical decarbonising machines. The efficacy of such a method and its positive & negative implications have been discussed at length across the world, but if improperly done, the chances of engine damage cannot be ruled out. 21st century engines & newer technology mean that fuel is burnt inside an IC engine more completely and efficiently than ever before. Complete combustion = no carbon deposit."

Sad još očekujem proglas ministarstva zdravstva u kojem Kujundžić uvodi obavezni detox clensing nakon kojeg ćemo prditi i do 95% manje stakleničkih plinova, a koji će se obavljati u stanovitim "privatnim klinikama" i koji ćemo doplaćivati 150 kuna. Dobiješ klistir i seri.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.4.2018 18:50 (overhaul).
9 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Ta ista ekipa koja sada gura "dekarbonizaciju" je godinama ranije promovirala svoj HHO generator - genijator sustav i time besramno varala naivce.

 

Sto je iduce Banditicu, kalibracija kamena?!

Moj PC  
6 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
dado kaže...

A da ne pricamo sto ce recimo leasing kuce imati za reci na to da ti netko tako prcka po motoru 

Ne samo leasing kuće, već i ovlašteni zastupnici. Svaki iole ozbiljniji novinar bi pitao ovlaštene zastupnike kako bi se to odrazilo na garanciju.

 

BMT kaže...
Ako se radi o nekoj pseudoznanstvenoj pizdariji, već vidim milijunske tužbe protiv grada.

Samo što će to opet građani platiti.

 

andi.cro kaže...

CO2 Neutralizator iliti GENIJATOR je uređaj za dekarbonizaciju motora i siguran sam da Bandić na to misli.

Jednom godišnje ( prije tehničkog ) bi bilo poželjno uraditi dekarbonizaciju pa bi vozilo lako prošlo na eko testu i opčenito kroz godinu manje zagađivalo okoliš.

Znači, potencijalni partneri koji imaju dovoljno znanja za shvatiti da se radi o prodavanju magle su očito odustali kad se treba okrenuti ovakvom zavlačenju ruke u džepove građana...

 

nkdz kaže...

Ta ista ekipa koja sada gura "dekarbonizaciju" je godinama ranije promovirala svoj HHO generator - genijator sustav i time besramno varala naivce.

Genijator jest HHO, samo što su na kraju zaključili da to ne prolazi, pa su okrenuli ploču da se pomoću HHO-a očisti motor i ne treba biti stalno spojen.

 

 

 

Evo malo krvne slike uključenih u projekt:

 

 

Mapos usluge d.o.o.
https://www.fininfo.hr/Poduzece/Pregled/mapos-usluge/Detaljno/75300
https://prosjecna-placa.info/poslodavac/e2a34d/

 

Vlasnik: Ivan Matasić (član uprave HEP-a, HŽ, kaže google da je zanimljiva osoba)

 


GGT d.o.o.
https://www.fininfo.hr/Poduzece/Pregled/ggt/Detaljno/206647

 

Vlasnici: Berislav Paić

 


SMART SENSE d.o.o.
https://www.fininfo.hr/Poduzece/Pregled/smart-sense/Detaljno/523258
https://prosjecna-placa.info/poslodavac/aaa2e5/

 

Vlasnici:

Anđelko Žigman
Franjo Majstor
Hana Matanović

Osobe ovlaštene za zastupanje:
Hana Matanović
Radovan Rusan

 

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
8 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Malo sam proučavao materiju i iako mi se činilo sa je logično za pretpostaviti uraditi dekarbonizaciju jednom godišnje, to nije točno za večinu današnjih vozila!

 

Starim dizelašima od prek 300000 km možda i treba ali kad bi to uradili onda su opet mirni barem sljedečih 100000km a ne jednom godišnje 

 

Jedan lik na jednom stranom forumu veli da je u svoj stari auto od prvog dana ulijevao samo potpuno sintetsko ulje, jednom godišnje ulio u rezervoar kvalitetniji čistač motora i upotrebljavao kvalitetne sviječice te mu je nakon 500000 km srce motora nakon rastavljanja izgledalo odlično i vrlo malo potrošeno!!!

 

Preporuka je također za one koji se voze večinom po gradu, jednom godišnje ( prije tehničkog ), natankat rezervoar sa najkvalitetnijim dostupnim gorivom, pljucnuti nutra bočicu kvalitetnog čistača i odpelati se po autocesti na večem broju okretaja barem 30-tak km!

 

Ono je stvarno mazanje očiju ljudima i pokušaj prijevare ali neće biti ništa od toga jer će oni koji znaju dignuti svoj glas i osvijestiti narod da dekarbonizacija u velikoj večini slučaja nije uopče potrebna, čak je možda i štetna za moderna vozila!

 

Some people are so poor... all they have is money!
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
andi.cro kaže...

Starim dizelašima od prek 300000 km možda i treba ali kad bi to uradili onda su opet mirni barem sljedečih 100000km a ne jednom godišnje 

Starim dizelašima preko 300 000 km treba generalka ili presa, ovisno o stanju ostalih dijelova i karoserije.

 

andi.cro kaže...

Jedan lik na jednom stranom forumu veli da je u svoj stari auto od prvog dana ulijevao samo potpuno sintetsko ulje, jednom godišnje ulio u rezervoar kvalitetniji čistač motora i upotrebljavao kvalitetne sviječice te mu je nakon 500000 km srce motora nakon rastavljanja izgledalo odlično i vrlo malo potrošeno!!!

Hm, ova izjava može značiti puno toga, a ne mora ništa. Puno toga ovisi i o tome kako ga je vozio.

 

andi.cro kaže...

Preporuka je također za one koji se voze večinom po gradu, jednom godišnje ( prije tehničkog ), natankat rezervoar sa najkvalitetnijim dostupnim gorivom, pljucnuti nutra bočicu kvalitetnog čistača i odpelati se po autocesti na večem broju okretaja barem 30-tak km!

Ovo boldano je u pravilu dovoljno i bez raznih dodataka i skupljih goriva. Ok, nije dobro točiti ni teški škart, a nije nužno ni razne premiume uzimati. Aditivi za čišćenje mogu pomoći ako ima što očistiti, ali u nekim slučajevima mogu i odmoći - ako ima tvrdokornijih naslaga koje se onda oslobode, a ne razgrade do kraja.

 

U pravilu je najveći problem kad se rijetko vozi izvan grada, onda je dobro malo "propuhati", a tko svako malo ionako ide van grada, taj propuše redovnom vožnjom.

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

 

Pročitao:

 

https://www.cardekho.com/advisory-stories/maintenance/engine-decarbonization-demystified.htm

 

"Najbolji" dijelovi:

 

1. Decarbonizing a modern day fuel injected petrol/ diesel car is not warranted as it does not substantially improve the overall health of the engine.

 

3. One should never opt for frequent decarbonization. There is a reason why it is not part of a regular or even an annual car service package.

 

6. Decarbonization isn’t cheap, and comes with the possible risk of damaging the engine. So it is better to opt for preventive maintenance such as pure fuel supply from trusted petrol pumps, timely oil changes, using higher quality oils etc to reduce the carbon build-up.

 

Most manufacturers do NOT recommend an engine decarbonization, as modern day car engines are designed to last with their components being least affected by carbon deposits.

 

Da to zaista ima smisla, vjerujem da bi to već bilo negdje uvedeno. Teško mi je vidjeti Bandića kao pionira bilo čega suvislog, smislenog i opravdanog.

 

 
9 0 hvala 0
2 godine
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
Zagreb bi se jako dobro očistio da porade na javnom prijevozu. Ali očito se više iz ZETa nema kaj uzeti pa nije važno...
Ja rekoh
Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
andi.cro kaže...

 

Također bi sva eko i polu-eko vozila ( plinaši, hibridi, EL. ) trebala plačati manje za tehnički i regu nego ostali te bi bilo odlično da država subvencionira u određenom postotku kupnju takvih vozila ako joj je zaista stalo da Hrvatska bude eko-lider u regiji!

 

 

 

 

 

 

Čini mi se da jedino mi, plinaši, plaćamo upravo 550 kn više (dodatna naknada za ceste - objašnjenje je bilo da u LPG nema dodatnog nameta kao u benzin/dizel gorivu, mada je zanimljivo kako nema niti u el. energiji, ali "teslaši" svejedno ne plaćaju tih 550 kn više), poput nekakve kazne. Nedavno je dodan i famozni "pregled plinskih instalacija" od kakvih 85 kn (lik samo "pomiriše" detektorom oko isparivača i to je to).

 

Meni je to dojadilo i sad prelazim na dizel.

 

Toliko o tome.

K
10 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Zar je moguće da ti ljudi koji predlažu ovakve stvari zaista misle da smo toliki naivci??

Dugo nisam čuo ni pročitao veću glupost kojoj je namjera čista prevara.

Ukoliko je neka šala u pitanju, izuzetno je iritantna.

 

8817,468 elektronskih cijevi,7,200 kristalnih dioda 1,500 releja,70,000 otpornika 10,000 kondenzatora,5 milijuna ručno zalemljenih spojeva,težina: 30 tona veličina opreme (~) 2.4 m x 0.9 m x 30.5 m
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.4.2018 21:04 (crowolf).
 
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
MrBlc kaže...
andi.cro kaže...

Starim dizelašima od prek 300000 km možda i treba ali kad bi to uradili onda su opet mirni barem sljedečih 100000km a ne jednom godišnje 

Starim dizelašima preko 300 000 km treba generalka ili presa, ovisno o stanju ostalih dijelova i karoserije.

 

.

 

 Smartam te malo pametnijim forumasem a ne ovakve gluposti da valjas

Bubnes zakljucak iz vedra neba. Odkad je to kilometraza mjerilo dali je neki auto za presu ili ne. Imam golfa 4 sa pola milje doma i prolazi ekotest kao od sale. Budem ti izvukao rezultate. Amortizeri su jos originalni jer se preko lezecih oduvijek islo u prvoj brzini a ne preletavalo. I da ne nabrajam. 

Za aditive se slazem s tobom. Koristim ih 3 godine i to samo od Liqui Moly. Imam neke uradtke na temi aditiva ali mi se neda sad pisati.

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
10 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Ja sam prije 15 godina vidio u USA nekakvu pjenu u spreju s kojom su se cistili motori kosilica. Tako da... ta prica bi odavno zazivjela da to ima potrebe raditi.

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
Fake_Alert kaže...

Smartam te malo pametnijim forumasem a ne ovakve gluposti da valjas

Bubnes zakljucak iz vedra neba. Odkad je to kilometraza mjerilo dali je neki auto za presu ili ne. Imam golfa 4 sa pola milje doma i prolazi ekotest kao od sale. Budem ti izvukao rezultate. Amortizeri su jos originalni jer se preko lezecih oduvijek islo u prvoj brzini a ne preletavalo. I da ne nabrajam. 

Za aditive se slazem s tobom. Koristim ih 3 godine i to samo od Liqui Moly. Imam neke uradtke na temi aditiva ali mi se neda sad pisati. 

Mislio sam da je iz ostatka posta jasno da se radi o ektstremnom karikiranju, a čak i u tom karikiranju je presa navedena samo za aute kojima je i ostatak dijelova u komi (trapovi, karoserija i sl). 

 

S druge strane, uz takvo održavanje i takvu vožnju ti ni dekarbonizacija ne treba...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

A zašto ne skupite ta svoja učmala muda učahurena u jajima turčina pa prestanete podržavati ovakva sranja?

Svi serete o tome a kad to postane zakon svi ga se pridržavate i otkidate od sebe i obitelji za turske (američke) karine.

 

 

Svemir.
 
6 0 hvala 0
3 godine
offline
Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "čišćen

Ovo me podsjeća na one magične ljige s određenih stranica. "Doktori ovo ne žele da znate" i slično, samo ovaj put je neko napravio shemu kako da sebi spremi gradske pare u džep.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Moj PC  
3 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Za vozače u Zagrebu najavljuje se obavezno "či
JozoBozo121 kaže...

Ovo me podsjeća na one magične ljige s određenih stranica. "Doktori ovo ne žele da znate" i slično, samo ovaj put je neko napravio shemu kako da sebi spremi gradske pare u džep.

 -može mali ispravak?..  sebi -> sebi & kumovima, jer ne može to jedan samac, .. to je ekipa.. i ako se jednog dana dokaže, možda i udruženi KZ.. :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice