Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

poruka: 30
|
čitano: 5.869
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle".
15 godina
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

a ako budu dobri, dobit će romobile i skateboarde. možda i rolšuhe za žićbo. najvještiji će voziti monocikle, uz balansiranje lopte na nosu. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
7 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Paket kreće iz SADa i dolazi u Hrvatsku poštu za 7 dana, onda do finalne destinacije unutar HR još 7 dana

Ako sam u krivu, ispravite me ;)
Moj PC  
19 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Ne shvatam kako su električni biciklovi ekološki prihvatljiviji od regularnih? Takođe ni ova brzina mi nije baš jasna, jer ja kad se odmaram u vožnji idem oko 25-26km/h, a regularno vozim od 30-35km/h.
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Prihvatljiviji su od skutera i mopeda koje trenutno koriste.

HTC 8X :)
10 godina
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

"Umjesto običnih bicikala i mopeda poštari u nekoliko hrvatskih gradova uskoro će poštu dostavljati vozeći se na –električnim biciklima..."

 

Već vidim svog poštara kak jaše po prigorskim brdima na električnom biciklu  jedva se popne sa mopedom a ovako ću poštu umjesto 2 tjedna čekat mjesec dana 

Come out, come out wherever you are. So lost in your sea. Give in, give in for my touch. For my taste for my lust
9 godina
protjeran
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Zaboravili ste napomenuti zbog cega  motor nije jaci od pisljavih 250W?

 

"Prema zakonu od 21. lipnja 2013. godine, bicikl je: “vozilo koje ima najmanje dva kotača i koje se pokreće isključivo snagom vozača ili koje je opremljeno pedalama i pomoćnim električnim motorom čija najveća trajna snaga nije veća od 0,25 kW i koja se progresivno smanjuje do nule kad brzina dostigne 25 km/h, ili prije, ako vozač prestane pokretati pedale".

 

 

Zakon je uveden da se pojedinci nebi obogatili ako stave jaci motor i ne plate benzin ili tramvajsku kartu.Samo se jos nisu sjetili da naplacuju hodanje.Jesmo jadna i bjedna drzava pljuc.

 
4 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

da, takva je samo nasa drzava

Article 1 (h) of Directive 2002/24/EC relating to the type-approval of two or three-wheel motor vehicles legislation stipulates that the Directive does not apply to: “cycles with pedal assistance which are equipped with an auxiliary electric motor having a maximum continuous rated power of 0.25 kW, of which the output is progressively reduced and finally cut off as the vehicle reaches a speed of 25 km/h, or sooner, if the cyclist stops pedalling”.

 
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Što se tiče isplativosti, nitko ne spominje životni vijek baterije. Kad nakon par godina baterija krepa, a hoće jer ima ograničen broj punjenja, koštat će kao pola bicikla. Inače, 36% el. en. je iz termoelektrana, 17% iz NE u RH.

There is no job like cron job!
 
6 1 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

@ Loroc    Ako europa propise da moras svaki dan dubiti na glavi 10 minuta i to ces prihvatiti?

Poruka je uređivana zadnji put čet 10.9.2015 23:07 (Firef0X).
 
2 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Firef0X kaže...

Zaboravili ste napomenuti zbog cega  motor nije jaci od pisljavih 250W?

 

"Prema zakonu od 21. lipnja 2013. godine, bicikl je: “vozilo koje ima najmanje dva kotača i koje se pokreće isključivo snagom vozača ili koje je opremljeno pedalama i pomoćnim električnim motorom čija najveća trajna snaga nije veća od 0,25 kW i koja se progresivno smanjuje do nule kad brzina dostigne 25 km/h, ili prije, ako vozač prestane pokretati pedale".

 

 

Zakon je uveden da se pojedinci nebi obogatili ako stave jaci motor i ne plate benzin ili tramvajsku kartu.Samo se jos nisu sjetili da naplacuju hodanje.Jesmo jadna i bjedna drzava pljuc.

 Sorry, ali ja ne volim e-bicikle. Sa speckama mozes komotno na ravnom 45 km/h, u prosjeku 35-40 km/h non-stop. A da ne govorim kako nizbrdo ides :) Ovaj zakon pobija sve moje cinjenice, a i e-bicikli su neisplatljivi jer su spori i uzasno skupi. Za te novce uzmes postenu specku.

9 godina
protjeran
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Hrvatski greyborg sa motorom od 5,5kw ide 110km/h po ravnici.Volio bi vidjeti ko moze toliko pedalati na specijalki.

Poruka je uređivana zadnji put čet 10.9.2015 23:44 (Firef0X).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Eto konacno da netko proizvodi i prodaje nesto a da nije magla. (Rimac, anyone?)

12 godina
neaktivan
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Sad će poštar Zlaja bit još deblji!

HAKOSUKA
Moj PC  
7 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Za te novce su mogli nabaviti Segway-e i biti super cool.
 
5 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
indig0F10w kaže...

Paket kreće iz SADa i dolazi u Hrvatsku poštu za 7 dana, onda do finalne destinacije unutar HR još 7 dana

 Paket od 0,99$ kreće iz Kine i stize u odredisni postanski ured u Hrvatskoj udaljen po planeta za 0kn dostave krajnjem kupcu, a onda hrvatska lopovska posta pokusava od svog ureda do postanskog sanducica naplatit 4,50kn dostave. Ako ih covik odbije, postar koji je ponio paket taj isti mora nosit nazad u postanski ured, a tamo taj isti paket preuzmes za 0kn na salteru. Nasa lopovska posla! 

Nedam lopovima 70% vrijednosti da mi paket, a za koji su kinezi vec jednom platili postu i ukalkulirali u cijenu dostave do vrata!

14 godina
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Firef0X kaže...

Zaboravili ste napomenuti zbog cega  motor nije jaci od pisljavih 250W?

 

"Prema zakonu od 21. lipnja 2013. godine, bicikl je: “vozilo koje ima najmanje dva kotača i koje se pokreće isključivo snagom vozača ili koje je opremljeno pedalama i pomoćnim električnim motorom čija najveća trajna snaga nije veća od 0,25 kW i koja se progresivno smanjuje do nule kad brzina dostigne 25 km/h, ili prije, ako vozač prestane pokretati pedale".

 

 

Zakon je uveden da se pojedinci nebi obogatili ako stave jaci motor i ne plate benzin ili tramvajsku kartu.Samo se jos nisu sjetili da naplacuju hodanje.Jesmo jadna i bjedna drzava pljuc.

Nemaš ti pojma.

Velik je broj biciklističkih staza u neposrednoj blizini pješačke staze, odnosno spojene zajedno.

S obzirom da su pješaci najranjiviji sudionici u prometu, potrebno ih je zaštiti. To je prva stvar.

Druga stvar je definicija mopeda i motocikla prema ZSPC. Ako iz definicije bicikla maknemo ovaj el. motor, snagu i brzinu i recimo da moš nakljukat na biciklu motor od 10kw i nikom ništa. Zašto ja onda nebi uzeo recimo R6icu ili R1icu, namontirao pedale i rekao pa to je bicikl?

Gdje prestaje granica?

Također, bicikl kao bicikl je vozilo je pokretano sa snagom koja dolazi od vozača. Kako nešto može biti bicikl ako jedino za što koristi snagu čovjeka jest pokretanje istog? Ili čak ni za to, već ga pališ ključem? Ili eto, zaj*bat ćemo državu pa se neće palit ključem nego otiskom prsta i sad je to bicikl.

Il zašt ja nebi umjesto zadnjeg kotača stavio osovinu, složio nosače i namontirao gore recimo 1.4/1.6TDIja, stavim pedale naprijed za paljenje i eto imam bicikl? 

Firef0X kaže...

Hrvatski greyborg sa motorom od 5,5kw ide 110km/h po ravnici.Volio bi vidjeti ko moze toliko pedalati na specijalki.

I sam si se pobio. Samo ljudima treba da budale letaju pokraj njih sa 100 km/h, nije dosta kad ovako voze slalom sa 25.

 

11 godina
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
mystik kaže...
Firef0X kaže...

Zaboravili ste napomenuti zbog cega  motor nije jaci od pisljavih 250W?

 

"Prema zakonu od 21. lipnja 2013. godine, bicikl je: “vozilo koje ima najmanje dva kotača i koje se pokreće isključivo snagom vozača ili koje je opremljeno pedalama i pomoćnim električnim motorom čija najveća trajna snaga nije veća od 0,25 kW i koja se progresivno smanjuje do nule kad brzina dostigne 25 km/h, ili prije, ako vozač prestane pokretati pedale".

 

 

Zakon je uveden da se pojedinci nebi obogatili ako stave jaci motor i ne plate benzin ili tramvajsku kartu.Samo se jos nisu sjetili da naplacuju hodanje.Jesmo jadna i bjedna drzava pljuc.

Nemaš ti pojma.

Velik je broj biciklističkih staza u neposrednoj blizini pješačke staze, odnosno spojene zajedno.

S obzirom da su pješaci najranjiviji sudionici u prometu, potrebno ih je zaštiti. To je prva stvar.

Druga stvar je definicija mopeda i motocikla prema ZSPC. Ako iz definicije bicikla maknemo ovaj el. motor, snagu i brzinu i recimo da moš nakljukat na biciklu motor od 10kw i nikom ništa. Zašto ja onda nebi uzeo recimo R6icu ili R1icu, namontirao pedale i rekao pa to je bicikl?

Gdje prestaje granica?

Također, bicikl kao bicikl je vozilo je pokretano sa snagom koja dolazi od vozača. Kako nešto može biti bicikl ako jedino za što koristi snagu čovjeka jest pokretanje istog? Ili čak ni za to, već ga pališ ključem? Ili eto, zaj*bat ćemo državu pa se neće palit ključem nego otiskom prsta i sad je to bicikl.

Il zašt ja nebi umjesto zadnjeg kotača stavio osovinu, složio nosače i namontirao gore recimo 1.4/1.6TDIja, stavim pedale naprijed za paljenje i eto imam bicikl? 

Firef0X kaže...

Hrvatski greyborg sa motorom od 5,5kw ide 110km/h po ravnici.Volio bi vidjeti ko moze toliko pedalati na specijalki.

I sam si se pobio. Samo ljudima treba da budale letaju pokraj njih sa 100 km/h, nije dosta kad ovako voze slalom sa 25.

 

 vidim, ti ga volis primati od strane drzave ahahahaha 

strasno di ovaj svijet ide :\

 

 

ljudi samo brane ovo smece od konglomerata a uuuuu looosersssss ahahahahaha

14 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
marin_sagovac kaže...
Firef0X kaže...

Zaboravili ste napomenuti zbog cega  motor nije jaci od pisljavih 250W?

 

"Prema zakonu od 21. lipnja 2013. godine, bicikl je: “vozilo koje ima najmanje dva kotača i koje se pokreće isključivo snagom vozača ili koje je opremljeno pedalama i pomoćnim električnim motorom čija najveća trajna snaga nije veća od 0,25 kW i koja se progresivno smanjuje do nule kad brzina dostigne 25 km/h, ili prije, ako vozač prestane pokretati pedale".

 

 

Zakon je uveden da se pojedinci nebi obogatili ako stave jaci motor i ne plate benzin ili tramvajsku kartu.Samo se jos nisu sjetili da naplacuju hodanje.Jesmo jadna i bjedna drzava pljuc.

 Sorry, ali ja ne volim e-bicikle. Sa speckama mozes komotno na ravnom 45 km/h, u prosjeku 35-40 km/h non-stop. A da ne govorim kako nizbrdo ides :) Ovaj zakon pobija sve moje cinjenice, a i e-bicikli su neisplatljivi jer su spori i uzasno skupi. Za te novce uzmes postenu specku.

 Kakve gluposti pričaš, kakve specke? Ti očekuješ da če netko dati jednom poštaru sa onom ogromnom torbom da vozi trkaći bicikl? 

pero_HR
14 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Firef0X kaže...

 Sorry, ali ja ne volim e-bicikle. Sa speckama mozes komotno na ravnom 45 km/h, u prosjeku 35-40 km/h non-stop. A da ne govorim kako nizbrdo ides :) Ovaj zakon pobija sve moje cinjenice, a i e-bicikli su neisplatljivi jer su spori i uzasno skupi. Za te novce uzmes postenu specku.

Mogu li malo stati u obranu e-bicikala i napisati kako moj ide komotno 45 km/h ali uz značajnu potporu nogu/srca/maslaca od kikirkija. To je što se tiče sporosti. I dakako ima 250W motor po EU legislativi .

Da je skup - je. Neisplativ meni - apsolutno nije. Sa speckom nekako baš i ne možeš van asfalta, zar ne?

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 11.9.2015 11:50 (Zerocoxib).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Zerocoxib kaže...
Firef0X kaže...

 Sorry, ali ja ne volim e-bicikle. Sa speckama mozes komotno na ravnom 45 km/h, u prosjeku 35-40 km/h non-stop. A da ne govorim kako nizbrdo ides :) Ovaj zakon pobija sve moje cinjenice, a i e-bicikli su neisplatljivi jer su spori i uzasno skupi. Za te novce uzmes postenu specku.

Mogu li malo stati u obranu e-bicikala i napisati kako moj ide komotno 45 km/h ali uz značajnu potporu nogu/srca/maslaca od kikirija. To je što se tiče sporosti. I dakako ima 250W motor po EU legislativi .

Da je skup - je. Neisplativ meni - apsolutno nije. Sa speckom nekako baš i ne možeš van asfalta, zar ne?

 

 Ne ako voliš svoje testise 

pero_HR
Poruka je uređivana zadnji put pet 11.9.2015 11:46 (peroko).
9 godina
protjeran
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
mystik kaže...

Nemaš ti pojma.


 

 

A jesi nabaco gluposti.Snaga ne sluzi samo za brzinu,nije svugdje ravnica da te moze pogoniti 250w.Uzbrdo opet moras pedalat sa tako slabim motorom.Doce vrijeme kada budes placo na bicikl registraciju i i tehnicki pregled.Nadam se da ces se i onda pokunjiti drzavi i prihvatiti to bez kompromisa.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
JohnnyBGood V kaže...
Za te novce su mogli nabaviti Segway-e i biti super cool.

 Boltu takva cudna prijevozna sredstva vise nisu tako cool

13 godina
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Firef0X kaže...

Hrvatski greyborg sa motorom od 5,5kw ide 110km/h po ravnici.Volio bi vidjeti ko moze toliko pedalati na specijalki.

 

baš je danas jedan greyborg danas proletio kraj mene na slavonskoj aveniji, a vozio sam se nekih 60.. trljam oči, pogledam opet, vidim piše nešto BORG gore i fakat je bicikl koji me pretiče 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
14 godina
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Firef0X kaže...

 

A jesi nabaco gluposti.Snaga ne sluzi samo za brzinu,nije svugdje ravnica da te moze pogoniti 250w.Uzbrdo opet moras pedalat sa tako slabim motorom.Doce vrijeme kada budes placo na bicikl registraciju i i tehnicki pregled.Nadam se da ces se i onda pokunjiti drzavi i prihvatiti to bez kompromisa.

Tako je, plaćat registraciju i tehnički, barem za nešto što se predstavlja ko bicikl, a u suštini je motor.

A može i za sve normalne bicikle. Često k*njate kako vam kradu bicikle, da nemate načina da ih više nađete i dokažete da su vaši, pa eto, bit će vam od pomoći ako će biti registrirani.

 

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Prijavio sam se samo radi ovog posta;

Nemam veze s navedenim no smeta me kad netko pametuje a nema pojma o čemu se radi.

1. Je si li se upitao koliko je u ovih 0,99 USD poštarina ? Normalno da nisi. Recimo da je pola, a ostala polovina je artikl, usluga trgovine i zarada prodavača te paypal, american što već.

To znači da ti očekuješ da bi ti netko poslao za 3,5 kune iz Kine nešto ? Glupost. Znači niti je pola cijene artikla poštarina niti se radi o free shippingu nego o dostavi malog paketa.

2. Da si uguglao Petit paquet ikad iliti mali paket onda bi znao da se radi o isključivo međunarodnoj usluzi koja se svuda naplaćuje i u skladu je s međunarodnim poštanskim pravilima te trenutnim zakonom o pošti.

 

Znači, trenutno mali paket je usluga zamišljena da dođe u zemlju primatelja a da primatelj plaća troškove dostave unutar zemlje. To što se prodavači reklamiraju s free shipping je druga priča.

Doduše postoji i dio koji nije legalan no to nema veze s poštom nego s pojedincom kojeg treba sankcionirati. 4,5 kune može naplatiti samo za pošiljku u kojoj je napisano da se radi o malom paketu tj 5 kuna ako dostavlja običan paket. No ako ne piše pod broj jedan ne moraš platiti dok pod broj dva za sve što plaćaš mora ti dati potvrdu o plaćanju na temelju koje drugi dan u pošti možeš podignuti račun te napomeneš mu da inače budeš prijavio slučaj kontroloru, kontaktnom centru kome god...

Nadam se da drugi put malo obzirnije budeš pisao prije neko što neke stvari upoznaš jer svijet nije crno bijel nego u najboljem slučaju siv te niti je pošta lopov (pojedince ne uključujem) kao što i ti niti si ti kazao potpunu istinu iako si vjerujem u većini stvari u pravu.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

@etics

Nisi opovrgao njegovu tvrdnju da je paket za ukupnu cijenu od 1$ prešao pola svijeta, da bi naša pošta još toliko uzela za zadnjih parsto metara. Mene su tako ogulili ljetos, jer inače me poštar ne nađe, pa besplatno podignem u pošti, a na GO me našao i naplatio, a nisam znao da mogu odbiti prijem.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
8 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
Visak kaže...

@etics

Nisi opovrgao njegovu tvrdnju da je paket za ukupnu cijenu od 1$ prešao pola svijeta, da bi naša pošta još toliko uzela za zadnjih parsto metara. Mene su tako ogulili ljetos, jer inače me poštar ne nađe, pa besplatno podignem u pošti, a na GO me našao i naplatio, a nisam znao da mogu odbiti prijem.

 Točno ; to bi vjerojatno platio i da živiš u njemačkoj. Pošiljka je za 1 USD prošla je stoga što šalju kineska država preko pošte subvencionira izvoz svojih proizvoda prema svijetu te što odabiru slanje najjeftinije usluge malog paketa u kojem nije uključena usluga dostave na dom. To nas kao primatelje ne zanima no činjenica jest da je mnogo 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle
etics kaže...
Visak kaže...

@etics

Nisi opovrgao njegovu tvrdnju da je paket za ukupnu cijenu od 1$ prešao pola svijeta, da bi naša pošta još toliko uzela za zadnjih parsto metara. Mene su tako ogulili ljetos, jer inače me poštar ne nađe, pa besplatno podignem u pošti, a na GO me našao i naplatio, a nisam znao da mogu odbiti prijem.

 Točno ; to bi vjerojatno platio i da živiš u njemačkoj. Pošiljka je za 1 USD prošla je stoga što šalju kineska država preko pošte subvencionira izvoz svojih proizvoda prema svijetu te što odabiru slanje najjeftinije usluge malog paketa u kojem nije uključena usluga dostave na dom. To nas kao primatelje ne zanima no činjenica jest da je mnogo 

 elemenata u igri prilikom predaje pisama i vjerojatno će biti novosti i u tom pogledu....

15 godina
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Malo on topic, u danskoj svi poštari voze električne bicikle, i to one tricikle kakve kod nas vozaju komunalni redari po ulici, s hrpom pisama i paketa u kutijama.

Jedan poštar tako možeponijeti puno više pošiljaka, i pokriti puno veći teren, a da se ne umori značajnije nego inače.

S druge trane , to je Danska, nema baš nekih uzbrdica puno, pa mi je jasno da ne treba puno snage, da u zagorju natrpaju ovoliko pošte na jedan bicikl, nisam siguran ni da bi Greyp to povukao 

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Hrvatska pošta nabavlja električne bicikle

Pošta se bavi sa svime osim sa temeljnim biznisom. Kako je već netko rekao, 7 dana do hr, 2 dana branimir-maksimir, pa čekao 7 dana, od paketa ni traga ni glasa,a bome ni od obavijesti (a pratim ga na ips-u i vidim da stoji u kenedijevoj). Gospođa u pošti niti se čudila, niti ispričala.

 

Jednom prilikom zvao poštu u branimirovu da presretnem paket, ne može gospodine, čekajte da dođe u maksimir. Nemamo mi pojma gdje je taj paket trenutno i nema šanse da ga nađemo.

 

Pametnome dosta.

 

Poštu treba ili privatizirati ili pustiti da propadne..

Odabrao Đelo Hadžiselimović, preveo Saša Kolka. tekst čitao Miljenko Kokot..
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice