Bolt EV s dometom od 383 kilometra

poruka: 31
|
čitano: 3.201
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Bolt EV s dometom od 383 kilometra".
16 godina
offline
Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Usporeduju kruske i jabuke. Model 3 bi trebao biti nesto kao Passat a Bolt je nesto kao Golf ili se to meni samo cini?

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
NEW_MAN kaže...

Usporeduju kruske i jabuke. Model 3 bi trebao biti nesto kao Passat a Bolt je nesto kao Golf ili se to meni samo cini?

 Po velicini ne bi, oba dva su Golfovi. Ali Model 3 - samovozeci auto, super punjaci itd.

14 godina
offline
Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Samo što je novi Bolt na tržištu za najviše 2 mjeseca, a Tesla 3 za godinu-dvije i još su tu liste čekanja.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Dok se proizvođači ne dogovore međusobno i ne razviju CCS standard do kraja te počnu s postavljanjem brzih DC punionica Tesla je jedina opcija. Omogućije daleka putovanja uz ne preveliko vremensko povećanje u odnosu na ICE. Sve ostalo zahtjeva previše vremena da se napuni, za sada.

Nadam se da će to ubrzo riješiti.

Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

mislim da hoće. Slutim da veliki proizvođači već imaju rješenje ali im se ne žuri. Tesla je stvorila jaki brand i to im predstavlja problem, zato čekaju da se Musk ispuca investicijama, dovrši svoj Gigafactory, a onda će ga pregazit novim baterijama i sve što on može proizvesti će u roku od par godina biti zastarjelo i nekonkurentno. To će biti način da uklone smetnju s tržišta. VAG i DB su najavili desetak novih elektro modela u narednih 2-3 godine. Mogli bi ih izbaciti i prije, ali nije pravi trenutak.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...

mislim da hoće. Slutim da veliki proizvođači već imaju rješenje ali im se ne žuri. Tesla je stvorila jaki brand i to im predstavlja problem, zato čekaju da se Musk ispuca investicijama, dovrši svoj Gigafactory, a onda će ga pregazit novim baterijama i sve što on može proizvesti će u roku od par godina biti zastarjelo i nekonkurentno. To će biti način da uklone smetnju s tržišta. VAG i DB su najavili desetak novih elektro modela u narednih 2-3 godine. Mogli bi ih izbaciti i prije, ali nije pravi trenutak.

 Ne bih se bas slozio s tim. Tesla ima mrezu punionica, jedina od svih tvrtki. Drugo, svi su im auti spojeni na internet i dobivaju upgrade softvera na daljinu. Drugi auti to nemaju. Trece, ima ugradjene senzore koji su potrebni za samovozece vozilo, ostali to nemaju. Cetvrto, ima tvornicu koja moze proizvesti onoliko baterija koliko ih se danas proizvodi u citavom svijetu zajedno i tu tvornicu rade nekoliko godina vec, ostali nisu ni poceli.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
I peto nema opterećenja ostalih vrsta automobila. Kao mana bi mogla biti nedostatak servisne mreze koju mb i ostali imaju ali tesla je u ogromnoj prednosti...
8 godina
neaktivan
offline
Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Ovih 37k dolara bi kod nas ispalo minimalno 50k eura.

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Naravno da se ne moraš složiti, zapravo je to neka teorija koja mi je pala na pamet. Izgleda mi kao da veliki proizvođači odugovlače s snažnijim ulaskom na tržište elektromobila pa si mislim - možda je to razlog. Donekle je logično ne složiti se samnom :-)
1. da, Tesla je sa superchargerima u velikoj prednosti, s druge strane europski proizvođači zbog strateške važnosti za svoje zemlje mogu dobit veću pomoć države kroz infrastrukturu.
2. danas već nekoliko automobila radi update softwarea na daljinu, zapravo neki su to počeli koristiti prije nego je Tesla i postojao (čini mi se da je Ford bio prvi, možda s Jaguarovim modelima ali nisam siguran).
3. Mercedes je počeo razvijati autonomna vozila negdje tamo oko 1995 (da prije 20 godina!). Audi ima autonomni automobil koji je na stazama brži je od najbržih ljudi (profesionalnih vozača s autoutrka). Zaista misliš da je njima problem izbaciti vozilo koje ima potrebne senzore na tržište?!
4. Točno, ima tvornicu, ima kapacitete i slutim da bi mu upravo to mogao biti teret ako svi ostali pređu na napredniju kemiju i sagrade tvornice za novu tehnologiju, o tome i govorim. Što je najgore njima je to isfinancirati kao reći "dobar dan".
5. proizvodni program neelektričnih automobila nije teret već olakotna okolnost - oni si mogu priuštiti gubitke na elektro vozilima koje će nadoknađivati iz ostalih, uostalom i iz Tesle kažu da datum početka proizvodnje modela 3 ovisi o prodaji modela S i X. Na njihovu sreću auti im se prodaju bolje nego ikad.

14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
Spinout kaže...

Ovih 37k dolara bi kod nas ispalo minimalno 50k eura.

 pa zapravo ne. Najjeftiniji model S u US prije subvencija košta $66k, kod nas košta 70k € dakle ispast će oko 40k € za model 3.

14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...


4. Točno, ima tvornicu, ima kapacitete i slutim da bi mu upravo to mogao biti teret ako svi ostali pređu na napredniju kemiju i sagrade tvornice za novu tehnologiju, o tome i govorim. Što je najgore njima je to isfinancirati kao reći "dobar dan".

 Neznamo još s kakvom će kemijom doći baterije za model 3. Nedavno kad su izbacili P100D Musk je rekao da su sadašnje baterije na granici teoretsko mogućeg. 

Nove baterije po nekim pričama će biti 21x70mm za razliku od sadašnjih 18x65mm a neznamo sa kakvom kemijom.

jozef kaže...
Spinout kaže...

Ovih 37k dolara bi kod nas ispalo minimalno 50k eura.

 pa zapravo ne. Najjeftiniji model S u US prije subvencija košta $66k, kod nas košta 70k € dakle ispast će oko 40k € za model 3.

 Da kod nas je 70k € bez ikakvih poreza i davanja. A znamo kakvi su porezi u RH.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...

Naravno da se ne moraš složiti, zapravo je to neka teorija koja mi je pala na pamet. Izgleda mi kao da veliki proizvođači odugovlače s snažnijim ulaskom na tržište elektromobila pa si mislim - možda je to razlog. Donekle je logično ne složiti se samnom :-)
1. da, Tesla je sa superchargerima u velikoj prednosti, s druge strane europski proizvođači zbog strateške važnosti za svoje zemlje mogu dobit veću pomoć države kroz infrastrukturu.
2. danas već nekoliko automobila radi update softwarea na daljinu, zapravo neki su to počeli koristiti prije nego je Tesla i postojao (čini mi se da je Ford bio prvi, možda s Jaguarovim modelima ali nisam siguran).
3. Mercedes je počeo razvijati autonomna vozila negdje tamo oko 1995 (da prije 20 godina!). Audi ima autonomni automobil koji je na stazama brži je od najbržih ljudi (profesionalnih vozača s autoutrka). Zaista misliš da je njima problem izbaciti vozilo koje ima potrebne senzore na tržište?!
4. Točno, ima tvornicu, ima kapacitete i slutim da bi mu upravo to mogao biti teret ako svi ostali pređu na napredniju kemiju i sagrade tvornice za novu tehnologiju, o tome i govorim. Što je najgore njima je to isfinancirati kao reći "dobar dan".
5. proizvodni program neelektričnih automobila nije teret već olakotna okolnost - oni si mogu priuštiti gubitke na elektro vozilima koje će nadoknađivati iz ostalih, uostalom i iz Tesle kažu da datum početka proizvodnje modela 3 ovisi o prodaji modela S i X. Na njihovu sreću auti im se prodaju bolje nego ikad.

 1. bez obzira na to trebas vrijeme da se izgradi infrastruktura plus sto nekoliko velikih proizvodjaca dolazi iz iste drzave. Mislis da ce drzava finasirati nekoliko razlicitih mreza? Ili da se dogovore oko jednog standarda? To traje i nije tako jednostavno.

3. poceo jeste. Poceo je i razvoj vozila na vodik, gorive celije i mnogo drugih stvari ali kakvi su konkretni rezulatit toga svega...Vozilo na stazi i vozilo u svkodnevnom prometu nemaju veze jedno sa drugim......Da mislim da je problem. Ti stazu mozes opremiti cim hoces sto ce navoditi vozilo bez ikakvog AI-a.

4. Ako pricas o MB i ekipi nije to bas tako. TO je potpuno druga proizvodnja, drugi proces nabavke ili paralelni ako zelis, servisna mreza njihova oprema obuka radnika prodavaca. To traje... Iz prve ruke ti mogu reci da obuka prodavaca u MB-u traje 6 mjeseci kad izadje novi model. Plus obuka servisera....  Nije to kod MB i ekipa bas tako...

5. Teret je za infrastrukturu, linije nabavke i svega ostalog. Prednst  tesle jeste sto od pocetka pravi aute da budu eletricni auti dok MB i ekipa ima teret proizvodnog programa klasicnih auta.... Ogromna je to masinerija da je tek tako preusmjeris na proizvodnju neceg novog. Polako modle po model da ali ni Tesla ne spava za to vrijeme.... NEmoj ocelikvati da ces se probuditi i vidjeti puno MB audi ili nekih drugih vozila na cesti...

14 godina
odjavljen
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
agent_00klc kaže...

Spinout kaže...

 Da kod nas je 70k € bez ikakvih poreza i davanja. A znamo kakvi su porezi u RH.

 

Ti očito ne znaš Za el aute su 0%, na nove i rabljene, plus 70000 kn poticaja. A baterije će imati još neko vrijeme istu kemiju (li-NCA) ali novi format koji će omogućiti nešto veću gustoću energije (plus standardni napredak).

Svi smo mi Mentalist.
14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

0%? Gdje to piše, nisam vidio. Da su naši tako velikodušni kao Norvežani. Hmmm

14 godina
odjavljen
offline
Bolt EV s dometom od 383 kilometra

 

(2) Motorna vozila koja se isključivo pokreću na električni pogon nisu predmet oporezivanja.

 

 

 

http://www.zakon.hr/z/561/Zakon-o-posebnom-porezu-na-motorna-vozila

Svi smo mi Mentalist.
 
2 0 hvala 2
14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Cijena je sa svim davanjima do reg. Dakle najjeftiniji model S u RH košta oko 69500€, a ako uletiš u razdoblje kad država daje subvencije onda je cca 15% manje. 

14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Aaaa onda ok.

14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
Torent kaže...

 1. bez obzira na to trebas vrijeme da se izgradi infrastruktura plus sto nekoliko velikih proizvodjaca dolazi iz iste drzave. Mislis da ce drzava finasirati nekoliko razlicitih mreza? Ili da se dogovore oko jednog standarda? To traje i nije tako jednostavno.

3. poceo jeste. Poceo je i razvoj vozila na vodik, gorive celije i mnogo drugih stvari ali kakvi su konkretni rezulatit toga svega...Vozilo na stazi i vozilo u svkodnevnom prometu nemaju veze jedno sa drugim......Da mislim da je problem. Ti stazu mozes opremiti cim hoces sto ce navoditi vozilo bez ikakvog AI-a.

4. Ako pricas o MB i ekipi nije to bas tako. TO je potpuno druga proizvodnja, drugi proces nabavke ili paralelni ako zelis, servisna mreza njihova oprema obuka radnika prodavaca. To traje... Iz prve ruke ti mogu reci da obuka prodavaca u MB-u traje 6 mjeseci kad izadje novi model. Plus obuka servisera....  Nije to kod MB i ekipa bas tako...

5. Teret je za infrastrukturu, linije nabavke i svega ostalog. Prednst  tesle jeste sto od pocetka pravi aute da budu eletricni auti dok MB i ekipa ima teret proizvodnog programa klasicnih auta.... Ogromna je to masinerija da je tek tako preusmjeris na proizvodnju neceg novog. Polako modle po model da ali ni Tesla ne spava za to vrijeme.... NEmoj ocelikvati da ces se probuditi i vidjeti puno MB audi ili nekih drugih vozila na cesti...

 Mislim da se ne razumijemo.  :-)
1. hoće li EU subvencionirati neku mrežu EU proizvođača ili mrežu koju koristi američki proizvođač zapravo jest upitno obzirom na to na kako pametnu politiku EU smo navikli u nekim drugim segmentima ;-)
3. ne govorim o sustavu koji vozi po programu, govorim o automobilima koji su testirani u prometu (imaš čak i u jednom od nedavnih brojeva BUGa fotku testnog "Genschera" kako vozi u prometu!), Audi kojeg spominjem je autonomno došao na pistu, navodno je nedavno u Americi vozio 700km bez ijedne vozačke intervencije. Uostalom, na japanskom tržištu si još 1992. mogao kod Mitsubishia i Nissana uzeti cruise control sa LIDARom kao dodatnu opremu.
4. pričam o Tesli i o tome kako bi im Gigafactory mogao postati teret ako za godinu-tri-pet svi prijeđu na novu tehnologiju dok su se oni zakopali u ogromnim kapacitetima nečega što će biti obsolete. Dobar dio proizvođača je tako dobro potkožen da im uopće ne treba vanjsko financiranje, iako se stalno žale na teška vremena.
5. To će se dogoditi onog trena kad procijene da im se isplati. Mrvicu sam upoznat s tom industrijom i mogu ti reći da su u razvojnim fazama modeli po 2-3 generacije unaprijed.
6. Još jedna prednost jest da tradicionalni proizvođači imaju proizvodnju automobila u malom prstu, i logistički i tehnički. Tesla je morala puno proći da im se približi. Zato je recimo održavanje Tesle izuzetno skupo, a dječije bolesti poput prokišnjavanja nisu ništa čudno. Na kraju krajeva mnogim tradicionalnim kupcima, pogotovo starije generacije, ime poput Toyote ulijeva puno više povjerenja nego "Tesla Motors".

8 godina
odjavljen
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Mislim da imamo razlicite pogleda na stvar al ok tome i sluzi forum....

Ovo zadnje za toyotu se posebno ne bih slozio... Stariji kupci kojima ime Tesla ne znaci nista ni elektricni automobil ne znaci nista tako da to sve ne znaci nista ;)

15 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...
Torent kaže...

 1. bez obzira na to trebas vrijeme da se izgradi infrastruktura plus sto nekoliko velikih proizvodjaca dolazi iz iste drzave. Mislis da ce drzava finasirati nekoliko razlicitih mreza? Ili da se dogovore oko jednog standarda? To traje i nije tako jednostavno.

3. poceo jeste. Poceo je i razvoj vozila na vodik, gorive celije i mnogo drugih stvari ali kakvi su konkretni rezulatit toga svega...Vozilo na stazi i vozilo u svkodnevnom prometu nemaju veze jedno sa drugim......Da mislim da je problem. Ti stazu mozes opremiti cim hoces sto ce navoditi vozilo bez ikakvog AI-a.

4. Ako pricas o MB i ekipi nije to bas tako. TO je potpuno druga proizvodnja, drugi proces nabavke ili paralelni ako zelis, servisna mreza njihova oprema obuka radnika prodavaca. To traje... Iz prve ruke ti mogu reci da obuka prodavaca u MB-u traje 6 mjeseci kad izadje novi model. Plus obuka servisera....  Nije to kod MB i ekipa bas tako...

5. Teret je za infrastrukturu, linije nabavke i svega ostalog. Prednst  tesle jeste sto od pocetka pravi aute da budu eletricni auti dok MB i ekipa ima teret proizvodnog programa klasicnih auta.... Ogromna je to masinerija da je tek tako preusmjeris na proizvodnju neceg novog. Polako modle po model da ali ni Tesla ne spava za to vrijeme.... NEmoj ocelikvati da ces se probuditi i vidjeti puno MB audi ili nekih drugih vozila na cesti...

 Mislim da se ne razumijemo.  :-)
1. hoće li EU subvencionirati neku mrežu EU proizvođača ili mrežu koju koristi američki proizvođač zapravo jest upitno obzirom na to na kako pametnu politiku EU smo navikli u nekim drugim segmentima ;-)
3. ne govorim o sustavu koji vozi po programu, govorim o automobilima koji su testirani u prometu (imaš čak i u jednom od nedavnih brojeva BUGa fotku testnog "Genschera" kako vozi u prometu!), Audi kojeg spominjem je autonomno došao na pistu, navodno je nedavno u Americi vozio 700km bez ijedne vozačke intervencije. Uostalom, na japanskom tržištu si još 1992. mogao kod Mitsubishia i Nissana uzeti cruise control sa LIDARom kao dodatnu opremu.
4. pričam o Tesli i o tome kako bi im Gigafactory mogao postati teret ako za godinu-tri-pet svi prijeđu na novu tehnologiju dok su se oni zakopali u ogromnim kapacitetima nečega što će biti obsolete. Dobar dio proizvođača je tako dobro potkožen da im uopće ne treba vanjsko financiranje, iako se stalno žale na teška vremena.
5. To će se dogoditi onog trena kad procijene da im se isplati. Mrvicu sam upoznat s tom industrijom i mogu ti reći da su u razvojnim fazama modeli po 2-3 generacije unaprijed.
6. Još jedna prednost jest da tradicionalni proizvođači imaju proizvodnju automobila u malom prstu, i logistički i tehnički. Tesla je morala puno proći da im se približi. Zato je recimo održavanje Tesle izuzetno skupo, a dječije bolesti poput prokišnjavanja nisu ništa čudno. Na kraju krajeva mnogim tradicionalnim kupcima, pogotovo starije generacije, ime poput Toyote ulijeva puno više povjerenja nego "Tesla Motors".

4. Ovaj argument je potpuno kriv. Gigafactory se radi od početka da bude modularan i prilagodljiv. Musk je rekao da kakva god revolucija i drugačija kemija dođe u budućnosti, lako se prebace na nju.

Pa nisu glupi da nisu razmišljali o tome..

8 godina
odjavljen
offline
Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Sve se moze prigovarati ali da je Musk glup? teskoooooooooooooo

 
2 0 hvala 0
7 godina
online
Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Inače, Tesla već i sad iznajmljuje prostore u Gigafactoryu Panasonicu, koji im je inače poslovni partner, a i najavili su i proizvodnju i prodaju baterijama drugim proizvođačima auta.

Za sad njihove  motore, elektroniku i baterije koriste Toyota RAV4 EV i Mercedes Benz B klasa EV, premda je to zapravo posljedica ulaganja tih dviju tvrtki u Teslin razvoj tih komponenti, pa imaju neke pogodnosti.

A, uglavnom, ionak se svi u autoindustriji udružuju u konglomerate i outsorceaju dizajn i proizvodnju nekih dijelova drugim firmama, ili organiziraju suradnju i zajedničku proizvodnju vozila, itd.

Sjetite se samo partnerstva VW-a i Isuzu-a koje traje već par godina: http://www.trucktrend.com/news/163-news110425-volkswagen-isuzu-engine-sharing/

 

Problem tipičnog `Rvata je da on sve gleda kroz sferu nekog kvazipatriotizma, i smatra npr. VW manifestacijom božanske ličnosti, a sam boravak u takvom vozilu epifaničnim iskustvom,  i ne može svom mozgu uopće dopustiti pomisao da bi takva božanstvena pojava poput Fauvea iznevjerila njegova vjerska očekivanja, i na bilo koji način ovisila o nekom drugom (ovosvjetovnom) postojanju.

Uglavnom, onaj tko je zadužen za strategiju školovanja i zapošljavanja ljudi u ovoj našoj vukojebini bi trebao razmisliti o uvođenju obavezne kvote školovanih psihijatara, jer nam ih očigledno mnogo fali (dugoročni cilj=1 psihijatar po glavi stanovnika).

Kruha i igala...
 
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...

6. Još jedna prednost jest da tradicionalni proizvođači imaju proizvodnju automobila u malom prstu, i logistički i tehnički. Tesla je morala puno proći da im se približi. Zato je recimo održavanje Tesle izuzetno skupo, a dječije bolesti poput prokišnjavanja nisu ništa čudno. Na kraju krajeva mnogim tradicionalnim kupcima, pogotovo starije generacije, ime poput Toyote ulijeva puno više povjerenja nego "Tesla Motors".

Ovo je potpuno pogresno. Odrzavanje elektricnih auta (samim time i Tesle) je stostruko jeftinije od konvencionalnih automobila. Citao sam clanak o tipu koji je napravio pola milijuna km u par godina i ukupan trosak odrzavanja mu je bio oko 5.000 dolara. Recimo u Audiju takve snage (sestocilindras) bi u 500.000 km promijenio 20 puta ulje i smo to bi te kostalo oko 10.000 dolara, bez filtera za ulje, kocnica, diskova i sl. U tih 500.000 bi ti dva puta crkla turbina, jednom mjenjac, promijenio bi 5-6 setova diskova i 10 setova pakni i dalje da ne govorim.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Ubaci redovno koristenje u racunicu...

14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

Održavanje električnih automobila jest puuuno jeftinije nego održavanje automobila s ICE, ali podaci koje iznosiš su uvelike pretjerani. Činjenica je da ti se na električnom gotovo nema što pokvariti. Ipak, onaj tko kaže da je s pola milijuna imao trošak $5000 deeeebelo laže. Samo set NAJJEFTINIJIH guma košta cca $700, ako imaš 21" onda je to $2000 za jedan set, mislim da je u 500kkm trebao promijeniti najmanje 8-10 setova (Teslino super ubrzanje jede gume). Vozim auto s 3,0 V6 motorom i filter i ulje me košta 75€+izmjena oko 20€, tako da ne znam kakvo je to ulje za $500 po izmjeni. :-D
Diskove i pločice ima i Tesla, OK ima i regenerativno pa se manje troše, ali i dalje ih ima i nećeš vjerovati - izmijenjuju se! I nisu jeftini. 4 kočiona diska za Teslu S koštaju oko $1300. Tesla ima mali broj ovlaštenih servisa i nenormalno su skupi, potraži na internetu svjedočanstva vlasnika kojima je netko auto ogulio na parkingu, to su računi po $5-10000 za popravak 1-2 panela i malo lakiranja. Istina, Tesla ima jako dobro jamstvo, ali kad istekne sve je superskupo. Jamstvo na cijeli auto je samo 80000km, a na 60kW modelu niti na bateriju nije neograničeno.
Obzirom da je gorivo besplatno sveukupno bi voziti Teslu moglo biti jeftinije, ali ne bih stavio ruku u vatru za tu tvrdnju, ima tu dosta faktora.

7 godina
online
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...

Održavanje ...

 Pogledaj si na Youtubeu rezime troškova  od Bjorna Nylanda(nakon 200000), uglavnom,znam da je neusporedivo,ali u zemljama gdje im servisno-distribucijski centar šljaka kak spada i ne rade balkanjerosi, Tesla je zbilja isplativ.

Kruha i igala...
15 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...

Održavanje električnih automobila jest puuuno jeftinije nego održavanje automobila s ICE, ali podaci koje iznosiš su uvelike pretjerani. Činjenica je da ti se na električnom gotovo nema što pokvariti. Ipak, onaj tko kaže da je s pola milijuna imao trošak $5000 deeeebelo laže. Samo set NAJJEFTINIJIH guma košta cca $700, ako imaš 21" onda je to $2000 za jedan set, mislim da je u 500kkm trebao promijeniti najmanje 8-10 setova (Teslino super ubrzanje jede gume). Vozim auto s 3,0 V6 motorom i filter i ulje me košta 75€+izmjena oko 20€, tako da ne znam kakvo je to ulje za $500 po izmjeni. :-D
Diskove i pločice ima i Tesla, OK ima i regenerativno pa se manje troše, ali i dalje ih ima i nećeš vjerovati - izmijenjuju se! I nisu jeftini. 4 kočiona diska za Teslu S koštaju oko $1300. Tesla ima mali broj ovlaštenih servisa i nenormalno su skupi, potraži na internetu svjedočanstva vlasnika kojima je netko auto ogulio na parkingu, to su računi po $5-10000 za popravak 1-2 panela i malo lakiranja. Istina, Tesla ima jako dobro jamstvo, ali kad istekne sve je superskupo. Jamstvo na cijeli auto je samo 80000km, a na 60kW modelu niti na bateriju nije neograničeno.
Obzirom da je gorivo besplatno sveukupno bi voziti Teslu moglo biti jeftinije, ali ne bih stavio ruku u vatru za tu tvrdnju, ima tu dosta faktora.

Što se tiče jamstva za bateriju i drive unit, nije istina da je za 60 kWh "manje".
Ovo vrijedi za sve modele: "8 year, infinite mile battery and drive unit warranty."

12 godina
neaktivan
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...

Samo set NAJJEFTINIJIH guma košta cca $700, ako imaš 21" onda je to $2000 za jedan set, mislim da je u 500kkm trebao promijeniti najmanje 8-10 setova (Teslino super ubrzanje jede gume). Vozim auto s 3,0 V6 motorom i filter i ulje me košta 75€+izmjena oko 20€, tako da ne znam kakvo je to ulje za $500 po izmjeni. :-D

 Za gume si u pravu, tip ih ocito nije brojao, a imao ih je sta izmijenjati. Sto se tice ulja, daj molim te. Litra ulja je 200 kn, u sestcilindrasa ide 10 litara, sat vremena servisera je 500 kn i to je 2,500 kn bez filtera. Nazovi Zubak pa pitaj koliko je izmjena ulja za 3,0 dizel.

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.9.2016 11:49 (zoki.zlikowski).
14 godina
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra

1. u Zubaku koriste Castrol FST 5W30, to ulje košta 7 eura po litri, ne znam točno koliko ga oni naplaćuju, ali... Audi A6 3.0 TDI zamjena ulja kod Zubaka 1208kn. Ako je stariji model Zubakov Neostar servis to radi i znatno povoljnije.
2. u TDI 3.0 ide 9L, u mog atmosferskog V6 benzinca ide samo 6L, kao što sam ti rekao mene cijela izmjena s filterom, rukama, skladištenjem otpadnog ulja ispadne ispod 100e (Ne u Zubaku, auto mi nije iz VAG grupe). 
3. Izmjena ulja na Veyronu košta $20k.

4. 2500kn i dalje nije $500.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Bolt EV s dometom od 383 kilometra
jozef kaže...

1. u Zubaku koriste Castrol FST 5W30, to ulje košta 7 eura po litri, ne znam točno koliko ga oni naplaćuju, ali... Audi A6 3.0 TDI zamjena ulja kod Zubaka 1208kn. Ako je stariji model Zubakov Neostar servis to radi i znatno povoljnije.
2. u TDI 3.0 ide 9L, u mog atmosferskog V6 benzinca ide samo 6L, kao što sam ti rekao mene cijela izmjena s filterom, rukama, skladištenjem otpadnog ulja ispadne ispod 100e (Ne u Zubaku, auto mi nije iz VAG grupe). 
3. Izmjena ulja na Veyronu košta $20k.

4. 2500kn i dalje nije $500.

 Ne znam je li litra ulja pojeftinila, ali meni su tada naplacivali 2,500 do 3,000 kn izmjenu ulja (sa ili bez filtera).

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice