- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Mora se krenit od neceg
vjerojatno, ali ce takoder sigurno povecat sigurnost u prometu, a da ne pricamo o samom sustavu kontrole prometa i protocnosti kroz guzve i samokontrolirane semafore
Ne znam znate li za semafore sa brojacima u Zapresicu (broji koliko dugo je jos zeleno a koliko crveno). Vrlo dobra stvar i ne vidim kako bi tocno omela vozaca, pogotovo pocetnike koji su jos nesigurni sa zutim, mada opet moraju naucit kad tad procjenit i bez tog
Odavno viđah ljude koji na raskršćima čine isto.
Ali, ali, u Zagrebu se kreće već na žuto?
Ubit ce nas ovi silni feature-si koji nam nisu niti potrebni, i cine nam zivot samo komplexniji, a da ne pricamo o komplexnosti popravka tih novijih auta. Ako se ista pokvari i nemas uz sebe laptop i software mozes se yeb..
Druga je stvar što mnogi ne znaju čemu služi žuto prije zelenog, pa ne kreću čim se upali zeleno. Boli ih briga, oni su prvi i sigurno će proći, a to što onaj osmi ili deveti neće nije njihov problem. Upravo takve stvari će optimizirati autonomni auti. Kroz križanje će proći više vozila nego sada, što će automatski smanjiti gužve.
U zagrebu ti je problem jer na puno raskrizja imas senzore za promet pa se zeleno na sporednim ulicama pali samo po potrebi. No ajd ako vec ne mozes odbrojavat koliko ima do crvenog (iako se i tu moze stavit 5 sekundi), mozes koliko ima do zelenog.
Druga je stvar što mnogi ne znaju čemu služi žuto prije zelenog, pa ne kreću čim se upali zeleno. Boli ih briga, oni su prvi i sigurno će proći, a to što onaj osmi ili deveti neće nije njihov problem. Upravo takve stvari će optimizirati autonomni auti. Kroz križanje će proći više vozila nego sada, što će automatski smanjiti gužve.
Nisi na trkama da si napet jer cekas zuto da se pojavi odnosno zeleno. Radije neka naprave kao u Las Vegasu pametne semafore sa kamerama i gdje je previse auta automatski pali semafor da se rastereti prometnica kada se vec nemoze siriti cesta ( ala zagrebacka avenija ).
Stvar je pristojnosti krenuti na zeleno, a glupo je buljiti non stop u semafor. Ako vidiš da imaš pola minute možeš promijeniti CD ili namjestiti retrovizor bez da ti netko trubi.
Senzori su glupost, jer upale strelicu samo ako netko već čeka. Ako nailazim i stižem taman da ju uhvatim, neće mi ju upaliti, nego moram juriti i kočiti da se nađem pred semaforom u pravom trenutku. Ili čekati cjeli ciklus. Najgore što baš nitko ne profitira ako se strelica ne upali, jer se druga svjetla ne upale ranije.
Stvar je pristojnosti krenuti na zeleno, a glupo je buljiti non stop u semafor. Ako vidiš da imaš pola minute možeš promijeniti CD ili namjestiti retrovizor bez da ti netko trubi.
Senzori su glupost, jer upale strelicu samo ako netko već čeka. Ako nailazim i stižem taman da ju uhvatim, neće mi ju upaliti, nego moram juriti i kočiti da se nađem pred semaforom u pravom trenutku. Ili čekati cjeli ciklus. Najgore što baš nitko ne profitira ako se strelica ne upali, jer se druga svjetla ne upale ranije.
To si upravu, u zapresicu je brutalno izvedeno. Cak i u Tuzli (bih) blinka zeleno da projuris. Samo ne znam.zasto ne i ZGu
Onda dolazimo do zakljucka da su vozaci u ZGu divljaci naspram u gradovima di se primjenjuje to?
Na stanje u prometu bez sumnje utječe i činjenica da je uvjerljivo najlakši i najkorumpiraniji fakultet upravo prometni u Zagrebu.