Kako financirati razvoj igara

poruka: 8
|
čitano: 1.574
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kako financirati razvoj igara".
15 godina
offline
Kako financirati razvoj igara

Očekivao sam puno više od ovoga, nije se ništa bitno saznalo, izgledalo mi je sve više kao reklama dotičnih gostiju.

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
3 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Kako financirati razvoj igara

pa tako se financiraju igre : ))

cmok cmok ma vi ste pravi boss cmok i evo love

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako financirati razvoj igara
rooswelt1991 kaže...

Očekivao sam puno više od ovoga, nije se ništa bitno saznalo, izgledalo mi je sve više kao reklama dotičnih gostiju.

 

Iz perspektive kao jednog od panelista nisam osobito primjetio da su ostali sudionici previše veličali svoje naslove - eventualno su ih spomenuli da se može povezati kontekst. Ja znam da osobno nisam spomenuo konretno niti jedan od svojih. Ukoliko ste smatrali da su neki aspekti tematike preskočeni, mogli ste iskoristiti Q&A nakon same rasprave. Ja sam osobno u dvorani ostao do početka idućeg panela jer me nekoliko perspektivnih mladih ljudi obasipalo raznim pitanjima vezanim za game development.

 

Ukoliko ste zainteresirani za tematiku, molim da ovdje navedete konkretnu perspektivu koja vas interesira pa ću vam se potruditi jezgrovito i svrsishodno odgovoriti. Takodjer, svi koji imaju bilo kakva pitanja ili im treba savjet slobodni su mi se obratiti osim ovdje na forumu (što je možda i najbolje tako da više ljudi to može pročitati), na Facebooku (Silvio Guček) i Twitteru (@HR_CuriousCat).

 

S štovanjem,

Silvio Guček

Curious Cat Ltd.

T: @HR_CuriousCat, S: hr_curiouscat, W: www.curiouscat.hr
15 godina
offline
Kako financirati razvoj igara

novcem? samodoprinosom? kreditom u švicarcima? prepadima na kladionice? (trept, trept) 

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.1.2015 12:01 (Ajar).
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kako financirati razvoj igara

Malo smo se krivo razumili, nisam mislio da je itko govorio u direktnoj reklami, već nikako se nije spominjalo ono što je zapravo naslov teme.

Spomenuo se crowd founding, early access an steamu i to je to. Bilo je postavljeno pitanje o investitorima, ali svi su veselo direktan odgovor na to izbjegli.

Nitko nije ni spomenuo svoju igru (osim gospodina koji je rekao da njegova izlazi sljedeći tjedan na kickstarteru, nemam pojma o kojoj je igri riječ) i rasprave o tome kako tko što radi.

Očekivao sam malo detaljnije informacije, kako početi, što je bitno za početak, kako napraviti neki plan za prezentirati, kako uopće dobiti neke novce, i koji su uopće novci tu u igri.

Znam da bi bilo puno različiti odgovora, ali mi nismo dobili ništa.

Čak i moje pitanje o konzolama, je relativno brzo odgovoreno: "preskupe su licence, i zato to ne radi nitko od nas", iako je jedan prije gost govorio o razvoju za nintendo.

 

Budimo realni, nitko od nas niej ništa novo saznao na tom okruglom stolu, osim što smo saznali za par studija za koje prije nismo znali.

 

 

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
16 godina
moderator
offline
Re: Kako financirati razvoj igara
rooswelt1991 kaže...

Malo smo se krivo razumili, nisam mislio da je itko govorio u direktnoj reklami, već nikako se nije spominjalo ono što je zapravo naslov teme.

Spomenuo se crowd founding, early access an steamu i to je to. Bilo je postavljeno pitanje o investitorima, ali svi su veselo direktan odgovor na to izbjegli.

Nitko nije ni spomenuo svoju igru (osim gospodina koji je rekao da njegova izlazi sljedeći tjedan na kickstarteru, nemam pojma o kojoj je igri riječ) i rasprave o tome kako tko što radi.

Očekivao sam malo detaljnije informacije, kako početi, što je bitno za početak, kako napraviti neki plan za prezentirati, kako uopće dobiti neke novce, i koji su uopće novci tu u igri. 

 Ne znam jesmo mi bili na istom okruglom stolu? Spomenute su sve realne opcije za financiranje razvoja igara, i to s više insiderskih detalja nego sam čak i ja očekivao.

Pitanje o investitorima - nitko nije "izbjegao" odgovor na njega, već je jednostavno ta opcija nerealna i pripada maštarijama iz 90-ih ili kako ministar Grčić (ordinarni krele) zamišlja "strane investicije", da će doći neki dobri čiko s vrećom dolara i financirati tvoju ideju (igru ili whatevz). Toga više NEMA, otud su i došle izmišljotine kao crowdfundinzi, early accessi, startup hubovi, bankarski krediti etc. I ljudi su ti to uglavnom i rekli tj na pitanje o investitoru slegli su ramenima, što je također odgovor. Iz neshvaćanja ovoga izgleda da proizilaze i drugi tvoji problemi s panelom ("što je bitno za početak, kako napraviti neki plan za prezentirati, kako uopće dobiti neke novce, i koji su uopće novci tu u igri"). Panel nije bio tutorial za crowdfunding, što je izgleda ono što si ti želio, to je tema za neki drugi panel, a nije bio ni tutorial za vabljenje čike-investitora, jer tu i nema nekog tutoriala (prati što rade ministri Vrdoljak i Grčić, pa oponašaj, jednako neuspješno ).

Što se tiče novaca koji su u igri, spomenute su mnoge vrlo vrlo konkretne cifre za barem 3-4 naslova, nisi pažljivo slušao, kad Baksa napravi video pogledaj ga opet pa lovi cifre, i Kaptain Brawe u dvije kampanje, i Red Solstice i Markove (Dreamatrix) dvije igre Legends of Dawn i nova igra, spomenute su s konkretnim ciframa.  

Svi sudionici spomenuli su svoje igre, ali diskretno, jer se njima nisu htjeli previše hvaliti. Iza na ekranu su se vrtjeli videi iz barem dvije igre gostiju na panelu, s imenima igre.

14 godina
neaktivan
offline
Kako financirati razvoj igara

Zar nije Kickstarter samo za rezidentne amerikance? Za Steam GreenLight nisam siguran. 

 

PS

BTW da ne tupim s glupim pitanjima zanima me gdje će biti objavljen video.

 

 

http://www.norgems.com
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kako financirati razvoj igara
Zli Luđak kaže...

 

 Spomenute su cifre samo one koje ste vi spomenuli, dakle one koje su prošle kampanje na crowdfoundingu. Druga cifra koju ste rekli je bila ona vezana za "prosječnu plaću game programera", i to bi bilo to o ciframa.

Možda sam ja zapravo u krivu, možda je netko rekao koliko je novaca potrebno za razvoj igre, ali iz prvog reda, čisto sumnjam da sam to fulao.

Svi su spomenuli kako su počeli, dakle neki radom u drugim firmama (drugim zemljama čak), neki su odrađivali poslove za druge.

woodgamesfx kaže...

Zar nije Kickstarter samo za rezidentne amerikance? Za Steam GreenLight nisam siguran. 

 

PS

BTW da ne tupim s glupim pitanjima zanima me gdje će biti objavljen video.

 

 PA ako imaš registriranu firmu, ili nekoga tko će otvoriti kampanju za tebe (iz UK ili USA) moguće je pokrenuti kampanju.

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice