- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Toyota ulaže milijun dolara dnevno (tako sam pročitao) u tehnologiju koja nema ekonomskog smisla. Baš me zanima tko je u krivu, ti ili Toyota :-)
Toyota ulaže milijun dolara dnevno (tako sam pročitao) u tehnologiju koja nema ekonomskog smisla. Baš me zanima tko je u krivu, ti ili Toyota :-)
Da, čudna mi je pozadina svega toga.
Fizika ne stoji iza toga.
Toyota ulaže milijun dolara dnevno (tako sam pročitao) u tehnologiju koja nema ekonomskog smisla. Baš me zanima tko je u krivu, ti ili Toyota :-)
Da, čudna mi je pozadina svega toga.
Fizika ne stoji iza toga.
Ima malo drugacija formula koja znacajno cijelu pricu popravlja. Ako imas solarni panel (DC) na mjestu gdje ces tankirati (parkiraliste npr) onda nema pretvorbe iz AC u DC, nemas trasporta tako da cijela prica postaje puno bolja. Nisam siguran da je efikasnost celija samo 50%.
Toyota ulaže milijun dolara dnevno (tako sam pročitao) u tehnologiju koja nema ekonomskog smisla. Baš me zanima tko je u krivu, ti ili Toyota :-)
Da, čudna mi je pozadina svega toga.
Fizika ne stoji iza toga.
Ima malo drugacija formula koja znacajno cijelu pricu popravlja. Ako imas solarni panel (DC) na mjestu gdje ces tankirati (parkiraliste npr) onda nema pretvorbe iz AC u DC, nemas trasporta tako da cijela prica postaje puno bolja. Nisam siguran da je efikasnost celija samo 50%.
Pitanje koliku efikasnost bi imala hidroliza i kompresiranje vodika u malom uređaju za 1 automobil.
Ali bez obzira, opet je tu ona ekonomska strana. Sa istom količinom solarnih ćelija možeš puniti 3 električna automobila, ili možeš staviti 3x manje solarnih ćelija.