Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

poruka: 32
|
čitano: 2.642
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen".
2 godine
online
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Auch... Ljudi olako svacaju "autopilot" i "adaptivni tempomat".

To je za ugodu, a ne da nikako ne vozis. Nogu naslonis na gas,

da ti kocnica uvijek bude blizu i na poznatom mjestu.

 

Radar prati promet, ali ne zna situaciju u prometu - i onda se desi ovako nesto.

Bez obzira na sva elektronicka pomagala, nikad ne smijete prestati voziti.

Tko se opusti i prepusti sve tehnologiji - kad tad ce zavrsiti ovako.

Moj PC  
21 0 hvala 0
11 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Pa jbt, kakva topina moras biti da ukljucis autopilot, maknes ruke i gledas nesto drugo?

Freak Show Inc.
Moj PC  
13 0 hvala 0
4 godine
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen
Pa i vlak "sam vozi", pa opet treba strojovođu. Problem s upravljanjem pojavio se pojavom automobila, koji - unatoč imenu - "ne voze sami". Sama voze kola s konjskom zapregom, jer je konj bolji vozač od bilo kojeg automata. (A bit će i od pokojeg vozača jer pije samo vodu.) Konj će znati stati pred preprekom, a i sam će odvesti kola kući ako kočijaš zaspe.
 
13 0 hvala 0
6 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Pa to se i kod nas događa, imaju ljudi u autu aktivni tempomat s radarom i line assistent koji drži smjer vožnje i čitaju novine.

 
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Bojim se da će ovakva pomagala dovesti do većeg broja nesreća, a ne manjeg. Ljudi se oslone na tehnologiju i isključe mozak. Slično se događa s navigacijama, vozači slijepo nekritički slijede upute i završe nerijetko 500 km od cilja ;)

 
6 2 hvala 0
2 godine
online
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
xtimex kaže...

Pa to se i kod nas događa, imaju ljudi u autu aktivni tempomat s radarom i line assistent koji drži smjer vožnje i čitaju novine.

 

To nebi smjelo raditi, 60s ako ne drzis ruke na volanu, ukljuci se sigurnosni alarm i automatski auto usporava,

koci, priprema se za zaustavljanje. Jako korisno na autoputu. Tako da bar jedna ruka mora biti na volanu.

(bar je tako kod Honde i Toyote, za Forda ne znam, nisam imao na njemu adaptivni)

10 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

čudi me da ih nema i više od toga. nije samo tehnologija napredovala, već i društvo: nekad su liječnici obavljali pokuse na ljudima protiv njihove volje (mengele: "bez nauke nema muke") potom su tražili "dragovoljce" (+ neka lova) za ispitivanje lijekova a sad budale masno plaćaju firmama da na njma obavljaju pokuse s poluproizvodima. autopilot ima smisla (matematički postavljeno) ako i samo ako u prometu vlada red bez izuzetaka, što nije tako i nikad neće biti. i ne, nije isto kao i u avionima. gore je manja gužva po koridorima, imaju kotrole leta i daljinska navođenja i svaštanešto (i unatoč tome se ruše, jebiga). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
10 0 hvala 0
2 godine
online
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Autopiloti u vozilima moze samo uspjesno raditi u dva slucaja:

1. Ako su sva vozila u saobracaju opremljena autopilotom, koji komunicira sa okolnim vozilima

2. Ako se izgrade posebne prometnice samo za autopilotna vozila, te po malo uklanjaju

obicna vozila, te sve prometnice budu opremljene samo autopilotnim vozilima

 

A to dvoje se nece desiti jos 50+ godina. Osobito ne u HR, gdje svaki rvatna ima

uklonjeni DPF i iskljuceni EGR, je kao prava rvatna moras vozit dizlo, i sto bi ti

popravljao uredjaje za eko-zastitu zraka, pa neces ga ti disat za 30 godina,

to ce disat netko drugi, nije tvoj problem. Ima turista da podisu sav taj otpad iz zraka.

Moj PC  
4 1 hvala 0
11 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Kad god pročitam za ovakav slučaj, ne mogu se ne sjetiti ovoga: 

 

(ne znam zašto ovdje ne radi vremenski pomak - bitno se događa na 1:55)

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.5.2019 9:54 (Wile E.).
 
8 0 hvala 2
9 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

prekokrasan video...

 

ali, mislim da svu 3-cu blagopočivših treba nominirati za Darwinovu nagradu, koju će ucviljenima predati Njegova Ekselencija Elon Musk s žižom u lampama...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

ljudi tako bezglavo voze...

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
Meni tempomat (samo distronic, bez lane assista) zapravo vožnju čini zamornijom. Jedino odmoriš desnu nogu, lijevu ionako uvijek imam na odmorištu jer je automatik. Stalno moraš biti alert da auto ne napravi kakvu glupost. To je kao da si dao djetetu da vježba voziti. A od nečega što se reklamira kao "autopilot" onda očekujem da mogu čitati knjigu ili odspavati dok me auto vozi.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
Sto bi se reklo "jedna budala manje".
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Ne sviđaju mi se ovi sustavi na novim autima. Oduzimaju kontrolu. Dobro da je oduzmu kompletno, da dođu autonomna vozila i onda smo mirni, nego je djelomično oduzimaju i to u određenim trenucima.

 
0 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
Čudi me da nitko još nije spomenuo Muskovu najavu bankrota.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
9 mjeseci
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

pa nitko nikog ne tjera da koristi autopilot. a ako si toliki glupan da ga koristiš i čitaš novine usput onda si si sam kriv kao i kad pijan voziš.

ali unatoč svemu tome, već s ovom početnom tehnologijom, ako su 3 nesreće sve što može pripisati Tesli u par godina, onda je to svejedno puno puno manje od tradicionalnih automobila. samo što svaka Teslina nesreća ima svoj članak a za uobičajene nesreće nikog više nije ni briga koliko su česte

 
1 0 hvala 0
7 tjedana
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
Plan Muska i, naravno, svjetske masonerije je svesti ljude na najniži oblik postojanja, kako bi bili poslušni zombiji koje će moći kontrolirati u svakom trenutku, te po potrebi smanjivati populaciju, pa stoga toliko guraju zdravstveno nimalo bezazleni 5G, masovno umrežavanje i (nimalo ekološka) električna vozila. Električna vozila lako je kontrolirati, a ako tomu dodamo i idiotskog autopilota smisao ljudskog postojanja se svodi samo na onu konzumenta ovisnog o tehnologiji a ne osobe koja u svojim rukama i doslovno drži svoj život te razvija potrebne vještine i slobodno se kreće. Ako vas zanima koji je pravi cilj vladara svijeta i ove posvemašnje kontrole, pogledajte dobri stari Matrix.
 
0 6 hvala 0
11 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Neka onda napišu koliko je nesreća bilo ovaj tjedan samo na floridi uzrokovanih ljudskom greškom.

Naravno da će biti grešaka sada dok je tehnologija u razvoju, ali s vremenom to je daleko bolji način

da računala upravljaju vozilima, samo tek kada će takvih auta biti na cesti više od 80%.

 
4 0 hvala 1
12 mjeseci
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Musk 2015: „Tesla automobili će biti potpuno autonomni do 2017“ (

http://fortune.com/2015/12/21/elon-musk-interview/)

 

Musk 2016: „Tesla automobili će samostalno voziti od Los Angelesa do New Yorka do kraja 2017“ (

https://www.businessinsider.de/elon-musk-autonomous-tesla-drive-across-country-by-end-of-2017-2016-10)

 

Musk 2017: „Za dvije godine moći ćete spavati za vrijeme vožnje u potpuno autonomnom Tesla vozilu” (

https://electrek.co/2017/04/29/elon-musk-tesla-plan-level-5-full-autonomous-driving/)

 

Musk 2019: “2020 imat ćemo milijun potpuno autonomnih Tesla taksija na cestama” (

https://www.theverge.com/2019/4/22/18510828/tesla-elon-musk-autonomy-day-investor-comments-self-driving-cars-predictions)

 

Rajmek 2018: “Autonomna vožnja dostupna u C_Two već 2020.” (

https://novac.jutarnji.hr/aktualno/rimac-ne-zelim-raditi-robotaksije-moji-ce-auti-vozace-uciti-sigurnoj-brzoj-voznji/7638954/)

 

Svi ostali 2019: “Nismo ni blizu potpuno autonomnim vozilima i tko zna hoćemo li ikada i biti” (https://www.designnews.com/electronics-test/automakers-are-rethinking-timetable-fully-autonomous-cars/93993798360804)

 

Stvarnost 2019: Tesla Model 3 ne prepoznaje kamion na ravnoj cesti i zabija se u isti punom brzinom (

https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Pages/HWY19FH008-preliminary-report.aspx)

 

 

 
9 1 hvala 3
11 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Nisu smjeli dopustiti da se autopilot može uključiti u smislu kontrole upravljanja automobilom. Tempomat, u redu, pomoć pri kočenju, odlično, no opcija da autopilot sam prati cestu bez ruku vozača na volanu, nikako. To je onaj korak kada ljudi počinju gledat filmove, čitat knjige, drijemat i sl. Dokle god automobil nije u potpunosti autonoman vozač mora imat ruke na volanu, a u slučaju da osjeti kako je vozač maknuo ruke s volana počet kočit i zaustavljat automobil. 

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
dado008 kaže...

pa nitko nikog ne tjera da koristi autopilot. a ako si toliki glupan da ga koristiš i čitaš novine usput onda si si sam kriv kao i kad pijan voziš.

ali unatoč svemu tome, već s ovom početnom tehnologijom, ako su 3 nesreće sve što može pripisati Tesli u par godina, onda je to svejedno puno puno manje od tradicionalnih automobila. samo što svaka Teslina nesreća ima svoj članak a za uobičajene nesreće nikog više nije ni briga koliko su česte

 Sve bi to bilo u redu i apsolutno bi se složio s tobom da je opasnost samo u tome da ubiješ sebe, ako postoji mogućnost da se umjesto prikolice kamiona zaletiš u automobil s četveročlanom obitelji onda to nije samo problem onoga koji koristi autopilot, isto kao što nije samo problom onoga tko vozi pijan. nego odjednom postane i moj problem.

12 mjeseci
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
dado008 kaže...

pa nitko nikog ne tjera da koristi autopilot. a ako si toliki glupan da ga koristiš i čitaš novine usput onda si si sam kriv kao i kad pijan voziš.

ali unatoč svemu tome, već s ovom početnom tehnologijom, ako su 3 nesreće sve što može pripisati Tesli u par godina, onda je to svejedno puno puno manje od tradicionalnih automobila. samo što svaka Teslina nesreća ima svoj članak a za uobičajene nesreće nikog više nije ni briga koliko su česte

 Tipični whatabautism, nije bitno što sam ja ubio trojicu, jer je eto Pero ubio četvoricu. Neka ga preimenuje u Autokillot, to bi puno bolje odgovaralo stvarnosti jer očito nije sposoban prepoznati niti traktor/kamion s prikolicom koji prelazi cestu kojom se auto vozi.

9 mjeseci
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
tako zapravo i funkcionira. ako se ne drže ruke na volanu počne bipkati i polako se zaustavi i uključi žmigavce.
18 mjeseci
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
Kokobil50 kaže...
Plan Muska i, naravno, svjetske masonerije je svesti ljude na najniži oblik postojanja, kako bi bili poslušni zombiji koje će moći kontrolirati u svakom trenutku, te po potrebi smanjivati populaciju, pa stoga toliko guraju zdravstveno nimalo bezazleni 5G, masovno umrežavanje i (nimalo ekološka) električna vozila. Električna vozila lako je kontrolirati, a ako tomu dodamo i idiotskog autopilota smisao ljudskog postojanja se svodi samo na onu konzumenta ovisnog o tehnologiji a ne osobe koja u svojim rukama i doslovno drži svoj život te razvija potrebne vještine i slobodno se kreće. Ako vas zanima koji je pravi cilj vladara svijeta i ove posvemašnje kontrole, pogledajte dobri stari Matrix.

 

Nije tebi lako.

8 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

Razlika izmedju ove nesrece i svih drugih je da se ova vise nece ponoviti dok kad je napravi covjek, nista iz toga ne mozemo nauciti. Sljedeci softver updejt ce svakog vozaca Tesle zastititi od ovakve nesrece.

 
0 0 hvala 0
12 mjeseci
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
zoki.zlikowski kaže...

Razlika izmedju ove nesrece i svih drugih je da se ova vise nece ponoviti dok kad je napravi covjek, nista iz toga ne mozemo nauciti. Sljedeci softver updejt ce svakog vozaca Tesle zastititi od ovakve nesrece.

 Glupost. Gotovo identična nesreća s identičnim posljedicama (smrt vozača) desila se 2016 (https://www.forbes.com/sites/bradtempleton/2019/05/21/tesla-autopilot-repeats-fatal-crash-do-they-learn-from-past-mistakes/#8d36a722f2e2), Tesla Autokillot je od tada dobio potpuno novi hardware i bezbroj update-a i kako vidimo, još uvijek jednako pouzdano ignorira kamione i ubija one koji mu previše vjeruju. 

 

 

10 godina
offline
Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uključen

našao ja auto za se. tesla je voljno k'o gumeni patak. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
3 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
GUID kaže...
zoki.zlikowski kaže...

Razlika izmedju ove nesrece i svih drugih je da se ova vise nece ponoviti dok kad je napravi covjek, nista iz toga ne mozemo nauciti. Sljedeci softver updejt ce svakog vozaca Tesle zastititi od ovakve nesrece.

 Glupost. Gotovo identična nesreća s identičnim posljedicama (smrt vozača) desila se 2016 (https://www.forbes.com/sites/bradtempleton/2019/05/21/tesla-autopilot-repeats-fatal-crash-do-they-learn-from-past-mistakes/#8d36a722f2e2), Tesla Autokillot je od tada dobio potpuno novi hardware i bezbroj update-a i kako vidimo, još uvijek jednako pouzdano ignorira kamione i ubija one koji mu previše vjeruju. 

 

 

Dva 737 Maxa su pala u razmaku od par mjeseci. Cini li to Boeing nesigurnom kompanijom i let avionom opcenito nesigurnim? Znaci li to da nisu nista naucili iz ova dva pada i da se to vise nece dogoditi?

12 mjeseci
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
zoki.zlikowski kaže...
GUID kaže...
zoki.zlikowski kaže...

Razlika izmedju ove nesrece i svih drugih je da se ova vise nece ponoviti dok kad je napravi covjek, nista iz toga ne mozemo nauciti. Sljedeci softver updejt ce svakog vozaca Tesle zastititi od ovakve nesrece.

 Glupost. Gotovo identična nesreća s identičnim posljedicama (smrt vozača) desila se 2016 (https://www.forbes.com/sites/bradtempleton/2019/05/21/tesla-autopilot-repeats-fatal-crash-do-they-learn-from-past-mistakes/#8d36a722f2e2), Tesla Autokillot je od tada dobio potpuno novi hardware i bezbroj update-a i kako vidimo, još uvijek jednako pouzdano ignorira kamione i ubija one koji mu previše vjeruju. 

 

 

Dva 737 Maxa su pala u razmaku od par mjeseci. Cini li to Boeing nesigurnom kompanijom i let avionom opcenito nesigurnim? Znaci li to da nisu nista naucili iz ova dva pada i da se to vise nece dogoditi?

 Pa svakako čini 737 Max nesigurnim avionom, to prvo, a kada se uzmu u obzir razlozi zašto je došlo do kvara koji je uzrokovao nesreće (pohlepa managementa da prije konkurencije izađu na tržište pod svaku cijenu, fundamentalni problemi u dizajnu aviona kako bi se uštedjelo na proizvodnji i povećala marža), te način na koji je firma Boeing pokušala zataškati problem, onda to i Boeing ukupno čini nesigurnom kompanijom koja će, kao i Tesla ili Uber, za šaku dolara učiniti sve. Tu svaka daljnja analogija prestaje jer danas ne postoji niti jedna dokazano sigurna implementacija autokillota za automobile, dok za razliku od Boeinga 737 postoje avioni drugih proizvođača istih karakteristika i cijene s puno boljim security rating-om. 

 

Update: evo, niti Europa ne vjeruje Boeingu da su “naučili lekciju” kao što lakovjerni altruisti poput tebe vjeruju i neće dopustiti ponovni let 737 Max dok sami ne izvrše provjeru dizajna https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-05-07/europe-says-737-max-won-t-fly-until-its-design-review-complete

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.5.2019 14:09 (GUID).
8 godina
offline
Re: Zabilježena treća fatalna nesreća Tesle s uklj
GUID kaže...
zoki.zlikowski kaže...
GUID kaže...
zoki.zlikowski kaže...

Razlika izmedju ove nesrece i svih drugih je da se ova vise nece ponoviti dok kad je napravi covjek, nista iz toga ne mozemo nauciti. Sljedeci softver updejt ce svakog vozaca Tesle zastititi od ovakve nesrece.

 Glupost. Gotovo identična nesreća s identičnim posljedicama (smrt vozača) desila se 2016 (https://www.forbes.com/sites/bradtempleton/2019/05/21/tesla-autopilot-repeats-fatal-crash-do-they-learn-from-past-mistakes/#8d36a722f2e2), Tesla Autokillot je od tada dobio potpuno novi hardware i bezbroj update-a i kako vidimo, još uvijek jednako pouzdano ignorira kamione i ubija one koji mu previše vjeruju. 

 

 

Dva 737 Maxa su pala u razmaku od par mjeseci. Cini li to Boeing nesigurnom kompanijom i let avionom opcenito nesigurnim? Znaci li to da nisu nista naucili iz ova dva pada i da se to vise nece dogoditi?

 Pa svakako čini 737 Max nesigurnim avionom, to prvo, a kada se uzmu u obzir razlozi zašto je došlo do kvara koji je uzrokovao nesreće (pohlepa managementa da prije konkurencije izađu na tržište pod svaku cijenu, fundamentalni problemi u dizajnu aviona kako bi se uštedjelo na proizvodnji i povećala marža), te način na koji je firma Boeing pokušala zataškati problem, onda to i Boeing ukupno čini nesigurnom kompanijom koja će, kao i Tesla ili Uber, za šaku dolara učiniti sve. Tu svaka daljnja analogija prestaje jer danas ne postoji niti jedna dokazano sigurna implementacija autokillota za automobile, dok za razliku od Boeinga 737 postoje avioni drugih proizvođača istih karakteristika i cijene s puno boljim security rating-om. 

 

Update: evo, niti Europa ne vjeruje Boeingu da su “naučili lekciju” kao što lakovjerni altruisti poput tebe vjeruju i neće dopustiti ponovni let 737 Max dok sami ne izvrše provjeru dizajna https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-05-07/europe-says-737-max-won-t-fly-until-its-design-review-complete

I za autopilot postoji alternativa - covjek. Medjutim, nekako se ta alternativa cini puno opasnijom. Tesla je do 11/2016 odvezla 500 milijuna km u puno modu autopilota i jos 2 milijarde u shadow modu. Do danas je ta brojka 14 milijardi km i imamo 3 smrti za razliku od covjeka (alternative) koji ubije prosjecno 12,5 ljudi na milijardu prijedjenih kilometara ili 175 ljudi za istovjetno prijedjeni put koji su presle Tesle. Ja vjerujem da se ti koji se skanjivas na trecoj smrti i kako se to moglo dogoditi, bez ikakvog straha sjednes iza volana ili u auto koji netko drugi vozi, jesam li u pravu?

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice