Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

poruka: 176
|
čitano: 15.156
|
moderatori: Danny_HR, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?".
9 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Veliki problem sa povijesti i geografijom je što se dosta toga uči na pamet i previše je gradiva.

A što se tiče geografije, naš obrazovni sustav je toliko opširan da sam uvjeren da više učimo o SAD-u i njihovoj ekonomskom i geografskom stanju nego oni sami.

 

Iste ove stvari koje su navedene u članku da se mogu naučiti u 35-oj vrijede i za povijest i zemljopis. Živimo u dobu informacija i jednostavno nema smisla i idiotski je učiti toliku količinu gradiva na pamet kada su nam sve moguće enciklopedije, atlasi i knjige dostupni za dvije sekunde, uvijek.

Swedish latin super funk.
Moj PC  
24 0 hvala 0
11 godina
online
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Definitivno se ne treba izbacivati zemljopis i povijest nego uvesti ovo dodatnu aktivnost. Ali veću hrpu nebuloza na račun programera i programiranja nisam pročitao nikad...

Freak Show Inc.
Moj PC  
36 1 hvala 0
10 godina
odjavljen
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Slažem se da je općenito glupa odluka, iako sumnjam da je vijest istinita u formi u kojoj je spomenuta. Ali slažem se da si i svašta pisao o struci koja jest dio znanosti i tako se i zove. Naravno, programiranje samo po sebi nije znanost, već samo jedan dio. Ali i o programiranju si svašta napisao. :)

Moj PC  
5 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Za naš slučaj bespredmetno je govoriti o uvođenju kodiranja u osnovne škole kada još i informatika kao predmet nije redovni predmet. Moja supruga predaje informatiku i svake godine pred početak školske godine strahuje da li će imati puno radno vrijeme jer riječ je o izbornom predmetu. Kod nas je još nešto problem. O temama koje se obrađuju određuje stručna skupina na županijskoj razini, međutim u tim ekipicama su najviše profesori tehničkog. Dobar dio informatičara kod nas su zapravo profesori tehničkog sa tečajem informatike. Supruga je u karijeri imala nebuloze gdje su joj govorili kako je profesorica kemije sa tečajem informatike stručnija od nje koja je završila FOI.

Najveći razlog (koji ja vidim) zašto informatika nije redovni predmet je upravo u tome što si tehničari zadržavaju svoj kruh, odn svoj predmet, nauštrb informatike pa tako u petom razredu klinci iz tehničkog uče o wordu??? 

I dok je god tome tako, odn dok stručni informatičari ne sjednu na pozicije gdje se o tome odlučuje, od informatike ništa u osnovnim školama. A o kodiranju da i ne govorimo.

 
7 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Pitanje je samo kako će se to uvesti, kod nas je povijest recimo najlošiji predmet koji se buba napamet, to što Oleg govori za povijest je OK, ali toga ti nema u našim školama, tako se kod nas NE uči.

Stoga ako uspoređujemo kodiranje i povijest dođe te na isto, samo što sada živimo u svijetu Interneta pa je kodiranje obavezno.

 

Uostalom ta odluka u Australiji nije donesena sa 2 čovjeka, Australija je 100x uspješnija od nas, bez brige znaju oni itekako dobro što rade.

8 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
makopos kaže...

Pitanje je samo kako će se to uvesti, kod nas je povijest recimo najlošiji predmet koji se buba napamet, to što Oleg govori za povijest je OK, ali toga ti nema u našim školama, tako se kod nas NE uči.

Stoga ako uspoređujemo kodiranje i povijest dođe te na isto, samo što sada živimo u svijetu Interneta pa je kodiranje obavezno.

 

Uostalom ta odluka u Australiji nije donesena sa 2 čovjeka, Australija je 100x uspješnija od nas, bez brige znaju oni itekako dobro što rade.

 Zasto bi bilo obavezno?

Tom logikom u osnovnu mozemo ubaciti i elektrotehniku, mehaniku, medicinu... i sve ostalo cime smo okruzeni.

Nitko te nikad nece smatrati idiotom ako nakon osnovne ne znas isprogramirati "hello world", ali ako ne znas koji je glavni grad Francuske ili kad je bio drugi svjetski rat, onda sigurno hoce.

Kodiranje nije, niti ce biti dio osnovne kulture a osnovna skola sluzi upravo za sticanje osnovne kulture i znanja.

4 godine
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

dugo nisam procitao vecu hrpu gluposti..

mislim da zemljopis i povijest ne treba izbaciti niti slucajno, ali treba smanjiti to bubanje na pamet hrpe nekih godina, datuma i ostalih gluposti koje naravno zaboravis drugi dan, i uz to u danasnje vrijeme sve te informacije imas na dlanu 24/7 po potrebi..

to je opcenito problem naseg retardiranog skolstva koje se sastoji od bubanja na pamet i NE koristenja mozga, zbog ceka djeca izlaze iz skola s odlicnim ocjenama ali nesposobna za zivot!

s druge strane treba ubaciti i kodiranje bas radi toga, jer je to KORISTENJE mozga, treniranje razmisljanja, povezivanje stvari.. znaci to nije bubanje na pamet!

i potpuno nebitno u kojem jeziku, okruzenju i sl. uce, jer nije cilj osnovnoskolca pretvoriti u programera u 8 godini zivota, nego ga nauciti razmisljati.. vjerojatno Australija cilja na to.

 

i ne, ne moze svatko postati koder u 35 godini ili u bilo kojoj godini koliko god da se trudio.. koliko smo ih vec napucali u firmi jer su zavrsili sve moguce faksove, dosli raditi, znaju na pamet cijeli netframework i sl., a razmisljati i iskoristiti to - ne znaju !

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 30.9.2015 10:22 (digitall).
Moj PC  
13 0 hvala 0
10 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Kak mi uvijek fale riječi kad trebam popljuvat ekipu. Uglavnom Oleg i ja smo u pravu jer isto mislimo a vi ostali ste nobovi. 

X
 
1 2 hvala 0
10 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

ne kužim zbog čega je išta trebalo izbaciti iz nastave, a posebno povijest i zemljopis. sva sreća da nemaju hrvatski jer bi im i to izbacili  u nas bi bilo dovoljno izbaciti vjeronauke (to nek si rade mami doma u čušpajz. ne zove se to vani badava "sunday school" - tko hoće, nek se nedjeljama zajebava s time po srkvama, džamijama, sinagogama, kraljevskim dvoranama itd.). programiranje (osnove) klincima i treba. pa ne buju to učili u penziji, jeogapapak. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
13 1 hvala 0
10 godina
odjavljen
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Već sam rekao gore: izbaciti povijest i zemljopis (kako su neki napisali) je nemoguće i vjerojatno nije istina, već izmišljotina dva hipsterska portala. Rezanje satnice već zvuči vjerojatnije, ali opet "kodiranje" ili programiranje definitivno i nije neka pamet uvoditi. Ne samo zato što jednostavno ne može to svatko raditi (niti bi trebao), već i zato što nema smisla i to ne zato što Oleg ne razumije pretjerano o čemu se tu radi (ima loše savjetnike), već zato što Oleg ima potpuno pravo da je to besmislen potez.

Trenutno je u svijetu (i vjerojatno će uvijek biti) nedostatak programera, anesteziologa, zavarivača, majstora kovača, profesora astrofizike i mehaničara za MiG-21.

 

Hoćemo li umjesto povijesti, zemljopisa, hrvatskog i matematike uvesti anesteziju, programiranje, autogeno zavarivanje, legure čelika, astrofiziku i strojarstvo za Tumanski R-25-300?

 

Povijesti nam treba jer imamo ekipe koja misli da su Ustaše bili good guys, hrvatski jer je većina nepismena, matematiku jer većina ne zna ni postotni račun. Obrazovanje nam je u teškom stanju, treba mu anesteziolog da ga uspava dok ga zavare nazad, reprogramiraju, promijene materijale, podignu na veću visinu i remontiraju. Jedino bismo mogli izbaciti informatiku - naime, osim nešto osnova, uglavnom se bjesomučno ponavlja desetak operacija u jednom uredskom paketu i informatika se svede na to i čekanje kraja sata da djeca zaigraju Wolf3D i Prince of Persia, moderne igre za vrijeme kad su računala koja se koriste bila u upotrebi.

 

 

Moj PC  
12 1 hvala 3
6 godina
neaktivan
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Izbacivanje povijesti i zemljopisa su totalne nebuloze. Ne znam kome je to moglo uopce pasti napamet.

Za Olega i programiranje.

 

 

Under neon loneliness...Motorcycle emptiness...
Moj PC  
4 0 hvala 0
3 godine
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Ovo s Olegom je već smješno, dođem na bug da pročitam nešto pametno (malo za promjenu od svih ostalih HR portala) i onda vidim ovakav tekst ili onaj sa appleom. Čovjek očito namjerno trola i piše o temama o kojima pojma nema. Da mi je do trolanja visio bi na forumu stalno, ovo je jednostavno dno. Neka ovakve tekstove ostavi za index.hr jer ovim pristupom samo približava bug žabokrečini HR novinarstva.

 
17 3 hvala 1
11 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
BlueMax kaže...

 Zasto bi bilo obavezno?

Tom logikom u osnovnu mozemo ubaciti i elektrotehniku, mehaniku, medicinu... i sve ostalo cime smo okruzeni.

Nitko te nikad nece smatrati idiotom ako nakon osnovne ne znas isprogramirati "hello world", ali ako ne znas koji je glavni grad Francuske ili kad je bio drugi svjetski rat, onda sigurno hoce.

Kodiranje nije, niti ce biti dio osnovne kulture a osnovna skola sluzi upravo za sticanje osnovne kulture i znanja.

 

Krivo si predočavaš činjenice, kao prvo 2/3 Američkog gospodarstva bazira se na IT sektoru, ako za tebe nije važno kodiranje u digitalnom stoljeću, zašto si onda na BUG forumu?

Osnove se moraju znati i učiti od prvog osnove, pogledaj si statistike kakvo nam je školstvo na EU i svjetskoj razini, bilo to je to sad skoro po svim novinama. Ispred nas su Ljubljana i Beograd, mi imamo LOŠE obrazovanje to je činjenica.

Danas se sve vrti oko IT-a, pa i sam BUG je IT časopis koji sad evo osobno Oleg ne podržava kodiranje u školama, zanimljivo...

 

Ljudi moji ne možemo živjeti u 80-tima još 50 godina, probudite se, finci uče daktilografiju i odbacuju pisanje rukom (zakonom-pravilom) od 1 osnovne škole kao prva država na svijetu, pričajte što želite ali Finska ima najbolje obrazovanje na svijetu, Bilo je sad i na Indexu članak o Finskom obrazovanju.

10 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Kodiranje je rudarstvo + tetris i ne sprema čovjeka za ništa osim usko specijalizirane tupeži koju realno Indijci i Vijetnamci rade brže, jeftinije i upornije nego ćete vi ikada moći (primjetite da nisam rekao "bolje"). A i ta tupež se lako nauči, svatko može postati developer u 35-oj ako hoće, na večernjem tečaju. Razvojna okružja su tako specifična i tako se brzo mijenjaju da ti samo treba 20 sati vremena dnevno i koncentracija igrača Tetrisa da se time baviš. Većini, realno, to brzo dosadi. A tko u tome zaista uživa - super, neka uživa. Plus, djecu u osnovnjaku ne možeš učiti specifičnim alatima jer će za par godina biti zastarjeli, možeš ih učiti nekim općim konceptima a to je u programiranju gotovo beskorisno.

WTF ovo sve znači? Kakvo rudarenje + tetris? Kakva tupež? Jaku puno besmislica i očito puno neznanja o programiranju.

- programiranje se ne nauči u večernjoj školi. Mogu se uhvatiti neke osnove, al potrebno je dosta iskustva i rada da se može reć 'ja sam developer'

- razvojna okruženja i specifičnosti - nije to problem. Ako netko zna programirati, savladat će novi alat brzo, ako zna što radi

- zadnja rečenica: djecu me možeš učiti općim konceptima jer je beskorisno?!? WTF, pa baš to je korisno. Ako ja znam da želim kreirat neku klasu, možda ne znam kako se to radi u Eclipse-u, jer radim u VS-u, ali vrlo lako ću se snać, jer znam što želim napraviti. 

 

Šta je s tim Tetrisom? Spominje se u članku na 3 ili 4 mjesta, ne kužim poantu?

Lack of money is the root of all evil. George Bernard Shaw
 
4 0 hvala 0
10 godina
odjavljen
online
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Tipično - o programiranju piše netko tko o istom pojma nema.

 

Oleže, inače se slažem sa tobom u dosta stvari ali si ga sad usro ko veliki. Mogli bi istu logiku primjeniti na fotografiju - svatko zna okinuti sličicu sa nekim smartphoneom, čemu tečajevi i škole fotografije kad je riječ o point'n'click, jednostavnije nego Tetris?

And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him...
Moj PC  
16 0 hvala 0
11 godina
online
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Jučer izlazim sav uplakan iz WC-a. Žena me prijekorno pogleda i kratko odbrusi "jebale te feferonke, tako ti i treba". E, rekoh, draga moja... pročitao sam Olegovu kolumnu u starom Bugu pa sam se sjetio kako su nekad izgledale.

Freak Show Inc.
Moj PC  
28 0 hvala 1
10 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Programiranje ti ne treba da bi naučio razmišljati. Matematika i fizika su daleko korisnije/pogodnije za to. Mislim da je programiranje vazno kao izborni (boli neku frizerku za kodiranje). Izbacivanje predmeta je glupo. Zar ce onda uvesti Povijesnu gimnaziju ili Zemljopisnu gimnaziju za djecu koja to zele? Ucit ce o povijesti tek s 14+ godina? Glupo.

Isto tako se ne slazem s izbacivanjem pisanja iz skole. Iako nema toliko primjenu kasnije (napises si popis za speceraj i na mobitel) ipak uci dijete pedantnosti i reda. Neke vise, neke manje. Bas kao i svaki drugi predmet. Meni je osobno drago da vidim svoje kindere kako pisu ljepim rukopisom. Uostalom cak i kad sam kod klijenta volim skicirati i napisati nesto nabrzinu na plocu. 

Ja bi napravio drukcije. Kategorizirao bih prioritetne predmete (Hrvatski, Matematike etc.) koji bi morali biti 45min i uveo bih krace sate za ostale (oko 30min) s time da se naglasi dodatna/dopunska nastava. Tako bi dijete drzalo fokus na vazne stvari, poticao razlicitost pojedinca, a opet drzao neki standard. Na tjednoj razini bi dobio 2 mozda cak i 3 dodatna sata za one koje bi zeljeli se vise posvetiti Povijesti ili Informatici. 

I dalje je problem sto lokalna zajednica, zupanija, grad, drzava ne investiraju u skolstvo da stvarno djeca dobiju dodatnu vrijednost dodatne/dopunske nastave. Ne mogu dvoje-troje djece raditi za istim kompjuterom ili gledati jednu osobu kako mucka nesto pod kemijom. Da ne govorim o individualnim projektima kojih ima, ali su toliko ograniceni zbog obzirnosti prema roditeljima koji ili nemaju novca ili vremena da to ispada ljepljenje suhih listova na kolaž. 

In vino veritas
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
Sum_of_all_fears kaže...

Tipično - o programiranju piše netko tko o istom pojma nema.

 

Oleže, inače se slažem sa tobom u dosta stvari ali si ga sad usro ko veliki. Mogli bi istu logiku primjeniti na fotografiju - svatko zna okinuti sličicu sa nekim smartphoneom, čemu tečajevi i škole fotografije kad je riječ o point'n'click, jednostavnije nego Tetris?

Dosta dobar primjer, ali s obrnutim smislom.

Svatko može slikati - no ne mora znati detalje.

Svatko bi mogao naučiti neke osnove rada s računalom, ali rijetki moraju programirati (i ogromna manjina IT-ovaca programira, kamoli da to mora znati svako dijete).

8 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

povijest možda čak treba izbaciti, to je povijest ratova i klanja ionako i jedino čemu služi je njedrenje kolektivizma i nacionalizma. zemljopis ... hm ... unutare neke "opće znanosti" osnove geologije ... ostalo je manje bitno.

 

kodiranje ... ovisi kakav je program učenja, ali svakako bi moglo biti korisnije pohvatati osnove i logiku.

Poruka je uređivana zadnji put sri 30.9.2015 11:53 (grzzi).
 
2 3 hvala 0
8 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
Friday kaže...

Jučer izlazim sav uplakan iz WC-a. Žena me prijekorno pogleda i kratko odbrusi "jebale te feferonke, tako ti i treba". E, rekoh, draga moja... pročitao sam Olegovu kolumnu u starom Bugu pa sam se sjetio kako su nekad izgledale.

 

Na sajmu knjiga uzeo Zameo ih Internet prije koju godinu, ne da se usporediti.

 

Inače, slažem se s ekipom gore koja se ne slaže s autorom (), a pogotovo s Fridayevim prvim komentarom. Piše se paušalno o stvarima, kao da je riječ o news portalu.

 

Osim toga, djecu u "osnovnjaku" treba učiti načinu razmišljanja, a koliko znam i ne forsira ce pojedina tehnologija/jezik nego postoje specijalizirani alati koji približuju programiranje djeci. A načinu razmišljanja ih treba učiti i u povijesti, zemljopisu itd. Zapravo, svim mogućim predmetima. A ono što definitivno treba na neki način ugurati u bilo koji oblik poučavanja jest informatička pismenost. Danas je vrhunac komunikacije FB chat.

 

- tko nije talentiran nema smisla da forsira, neće se usrećiti rješavanjem 1000 zadataka koje ne zna riješiti, a niti mu realno trebaju u životu.

Matematika nije rješavanje zadataka.

 

 

11 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Na stranu sto Oleg nema blage veze sta je kodiranje, niti o nivou kreativnosti ukljucene u to jer je obicno piskaralo kom je maksimalan doseg intervjuisanje IT managera :D - potpuno se slazem da je uvodjenje tog kao predmeta NAUSTRB historije i geografije (ukoliko je tacno, pa makar i rezanje dijela casova) katastrofalna odluka.

 
4 1 hvala 0
11 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
BlueMax kaže...
Kodiranje nije, niti ce biti dio osnovne kulture a osnovna skola sluzi upravo za sticanje osnovne kulture i znanja.

 

Evo jedan kvalitetan tekst (za razliku od ovog Olegovog):
http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/

11 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Hrpetina gluposti napisana u članku od programiranja do matematike, baš kao što su već ljudi rekli. Ma zapravo cijeli članak je smeće. Moje mišljenje je da svakako treba djecu učiti programirati od malih nogu i to ne učiti programirati u nekom specifičnom jeziku (iako može i to npr. Javascript) nego konceptualno. Da uče razmišljati na taj način, jer ne samo da će im danas-sutra to znanje biti potrebno već će im pomoći u životu generalno.

King in the castle, king in the castle ...
Poruka je uređivana zadnji put sri 30.9.2015 12:02 (tjodalv).
 
0 2 hvala 0
11 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
tjodalv kaže...

Hrpetina gluposti napisana o programiranju u članku, baš kao što su već ljudi rekli. Moje mišljenje je da svakako treba djecu učiti programirati od malih nogu i to ne učiti programirati u nekom specifičnom jeziku (iako može i to npr. Javascript) nego konceptualno. Da uče razmišljati na taj način, jer ne samo da će im danas-sutra to znanje biti potrebno već će im pomoći u životu generalno.

Kome će pomoći znanje programiranja?

11 godina
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Osnovna škola je baš to, OSNOVNA. Programiranje, kodiranje (ne znam da li ima kakva razlika ili samo u nazivu) nije osnovno znanje. Informatika, programiranje nije zajednička osobina ni svim zanimanjima, tako da je ovo jedna velika glupost. Ono što obavezno treba uvest u OSNOVE i OSNOVNE škole je korištenje računalom, ono što svi, ali baš svi u svim zvanjima i privatnom životu koriste i trebaju u 21 stoljeću. Jer danas tko ne zna upalit računalo napisat nekakav tekst i poslat ga mailom je funkcionalno nepismen.

 

I za osnove korištenja računala je dovoljno 1 sat tjedno 5.-8. razreda. Ali ne preračunavanje u binarni, algoritme, programiranje i sl. Nego osnove. datotečni sustav, programi za obradu teksta, multimedija, internet itd...

Poruka je uređivana zadnji put sri 30.9.2015 12:07 (BlackDog22).
 
2 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
Friday kaže...

Ali veću hrpu nebuloza na račun programera i programiranja nisam pročitao nikad...

 

Imam osjecaj da su to kompleksi - ili jednostavno pokusava ponoviti "Apple trolanje", samo sto je ovo fakat glupavo napisano...

I onda bih trebao kupiti casopis kome je on urednik...

Poruka je uređivana zadnji put sri 30.9.2015 12:14 (knight).
11 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
Old Iggy kaže...
tjodalv kaže...

Hrpetina gluposti napisana o programiranju u članku, baš kao što su već ljudi rekli. Moje mišljenje je da svakako treba djecu učiti programirati od malih nogu i to ne učiti programirati u nekom specifičnom jeziku (iako može i to npr. Javascript) nego konceptualno. Da uče razmišljati na taj način, jer ne samo da će im danas-sutra to znanje biti potrebno već će im pomoći u životu generalno.

Kome će pomoći znanje programiranja?

Može pomoći svima koji se bave programiranjem, jasno :). Ako govorimo o poslu, pomoći će ti da se zaposliš jer u budućnosti će trebati sve više i više programera. Danas se sve programira od desktop aplikacija, mobilnih aplikacija, 3D printera, pametnih satova, pametnih frižidera, TV .... Računala su ušla u svaku poru ljudskog života i u budućnosti će to biti sve više. U životu "programerski" način razmišljanja ti može pomoći u donošenju odluka ili kad naiđeš na neki problem lakše ga analiziraš i odlučiš kako ćeš se postaviti. Programiranje te uči pragmatičnosti. Programiranje te uči organiziranosti i učinkovitosti i mnogo stvari možeš primjeniti na svoj svakodnevni život. Zato i kažem da je puno bitnije savladati koncept programiranja nego samo tipkanje naredbi. Tipkanje naredbi nije programiranje.

 

P.S.

Ja NISAM za to da se izbacuje Povijest i Zemljopis. Ja sam ZA to da se uvede predmet programiranje.

King in the castle, king in the castle ...
Poruka je uređivana zadnji put sri 30.9.2015 12:17 (tjodalv).
7 godina
neaktivan
offline
Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?

Ovo je najgluplje što sam čuo u X vremena. Najbolje da od sve djece napravmo idiote bez ikakvog općeg znanja. To ionako odgovara današnjem ustroju, daj ljude koji će radit a ne mislit nešto šire.

 

 
0 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
Porga kaže...

To ionako odgovara današnjem ustroju, daj ljude koji će radit a ne mislit nešto šire.

 

 

Nama bi to bio napredak. Sad imamo ljude koji nit misle nit rade...

Freak Show Inc.
11 godina
offline
Re: Kodiranje ili povijest, pitanje je sad?
tjodalv kaže...
Old Iggy kaže...
tjodalv kaže...

Hrpetina gluposti napisana o programiranju u članku, baš kao što su već ljudi rekli. Moje mišljenje je da svakako treba djecu učiti programirati od malih nogu i to ne učiti programirati u nekom specifičnom jeziku (iako može i to npr. Javascript) nego konceptualno. Da uče razmišljati na taj način, jer ne samo da će im danas-sutra to znanje biti potrebno već će im pomoći u životu generalno.

Kome će pomoći znanje programiranja?

Može pomoći svima koji se bave programiranjem, jasno :). Ako govorimo o poslu, pomoći će ti da se zaposliš jer u budućnosti će trebati sve više i više programera. Danas se sve programira od desktop aplikacija, mobilnih aplikacija, 3D printera, pametnih satova, pametnih frižidera, TV .... Računala su ušla u svaku poru ljudskog života i u budućnosti će to biti sve više. U životu "programerski" način razmišljanja ti može pomoći u donošenju odluka ili kad naiđeš na neki problem lakše ga analiziraš i odlučiš kako ćeš se postaviti. Programiranje te uči pragmatičnosti. Programiranje te uči organiziranosti i učinkovitosti i mnogo stvari možeš primjeniti na svoj svakodnevni život. Zato i kažem da je puno bitnije savladati koncept programiranja nego samo tipkanje naredbi. Tipkanje naredbi nije programiranje.

 

P.S.

Ja NISAM za to da se izbacuje Povijest i Zemljopis. Ja sam ZA to da se uvede predmet programiranje.

 Dugo nisam čuo gluplju stvar od uvođenja programiranja u osnovne škole, neselektivno, gdje bi sad to programiranje trebali učiti svi. I oni totalni debosi koji će kasnije jedva završit za konobara. Što će točno ta djeca na takvom satu naučiti? Što ti očekuješ da djeca, gdje po prirodi stvari imaš od blago retardiranih preko ispodprosječnih i prosječnih koji nisu ustanju od programiranja naučiti apsolutno ništa, trebaju napraviti i raditi na takvom satu?

 

Programiranje je specifično znanje koje kao prvo zahtjeva barem prosječanu, ako ne i nadprosječnu inteligenciju da bi ga samostalno obavljao. Kao drugo zahtjeva određen interes za to i određene afinitete kod te ionako iznadprosječno inteligentne djece. To se na kraju svede na 5 od 30 djece u razredu, od kojih njih 4 ne želi kasnije raditi ništa ni približno što ima veze s informatikom.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice