a još kad na te troškove doda uhljebe - zemljake, rodbinu, tazbinu, kumove ... teško će isplatiti taj projekt
a ako stiže tek za pet godina, onda i nije toliko brz.
a još kad na te troškove doda uhljebe - zemljake, rodbinu, tazbinu, kumove ... teško će isplatiti taj projekt
a ako stiže tek za pet godina, onda i nije toliko brz.
Iznosi koji se spominju čine mi se premali za red veličine 100 do 1000 puta...
Ako već ne mislimo uspoređivati s običnom željeznicom ili maglevom onda barem s cijenom magistralnog plinovoda ili naftovoda...
"radi se o vagonima koji bi se kretali kroz vakuumske cijevi – ostvarujući pritom velike brzine bez rizika od prometnih nezgoda ili slijetanja s tračnica"
A puštanje trupa ili pucanje stakla i gušenje svih putnika?
"radi se o vagonima koji bi se kretali kroz vakuumske cijevi – ostvarujući pritom velike brzine bez rizika od prometnih nezgoda ili slijetanja s tračnica"
A puštanje trupa ili pucanje stakla i gušenje svih putnika?
Vjerujem da razmišljaju i o tome i da će nešto poduzeti glede toga.
Prema ovome ako netko prdne evo belaja.
Po meni presporo, a zato i preskupo u odnosu na zrakoplove. Da se radi o brzinama 4000-5000km/h onda da. Ali ovako ni sim ni tam... Nešto sitno brže od trenutnih aviona i vjerojatno sporije od budućih koji su već u razvoju.
Pa nije baš sporo ako se uzmu u obzir dolasci do zračne luke, pa vrijeme prije i poslije leta, ovo je uvijek dva do tri sata brže. Osim toga vjerojatno će se ovo najviše (ako ne i isključivo) koristiti za teretni promet, pa tada zrak za putnike nije toliko bitan...
Po meni presporo, a zato i preskupo u odnosu na zrakoplove. Da se radi o brzinama 4000-5000km/h onda da. Ali ovako ni sim ni tam... Nešto sitno brže od trenutnih aviona i vjerojatno sporije od budućih koji su već u razvoju.
trenutno avioni ne mogu biti "puno" brzi zbog svih "problema" na tlu koji dolaze sa probijanjem zvucnog zida.
kad je concorde bio aktualan bio je revolucija, al mu je bilo dozvoljeno letjeti brze od 1 mach samo preko oceana, i to vec dosta daleko od obale. nekako sumnjam da bi na relaciji LAX-SFO mogli letjeti avioni blizu ili preko 1 mach (zamisli koji je to kaos da bi par puta na dan "lupa" iznad glave po cijeloj kaliforniji) tak da je ultra brzi vlak zapravo jedino rjesenje. a i kalkuliraj kolko vremena izgubis na dolazak do aerodroma, security, ukrcaj i opet iskrcaj, voznju od aerodroma do grada.. a i bojim se kolka bi bila cijena leta s takvim avionima, neisplativo za kratke relacije
Po meni presporo, a zato i preskupo u odnosu na zrakoplove. Da se radi o brzinama 4000-5000km/h onda da. Ali ovako ni sim ni tam... Nešto sitno brže od trenutnih aviona i vjerojatno sporije od budućih koji su već u razvoju.
trenutno avioni ne mogu biti "puno" brzi zbog svih "problema" na tlu koji dolaze sa probijanjem zvucnog zida.
kad je concorde bio aktualan bio je revolucija, al mu je bilo dozvoljeno letjeti brze od 1 mach samo preko oceana, i to vec dosta daleko od obale. nekako sumnjam da bi na relaciji LAX-SFO mogli letjeti avioni blizu ili preko 1 mach (zamisli koji je to kaos da bi par puta na dan "lupa" iznad glave po cijeloj kaliforniji) tak da je ultra brzi vlak zapravo jedino rjesenje. a i kalkuliraj kolko vremena izgubis na dolazak do aerodroma, security, ukrcaj i opet iskrcaj, voznju od aerodroma do grada.. a i bojim se kolka bi bila cijena leta s takvim avionima, neisplativo za kratke relacije
A uz to vecina novih modela aviona na kojima se radi idu upravo u suprotnom smjeru - nesto manja brzina od danasnjih te velike ustede u gorivu.
"radi se o vagonima koji bi se kretali kroz vakuumske cijevi – ostvarujući pritom velike brzine bez rizika od prometnih nezgoda ili slijetanja s tračnica"
A puštanje trupa ili pucanje stakla i gušenje svih putnika?
Šta će im stakla uopće? Da gledaju cijev iznutra?