Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

poruka: 66
|
čitano: 10.990
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara".
12 godina
neaktivan
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Kada sam tražio veču brzinu interneta do 30mb/ps dobio sam manje od 1. A imao sam 10... I tako 10ak dana.

k
 
2 0 hvala 2
15 godina
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

au kontrare (dellboyev frenč)... oni zaslužuju, plaćeni su za to, + neovisno o razlikovanju routera i ostatka bijele tehnike (crno-srebrene boje) problem bi se morao riješiti.

ponekad bi bilo stvarno super, da 'boks vreće' imaju info i da ga smiju dati, npr o lokalnim radovima/prekidu umjesto 'popravaka' ispravnog.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 11 hvala 0
16 godina
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Ok to stoji, ti ljudi su samo da prenesu informaciju ili upute na osnovno "have you tried to turn it of and on again?" 


Ali eto i meni se dogodio identičan problem zapinjanja i prekida konekcije (također nakon upita za ubrzanjem koje nije sprovedeno!), i 
pokušavao sam (t-com) barem 5 puta dobiti tog jadnog operatera. Dakle pakleno su se potrudili da odbiju 90% ljudi koji su iole
manje upućeni u metodologiju automatskih sekretarica. Još gore, odbijaju i one upućene. Jer nakon što ti pozivom na broj automat izvergla 

"Ako ste blablablablablabla pritisnite tipku......     1. 
Ako ste blablablablablabla pritisnite tipku......     2"
i kliknem 2. Umjesto da, što je inače uobičajeno, prekine verglanje i prespoji me na dva.... jok. Kao da ništa nije bilo, nastavlja:
"Ako ste blablablablablabla pritisnite tipku......     3.  "
I tako do fakin 12 ?!
prekinem. Pokušam ponovno, ovaj put s fiksnog. Skužim da automat ne tangira moje klikanje izbora i da moram otrpjeti.
međutim opet krene iz 
"Ako ste blablablablablabla pritisnite tipku......     1. "
prekinem opet. Pokušam treći put. Opet isto. Skužim međutim da druga runda nije identična sa prvom rundom nego je podizbor tipke 2.
kliknuo krivo.
prekinem opet. Pokušavam četvrti put. Sve prođem. Odaberem ispravnu tipku. I 5 minuta nitko ne odgovara. Hajd ponovno.
i tako... dok stigne do operatera, mislim da su već ljudi koji su uspjeli dobrano isfrustrirani samo zbog toga. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
9 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Nema se što istresat na njih. Možete li mi rješiti taj i taj problem? Ne? Ok novi operater. Nema ga? Selim ili šutim i trpim ili sam bez neta. Jednostavna If then else petlja.

 
7 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent
axos kaže...

Nema se što istresat na njih. Možete li mi rješiti taj i taj problem? Ne? Ok novi operater. Nema ga? Selim ili šutim i trpim ili sam bez neta. Jednostavna If then else petlja.

 Ma If then se svodi na to ako nemože on, stići će tehničar iz (sada) privatne firme za dva radna dana i pogledati na licu mjesta. To što ti on resetira router možeš i sam jeltako.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
15 godina
odjavljen
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Ne znam kakva je sad situacija, ali prije par godina je operater smio prekinuti poziv ukoliko korisnik počne vrijeđati ili prijetiti. Međutim, ako operater ne može pomoći korisniku, trebao bi ga ili prespojiti onom tko može ili uputiti u daljnje korake. Bilo kakva direktiva koja kaže drugačije znači da im je svrha trpiti takve pozive, pa bi onda trebali biti i plačeni shodno tome.

 

Što se ostaloga tiče, ja u pravilu izbjegavam pozive osim za ono što se tako najlakše riješi - prijavu kvara, a čak i to na Iskonu radim preko aplikacije. Ali bilo kakve promjene na uslugama i slično, to sve gledam preko maila, nek imam pisani trag.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
 
2 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

potpisujem drago,ali i neki tehničari po terenu se isto narade puno,ili staro stanovnišvo ili stare instalacije itd....još koji se kuže u internet i tehnikalije,računala itd. riješe sami probleme a drugi jednostavno ili neznaju ili neće...

koliko je samo kućanstava moralo zvat tehničare da im promjene recimo žice kad se prelazilo na voip,ono da ti telefon radi kad ide iz rutera...iliti kako je to popularno zvao t-com,nova tehnologija...a internet i sve ostalo isto,jedino kaj ti sad ruter i modem moraju stalno radit...

 

dobro je to kaj sad kod t-coma postoji i chat opcija,koristio nedavno i nije loše...

Poruka je uređivana zadnji put pon 26.9.2016 20:40 (M4X).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

sjecam se kad je jedna studentica telefonirala sa korisnikom ht-a (vjerojatno fiksnih usluga) i kaze mu da nama je zadovoljstvo korisnika najbitnije. stavi korisnika na mute i meni kaze: meni su bodovi najbitniji.

kako je tako je. prvi red supporta kao i uvijek najvise stradava. sad ne znam da li je gore njima u call centru ili studentima koji odgovaraju na mailove ili pak preko chata na ht-ovoj stranici ili fejsbuka. nema ni jednog koji se bar jednom nije nazivcirao. zaposlenici u t-centrima su bar iskusni te se znaju nositi sa stresom kojeg moraju trpit svaki dan.

mislim da je najbolje zaposlenicima u smc-u, tamo vlada najlezernija atmosfera.

Poruka je uređivana zadnji put pon 26.9.2016 20:52 (peace_of_cake).
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent

@ihush

nitko nije plaćen da bi primao uvrede.

au kontrare tebi.

Poruka je uređivana zadnji put pon 26.9.2016 21:09 (s40vehl).
16 godina
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent

nema gorih od DB admina iz indije.

nije rasizam nego cinjenica.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
odjavljen
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Upravo si ogadio i 500 IBM-ovih radnih mjesta koje svi hvale. 

Moj PC  
3 2 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Sa zadnjim dijelom texta se slažem. Kad shvatiš da ti dečki i ženskice tamo rade za kurac od ofce i to skoro po cijeli dan onda čak i kad ti crkne taj net ne možeš biti stoka prema tim ljudima, nego lijepo objasniš šta ti ne radi i šta ti treba.

Nikad nisam imao frke sa njima (bilo je natezanja tu i tamo ali da se preživjeti). Uvijek se sve riješi makar moraš koji puta malo pričekat.

Šta se tiče montera, za njih imam samo pohvale. Ljudi su fenomenalni, sve riješe i svaki problem kad im objaniš otklone.

 

Post je sa troll off na ovoj temi.

 
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Ja sam davno skužila da prepiranje sa raznim Danijelima u call centrima nema baš nikakve svrhe. Čak se može dogoditi da ti pruže i lošiju uslugu namjerno pa sam počela koristiti drugu metodu. Tzv "gušenje ljubaznošću" 

Za tu metodu samo je potrebno uposliti ženskog člana obitelji i biti iritantno ljubazan. 

Metoda kreće od napada na call centar gdje ljubazno i ženskasto plačućim glasom izblebećeš problem, ako je u pitanju problem s internetom odmah u startu ide naglašavanje da je restart isproban. Zatim "Danijela" izbaciš iz kolotečine čitanjem svih podataka iz statusa routera i prije nego čovjek išta kaže. Na "Danijelovo" rješenje obavezno stiže cvileći "ajoooj" uz kenjkavo pitanje da li će rješavanje problema dugo trajati, onako usput ubacujući da radiš od kuće pa ti je malo frka, ali nema veze jer će dečki doći sigurno čim uhvate vremena.  

Onda tehničara koji ti dođe doma otkloniti kvar bocneš pitanjem o tome da li ima puno terenskog posla pa ga pustiš da se žali o svom poslu uz suosjećajni pogled. Ako on ne može otkloniti problem onda slijedi još jedan "Ajooj" uz ponovni cendrajući monolog što obično rezultira time da 2 ekipa dolazi za par sati. Pa opet malo meketavog ulizivanja i puf dečki ostanu nakon radnog vremena da bi otklonili problem. Rezultat: "Danijel", tehničar T-coma i dečki zaduženi za veranje po stupovima otklonili kvar za manje od 24h  

 

Malo izmijenjena metoda pali i na raznim serviserima, prodavačima, kondukterima i policajcima 

Come out, come out wherever you are. So lost in your sea. Give in, give in for my touch. For my taste for my lust
 
18 2 hvala 5
15 godina
odjavljen
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Ako ste na t-comu, sam onaj poziv prema SZKu resetira port i time se 80% problema magično popravi (i nastanu novi, ako Danijel previše prčka po Donatu a dotični nije raspoložen danas za rad, što je vrlo česta pojava, ko državni službenik je).

 

Kako sam ja učio svoje draže korisnike - iskopčajte router iz struje i ne palite ga dok netko ne dođe (to se odnosi na ove probleme sa pucanjem veze, oko 15%) dok preostalih 5% problema niti dragi bog ne more popraviti.

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Žebe se mua.

 

To je skoro glavni razlog što i dalje ostajem na Amisu. Nikakva jebada kroz menije ko u nekoj verziji kafijanskih Simpsona. Odma drito na liniju, malo pričekaš dok se otvori slobodan operater i to je to. Čak i prilično kompetentna ekipa, vrlo ljubazna, još i naknadno zovu da provjere je li sve u redu. Čak i ne zvuče ko blentavi studenti koje boli kifla i koje su starci potjerali da nešto rade umjesto dangubljenja. Korisnička služba 5+.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Svaki dan komuniciran s ovim ljudima. Kad shvatiš da su oni samo konobari koji uzimaju narudžbu, a ne kuhari onda je komunikacija normalna. Pogotovo nakon grmljavine bude problema i to u Dalmaciji gdje je infrastruktura katastrofa. Al sve se dogovorimo, i za 3G router ako je veći kvar i za dolazak na lokaciju itd. SLA se poštuje i to je jedino bitno

But how do it know
 
4 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Kad se radi o Tech Supportu Indijci su tu bez premca. 

Gledam i ne vjerujem: 

 

 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Kad se jave, uvijek im kažem...ovaj razgovor se snima.

I naravno kad čujem ženske glasiće...šapućem im na uho i zasipam romantikom.  Jednom me jedna zvala tri puta da pita...jel sve u redu sada.

 

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
 
6 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent
ddarknessfairyy kaže...

Ja sam davno skužila da prepiranje sa raznim Danijelima u call centrima nema baš nikakve svrhe. Čak se može dogoditi da ti pruže i lošiju uslugu namjerno pa sam počela koristiti drugu metodu. Tzv "gušenje ljubaznošću" 

Rezultat: "Danijel", tehničar T-coma i dečki zaduženi za veranje po stupovima otklonili kvar za manje od 24h  

 

Malo izmijenjena metoda pali i na raznim serviserima, prodavačima, kondukterima i policajcima 

 To pali i ako si muško. Možda me netko zbog toga proglasi ljigavcem, ali ja sam uvijek takav prema službenicima. Možda malo manje taktičan kad pišem prigovor pismenim putem jer su nekome u kući navodno uvalili neki paket ugovor za koji nitko pojma nema, ali kad nešto meni treba; "hvala, oprostite, ispričavam se, hihi, hvalanajljepša, punohvala doslušanja" Tehničaru sam se neki dan isto pravio nevin i neupućen i pun suosjećanja na to što mora čučati pod stolom, i držao mu svjetiljku da bolje vidi spliter. Istina malo mu je bilo čudno da sam tak neupućen pored toliko kompjutera... ali ponuda kavom, i "jel vam mogu još kako pomoći" je čovjeka učinila susretljivim i nadavao je korisnih savjeta, a problem je otklonjen.

Sum_of_all_fears kaže...

Ako ste na t-comu, sam onaj poziv prema SZKu resetira port i time se 80% problema magično popravi (i nastanu novi, ako Danijel previše prčka po Donatu a dotični nije raspoložen danas za rad, što je vrlo česta pojava, ko državni službenik je).

 Je. Ode mi wifi, pa moram natrag preroštati postavke i reaktivirati ga :)

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put uto 27.9.2016 1:25 (overhaul).
9 godina
protjeran
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent
ddarknessfairyy kaže...

Ja sam davno skužila da prepiranje sa raznim Danijelima u call centrima nema baš nikakve svrhe. Čak se može dogoditi da ti pruže i lošiju uslugu namjerno pa sam počela koristiti drugu metodu. Tzv "gušenje ljubaznošću" 

Za tu metodu samo je potrebno uposliti ženskog člana obitelji i biti iritantno ljubazan. 

Metoda kreće od napada na call centar gdje ljubazno i ženskasto plačućim glasom izblebećeš problem, ako je u pitanju problem s internetom odmah u startu ide naglašavanje da je restart isproban. Zatim "Danijela" izbaciš iz kolotečine čitanjem svih podataka iz statusa routera i prije nego čovjek išta kaže. Na "Danijelovo" rješenje obavezno stiže cvileći "ajoooj" uz kenjkavo pitanje da li će rješavanje problema dugo trajati, onako usput ubacujući da radiš od kuće pa ti je malo frka, ali nema veze jer će dečki doći sigurno čim uhvate vremena.  

Onda tehničara koji ti dođe doma otkloniti kvar bocneš pitanjem o tome da li ima puno terenskog posla pa ga pustiš da se žali o svom poslu uz suosjećajni pogled. Ako on ne može otkloniti problem onda slijedi još jedan "Ajooj" uz ponovni cendrajući monolog što obično rezultira time da 2 ekipa dolazi za par sati. Pa opet malo meketavog ulizivanja i puf dečki ostanu nakon radnog vremena da bi otklonili problem. Rezultat: "Danijel", tehničar T-coma i dečki zaduženi za veranje po stupovima otklonili kvar za manje od 24h  

 

Malo izmijenjena metoda pali i na raznim serviserima, prodavačima, kondukterima i policajcima 

 Prezirem takve ljude, obicno im namjerno pokvarim vezu, da mogu uzivati slusajuci koliko ce uci u anus za par kuna.

15 godina
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

nazoveš ih i kažeš: "sve je ok. zovem samo da vas pohvalim.", a dobardanjasamšteficakakovammogupomoći nervozno odgovara: "vaša prijava kvara je zabilježena. ekipa će izići na teren čim to bude moguće." 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Uvijek sam imao dobra iskustva s ljudima iz tech supporta, samo treba biti jasan, direktan i naravno ljubazan. Nevjerojatno kakvi se sve problemi mogu rješiti (tipa ukucam bon, pošaljem SMS za aktivaciju tarife i umjesto da pričekam potvrdu, odem na net i u deset minuta potrošim kredit na kartici - a onda samo kratki poziv i zamolba...ljudi smo, sve se da dogovorit, lijepo mi vratili potrošene novce i zamolili da pripazim ubuduće).

 

Gade mi se ljudi koji se iživljavaju na nekom jer znaju da "mora trpit" ako želi zadržati posao. Zakoni bi trebali imati nultu toleranciju na ovakve stvari, pozive od isfrustriranih drkađija automatski prekinit, pa nek nazovu kad se smire.

Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent
overhaul kaže...

 To pali i ako si muško. Možda me netko zbog toga proglasi ljigavcem, ali ja sam uvijek takav prema službenicima. Možda malo manje taktičan kad pišem prigovor pismenim putem jer su nekome u kući navodno uvalili neki paket ugovor za koji nitko pojma nema, ali kad nešto meni treba; "hvala, oprostite, ispričavam se, hihi, hvalanajljepša, punohvala doslušanja" Tehničaru sam se neki dan isto pravio nevin i neupućen i pun suosjećanja na to što mora čučati pod stolom, i držao mu svjetiljku da bolje vidi spliter. Istina malo mu je bilo čudno da sam tak neupućen pored toliko kompjutera... ali ponuda kavom, i "jel vam mogu još kako pomoći" je čovjeka učinila susretljivim i nadavao je korisnih savjeta, a problem je otklonjen.

   Ja pismene prigovore i zahtjeve pišem službeno ko da imaju posla sa nekom tvrtkom. Obično uslijedi brzi odgovor uz ispriku. Nekad čak malo pretjeram pa me zadnji puta žena koja radi u lokalnoj IT prodavaonici, a s kojom obično komuniciram mailom, pitala dal trebam R1 kad sam došla kupit osobno. A kupila sam  dvije tubice termalne paste i šarafe 

Ivo Robić kaže...

 Prezirem takve ljude, obicno im namjerno pokvarim vezu, da mogu uzivati slusajuci koliko ce uci u anus za par kuna.

 Uopće se ne radi o par kuna, već o tome da su ljudi u pravilu susretljiviji kad ih tretiraš ljubazno nego kad im krešeš sve po spisku i radiš budale od njih. Nerjetko ću portošiti i (pre)više ukoliko mi "Danijel" u startu na moju ljubaznost uzvrati istom a ne prepotentnim "ja sve znam a ti si budala" pristupom i ponudi ono što sam tražila pa makar i 200kn skuplje, a ne da ti prodaju priču kako je maxTV must have i da je taj paket najpovoljniji za mene. Šta te briga dal je nešto najpovoljnije za mene ili ne ako sam tražila točno određenu stvar.

To što smo ljubazni ne znači i da smo glupi. Zapravo smo jako prepredeni i jako dobro znamo procijeniti dal te netko namjerno *ebe ili ne. A kad skužim onda sam ljubazno u stanju tjerati mak na konac do sudnjeg dana.  Zadnjeg koji je mislio da je jako pametan kad mi je probao prodati priču da nisam dobila tablet uz produljenje ugovora zato jer su mi 6 mjeseci ranije promijenili router je ta budalaština koštala posla. Pa se ti inati 

Ajar kaže...

nazoveš ih i kažeš: "sve je ok. zovem samo da vas pohvalim.", a dobardanjasamšteficakakovammogupomoći nervozno odgovara: "vaša prijava kvara je zabilježena. ekipa će izići na teren čim to bude moguće." 

 Vjerovao ili ne baš sam to nedavno napravila ekipi hitne pomoći.  Nazvala sam našu gradsku hitnu samo da prenesu poruku pohvale ekipi koja je bila kod mene jer su došli brzo i žena koja se javila se toliko spetljala da nije znala složit dvije rečenice. Kad se malo zbrojila sva sretna je zapisala sve podatke, zahvalila se sto puta što sam zvala i rekla da će ekipi biti jako drago jer rijetko dobivaju ovakve pozive. Eto šta znače dvije lijepe riječi. 

Come out, come out wherever you are. So lost in your sea. Give in, give in for my touch. For my taste for my lust
14 godina
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Je da! Lijepa riječ je uvijek bolja i svrsishodnija nego prolijevanje žuči, samo eto, nije čovjek uvijek pod vlašću misaonog korteksa, nekada se uključi i onaj dio koji smo naslijedili od krokodila . Da! I sam sam u par navrata postupio tako, a gdje sam nazvao, čisto da pohvalim, tek tada vidiš koliko si čuđenje u svijetu! Osim toga, žalosno je što, ako po defaultu ideš s takovim nastupom, a druga strana "osjeti" da si "dobroćudna naivčina", e onda sve ovisi tko ti je s druge strane . Uglavnom, sve je to poznato ali na kraju balade, žalosno ! Ipak, to nebi trebalo biti tako! Pogotovu ako pogledamo koliko mi to sve plaćamo!!!

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Vrhunski komentar dana. Totalno se slazem s njime. Vise se nista ne treba nadodati. 

 
0 0 hvala 1
16 godina
odjavljen
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent
ddarknessfairyy kaže...

Ja sam davno skužila da prepiranje sa raznim Danijelima u call centrima nema baš nikakve svrhe. Čak se može dogoditi da ti pruže i lošiju uslugu namjerno pa sam počela koristiti drugu metodu. Tzv "gušenje ljubaznošću" 

Za tu metodu samo je potrebno uposliti ženskog člana obitelji i biti iritantno ljubazan. 

Metoda kreće od napada na call centar gdje ljubazno i ženskasto plačućim glasom izblebećeš problem, ako je u pitanju problem s internetom odmah u startu ide naglašavanje da je restart isproban. Zatim "Danijela" izbaciš iz kolotečine čitanjem svih podataka iz statusa routera i prije nego čovjek išta kaže. Na "Danijelovo" rješenje obavezno stiže cvileći "ajoooj" uz kenjkavo pitanje da li će rješavanje problema dugo trajati, onako usput ubacujući da radiš od kuće pa ti je malo frka, ali nema veze jer će dečki doći sigurno čim uhvate vremena.  

Onda tehničara koji ti dođe doma otkloniti kvar bocneš pitanjem o tome da li ima puno terenskog posla pa ga pustiš da se žali o svom poslu uz suosjećajni pogled. Ako on ne može otkloniti problem onda slijedi još jedan "Ajooj" uz ponovni cendrajući monolog što obično rezultira time da 2 ekipa dolazi za par sati. Pa opet malo meketavog ulizivanja i puf dečki ostanu nakon radnog vremena da bi otklonili problem. Rezultat: "Danijel", tehničar T-coma i dečki zaduženi za veranje po stupovima otklonili kvar za manje od 24h  

 

Malo izmijenjena metoda pali i na raznim serviserima, prodavačima, kondukterima i policajcima 

 Je da,zato moras bit zena,i da si komad da za tobom sline....u tom slucaju sve dobivas a ne samo popravak interneta...

10 godina
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent
M4X kaže...

 Je da,zato moras bit zena,i da si komad da za tobom sline....u tom slucaju sve dobivas a ne samo popravak interneta...

 Ne trebaš bit komad, meni ova metoda funkcionira a nisam komad...eventualno komad budale 

Come out, come out wherever you are. So lost in your sea. Give in, give in for my touch. For my taste for my lust
9 godina
protjeran
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Sa serviserima, sluzbenicima, korisnickom podrskom i ostalima treba samo cvrsto i ostro inace ce vas vozat kao budalu. Da Drago nije bio tako mekan mozda bi mu popravili internet do sada. 

 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Imajte milosti prema "danijelima" iz call-cent
kapetan_ajkula kaže...

Sa serviserima, sluzbenicima, korisnickom podrskom i ostalima treba samo cvrsto i ostro inace ce vas vozat kao budalu. Da Drago nije bio tako mekan mozda bi mu popravili internet do sada. 

 Sta ti vrijedi cvrsto i ostro kad stvarno se ne moze nista rijesiti, napravit ce se eskalacija i to je to sto moze agent

battletag:MasnaKrvavic#2275
15 godina
offline
Imajte milosti prema "danijelima" iz call-centara

Evo mogu iz prve ruke reći, radio sam u t-comovoj službi godinu dana putem student servisa, na odjelu za račune. Ono što je veliki problem što ti tamo kao zaposlenik si u kompletnom paradoxu. Sa jedne strane cilj je biti ljubazan, susretljiv i pomoći korisnicima, u mom slučaju to je bilo rješavanje dugova, optimiziranja korisnikovih usluga kako bi mu smanjio račun i slično, a sa druge strane firma hoće da svakom korisinku koji me nazove ponudim maxtv ili što već. I kako ću ja sad na telefonu ti je korisnik koji ima nekoliko tisuća kuna dugovanja, prijeti mu ovrha, i onda reći " gospdodine jeste možda zainteresirani za maxtv za 1 kunu na tri mjeseca?" I ako to ne kažeš, a slučajno te netko od šefova sluša, ode kuna dolje na satnicu za taj mjesec...

 

sa psovanjem i vrijeđanjem nisam imao problema jer u 90% slučajeva ljudi su ljudi na firmu a ne na tebe, i kad to skužiš lako je onda ignorirati takve poruke. Problem je kad korisnik počne tebe osobno vrijeđati, i bio je jedan takav slučaj koji je znao cure ubiti u pojam da bi se rasplakale... imao sam "čast pričat sa njim jednom, poziv od skoro sat vremena bio, al uz dobru taktiku uspio sam ga se rješiti 

 

Ono što je problem što je 90%agenata studenti kojima je to usputna šljaka da zarade neki novac i nije ih briga ni za korisnike niti firmu. Zato je puno lakše samo reći "bit će vam rješeno kroz 48 sati" nego ići pitat nekog šefa i pokušati naći problem. I onda kad bi ja išao rješiti problem, znalo bi se po par šefova za moj komp skupit i gledat što su tom korisniku napravili i zeznuli sve a nitko trznuo nije da se to riješi. 

 

I onda uz sve to, firma kaže da nam pozivi ne smiju biti duži od 5 minuta, nesmiješ između poziva biti dulje od 30sekundi nedostupan za idući poziv(sve to vide i prate) u protivnom kuna dolje na satnicu, koja tada kad sam radio iznosila 18 kuna(sa uvjetom da svake godine ti se ona poveća za kunu, do maximalno 22kune mislim.)

 

Ono što za sebe mogu reći da ne žalim vremena, dobio sam puno iskustva i znanja na području komunikacije, naučio razne računovodstvene stvari, na kompjuteru u raznim alatima, ali da bi se opet vratio, ne bi nikad osim ako bi imao garantirano napredovanje kroz 6 mjeseci, di bi bio na nekoj poziciji di se više ne javljam na telefon(kao što sam jedno kratko vrijeme bio osoba koja se šetala po sali i pomogao kolegama kojima je trebala pomoć, to je ko godišnji izgledao naspram ovoga )

Stoja
Moj PC  
15 0 hvala 2
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice