Nema zarade na električnim automobilima

poruka: 39
|
čitano: 7.946
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nema zarade na električnim automobilima".
15 godina
online
Nema zarade na električnim automobilima

Pa kako je onda Tesla u plusu čistih milijun dolara svaki mjesec?

 

 

U EU sigurno još nema, pa ne znam u kojoj EU zemlji (osim Beneluxa i Skandinavije) postoji masovna količina stanica za punjenje?

 

Kod mene u NJ, svako, ali baš svako javno parkiralište ima barem 3 mjesta (zakonska odredba) gdje su redovno parkirane Tesle...

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011. http://skyview.com.hr
 
7 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima

nema zarade jer automobilski mastodonti izmedju ostalog i zaradjuju na silnim mehanickim patentima.. toga kod elektromotora jednostavno - nema..

vrijeme je za inovacije na tom polju, pa da se kolo pocne okretati..

ja bih si volio uzeti jedan Leaf, 20k eura je skroz ok cijena, no nemam pojma di bi ga punio.. iako ih vidjam dosta po gradu, ako zivis u stanu, jednostavno ga nemas di napunit..

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put čet 6.11.2014 22:01 (nixass).
16 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
Mitch kaže...

Pa kako je onda Tesla u plusu čistih milijun dolara svaki mjesec?

Ako se ne varam, to im je prvi profit uopće (na stranu što je to smiješna lova u toj industriji).

Treba vidjeti kad se tržište stabilizira i vidi razvoj el. vozila uopće.

11 godina
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Kako je jucer obznanjeno, nema zarade od exploatacije nafte. Danas vijest kako nema zarade od proizvodnje el. automobila :D

 

interesantan je taj kapitalizam, nista se ne isplati al svi to uporno rade! :D :D :D

 

 

ocito je kako se tu radi o manipulacijama sa zeljom da se u konacnici dizu cijene  time i mega profiti koje te industrije stvaraju. Nije VW bez razloga "najveca drzava na svijetu" :D

el. automobil ima samo jednu skupu komponentu(baterija) a u svemu ostalome je jeftiniji za proizvoditi i odrzavati.

 
12 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Nema zarade na električnim automobilima
Old Iggy kaže...
Mitch kaže...

Pa kako je onda Tesla u plusu čistih milijun dolara svaki mjesec?

Ako se ne varam, to im je prvi profit uopće (na stranu što je to smiješna lova u toj industriji).

Treba vidjeti kad se tržište stabilizira i vidi razvoj el. vozila uopće.

Pa budući da su u zadnje 3 godine masovno proširili svoje pogone (koje su btw uspješno pokrili, bili na 0 i sad počeli razvijati solidan profit za manju tvrtku) i tek predstavili futuristički plan autopilotiranja, rekao bih da se svakako isplati ulagati (u dioničkom smislu) u tu firmu s obzirom da pričamo o američkom tržištu.

 

 

Američka firma, američka proizvodnja, ekološki čisto i futuristički? = formula za golem uspjeh

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011. http://skyview.com.hr
16 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
LudaRajcica kaže...

Kako je jucer obznanjeno, nema zarade od exploatacije nafte. Danas vijest kako nema zarade od proizvodnje el. automobila :D

 

interesantan je taj kapitalizam, nista se ne isplati al svi to uporno rade! :D :D :D

 

 

ocito je kako se tu radi o manipulacijama sa zeljom da se u konacnici dizu cijene  time i mega profiti koje te industrije stvaraju. Nije VW bez razloga "najveca drzava na svijetu" :D

el. automobil ima samo jednu skupu komponentu(baterija) a u svemu ostalome je jeftiniji za proizvoditi i odrzavati.

Gdje to nema zarade od nafte?

A cijena, baterije i nepraktičnost i jesu problem.

Mitch kaže...

Američka firma, američka proizvodnja, ekološki čisto i futuristički? = formula za golem uspjeh

Bumo vidli, ali trebalo je kupiti njihove dionice. {#}

15 godina
neaktivan
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Ajde da su rekli da zaradjuju manje nego obicno pa da im i poverujem, ali da su u minusu 10k eur po svakom vozilu, to ne mogu da verujem...pa sta ima u njemu da kosta 50.000 eura i to ne u prodaji vec u proizvodnji? Iskreno mislim da lazu.

 
8 0 hvala 1
14 godina
odjavljen
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Onda nisi svijestan na koliko modela auta proizvođači gube novce.

Svi smo mi Mentalist.
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
Masinac kaže...

Ajde da su rekli da zaradjuju manje nego obicno pa da im i poverujem, ali da su u minusu 10k eur po svakom vozilu, to ne mogu da verujem...pa sta ima u njemu da kosta 50.000 eura i to ne u prodaji vec u proizvodnji? Iskreno mislim da lazu.

Najviše razvoj tog automobila, možda sami djelovi na njemu ne koštaju toliko ali oni ulupaju milijune, ako ne i milijarde dolara u razvoj, a to sve ulazi u cijenu.

Swedish latin super funk.
14 godina
neaktivan
offline
Nema zarade na električnim automobilima

haha srušili im cijenu nafte pa sad shillaju

Poruka je uređivana zadnji put pet 7.11.2014 0:50 (FeeDzOR).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
sirka666 kaže...

Najviše razvoj tog automobila, možda sami djelovi na njemu ne koštaju toliko ali oni ulupaju milijune, ako ne i milijarde dolara u razvoj, a to sve ulazi u cijenu.

 

Pa ne razvijaju ga od točka pa nadalje.Izbaciš benzinski motor stavis elektro(ako treba zamjenis mjenjać) natakneš baterije i vozi.Za to ti netreba ni milion dolara kamoli milijarde.Ali moraju se oni nekako pravdat jer i ta hrpa tzv. inžinjera treba plaću nekako zaraditi.

15 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
Ma sva ta priča oko auta na struju su čista pušiona.
Zamisli kad bi svi auti prešli na struju, koliko struje treba da zamijeni sav benzin, naftu koju današnji auti troše.

Odakle tolika struja? Od fotopanela ? Od vjetra? MEGA LOOOOL

A o praktičnosti auta na struju tijekom zime nema smisla mi razmišljati a kamoli pričati. Baš me zanima koliko bi taj auto prešao na -10c ?
A kakav bi tek kaos nastao na autobanu u njemačkoj u slučaju sudara. Tri auta bi bila polupana a dvije tisuće bi ostalo praznih baterija dok se uklone ona tri polupana. Ma jos jedan MEGA LOOOL

A vožnja na +35 c? Klima u takvom autu?.......

ZABORAVITE NA AUTA NA STRUJU!

14 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
ngtx kaže...
sirka666 kaže...

Najviše razvoj tog automobila, možda sami djelovi na njemu ne koštaju toliko ali oni ulupaju milijune, ako ne i milijarde dolara u razvoj, a to sve ulazi u cijenu.

 

Pa ne razvijaju ga od točka pa nadalje.Izbaciš benzinski motor stavis elektro(ako treba zamjenis mjenjać) natakneš baterije i vozi.Za to ti netreba ni milion dolara kamoli milijarde.Ali moraju se oni nekako pravdat jer i ta hrpa tzv. inžinjera treba plaću nekako zaraditi.

Piz*arija.

 

Amo ća ja i ti razvit procesor, čisto vako da budemo uz Intel i AMD, staviš par tranzistora vamo - par tamo, malo silicija i eto ga..

Swedish latin super funk.
14 godina
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Da, istina je da ulupaju milijarde u razvoj. Upravo kako si rekao "ulupaju". Razvoj naravno košta, ali ne baš toliko. Kad se gradi pogon on umjesto realnih 200mio košta milijardu, kad se razvija novi model on umjesto 300mio košta 4 milijarde... razlike idu kao premije i provizije na razne račune u raznim zemljama. Bolje je imati gubitak i pričati kako se tu ne može zaraditi, nego imati profit pa se opravdavat dioničarima što ćeš s parama i plaćat porez. S druge strane kad posluješ s automobilskom industrijom oni su među onima koji najviše jadikuju: probili smo budžet, imamo probleme, moramo revidirati ili raskinuti ugovor, sve im je skupo kao da su najveća sirotinja... 
Coca Cola je osmišljavanje slogana "Always Coca Cola" svojevremeno platila 3 milijarde dolara (u to vrijeme je to bilo puuuuuno više nego danas). To ti je kao s Bandićevim kumovima. Tako se radi "posao".

Istovremeno ljudi su navikli za običnog Passata istresti 30k€ kao da je ne znam kakav automobil. Marketing rulz!
A to koliko automobil košta u proizvodnji su vrlo smiješne brojke. Ima modela za koje dijelovi+rad+energija koštaju manje od 3000€, ostalo je marketing, troškovi distribucije i amortizacija preplaćenih osnovnih sredstava. Osobno iz principa neću nikada kupiti automobil proizvođača koji sudjeluje u F1, zašto da ja plaćam te gluposti?

Moj PC  
3 6 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
sirka666 kaže...

Piz*arija.

 

Amo ća ja i ti razvit procesor, čisto vako da budemo uz Intel i AMD, staviš par tranzistora vamo - par tamo, malo silicija i eto ga..

 

Ni auto ne treba razvijati od početka pa tako ni procesor onda ne bi trebalo.Imaš bezbroj primjera gdje su ljudi iz hrvatske a i šire preradili obični auto u električni.I nisu ulupali milijarde.Šta to ima posebno kod razvijanja električnog auta,a da to već nema kod klasičnog.Komotno bi proizvođaći mogli prodavati kitove baterija+motor+elektronika za ugradnju u postojeće aute.Odeš to majstora izbaciš postojeći motor ugradis kit i vozi.Za to isto ne trebaju milijarde.

12 godina
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Ovaj Sergio Marchionne iz Fiat Chrysler korporacije je tako full of s*it da to nije normalno. Cak i da su ulupali nenormalnu kolicinu na razvoj, ti pocetni gubitci bi se sa svakim prodanim autom smanjivali, a ne rasli! Osim toga, ako na svakom gube 10k € neka ih jednostavno prestanu proizvoditi i otpisu trenutni gubitak kao losu investiciju. Samo bi notorni idiot nastavio uporno raditi ono sto mu ide na stetu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
ngtx kaže...
sirka666 kaže...

Piz*arija.

 

Amo ća ja i ti razvit procesor, čisto vako da budemo uz Intel i AMD, staviš par tranzistora vamo - par tamo, malo silicija i eto ga..

 

Ni auto ne treba razvijati od početka pa tako ni procesor onda ne bi trebalo.Imaš bezbroj primjera gdje su ljudi iz hrvatske a i šire preradili obični auto u električni.I nisu ulupali milijarde.Šta to ima posebno kod razvijanja električnog auta,a da to već nema kod klasičnog.Komotno bi proizvođaći mogli prodavati kitove baterija+motor+elektronika za ugradnju u postojeće aute.Odeš to majstora izbaciš postojeći motor ugradis kit i vozi.Za to isto ne trebaju milijarde.

Malo istraži pa ćeš vidjeti da nije uopće tako. Što misliš zašto je Tesla tako dobar auto? Pa upravo zato jer su ga cijelog radili iz perspektive da će biti električni.

Ogromna je razlika između Tesle i klasičnog automobila.

9 godina
protjeran
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Iz tesle su izvlačili makimum,a makimum se plaća.Ali prosječnom vozaću ne treba makimum.Efikasnije i jeftinije baterije postoje, samo se one koriste za torpeda,rakete i podmornice.A vojska tehnologiju neda.I zobg takvog razmišljanja je naša civilizacija zaostala.

 
2 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
dankodr kaže...
Ma sva ta priča oko auta na struju su čista pušiona.
5.Zamisli kad bi svi auti prešli na struju, koliko struje treba da zamijeni sav benzin, naftu koju današnji auti troše.

1. Odakle tolika struja? Od fotopanela ? Od vjetra? MEGA LOOOOL

2.A o praktičnosti auta na struju tijekom zime nema smisla mi razmišljati a kamoli pričati. Baš me zanima koliko bi taj auto prešao na -10c ? 
3. A kakav bi tek kaos nastao na autobanu u njemačkoj u slučaju sudara. Tri auta bi bila polupana a dvije tisuće bi ostalo praznih baterija dok se uklone ona tri polupana. Ma jos jedan MEGA LOOOL

4.A vožnja na +35 c? Klima u takvom autu?.......

ZABORAVITE NA AUTA NA STRUJU!

 

Sorry kolega ali nisu ti bas sve na broju.

 

1. I da sva struja dolazi od izgaranja ugljena, 3x manje CO2 bi se ispustalo u atmosferu.

 

2. Auto je super praktican po zimi,  probaj na -30c upalit bilo koji drugi auto, Tesla ima regulaciju temperature baterija tako da su uvijek u optimalnom rezimu...

 

3. Električni auti za razliku od benzinskih prakticki nista ne trose dok sjede nepomicno u prometu. 

 

4. Kaj ti doma klimu u kuci/stanu vrtis na benzin ili na struju, wtf?!

 

5. Naravno da nije moguce preko noci samo maknut jedan izvor energije na ovoj kugli zemaljskoj i to je to, no eto nuklearna energija, ( sad fisija, kasnije fuzija ) stalan napredak fotonaponskih panela, ukupna veca efikasnost bilo cega nego naspram 10-20g, razvoj Smartgrida itd, itekako je moguce i itekako je smjer u buducnosti, pa kakve god ti adolescentne ispade imao.

Poruka je uređivana zadnji put pet 7.11.2014 18:38 (BMK).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
ngtx kaže...
sirka666 kaže...

Najviše razvoj tog automobila, možda sami djelovi na njemu ne koštaju toliko ali oni ulupaju milijune, ako ne i milijarde dolara u razvoj, a to sve ulazi u cijenu.

 

Pa ne razvijaju ga od točka pa nadalje.Izbaciš benzinski motor stavis elektro(ako treba zamjenis mjenjać) natakneš baterije i vozi.Za to ti netreba ni milion dolara kamoli milijarde.Ali moraju se oni nekako pravdat jer i ta hrpa tzv. inžinjera treba plaću nekako zaraditi.

Svašta se moze pročitat na ovom forumu. Ne misliš valjda da u takvim firmama rade inženjeri sa kupuljenom diplomom bez znanja.

16 godina
offline
Nema zarade na električnim automobilima

I dileri polovnih auta iz Dallasa kazu da gube novac ako ti prodaju auto po toj nekoj cijeni a guzice bi dao nebil ga proda. {#}

Eventualno svaki supak dobije hemoroid.
Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Nema zarade na električnim automobilima

da, u automobilskoj industriji i inače je snažno naglašen socijalni moment: svi proizvode i prodaju i dalje samo zbog toga da ne bi morali otpuštati radnike uslijed silnih gubitaka ("ništa ne zaradim, gazda, mamemi. crko dabogda ako ti lažem"). {#}

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
BMK kaže...
dankodr kaže...
Ma sva ta priča oko auta na struju su čista pušiona.
5.Zamisli kad bi svi auti prešli na struju, koliko struje treba da zamijeni sav benzin, naftu koju današnji auti troše.

1. Odakle tolika struja? Od fotopanela ? Od vjetra? MEGA LOOOOL

2.A o praktičnosti auta na struju tijekom zime nema smisla mi razmišljati a kamoli pričati. Baš me zanima koliko bi taj auto prešao na -10c ? 
3. A kakav bi tek kaos nastao na autobanu u njemačkoj u slučaju sudara. Tri auta bi bila polupana a dvije tisuće bi ostalo praznih baterija dok se uklone ona tri polupana. Ma jos jedan MEGA LOOOL

4.A vožnja na +35 c? Klima u takvom autu?.......

ZABORAVITE NA AUTA NA STRUJU!

 

Sorry kolega ali nisu ti bas sve na broju.

 

1. I da sva struja dolazi od izgaranja ugljena, 3x manje CO2 bi se ispustalo u atmosferu.

 

2. Auto je super praktican po zimi,  probaj na -30c upalit bilo koji drugi auto, Tesla ima regulaciju temperature baterija tako da su uvijek u optimalnom rezimu...

 

3. Električni auti za razliku od benzinskih prakticki nista ne trose dok sjede nepomicno u prometu. 

 

4. Kaj ti doma klimu u kuci/stanu vrtis na benzin ili na struju, wtf?!

 

5. Naravno da nije moguce preko noci samo maknut jedan izvor energije na ovoj kugli zemaljskoj i to je to, no eto nuklearna energija, ( sad fisija, kasnije fuzija ) stalan napredak fotonaponskih panela, ukupna veca efikasnost bilo cega nego naspram 10-20g, razvoj Smartgrida itd, itekako je moguce i itekako je smjer u buducnosti, pa kakve god ti adolescentne ispade imao.

 

 

na tvoju žalost, meni su sve na broju

 

ajmo MALO matematike

 

U JEDNOJ litri benzina imaš oko 9,5 kW energije  - http://www.izvorienergije.com/energija.html

 

jedna cisterna benzina od 25000 L  =237 500 kW 

 

koliko cisterni dnevno treba samo mala Hrvatska ?  nas samo 4,5 mil ljudi.

 

sad vidi ovo  http://www.izvorienergije.com/nafta.html

 

 

Država Potrošnja (milijuna barela dnevno)

1. Sjedinjene Američke Države 19.7

2. Japan 5.4

3. Kina 4.9

4. Njemačka 2.71

5. Brazil 2.38

6. Rusija 2.2

7. Kanada 2.0

8. Indija 2.0

9. Francuska 1.96

10. Meksiko 1.93

11. Italija 1.87

12. Velika Britanija 1.7

13. Španjolska 1.5

14. Saudijska Arabija 1.36

15. Indonezija 1.02

 

i ti toliku energiju misliš dobiti od foto panela? vjetra?  ni fuzijske elektrane to ne mogu dati. Jedino fisijske bi to mogle dati no onda se postavlja pitanje prijenosa tolike količine struje. Pa strujni vodovi bi morali biti debeli po par metara.

 

A tvoj komentar na moju priču o vožnji auta na baterije na -30c..... koliko je tebi godina? to kao da je pisao neki klinac od 10 - 12 god.

 

auto na baterija pali na -30c ? OK... a ti ćeš se u njemu voziti bez grijanja ? Kažeš da Tesla ima regulaciju temperature baterija - pa čime će ih zagrijati na -30c? Na struju iz svojih baterija?  Koliko će im dugo održavati temperaturu ako tim autom odeš na posao i radiš 8h ?

 

 

 

3. Električni auti za razliku od benzinskih prakticki nista ne trose dok sjede nepomicno u prometu. 

 

 Ovo UOPĆE NISI RAZUMIO - ja sam pričao da ti automobili STOJE NA AUTOCESTI ( vani je -10c) i čekaju da se rasčisti cesta od polupanih auta. Ti ćeš sjediti 2 - 3 h na -10c BEZ GRIJANJA u autu ? Naravno da će si ljudi upalit grijanje u auto a onda će baterija izdržati koliko ?

I dalje tvrdim da su automobili na struju čista pušiona !

Jedino vodik ili nešto treće dolaze u obzir... no i tu ima još 300 komplikacija.

15 godina
online
Nema zarade na električnim automobilima

Da inače grijanje u autu troši 18 kW pa će iscurit odma lol...

 

 

šta ti misliš da se baterije ne pune dok se vozi?

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011. http://skyview.com.hr
 
2 0 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Ajoj... Šta ti misliš da elektirčni auti imaju baterija za otprilike dva kilometra? Jel znaš da Tesla ima užasno jaku prodaju u norveškoj di su niske temperature? Također, u Rusiji je jedna od najjačih zajednica ljudi koji rade električne bicikle i tehnologiju za njih. Kao što znaš u tim zemljama je jako hladno. Opet, - 30 su extremi i na tim temperaturama se i klasnični auti muče i imaju manji domet. Da, u benzinu ima 9.5 kwh energije, ali se od toga samo oko 1.5 kwh iskoristi! Dok se kod električnog auta od 9.5 kwh iskoristi oko 8-8.5 kwh, a i potrebno im je manje energije za isti domet.

 

Tako da odi lijepo u norvešku ili rusiju, pa njima prodaj te floskule, da vidimo kako će te gledati.

Svi smo mi Mentalist.
 
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
Mitch kaže...

Da inače grijanje u autu troši 18 kW pa će iscurit odma lol...

 

 

šta ti misliš da se baterije ne pune dok se vozi?

baterije se puno dok se voziš ?   LOOOOOL

 

pune se samo dok kočiš.  A koliko kočiš u odnosu na čistu vožnju? koji je omjer?

 

LOOOOOL

15 godina
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
Jakovp kaže...

Ajoj... Šta ti misliš da elektirčni auti imaju baterija za otprilike dva kilometra? Jel znaš da Tesla ima užasno jaku prodaju u norveškoj di su niske temperature? Također, u Rusiji je jedna od najjačih zajednica ljudi koji rade električne bicikle i tehnologiju za njih. Kao što znaš u tim zemljama je jako hladno. Opet, - 30 su extremi i na tim temperaturama se i klasnični auti muče i imaju manji domet. Da, u benzinu ima 9.5 kwh energije, ali se od toga samo oko 1.5 kwh iskoristi! Dok se kod električnog auta od 9.5 kwh iskoristi oko 8-8.5 kwh, a i potrebno im je manje energije za isti domet.

 

Tako da odi lijepo u norvešku ili rusiju, pa njima prodaj te floskule, da vidimo kako će te gledati.

naravno da električni motor ima puno bolju iskoristivost.

 

Naravno da Tesla ima dobru prodaju u Norveškoj, tamo je standard ljudi daleko veći nego u Hr. Ne znaju kud će s novcima pa si mogu priuštiti tako skupe aute.

 

A koliko njih se vozi u tim autima po zimi ?  LOOOOL

 U norveškoj -30c uopće nije extremna hladnoća... tamo je to manje više uobičajeno.

 

uzmi auto na struju kod nas.... gdje je zimi "toplo"... pa se vozi na -5c  bez grijanja  LOOOOL

14 godina
odjavljen
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Električni auti imaju grijanje i hlađenje i sasvim se ugodno voziti. U čemu je točno problem?

Svi smo mi Mentalist.
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Nema zarade na električnim automobilima

Električni auto je 99% nafta ili derivat. Od privjeska za ključeve do baterija koji skladište energiju. Nula emisija je još veća sprdnja (o emisijama bi se dalo govorit, al o tom-po tom).

Nazvat ga električnim tj. eko je čista glupost zato što za svaki milimetar koji pređe (ili recimo da stoji) zahtjeva naftni derivat. Veća budalaština plasirana masama u obliku električnog automobila, kao zamjena za sadašnje automobile je nemjerljiva u kontekstu smanjenja potrošnje fosilnih goriva.

O dobiti ili gubitku kompanija na proizvodnji električnog auta - jadni oni. Možda da saberemo za njih? {#}

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.11.2014 23:24 (nitro_vip).
 
0 2 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Nema zarade na električnim automobilima
dankodr kaže...

Jedino vodik ili nešto treće dolaze u obzir...

 

Skalarni valovi?

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice