Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

poruka: 37
|
čitano: 4.540
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih".
15 godina
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

kao dugogodišnji učitelj znam da je u rvackim školama potrebno (panika!) samo jedno: potpuno blokiranje SVIH mobilnih uređaja (bežičnih). svima i bez iznimke. u granicama školskih zidova (iznav školske zgrade nek laju i dr... po tim điđama koliko ih volja). ostaviti samo žičane veze a za nastavne svrhe strogo kontrolirane sustave (nažalost, ni jedna "velika softverska kuća" ne proizvodi OS samo za škole, s već ugrađenim - ili bolje: izostavljenim - mogućnostima) s nadzorom s jednog mjesta. i tako sve dok se djecu, za promjenu, ne započne odgajati i učiti pristojnosti, poštenju, uviđavnosti i redu općenito. {#}

Moj PC  
21 3 hvala 6
16 godina
neaktivan
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

dobro je da se bar neke zemlje sustavno brinu o ovoj posasti, jer je postalo nemoguce radit kada je sva paznja zaokupljena fejsom, igrama, ispraznim gubljenjem vrimena... nerijetko ucenici imaju slusalice u usima, igraju igrice, zapravo rade sve osim prate nastavu...

rjesenje je, bas kao sto Ajar kaze, potpuna zabrana koristenja mobitela u skolama, uz jasnu posljedicu - trajno oduzimanje mobitela za sve koji su uhvaceni. To treba ugovorom s roditeljima potpisat na pocetku skolske godine, pa da vidimo kako bi se tada vadili mobiteli nasrid sata... 

 

skolstvo nam je i ovako ajme majko, a ova situacija s mobitelima nimalo ne pomaze... 

 
4 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Ajar kaže...

kao dugogodišnji učitelj znam da je u rvackim školama potrebno (panika!) samo jedno: potpuno blokiranje SVIH mobilnih uređaja (bežičnih). svima i bez iznimke. u granicama školskih zidova (iznav školske zgrade nek laju i dr... po tim điđama koliko ih volja). ostaviti samo žičane veze a za nastavne svrhe strogo kontrolirane sustave (nažalost, ni jedna "velika softverska kuća" ne proizvodi OS samo za škole, s već ugrađenim - ili bolje: izostavljenim - mogućnostima) s nadzorom s jednog mjesta. i tako sve dok se djecu, za promjenu, ne započne odgajati i učiti pristojnosti, poštenju, uviđavnosti i redu općenito. {#}

Dugogodišnji učitelj ih rvacke.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Inače, to je budalaština, "poblem" mobitela je sličan problemu stripova nekad. Učitelju koji nije znao svoj posao učenici su tijekom sata čitali stripove, a onima drugima nisu. Normalni učenici mobitelom ispunjavaju slobodno vrijeme, dolaze do informacija, fotografiraju stvari koje bi inače morali zapisivati, dolaze do informacija. 

Ne postoji nikakvi problem mobitela u školama. Postoji nešto drugo. Želja ljudi da stvari ostanu zauvijek onakve kakve su bile dok su oni bili mali.

Prije bi bilo da je problem naših škola što učenike nitko ne uči na koje se sve načine mogu korisiti mobiteli.  

No nemojte se bedirati, siguran sam da bi se turski predsjednik složio s vašim stavovima, on bi društvene mreže ukinuo svima, a ne sam učenicima, to samo zbunjuje narod.  

Poruka je uređivana zadnji put pet 21.3.2014 8:29 (rjakopec).
15 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
rjakopec kaže...
Ajar kaže...

kao dugogodišnji učitelj znam da je u rvackim školama potrebno (panika!) samo jedno: potpuno blokiranje SVIH mobilnih uređaja (bežičnih). svima i bez iznimke. u granicama školskih zidova (iznav školske zgrade nek laju i dr... po tim điđama koliko ih volja). ostaviti samo žičane veze a za nastavne svrhe strogo kontrolirane sustave (nažalost, ni jedna "velika softverska kuća" ne proizvodi OS samo za škole, s već ugrađenim - ili bolje: izostavljenim - mogućnostima) s nadzorom s jednog mjesta. i tako sve dok se djecu, za promjenu, ne započne odgajati i učiti pristojnosti, poštenju, uviđavnosti i redu općenito. {#}

Dugogodišnji učitelj ih rvacke.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Inače, to je budalaština, "poblem" mobitela je sličan problemu stripova nekad. Učitelju koji nije znao svoj posao učenici su tijekom sata čitali stripove, a onima drugima nisu. Normalni učenici mobitelom ispunjavaju slobodno vrijeme, dolaze do informacija, fotografiraju stvari koje bi inače morali zapisivati, dolaze do informacija. 

Ne postoji nikakvi problem mobitela u školama. Postoji nešto drugo. Želja ljudi da stvari ostanu zauvijek onakve kakve su bile dok su oni bili mali.

Prije bi bilo da je problem naših škola što učenike nitko ne uči na koje se sve načine mogu korisiti mobiteli.  

No nemojte se bedirati, siguran sam da bi se turski predsjednik složio s vašim stavovima, on bi društvene mreže ukinuo svima, a ne sam učenicima, to samo zbunjuje narod.  

Da ali prije je ucitelj mogao dati asa, izbaciti ucenika, malo ga pecnuti po prstima, pa i dati ukor ili opomenu. Danas da to ucitelj napravi, vjerovatno bi mu dosao ljuti tata braniti svog sina, plus sto bi ga ministar razapeo.

Rvat katolik!
11 godina
neaktivan
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Mojoj je generaciji bilo zabranjeno imati walkmane, discmane, zvake, stripove itd ... ne vidim razloga zasto isto ne forsirati s mobitelima. Kompletno zabraniti uporabu istih za vrijeme sata. Negdje sam vidio sloku stalka tj. police pored skolske ploce gdje se za vrijeme nastave moraju odloziti svi mobiteli. Korektno! Nekad su cini mi se i nastavnici radili iz ljubavi prema poslu gdje je placa bila dovoljna da ne razmisljaju u njoj a djeca nisu pomislila prijetiti profesoru ili ga fizicki napasti. Danas je sve to malo drukcije pa i ova situacija s mobitelima nije krivica samih mobitela ...

battlelog: tomba_nzxt
Moj PC  
6 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Bastardo kaže...

Mojoj je generaciji bilo zabranjeno imati walkmane, discmane, zvake, stripove itd ... ne vidim razloga zasto isto ne forsirati s mobitelima. Kompletno zabraniti uporabu istih za vrijeme sata. Negdje sam vidio sloku stalka tj. police pored skolske ploce gdje se za vrijeme nastave moraju odloziti svi mobiteli. Korektno! Nekad su cini mi se i nastavnici radili iz ljubavi prema poslu gdje je placa bila dovoljna da ne razmisljaju u njoj a djeca nisu pomislila prijetiti profesoru ili ga fizicki napasti. Danas je sve to malo drukcije pa i ova situacija s mobitelima nije krivica samih mobitela ...

Nije korektno. Moj mobitel > moje vlasništvo, nitko mi ga nema pravo oduzeti, osim policije.

 

Pravilnije je učenik sa mobitelom ne smije pristupiti satu, što naravno mora biti naglašeno.

Swedish latin super funk.
13 godina
neaktivan
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Bastardo kaže...

Mojoj je generaciji bilo zabranjeno imati walkmane, discmane, zvake, stripove itd ... ne vidim razloga zasto isto ne forsirati s mobitelima. Kompletno zabraniti uporabu istih za vrijeme sata. Negdje sam vidio sloku stalka tj. police pored skolske ploce gdje se za vrijeme nastave moraju odloziti svi mobiteli. Korektno! Nekad su cini mi se i nastavnici radili iz ljubavi prema poslu gdje je placa bila dovoljna da ne razmisljaju u njoj a djeca nisu pomislila prijetiti profesoru ili ga fizicki napasti. Danas je sve to malo drukcije pa i ova situacija s mobitelima nije krivica samih mobitela ...

A pogodi šta,danas je zabranjeno imati mobitele na nastavi.

A za razliku od mobitela ove sve gore spomenute stvari mobitel se nemože onesposobiti ovakvom nekakvom aplikacijom.

 

Da sam još uvijek učenik nebih dao da mi instaliraju spyware na mobitel.Pa ako ga nebih smio ponijeti na nastavu,nebih ga ponio.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put pet 21.3.2014 9:41 (g12356).
13 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Može biti zabranjeno što god,ali bez sudskog naloga ti nitko nemože oduzeti privatno vlasništvo.
Problem je što više skoro nitko od profesora ne radi svoj posao pa da imaš što zapravo zanimljivo raditi na satu,a ne tražiti zanimljivosti na netu.
robimarko@gmail.com
12 godina
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Nije istina da profesori ne rade svoj posao kako spada, oni se itekako trude, nego su današnji učenici nemarni i prave se facama i naravno da ništa ne rade, a mobiteli im predstavljaju zanimaciju jer je naravno fejs zanimljiviji nego nastava. 

 

Zato ih većina i ide na kojekakve instrukcije jer jbga u školi se tipka po mobitelu, a onda roditelji kasnije dodatno plaćaju za učenikov nemar.

 

 

Evo kod mene primjer predmet električni strojevi, profa zakon, stalno pokusi i dođe učenik odgovarati i ponosno kaže da asinkroni motor radi na trofaznu istosmjernu struju i on još njoj valni oblik istosmjerne (a zapravo izmjenične) crta... 

Poruka je uređivana zadnji put pet 21.3.2014 10:11 (Gigabyte091).
Moj PC  
3 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Lol,da su barem svi profesori takvi.Realnost je da nisu.U srednjim školama se nesmiješ oslanjati na to da će učenici sami nešto naučit.To je čak i na fakultetima riskantan potez..A mnogi profesori baš to rade.

Jest da treba poticati djecu na to,ali nikako se oslanjati na to i to postavljati kao uvijet.

 

Jednostavno djeci se treba nastava prikazati zanimljivom i prezentirati na način kojim će im se uzeti njihova pažnja.Pričati zanimljive anegdote vezane uz gradivo.Lijepo prezentirati.Po mojem mišljenju najbolji su mi bili nastavnici koji su od gradiva napravili šou.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
sirka666 kaže...

Nije korektno. Moj mobitel > moje vlasništvo, nitko mi ga nema pravo oduzeti, osim policije.

 

Pravilnije je učenik sa mobitelom ne smije pristupiti satu, što naravno mora biti naglašeno.

 

Isto tako mozes donijeti noz kao i male klavijature na nastavu. Oboje bi spadalo u domenu tvog vlasnistva ali ne bi bilo uredu da se time koristis.

battlelog: tomba_nzxt
13 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Pa možeš donijeti,nije u redu,ali ti ne smiju oduzeti.
Lijepo isprintaš članak iz zakona,a zakon je iznad statuta škola i ostalih polunepisanih pravila
robimarko@gmail.com
14 godina
neaktivan
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Što se tiče škole i mobitela,ja kao učenik,smatram da bi profesori trebali učiniti gradivo zanimljivijim,te da onda nebi došlo do problema. Inače,svaki sat smo svi na mobitelu,jer je gradivo dosadno,a profesori rade na monoton način "zapiši bitno iz knjige i nauči". Jedini sat na kojem nije niko bio na mobitelu,jest povijest. Imali smo profesora (Tomislav Orečić) koji je povijest predavao na tako zanimljiv način da smo svi jedva čekali povijest. Inače nije nitko zainteresiran za povijest iz našeg razreda,ali on kada je došao,mi smo svi buljili u njega čekali šta će novo reći i što ćemo mi naučiti. Kod njega nismo ni koristili knjigu,on je sve lijepo objasnio,i nakon njegovog sata sve što je rekao mi smo upamtili i nismo imali potrebe učiti kući. Nažalost on je otišao u drugu školu raditi i sad imamo profesoricu koja je,kao što sam rekao,"monotona" i trenutno neznam ni na kojoj smo lekciji. Sve to zavisi od profesora.

Some people say that if you play a Windows install CD backwards you will hear demon voices commanding you to worship Satan. But that's nothing. If you play it forward it will install Windows.
Moj PC  
1 6 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Neki su stvarno neozbiljni ovdje... 

Mobiteli su u skolama zabranjeni, a osobito je zabranjeno koristenje na satu. To se sustavno NE postuje, jer kazne za to u praksi nema. A nema je jer bi nastala pobuna kad bi: a) mobitel bio oduzet, b) ucenik bia suspendiran/izbacen zbog toga; 

Ucenicima se na pocetku godine cita Kucni red skole, koji se takodjer uredno ignorira. Isto tako, na ulazu uredno stoje naljepnice zabrane koristenja mobitela. O nekulturi govori i ponasanje istih u HNK gdje ih se uredno vodi (iz pitaj Boga kojih razloga), a hrpa njih se ponasa kao na stadionu, a mobiteli se svejedno cuju i isto tako stalno vise po fejsu. Treba li napominjat kako je u HNK zabranjeno koristenje mobitela, pogotovo za vrijeme nastupa. 

Razina kulture doticnih je nula! 

Profesori ne trebaju glumit klaune na satu, a isto tako, poanta ucenja nije bubanje niza cinjenica, vec shvacanje odredjenog gradiva. Kako uopce ocekivati shvacanje icega kada ucenik ocekuje sve informacije servirane, a cak i tada ne zeli mrdnit, potrudit se oko icega. U doba kad je informacija dostupna u rukama, u obliku tog vrazjeg mobitela, kako shvatiti da ucenik ne zna osnovne stvari, ne zna ih ni pronac, krajnji domet seminara je c/p i google translate neke stranice bez citanja "prevedenog". danasnje generacije, uz pojedine iznimke su teske sirovine, koje nemaju postovanja ni prema svojim roditeljima, a kamoli kome drugom. roditelji bi htjeli da ih se u skoli odgaja, a skola nema "cime" odgojit derista. papirne odgojne mjere nicem ne sluze, ocjene jos manje, jer moralno, tu dicu nije niti najmanje brige... 

 

Stvarno ne mogu razumit bisere kojima "nije u redu" da se mobiteli nose, ali "nitko to njima ne smi dirat". Pa sta da im radi onda - jel bi bilo ok da vas trajno posalju doma dok se naucite kulturi i kucnom redu. Mislim stvarno! 

 

 

 

 

 
13 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih
Mobitel je korisna stvar, ali samo ako ju znaš koristiti. Današnja djeca nemaju kulture, psovke na sve strane, drskost, bezobrazlug i da ne nabrajam dalje. Roditelji kao autoritet trebali bi svojoj djeci dati do znanja kako se ponašati. Pogledajte samo roditelje, mnogi niti nemaju kulturu...
Mobitel je samo tome doprinio jer ga nažalost djeca, a i bome roditelji ne znaju koristiti.
A pod "koristit" ne podrazumijevam samo mogućnosti koje pruža, već odgovornost koju donosi.
Neka djeca nisu upisala željenu srednju školu. Zbog toga, koliko god se profesor trudio pojasnit gradivo, oni ga neće htijeti shvatiti, a vrijeme provedno u školi će kratit na mobitelu i sličnim glupostima. Je li je to opravdano ne želim suditi jer iza toga mogu stajat brojni problemi za koje si je sam učenik kriv, ali mogu biti i roditelji krivci.
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Eh, obožavam slušati o pravilnicima i statutima škola... ajd mi samo reci, tko ih je pisao i zašto? Da pomognem, pisali su profesori da bi sebi olakšali posao... i onda se čudiš što vas učenici ne tepu ni 5%... vrlo čudno i nevjerojatno...

Svakako se slažem da postoje profesori koji svoje gradivo naprave zanimljivim i samim time uvelike umanje želju učenika na satu da telefoniraju, pišu SMS-ove, statuse na faceu ili bilo što drugo. Zašto? Zato što imaju zanimaciju i sat im brzo prođe... logično, zar ne? A zamisli tek oni profesori koji odu korak dalje, pa se čak postave u "prijateljski" odnos s učenicima u svrhu boljeg učenja... iz iskustva, profesore koji ne forsiraju svoj autoritet time što je stariji i time što je profesor, učenici puno više cijene, kod njih se puno više uključuju u rasprave, puno više nauče i, što je najbolje, gube strah od bilo kakvog istupanja. 

 

Sve ovo govorim kao netko tko ima hrpu iskustva s mladima kroz neformalne oblike podučavanja. A kroz sve navedeno se jako vidi koliko profesori da bi sebi olakšali stvari (ili jednostavno ne znaju i ne žele znati) zlorabe to što se tu radi o formalnoj edukaciji te su učenici obavezni biti prisutni i slušati. E sad, s obzirom da im, s njihovog stajališta, ništa stvarno ne možete napraviti, naravno da ćete dobiti kontru (nepoštovanje, neslušanje i slično). A vi si slobodno "olakšavajte" ovakvim glupostima tipa kontrole mobitela i sličnim stvarima i nastavite se čuditi što imate kontraefekt. Kao ljudi koji imaju visoku naobrazbu iz područja psihologije, pedagogije i slično (bar biste trebali imati) trebali bi bolje znati i sami primjeniti svoje znanje, kao što očekujete od tih istih učenika ;)

 
0 3 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Saborski zastupnici nam vise po fejsu, di neće učenici. Osim toga, kako mislite natjerati djecu da prate nastavu? Drogirat će te ih? Neki su zapeli u 19.st kada je ovakav školski sustav i nastao.

'Sve što država kaže je laž a sve što država ima, ukradeno je' - Nietzsche
 
2 8 hvala 0
15 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Anarchist Prince kaže...

Saborski zastupnici nam vise po fejsu, di neće učenici. Osim toga, kako mislite natjerati djecu da prate nastavu? Drogirat će te ih? Neki su zapeli u 19.st kada je ovakav školski sustav i nastao.

Mene je školski sustav dobro obrazovao. Imam odredjeno znanje i znam koristiti mozak. Sto mi jos treba?

 

Sve svoje bivse profesore smatram kvalitetnim ljudima i profesionalcima u svom poslu (osim par iznimaka, ali to potvrdjuje pravilo) koji, osim sto su izvrsno prenijeli znanje, naucili su nas kako se kulturno i odgovorno ponasati. A mi smo zauzvrat bili dobri ucenici, a prema profesorima smo se odnosili sa postovanjem, nitko nije bio ozbiljnije sankcioniran (di koji neopravdani i as) i to je to.

 

Inace, moja iskustva potjecu iz osnovne skole iz malog "otocnog" mjesta, Elektrotehnicke skole u Splitu i FESB-a.

Rvat katolik!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
zvijerko kaže...

Eh, obožavam slušati o pravilnicima i statutima škola... ajd mi samo reci, tko ih je pisao i zašto? Da pomognem, pisali su profesori da bi sebi olakšali posao... i onda se čudiš što vas učenici ne tepu ni 5%... vrlo čudno i nevjerojatno...

Svakako se slažem da postoje profesori koji svoje gradivo naprave zanimljivim i samim time uvelike umanje želju učenika na satu da telefoniraju, pišu SMS-ove, statuse na faceu ili bilo što drugo. Zašto? Zato što imaju zanimaciju i sat im brzo prođe... logično, zar ne? A zamisli tek oni profesori koji odu korak dalje, pa se čak postave u "prijateljski" odnos s učenicima u svrhu boljeg učenja... iz iskustva, profesore koji ne forsiraju svoj autoritet time što je stariji i time što je profesor, učenici puno više cijene, kod njih se puno više uključuju u rasprave, puno više nauče i, što je najbolje, gube strah od bilo kakvog istupanja. 

 

Sve ovo govorim kao netko tko ima hrpu iskustva s mladima kroz neformalne oblike podučavanja. A kroz sve navedeno se jako vidi koliko profesori da bi sebi olakšali stvari (ili jednostavno ne znaju i ne žele znati) zlorabe to što se tu radi o formalnoj edukaciji te su učenici obavezni biti prisutni i slušati. E sad, s obzirom da im, s njihovog stajališta, ništa stvarno ne možete napraviti, naravno da ćete dobiti kontru (nepoštovanje, neslušanje i slično). A vi si slobodno "olakšavajte" ovakvim glupostima tipa kontrole mobitela i sličnim stvarima i nastavite se čuditi što imate kontraefekt. Kao ljudi koji imaju visoku naobrazbu iz područja psihologije, pedagogije i slično (bar biste trebali imati) trebali bi bolje znati i sami primjeniti svoje znanje, kao što očekujete od tih istih učenika ;)

pravilnici, kucni red, a i statuti postoje tu s razlogom, a to je nekakav red i ustroj u skoli... ali da ne bude sve na skoli, objasni mi sljedece: zbog cega postoje pravila ponasanja u kazalistu? zbog cega na sud i u vecinu pristojnih javnih ustanova ne smijes doci "nepristojno" odjeven? zbog cega na teniskim mecevima svi sute kada se igra ("silence please")? Na kraju, zbog cega, jednom kad platis nekakav tecaj to pomno pratis, a ako si previse uzivljen, bez obzira sto si platia, mozes bit zatrazen da napustis sat. Jel i to razlog da svima zaposlenima bude lakse, ili ima veze s duznim postovanjem prema ukljucenim osobama. Pa ne mozes bit kreten i tako se ponasat na svim tim mjestima, jer ces vrlo brzo izletit, ako uopce i uspijes uc. Samo je valjda u skoli normalno da se profesori nimalo ne postuju, da se na satove dolazi u kratkim gacama, tutama (trenirkama), da se usred sata koristi mobitel za ine svrhe. Osobno mi je jako zao dice koja zele nesto naucit, primjenit, razvijat mozak, jer to zbog debila ne mogu. 

Isto tako, prijateljski odnos je u redu, ali taj prijateljski odnos vise ne pali, jer se zloupotrebljava. Bojim se da je na satu idila jedino kod profesora gdje vlada strahovlada, dok se sve drugo ajme. Nakon nekog vrimena samo zakljucis "What's the point?". Cemu se uopce trudit i tada se okrenes neformalnom obrazovanju cisto radi svoje zadovoljstine. 

S obzirom da uporedjujes neformalno s formalnim obrazovanjem, a u oba imam iskustva, mogu ti rec da je formalno znatno zahtjevnije, iscrpljuje, a rezultati su blago receno mlaki. S druge pak strane, i placeno i neplaceno neformalno obrazovanje pruza znatno vise zadovoljstva, a i sami polaznici prisustvuju jer ih tematika zanima pa stoga imas aktivnu dvosmjernu interakciju, gdje more pitanja i interesa ne stignes utazit u pojedinom satu, vec se rasprave znaju nastavit (ako vrime dopusta) i nakon "zavrsetka" sata. Takav interes puno znaci kako profesoru, tako i polazniku (uceniku), jer na kraju oboje "profitiraju". Satovi gdje ti govoris zidu, a mukom te pokusava slusat 10% onih koje to interesira su tortura, a proizlazi iz obveze prisustvovanja na satovima. Iskreno bi znatno bolji sustav bio neprisiljavanje na dolaske na sat, vec ispunjavanje uvjeta za prolazak predmeta. Tada bi ponajvise profitirali ucenici koji su potencijal u razredu. Mozda se tada jednog dana ne bi stalno po sjednicama vrtile teme - broj izostanaka, broj jedinica, neredi... vec projekt s tim ucenikom ili grupom, natjecanje iz tog predmeta, suradnja s tim sponzorom... a ove koji ne zasluzuju jednu ric bi se pomelo pod tepih i u ropotarnicu povijesti zajedno s njihovom nekulturom i majmunskim ponasanjem. 

Ipak, dok god netko tko ne zeli MORA bit na satu, dotle ne postoji nacin da takvu osobu "animiras" (mrzim tu rijec, jer profesori nisu klauni da glume zabavaljace na rodjendanu) za nesto sto im je potpuno nezanimljivo i boli ih brige... rjesenje je takav olos maknit sa sata, pa da bar drugi mogu radit i aktivno sudjelovat... 

15 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
wifi kaže...

rjesenje je takav olos maknit sa sata, pa da bar drugi mogu radit i aktivno sudjelovat... 

Problem je što nekoga tko zakonski nije sposoban odlučivati o sebi kažnjavaš na način da utječeš na njegov razvoj i budućnost.

Dijete ne bi smjelo u budućnosti biti uskraćeno zbog pogrešaka koje je učinio u dobi kada većina i ne može biti odgovorna za svoje postupke.

 

Problem naših škola nisu ni profesori ni učenici jer su ograničeni u svojim prostorima za djelovanje.

Problem je u tome što naše škole nisu progresivne i izborne već su isključive i restriktivno odlučujuće.

 

Ne može se 14-godišnjem djetetu na leđa postaviti odluka o izboru cijeloživotnog zvanja koje pored svih budućih nemogućnosti promjene tog izbora ima i odluku o promjeni mjesta u koje se ide u školu i promjenu društva s kojim se odraslo.

Katastrofalno je glupo od naše Vlade da još nije uvidjelo da na Odluku o izboru škole može utjecati hoće li ti prijatelji ići u 80km udaljen grad (Iz Baške u Rijeku, primjer s mog otoka Krka), dok ti planiraš ostati u Krku.

 

Škola mora imati mogućnost da oni koji imaju ozbiljniji plan ne utječu na većinu koja taj plan možda neće imati ni na drugoj godini fakulteta. No da se progresivno radi na tome da se učeniku prezentiraju mogućnosti imali bi daleko više onih koji bi uspijevali u izabranom zvanju. Ako dodamo i činjenicu da je promjena smjera na istom Sveučilištu birokratski pakao koji upada u vremenski rok kada se učenik treba već pripremati za novi smjer, brojke koje kazuju da većina upisuje Pravo i Ekonomiju te da paralelno ima sve više upisnika u privatna sveučilišta govore dovoljno o tome da škola površno trenira učenika umjesto da ga odgaja i usmjerava.

 

Školovao sam se u jednoj od najuglednijih Gimnazija, koja ima čak i ponešto međunarodnih veza i ugleda, pa osim privatnih veleučilišta nismo imali niti jednu profesionalnu orijentaciju, niti prezentaciju smjerova na sveučilištima. U vrijeme kada se većinom obavljaju ta generična testiranja koju nazivaju profesionalna orijentacija u našoj školi se dogodila promjena psihologa i suradnika u nastavi pa nismo ni to obavili kako spada.

To je rezultiralo time da je većina ostala unutar 50km od Škole, da su izuzev 15ak učenika, svi upisali Pravo i Ekonomiju, dok je fakultet tehničke struke upisalo samo 4 učenika, što je duplo manje od broja onih koji su upisali ZŠEM. Medicinu, koliko sam upoznat nije upisao nitko, kao ni neki bolji umjetnički fakultet (da nije kroatistika ili kulturologija). Radilo se učenicima koji su u svojoj osnovnoškolskoj generaciji ili bili učenici generacije ili su bili unutar 5% najboljih učenika. Kako se radi o Primorju, zanimljivo je i da je tek dvoje učenika odabralo turistički fakultet.

 

Naravno ne treba generalizirati po mojem primjeru, no no da je drugdje drugačije ne bi Neven Budak (Šef radne skupine za Strategiju znanosti i obrazovanja, savjetnik premijera za znanost) savjetovao drastično smanjenje upisnih kvota.

Njih treba smanjiti na pojedinim studijima, jer uslužna zanimanja ne služe ničemu ako nema proizvodne industrije, jer ne generiraju ništa, no kako i sam Budak kaže, treba temeljito restrukturirati pojedine fakultete, kao i pojačati migraciju između fakultativnih kadrova između tih fakulteta, kako se ne bi dogodilo da pojedini fakultet ima deficit nastavnika dok drugi mahnito zapošljava zbog navale učenika na generična zanimanja - poslovne inofrmatike ili računovodstva. To stvara negativan trend i u školovanju nastavničkog kadra jer većina se kreće prema onome tko pruža brže mogućnosti zaposlenja.

 

Nazivam ih generičnim, jer su to prva zanimanja u kojima je privatan kapital našao interes za stvaranje vlastitih kadrova u svojim veleučilištima, dok nema (gotovo) nikakvog interesa za znanstvena ili industrijska polja. Zato Država mora više ulagati u ta polja kako bi se stvorio broj ljudi koji neće ovisiti o trendovima gospodarstva, već će sami biti sposobni sudjelovati u gospodarstvu i stvarati gospodarstvo u najvišem i nasposobnijem mogućem obliku.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
12 godina
neaktivan
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Ajar kaže...

kao dugogodišnji učitelj znam da je u rvackim školama potrebno (panika!) samo jedno: potpuno blokiranje SVIH mobilnih uređaja (bežičnih). svima i bez iznimke. u granicama školskih zidova (iznav školske zgrade nek laju i dr... po tim điđama koliko ih volja). ostaviti samo žičane veze a za nastavne svrhe strogo kontrolirane sustave (nažalost, ni jedna "velika softverska kuća" ne proizvodi OS samo za škole, s već ugrađenim - ili bolje: izostavljenim - mogućnostima) s nadzorom s jednog mjesta. i tako sve dok se djecu, za promjenu, ne započne odgajati i učiti pristojnosti, poštenju, uviđavnosti i redu općenito. {#}

Ne bih se složio. Nekad su nove tehnologije pa i pomoć tih uređaja potrebni. Ali na satu im nije mjesto. Treba smisliti neki način da se na satu zadrže ti uređaji dalje od učenika. Dok se ne nauče svi odgoju.

 

Jer nisu sve stvari na internetu. Zaboravljamo to.

Slušaj svoje srce! o_O ..... Eem. Who am I kidding? Samo budi logičan! :-)
11 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Ajar kaže...

kao dugogodišnji učitelj znam da je u rvackim školama potrebno (panika!) samo jedno: potpuno blokiranje SVIH mobilnih uređaja (bežičnih). svima i bez iznimke. u granicama školskih zidova (iznav školske zgrade nek laju i dr... po tim điđama koliko ih volja). ostaviti samo žičane veze a za nastavne svrhe strogo kontrolirane sustave (nažalost, ni jedna "velika softverska kuća" ne proizvodi OS samo za škole, s već ugrađenim - ili bolje: izostavljenim - mogućnostima) s nadzorom s jednog mjesta. i tako sve dok se djecu, za promjenu, ne započne odgajati i učiti pristojnosti, poštenju, uviđavnosti i redu općenito. {#}

 

Eh, ali ako blokišeš signal, tada neće raditi oni Prestigio tableti i spajanje na eImenik.

Naučiti nekoga pristojnosti i poštenju i odgoju možeš ili u obitelji ili drugom metodom koja je sada zabranjena tamo nekakvim međunarodnim konvencijama.

Dakle, ostaje ti obitelj, koja je uzgred rečeno žgadiiji i kupila mobitel.

 

Nego, protiv zabrana sam, ne moraju svi naučiti nešto korisno, zato i postoji socijalna pomoć.

13 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
E nemožeš blokirati GSM i wifi spektar.
To je kod nas ilegalno,a i onda profesorima kojima nerijetko zazvoni mobitel nebi mogli ništa
robimarko@gmail.com
15 godina
suspendiran
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Mobiteli su još najmanji problem koliko je problem po pitanju (ne)kulture koju neki "učenici" imaju. Drugom riječju, neki znaju biti prava gamad i stoka. To je strašno na i za što su sve sposobni (uvjerio sam se i sam).

Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
Kod nas ti je to obostrano,i učenici i profesori mogu biti jednako nekulturni
robimarko@gmail.com
15 godina
suspendiran
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv

Ja sam u svojoj srednjoj školi vidio samo da učenici rade probleme i maltretiraju profesore i sve oko sebe. Mislim, da se učenik u sred nastave popne na klupu i skače i viče (ničim izazvan) - e to je meni za psihijatriju. A to nije jedini problem kod takvih likova. Rade oni i gore stvari.

A kada neki "žešći/stroži" profesor to vidi, pa mu održi lekciju, e onda pokunjeno sluša i glumi nevinašce, ali čim završi prodika, on opet po starom.

 

Ma te likove bi trebalo izdvojiti iz društva da ne zagađuju niti svojom pojavom zrak oko normalnih ljudi. Posebno one koji se uporno vraćaju na staro i rade opetovano probleme.

16 godina
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Jednostrano ili obostrano, nebitno: u razredu je profesor bog i batina i gazda i njega se treba slušati. Profesor odgovara razrednom vijeću i ravnatelju, koji odgovara ministarstvu. Ako ne želiš učiti, nemoj dolaziti na nastavu, ili dođi, no nemoj smetati drugima. Ako imate primjedbe na rad profesora, to se rješava uz pomoć roditelja na roditeljskim sastancima ili kroz člana razrednog vijeća - nikako nepoštovanjem osobe koja u tvoju glupu glavu pokušava usuti malo znanja kojeg su svi popili kad se spoje na google.

Ako ravnatelj, profesor, kaže da se tijekom nastave ne smiju koristiti mobiteli, ne smiju se koristiti mobiteli, i to nije nikakav fašizam i ograničavanje tvojih prava, nego poštivanje tuđeg prava na mirnu okolinu za rad. Tvoja prava prestaju onog trena kad počnu kršiti tuđa prava. Tako stari funkcioniraju IRL, svidjelo se to vama ili ne.

Living on my planet is so easy; there is peace, there is love and there is ecstasy.
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv

Pričamo o djeci koja su svojevremeno mislila da se zlatnim Pokemon kartama mogu zaraditi milijuni za Lambo Kontač.

I o djeci koja jede pastele.

 

I djeca imaju sva prava jer nisu odgovorni za svoje postupke.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
13 godina
neaktivan
offline
Južnokorejske škole kontroliraju smartphone svojih

Da nebude zabune ja sam uvijek za poštivanje profesora.I oni su samo ljudi od krvi i mesa.

 

Ali budimo realni,trećina profesora su dobri,trećina tako tako a trećina loši.Ista situacija je i sa učenicima da nebude zabune.

 

A hrvatski obrazovni sustav...ima više rupa i mana i grešaka nego švicarski sir.Da bi se išta popravilo netrebaju mu sitne promjene i reforme nego revolucije.Uložiti puno novaca,zaposliti mladi i voljni kadar,smanjiti broj učenika po razredu.Uvesti ili 9 razred osnovne(na tome se radi zar ne?) ili pravu srednju školu + visoku školu(high school) po uzoru na američki sustav(amerikanci imaju osnovnu 6 godina 'srednju' 3 godine i 'visoku' tj. 'high school' još 3) i nakon toga faks.Naravno da nakon toga svega učenik zna barem osnove ako se nije trudio a da stvarno zna znanje ako se trudio i izvan škole/faksa.

 

Još jedna zgodna stvar koju bi rado vidio u našem obrazovnom sustavu,ovaj puta za uzor uzimam Japan je poticanje aktivnosti školskih klubova.Tamo je standard da je 75% studenata ili učenika aktivno u nekakvim školskim/fakultetskim klubovima.Primjeri za školske klubove bi bili sportski klubovi,literarni,znanstveni,muzički,računalni,filmski...

 

Međutimza sve to treba puno truda,vremena,novog kadra i novaca.

 

Jeli itko zna zašto se u Hrvatskoj sa engleskoga krivo prevodi 'high school' kao srednja škola?Vjerojatno zato jer imaju istu funkciju,ali svejedno pitam jer jednostavno to smatram krivim,pogotovo zbog toga kakva bi zbunjenost nastala ako bi se eventualno u nekoj daljnjoj budućnosti u hrv. i uvela ta prava srednja škola(koja se u americi pohađa od 12 do 15 godine).

 

I na kraju krajeva zahvaljujem svim profesorima i učiteljima koji su se samnom bavili.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Južnokorejske škole kontroliraju smartphone sv
wyks kaže...

Problem je što nekoga tko zakonski nije sposoban odlučivati o sebi kažnjavaš na način da utječeš na njegov razvoj i budućnost.

Dijete ne bi smjelo u budućnosti biti uskraćeno zbog pogrešaka koje je učinio u dobi kada većina i ne može biti odgovorna za svoje postupke.

Ne, krivo gledas, jer zapravo ostavljanjem takve "spodobe" kaznjavas preostale ucenike koje takav terorizira i lose utjece na njih, sto primjerom, sto asocijacijom s istim. Tada "frikovi" u razredu postaju oni koji se trude, oni koji uce i rade, a ovi cvjetaju u svom cool faktoru. 

Osim toga, imas krivi pogled i na zakonsku odgovornost istih. Gdje je granica kada kazes da je osoba od 14-18 godina odgovorna? Kada krade? Kada unistava? Kada ubije ili siluje nekoga? A takvih primjera s "maloljetnicima" imas stalno po novinama. Bolje bi bilo rec "maloumnicima", ali to bi im valjda bila olakotna okolnost. Ukoliko to dijete nije sposobno odlucivati o sebi, ko mu daje za pravo pozivat se na nekakva svoja prava, kad za svoje obveze nikad nije culo. Govoris o pogreskama koje se naprave - a zapravo kada je citavo skolovanje nekome pogreska, i onda radi sprdacinu od svega, tada je to namjera. Pogreska je naguravat se po hodniku pa se medjusobno ozljedit, ali svjesno nekoga gurnit niz skale ili sto vec, to je namjera. Pogreska je kad laktom srusis mis ili tipkovnicu sa stola, ali namjera je kad svjesno isto unisavas, cupas kablove, rezes kljucima i cime sve ne... Za ovo prvo nitko ti nece zamjerit, ali kad je namjera u pitanju, tada mi se nemoj pozivat na greske iz mladosti, jer svi smo mi jednom bili mladi, pa smo ipak znali nekakav red i odgoj, sto u skoli, sto doma, na kraju znali smo za vlastitu odgovornost i SRAM. SRAM zbog jedinice, zbog opomena, ili cega goreg. Danas je to sprdacina i to apsolutno nikome ne znaci. Danas roditelji napadaju profesore kad im dite dobije jedan, divlja na satu ili sto vec, umjesto da se okrenu svom ditetu, svom ogledalu i zapitaju se di su pogrijesili u odgoju. 

 

 

wyks kaže...

 

Problem naših škola nisu ni profesori ni učenici jer su ograničeni u svojim prostorima za djelovanje.

Problem je u tome što naše škole nisu progresivne i izborne već su isključive i restriktivno odlučujuće.

Nemojmo izmisljat toplu vodu. Svi smo mi, bar stariji, nekoc izisli iz tih skola, i sukladno svom trudu dobili adekvatno obrazovanje, sto formalno, sto neformalno, ali poanta je bila i ostala u vlastitom ulozenom trudu. Danas se od skola ocekuje da ucenicima sve serviraju, da ih zabavljaju, a najmanje od svega se ocekuje rad (samostalan). 

O programima koji se vrte po skolama nepotrebno je govoriti, zastarjeli su i treba ih mijenjat. Programi postoje u ladicama, ne provode se. Govorim to po ne znam koji put jer sam i sam u sklopu IPA projekta radia na jednom od njih, a koji nakon 3 godine i dalje nije krenia (osim u pojedinim skolama, i to eksperimentalno), a to frustrira, jer ce opet profesori bit prozvani zato sto predaju po 15g starom programu, a ne oni koje triba prozivat. 

Problem nam je takodjer i na samom vrhu jer nema sluha, jer o skoli odlucuju ljudi koji tamo nisu radili i iskreno o skoli nemaju tri ciste, inace danas nebi imali 55 koraka dok se pojedinog ucenika izbaci iz skole, nebi imali komisije, povjerenstva i slicne gluposti, pa pracenja ucenika, bla, bla, bla... a o ladjenju, izbacivanju sa sata i ostalim metodama da ne govorimo... sacuvaj Boze da netko spomene da pojedince triba odvest na psihijatriju zbog svog ponasanja... 

 

 

wyks kaže...

 

Ne može se 14-godišnjem djetetu na leđa postaviti odluka o izboru cijeloživotnog zvanja koje pored svih budućih nemogućnosti promjene tog izbora ima i odluku o promjeni mjesta u koje se ide u školu i promjenu društva s kojim se odraslo.

Katastrofalno je glupo od naše Vlade da još nije uvidjelo da na Odluku o izboru škole može utjecati hoće li ti prijatelji ići u 80km udaljen grad (Iz Baške u Rijeku, primjer s mog otoka Krka), dok ti planiraš ostati u Krku.

 

---

 

Školovao sam se u jednoj od najuglednijih Gimnazija, koja ima čak i ponešto međunarodnih veza i ugleda, pa osim privatnih veleučilišta nismo imali niti jednu profesionalnu orijentaciju, niti prezentaciju smjerova na sveučilištima. U vrijeme kada se većinom obavljaju ta generična testiranja koju nazivaju profesionalna orijentacija u našoj školi se dogodila promjena psihologa i suradnika u nastavi pa nismo ni to obavili kako spada.

To je rezultiralo time da je većina ostala unutar 50km od Škole, da su izuzev 15ak učenika, svi upisali Pravo i Ekonomiju, dok je fakultet tehničke struke upisalo samo 4 učenika, što je duplo manje od broja onih koji su upisali ZŠEM. Medicinu, koliko sam upoznat nije upisao nitko, kao ni neki bolji umjetnički fakultet (da nije kroatistika ili kulturologija). Radilo se učenicima koji su u svojoj osnovnoškolskoj generaciji ili bili učenici generacije ili su bili unutar 5% najboljih učenika. Kako se radi o Primorju, zanimljivo je i da je tek dvoje učenika odabralo turistički fakultet.

 

---

 

Nazivam ih generičnim, jer su to prva zanimanja u kojima je privatan kapital našao interes za stvaranje vlastitih kadrova u svojim veleučilištima, dok nema (gotovo) nikakvog interesa za znanstvena ili industrijska polja. Zato Država mora više ulagati u ta polja kako bi se stvorio broj ljudi koji neće ovisiti o trendovima gospodarstva, već će sami biti sposobni sudjelovati u gospodarstvu i stvarati gospodarstvo u najvišem i nasposobnijem mogućem obliku.

I opet, svi smo mi nekoc imali 14 godina, netko s 20 je jos uvik razmazeno deriste, netko s 10 je znatno ozbiljniji - zivot te tako nauci. Uostalom, razmisljanjem kako je netko premlad da s 14 odluci o svojoj buducnostimo, dolazimo do apsurdne situacije gdje srednja skola treba bit nastavak osnovne s istim sadrzajima, a fakultet tek onda glumi srednju, a valjda tribamo doktorate da bi vridili kao nekoc zavrsen faks. Sto onda tribamo 35.godisnje ljude koji ce se prijavljivat na biro po prvi put? Pa ne moraju svi zavrsit ni srednju, niti moraju svi na faks... 

 

Eto, kod nas, posto smo racunalci, prvenstveno imamo usmjerenje prema FESB-u, pa je tako i organiziran posjet, ali realno, unatoc tome vec se zna u neformalnom razgovoru da ce samo jedan dio odabrat FESB kao primarni faks, jer priznaju da je njihova srednja pogreska na nagovor (pre)ambicioznih roditelja, a zbog koje su drugi mozda ostali zakinuti za odredjenu razinu obrazovanja. Zalosno je da imamo posla s nazivno odlicnim ucenicima (bar tako dolaze iz osnovne), a koji se onda pokazu u pravom svjetlu, da bi se do kraja 4. razreda isprofilirala tek nekolicina ucenika po razredu za koju se vidi neka buducnost na FESB-u i opcenito na fakultetima tehnicke struke. Ostali idu linijom manjeg otpora, bas kao i tijekom citavog dotadasnjeg skolovanja, i tu nikakve politicke odluke nece promijenit stvarno stanje. 

 

Citavo skolovanje ide linijom privatizacije, i cini mi se da je to ipak "way to go", jer privatnici nisu ograniceni konformizmom, krutoscu sustava, vec mogu ponuditi nesto novo, inovativno, i prakticna znanja za koja ce se natjecati doista zrele osobe koje ZELE to znanje, a ne ucenici koji na sat dolaze kao pod prijetnjom pistoljem, a to zapravo nicim ne zele. 

 

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice