Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

poruka: 18
|
čitano: 5.606
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google ".
15 godina
odjavljen
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

Da li je Googleov AI postao dovoljno napredan da uračuna kašnjenje HŽ-a?

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
30 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Pa koga vi lažete????
Kakav raspored, pa svaki dan putujem s vlakom jer nemam drugog izbora i uvijek, ali uvijek kasni. Pogotovo sad jer su radovi na dionici Vrbovec-Križevci.
Uvijek su kasnili i uvijek budu kasnili, a ti se možeš žaliti upravi vodovoda.
Moj PC  
19 1 hvala 0
7 godina
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

neki dan moja stara a ujedno i baka mog sina htjela svog unuka prvi put povesti na vožnju vlakom do (živopisnog, pitoresknog zaboravio sam točno kojeg) mjestašca u gorskom kotaru... kupi kartu za sebe i unuka.. i naravno taj vlak uopće ne vozi već se putuje autobusom, hž jednostavno zamjeni željezničku za autobusnu kartu... i tako je prošla prva vožnja mog sina vlakom, ću, ćuuu...

ravna zemlja i šupalj mjesec
Poruka je uređivana zadnji put uto 16.1.2018 8:40 (Louis Pluto).
 
23 0 hvala 0
15 godina
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

E da, zaboravih napisati da HŽ boli ku*ac za putnike, oni lovu okreću na transportu tereta, a ne na prevozu stoke.

Najbolje kad čekamo kao idioti da bi propustili teretni vlak iz Mađarske. Mi-li-na

Moj PC  
11 0 hvala 0
12 godina
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

Kako to HŽ kasni? Zar nisu prije kojih desetak godina patentirali onaj neki herbicid, premažeš tračnice njime i vlakovi doslovno lete?

 
20 0 hvala 0
14 godina
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

HŽ dispečeri su vrhunska gamad, navodno recimo legendarni 17:30 vlak iz ZG do KC kasni jer taman kad dođe u Vrbovec im završava smjena pa vlak "prebace" na drugu smjenu, pa on stoga čeka teretnjake i putnički iz Križevaca, tako da umjesto 8-10 minuta čekanja redovito se čeka 40 min, a bilo je i preko sata ustajanja u Vrbovcu...

 

uglavnom, kad sam mijenjao posao, putovanje do ZG je bila glavna prepreka da prihvatim posao, pa sam otišao iz KC na drugu stranu od Zagreba...dojadilo mi je godinu dan buditi se u 5:40 na vlak, i doći doma u 19:15, (a bilo je i iza 20:00 h)...

 

ne može sva AI Googla i ostatka svijeta protiv urođene, njegovane i poticane gluposti HŽ-a, koji je, kao i svaka željeznica, na državnoj sisi i samo ceka ......

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
8 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo
Vjerojatno nije resource intensive zadatak dodati 4 vlaka u app.
“From the naturalistic point of view, all men are equal. There are only two exceptions to this rule of naturalistic equality: geniuses and idiots.”
Moj PC  
6 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo

Ma nije. Ali nisu prošle godine mogli osigurat 2 milijuna eura za to.

Sada je to ušlo u stratepki plan pa je odrađeno.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.1.2018 10:15 (plavi08).
11 godina
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

Što god da napišem, neće pomoć HŽ-u da bolje radi. Zato neću ništa napisat. 

 
6 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo
Crljo kaže...

E da, zaboravih napisati da HŽ boli ku*ac za putnike, oni lovu okreću na transportu tereta, a ne na prevozu stoke.

Najbolje kad čekamo kao idioti da bi propustili teretni vlak iz Mađarske. Mi-li-na

 Niti jednoj zeljeznici u svijetu sav profit ne donosi putnicki prijevoz, nego su vecinom u gubitku ili na 0... Zeljeznice su za teretni prijevoz i to ti je tako.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
13 godina
neaktivan
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

Ja sam jednom(ima godina, dvije) išao vlakom iz ZG doma. Kupio kartu(mislio da se kupuje na termin), otišao pred ploču, vidio piše da vlak kreće u 19:00. Dobro, vidim i sljedeći u 20:00.

Odem na peron, vlak stoji(moderni onaj), ulazim, vidim nigdje nikoga, sjedam. Sjedim, sjedim, 10 do 7, pet do sedam, sedam, sedam i pet, vlak ne ide. Šta, jesam krivo sjeo, izlazim, vidim nema nikoga. Ulazim, nema nikoga. Reko' šta sad da radim. Tražim da pitam koga, nigdje nikoga. Pitam ženu na šalteru, veli imate ploču. Reko' jebem ti mater ploča nije točna, di je vlak, kak da doma dođem?

Ništa, odem na taj peron, ovaj put oko 20 do osam, ljudi ima. Ljudi ulaze, sjedaju, ulazim ja, na vlaku piše moj grad, sjedam, čekam, vlak kreće u pet do osam.

 

Ja nisam mogao vjerovati da vlak kreće prije vremena i da je to onaj isti u koji sam bio ušao. Dakle vlak koji kreće u sedam je već prije petnaest do sedam bio otišao, a na njegovom peronu čekao vlak koji ide u osam. To nigdje vidio nisam. Da bar imaju neke radnike nekog boga da se može pitati, a ne ovako. Razmišljao sam da kartu prodam nekome putem i odem na bus jer sam mislio da ne razumijem ploču sa voznim redom...

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Moj PC  
9 0 hvala 0
15 godina
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

ajde, barem netko ima njihov vozni red (vjerojatno kategoriziran kao sf). to je ionako samo apstraktni koncept za koji se ne valja emotivno vezati. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
6 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo
Crljo kaže...

E da, zaboravih napisati da HŽ boli ku*ac za putnike, oni lovu okreću na transportu tereta, a ne na prevozu stoke.

Najbolje kad čekamo kao idioti da bi propustili teretni vlak iz Mađarske. Mi-li-na

 Oni okreću lovu na tebi i meni iz mamoje*enog državnog proračuna. To je ono najtužnije. Taj silni nerad i nefunkcionalnost, tromost, gubitak - financiramo svi mi, htjeli mi to ili ne.

prepičkavanje staklenkom ajvara ljudi koji pišu komentare poput LOL - tribute to Bojko
14 godina
offline
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo
chutac kaže...

Ja sam jednom(ima godina, dvije) išao vlakom iz ZG doma. Kupio kartu(mislio da se kupuje na termin), otišao pred ploču, vidio piše da vlak kreće u 19:00. Dobro, vidim i sljedeći u 20:00.

Odem na peron, vlak stoji(moderni onaj), ulazim, vidim nigdje nikoga, sjedam. Sjedim, sjedim, 10 do 7, pet do sedam, sedam, sedam i pet, vlak ne ide. Šta, jesam krivo sjeo, izlazim, vidim nema nikoga. Ulazim, nema nikoga. Reko' šta sad da radim. Tražim da pitam koga, nigdje nikoga. Pitam ženu na šalteru, veli imate ploču. Reko' jebem ti mater ploča nije točna, di je vlak, kak da doma dođem?

Ništa, odem na taj peron, ovaj put oko 20 do osam, ljudi ima. Ljudi ulaze, sjedaju, ulazim ja, na vlaku piše moj grad, sjedam, čekam, vlak kreće u pet do osam.

 

Ja nisam mogao vjerovati da vlak kreće prije vremena i da je to onaj isti u koji sam bio ušao. Dakle vlak koji kreće u sedam je već prije petnaest do sedam bio otišao, a na njegovom peronu čekao vlak koji ide u osam. To nigdje vidio nisam. Da bar imaju neke radnike nekog boga da se može pitati, a ne ovako. Razmišljao sam da kartu prodam nekome putem i odem na bus jer sam mislio da ne razumijem ploču sa voznim redom...

 Od Jugoslavije se nije ulagalo u zeljeznice. Propada nam gospodarstvo jer se ostatak europe elektrificirao i modernizirao te su pronasli druge puteve za povezati istok i zapad europe, a nas su zaobisli bas radi toga sto nemozemo dovoljno tereta provuci koliko treba raznim firmama, jer nemamo vise kapaciteta... tracnice su stare, treba ih mijenjati, a to se ne radi. Sjecam se kada sam u srednjoj bio na ranžirnom kolodvoru u novom ZG... garnitura im je skroz iz doba Jugoslavije... Propada nam gospodarstvo i zato jer nam teretni prijevoz vlakom Rijeka - Sjever ( Zagreb i slicno ) isto nema dovoljan kapacitet za silni teret tako da drugim putevima firme idu....

Zamisli jednu Željezaru ZENICA da propadne, a bili su faking GIGANT u Jugoslaviji, izvozili tračnice NJEMCIMA, NIZOZEMCIMA i ostalima po Europi ( a bile su kvalitetne, TOP ), i onda ih nizozemci kupe nakon 'rata' za 1 kunu i eno rade sad za mizernu placu, i minimalni izvoz ako se ne varam... uglavnom propala tvornica... a znas kolika je... da se useres... 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo
Fake_Alert kaže...

 Od Jugoslavije se nije ulagalo u zeljeznice. Propada nam gospodarstvo jer se ostatak europe elektrificirao i modernizirao te su pronasli druge puteve za povezati istok i zapad europe, a nas su zaobisli bas radi toga sto nemozemo dovoljno tereta provuci koliko treba raznim firmama, jer nemamo vise kapaciteta... tracnice su stare, treba ih mijenjati, a to se ne radi. Sjecam se kada sam u srednjoj bio na ranžirnom kolodvoru u novom ZG... garnitura im je skroz iz doba Jugoslavije... Propada nam gospodarstvo i zato jer nam teretni prijevoz vlakom Rijeka - Sjever ( Zagreb i slicno ) isto nema dovoljan kapacitet za silni teret tako da drugim putevima firme idu....

Zamisli jednu Željezaru ZENICA da propadne, a bili su faking GIGANT u Jugoslaviji, izvozili tračnice NJEMCIMA, NIZOZEMCIMA i ostalima po Europi ( a bile su kvalitetne, TOP ), i onda ih nizozemci kupe nakon 'rata' za 1 kunu i eno rade sad za mizernu placu, i minimalni izvoz ako se ne varam... uglavnom propala tvornica... a znas kolika je... da se useres... 

 1. Većina hrvatskih željeznica je već odavno elektrificirana, pogotovo na pravcima koji su bitni za terete. Na sjeveru hrvatske, gdje je najveći promet se iz europskih fondova grade nove dvokolosječne pruge i moderniziraju postojeće.

 

2. Postojeći teretni vlakovi i vagoni koje imamo su kvalitetni i napravljeni su da traju sto godina, električne lokomotive nemaš što mijenjati ako postojeće rade i mogu se servisirati, sve rade na istom principu.

 

3. Pruga Rijeka-Zagreb je iskorištena manje od 40%. Autocesta oko 50%. Mislim da je Luka Rijeka imala prihod oko 30 milijuna eura prošle godine. Cijena nove nizinske pruge Rijeka-Zagreb procjenjuje se na vise od 6 milijardi eura (+50 milijardi kuna, pola državnog proračuna), znači Luka Rijeka prihodima (prihodima, ne profitom) ne bi mogla platiti tu prugu 200 godina. Pametnome dosta.

 

4. Ti gledaš kao da je vrijeme stalo. Prije, kad su te tvornice radile punim kapacitetom i Njemci i Jugoslavija su imali istu tehnologiju, ali je Jugoslavija imala puno jeftiniju radnu snagu, zato su oni i uvozili te proizvode. Danas Njemci imaju robote i ono što je prije radilo 50 radnika radi jedan i normalno da taj može imati plaću od 3-4 tisuće eura dok u Sisku i Zenici čisto sumnjam da ima robota i taj posao i dalje mora raditi 50 radnika. Kad podijeliš plaću kakvu ima Njemac s time koliko je ovdje radnika više potrebno odmah je jasno zašto su plaće u tom sektoru kakve jesu. Brojke su čisto karikaturne, bitniji je bitak stvari.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
14 godina
offline
Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Google

Trenutko je tako za Ri zg...ja pricam o teretnom prometu...imam kvalitetnog profesora iz zeljeznica i znam sta nam je pricao... teretni promet nam je u kurcu i radi pruge ri zg nema previse prometa jer nemozemo zadovoljiti kvotu tereta. Sve sta ide preko mora bi doslo u rijeku i pravac za europu a mi to nemozemo ispostovati tako da....

Uostalom i sada smo jeftina radna snaga a proizvodimo maglu i birtije....o cemu dalje da pricamo..

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.1.2018 7:54 (Fake_Alert).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
online
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo

Čini mi se da ti je profa u krivu, teretni promet na prugama HŽ-a je u konstantnom porastu zadnjih par godina, ali tek od kada su došli strani operateri, jer HŽ Cargu nije bilo isplativo, ali strancima izgleda je.

Za primjer se može pogledati RK u Zgrebu, gdje do prije koju godinu nije bilo vlakova, dok je sad pun.

 

 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Vozni red Hrvatskih željeznica dostupan na Goo
Fake_Alert kaže...

Trenutko je tako za Ri zg...ja pricam o teretnom prometu...imam kvalitetnog profesora iz zeljeznica i znam sta nam je pricao... teretni promet nam je u kurcu i radi pruge ri zg nema previse prometa jer nemozemo zadovoljiti kvotu tereta. Sve sta ide preko mora bi doslo u rijeku i pravac za europu a mi to nemozemo ispostovati tako da....

Uostalom i sada smo jeftina radna snaga a proizvodimo maglu i birtije....o cemu dalje da pricamo..

 Pruga Rijeka-Zagreb ima kapacitet od 5 milijuna tona godišnje dok je promet 1.7 milijuna tona. Znači mi možemo još više nego udvostručiti promet tom prugom pa možemo pričati o novim investicijama u željeznice. Pusti ti profesore, u vrlo rijetko kojega se mozes pouzdati da ispravno radi svoj posao i ima točne i relevantne podatke. Problem ne leži u željeznici. Teretni vlakovi ionako putuju sporo i postojeća pruga teško da ih ograničava.

 

Da, jesmo jeftina radna snaga, ali jedan Njemac s robotom je još jeftiniji po jedinici proizvodnje. 

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice