Pakao fragmentacije Androida

poruka: 48
|
čitano: 9.469
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Pakao fragmentacije Androida".
15 godina
neaktivan
offline
Pakao fragmentacije Androida

evo bas zavrsavam neku igru i mislim je staviti na app store i naravno nije mi niti palo na pamet da krenem sa icim drugim osim appleom bash zbog ovoga...

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.5.2012 8:05 (Genie).
Moj PC  
5 1 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Pakao fragmentacije Androida

Uvazeni kolega Knowitall...

$// umjetna inteligencija proizvodi svaki od harware-ashkih uredjaja... //0

 

.....................................................................................................................

 

 

TQM i slicne slatke buzz wizzardry rijeci. Uglavnom da potpisujete malo vise NDA papira onda bi ste znali o cemu vam pokusavam dati dojam.

  Biljezim se sa stovanjem !

 

 

 

evo bure... i sniga...

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.5.2012 8:12 (Veseli_Debeljko).
Moj PC  
0 2 hvala 0
15 godina
offline
Pakao fragmentacije Androida

Kako je samo html5 developerima?

Vise browsera i njihovih verzija, uredaja, OS-eva, rezolucija, bez dovrsenog standarda...

Galaxy S2 @ WanamLite 11.5 DXLP9, SpeedMod K3-16
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Pakao fragmentacije Androida

To vam je, djeco, čar linux okruženja :)

No trees were killed in the creation of this post. However, a large number of electrons were seriously inconvenienced.
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
parizer kaže...

Kako je samo html5 developerima?

Vise browsera i njihovih verzija, uredaja, OS-eva, rezolucija, bez dovrsenog standarda...

 

Pa i je. Dobra je stvar sto kod HTML-a mozes sam odrediti rezulociju, a oni s vecom rezolucijom mogu smanjiti prozor. Kod mobitela ne mozes reci da se aplikacija izvrsava samo na sredini ekrana.
16 godina
neaktivan
offline
Pakao fragmentacije Androida

Hah, po tome bi tvrtke koje testiraju PC softver trebale imati beskonačno uređaja? Nešto ne štima u cijeloj priči...

 

Moj PC  
5 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
DigiMagic kaže...

Hah, po tome bi tvrtke koje testiraju PC softver trebale imati beskonačno uređaja? Nešto ne štima u cijeloj priči...

 

Stima jer kod PC-a ti zadas minimalne hardverske zahtjeve i bok.

Kod Android-a ti mozes ograniciti aplikaciju na odreden set mobitel-a(npr da ima akcelerometar ili sl.), ali ti i dalje moze doci netko tko ima akcelerometar, a opet ima sranje procesor i slicno.

 

Kod mene u firmi testiramo na 10 Androida i opet mi klijent javi da na njegovom Samsung GS2 aplikacija ne radi kak spada. A pogodi, na testnom SGS2 radi kak treba {#}

 

...Scooter Tuning is not A Crime!!...
15 godina
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
Lion King kaže...

 

Kod mene u firmi testiramo na 10 Androida i opet mi klijent javi da na njegovom Samsung GS2 aplikacija ne radi kak spada. A pogodi, na testnom SGS2 radi kak treba {#}

 

Konkretan primjer nema veze sa fragmentacijom platforme, nego sa neispravnim uredjajem, losom instalacijom, nedostatkom nekeog dependencyija i nemojmo zaboraviti da najcesci i najveci problem u IT-u se nalazi izmedju stolice i tipkovnice.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
16 godina
neaktivan
offline
Pakao fragmentacije Androida
Upravo navedeni problem bilo je moje prvo iskustvo sa Androidom. Android je od pocetka svojih temelja krivo postavljen (pisao sam o tome da se od Googla ne moze ocekivati brz i mali software). OS mora preuzeti na sebe onu funkcionalnost koje hardware nema i ako moze mora ju emulirati. Npr Windowsi sami crtaju bitmapu na ekranu ako graficka kartica to ne podrzava. Ako fali hardware jednostavno OS mora reci da hardwarea nema. Naravno, nije tu jedina krivnja na OSu, dosta je i na programerima. Hrpa njih jednostavno ne provjerava return value (kada ste zadnji puta na PCu provjerili dal je malloc uspio) i ne hvata exceptione. Za takvo ponasanje krivac su pravi OSovi, ala Windows, a i danasnji jezici (Java, C#) koji ocekuju beskonacne resurse.
Zamislite da Windows program morate isprobati na 100 raznih PCa!? 15 godina stari Win95 program ima ogromne sanse radit na Win7 (osim ako ne dira hardware direktno). To je tako jer je osnova pametno napisana. Usporava, ali ste sigurni da ce radit. Npr, Windowsima je tak svejedno na kojem hardwaru rade (single ili multicore, itd) jer promjenom jednog fila (HAL) je sve sredjeno. Linux ima nesto slicno, ali Android ne! Zasto? Google nije firma koja ima iskustva sa OSovima i ne znaju kako zapocet. Mozda im je prva ideja bila napisat Javu za sebe, tj za PC, a poslije im sinulo da bi mogli napravit svoj telefon. Rezultati su tu.
 
15 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
parizer kaže...

Kako je samo html5 developerima?

Vise browsera i njihovih verzija, uredaja, OS-eva, rezolucija, bez dovrsenog standarda...

 

A sto mislis kako je onda napraviti igru za PC :)
15 godina
neaktivan
offline
Pakao fragmentacije Androida

Android je (tipično za Open source rješenja) mrvicu "nedoj****a" platforma sa dosta mušica gdje verzije prilično brzo postaju obsolete, ali to ne bi bio toliki problem da upgrade na noviju verziju ne ovisi o dobroj volji proizvođača hardvera koje manje ili više boli neka stvar za support nakon što su prodali uređaj. Jedini razlog zašto uopće izdaju nadogradnje je marketing.

 

HTML 5 (naravno u varijanti gdje je browser hostan u native aplikaciji) bi mogao biti (polu) rješenje da je browser odvojen od OS-a (Quod licet Google, non licet Microsoft) i da se može ažurirati neovisno o OSu. Prije nego tko spomene Chrome za Android, dotični je dostupan samo za ICS ili noviji i ne može se koristiti kao WebView u native aplikaciji (recimo u kombinaciji s Phonegapom), izvor https://developers.google.com/chrome/mobile/docs/faq.

 

Zaključak:

Android je:

+  izvrstan za učenje, coding 4 fun, sam svoj majstor i hackeraj

+/- user experience je srednja žalost (osim top modela koji su solidni)

-- ne baš zahvalna platforma za ozbiljan biznis (bar ne za masovno tržište)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
2 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
LevaOpaki kaže...

 

A sto mislis kako je onda napraviti igru za PC :)

 Za PC imas samo dvije platforme: NVidia i AMD. Za performanse imas razne opcije u samoj igri...

 

Jel imaju igre na Androidu: low/medium/high/ultra-high quality settingse? {#}

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being cold...
15 godina
offline
Pakao fragmentacije Androida

Nije to problem Androida nego proizvođača uređaja. Isti bi kaos bio da se iOS može stavit na sve te uređaje. :)

 
2 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Pakao fragmentacije Androida

Ali se ne moze staviti. Zato to i je problem samog OS-a. 

 
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
zoki.zlikowski kaže...
parizer kaže...

Kako je samo html5 developerima?

Vise browsera i njihovih verzija, uredaja, OS-eva, rezolucija, bez dovrsenog standarda...

 

Pa i je. Dobra je stvar sto kod HTML-a mozes sam odrediti rezulociju, a oni s vecom rezolucijom mogu smanjiti prozor. Kod mobitela ne mozes reci da se aplikacija izvrsava samo na sredini ekrana.

Da je samo reza u pitanju ne bi ovi trebali toliko uredaja, vec puno manje... Ostali faktori su puno znacajniji.

 

Galaxy S2 @ WanamLite 11.5 DXLP9, SpeedMod K3-16
12 godina
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
SupremeCommander kaže...
LevaOpaki kaže...

 

A sto mislis kako je onda napraviti igru za PC :)

 Za PC imas samo dvije platforme: NVidia i AMD. Za performanse imas razne opcije u samoj igri...

 

Jel imaju igre na Androidu: low/medium/high/ultra-high quality settingse?{#}

 

U zadnje vrijeme ih sve više može podešavati ovakve sitnice. Naravno, više manje tu su samo bazne postavke low/high, ali počinje se uvodit i to.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
syncmaster245b kaže...
Lion King kaže...

 

Kod mene u firmi testiramo na 10 Androida i opet mi klijent javi da na njegovom Samsung GS2 aplikacija ne radi kak spada. A pogodi, na testnom SGS2 radi kak treba {#}

 

Konkretan primjer nema veze sa fragmentacijom platforme, nego sa neispravnim uredjajem, losom instalacijom, nedostatkom nekeog dependencyija i nemojmo zaboraviti da najcesci i najveci problem u IT-u se nalazi izmedju stolice i tipkovnice.

Ispravnost uredaja je druga vrsta rasprave jer ne znam sto podrazumijevas pod "ispravan" uredaj. Da na njemu radi 100 od 100 instaliranih aplikacija ili 95/100? Isto tako losa instalacija? Instalacija je instalacija i developer nema veze s time. Posaljes klijentu .apk i on ga preuzme, OS ga instalira. Ako je OS "lose" instalirao aplikaciju onda to OS mora prijaviti korisniku tako da pokaze obavijest.

Problem developera uvijek postoji, ali tu je prije problem u samom OS-u. Ako aplikacija pisana za iOS radi savrseno na 4 generacije uredaja, zasto ne bi radila savrseno nativna Android aplikacija na svim Android uredajima? Zasto? @Drazen je dobro napisao zasto {#}

...Scooter Tuning is not A Crime!!...
16 godina
neaktivan
offline
Pakao fragmentacije Androida

Treba u appse ubacit minimum system requirements i gotova prica.

 
1 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Pakao fragmentacije Androida

"Pakao" {#}

 

Kao da čitam index naslove.

void function(char *str) {char buffer[16];strcpy(buffer,str); } void main() {char large_string[256];int i; for( i = 0; i < 255; i++) large_string[i] = 'A';fu
 
3 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
Bypass kaže...

"Pakao" {#}

 

Kao da čitam index naslove.

I komentatore, i komentatore {#}

 

Inače, Dražen je dobro analizirao. Radi se o neiskustvu Googlea s OS-ovima i lošem putu koji je Google odabrao. Zbog loših odluka imaju problema s malwareom, lošim aplikacijama u trgovini i hardverskim platformama koje su toliko različite da mogu stvarati probleme. Android tableti su razočaravajuće riješeni (barem do sada). Tako da, prava je sreća da je otvorenost u jednom dijelu nadoknadila loše strane, ali i da su uređaji jeftini pa se dobro prodaju. Apple nesumnjivo, ali i Microsoft ima znatno bolje odabran put.

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.5.2012 14:31 (Tonči).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
SupremeCommander kaže...

Za PC imas samo dvije platforme: NVidia i AMD. Za performanse imas razne opcije u samoj igri...

Reci to ID-u i njihovim mukama sa AMD driverima. Nemas pojma koliko su graficki driveri bugoviti dok ne pokusas nesto pametnije s njima izvesti, i jos ih ima tona razlicitih verzija.

 

Upravo ti mogucnost tweakanja postavki PC igara proizlazi iz cinjenice da se PC hardver moze naci u previse razlicitih kombinacija, i developeri jednostano ne mogu pokriti sve slucajeve pa dio tog posla prebacuju na korisnika (ono, podesi si da bude primjereno tvom hardveru).

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
16 godina
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
rustweaver kaže...

Reci to ID-u i njihovim mukama sa AMD driverima...

 Nadam se da ne mislis na openGL drivere?! {#}

 

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being cold...
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.5.2012 17:46 (SupremeCommander).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
SupremeCommander kaže...

 Nadam se da ne mislis na openGL drivere?! {#}

Zasto? Iako su DX driveri puno kvalitetniji, nisu ni oni bas bezgresni svetci.

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
15 godina
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
rustweaver kaže...
SupremeCommander kaže...

 Nadam se da ne mislis na openGL drivere?! {#}

Zasto? Iako su DX driveri puno kvalitetniji, nisu ni oni bas bezgresni svetci.

 

Zato što ATI (sada AMD) već skoro dvadeset godina nije u stanju napraviti OpenGL drivere kako spada, uvijek se javljaju neki problemi, nepotpune implementacije, artefakti u igrama, ovo... ono...

15 godina
neaktivan
offline
Pakao fragmentacije Androida

Fakat u Android igre trebaju uvesti podešavanje rezolucije, antialiasinga, sjena, refleksija i ostalih điđa. Ionako je sam OS za tweakanje, ne opterećuju se previše sa jednostavnošću i "it just works" mantrom - onda zašto ne?

www.bug.hr/forum/suspended/ *** Ne očekuj od mene populističke komentare. Hvala.
 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
Random. kaže...

Fakat u Android igre trebaju uvesti podešavanje rezolucije, antialiasinga, sjena, refleksija i ostalih điđa. Ionako je sam OS za tweakanje, ne opterećuju se previše sa jednostavnošću i "it just works" mantrom - onda zašto ne?

GTA III možeštweakati. :D

15 godina
neaktivan
offline
Pakao fragmentacije Androida

Hmm, možda već spomenuto, no fragmentacija i problemi? Ne znam kolika je to moguće nepoznanica za bilo kojeg PC usera (Apple već ima svoju cestu jednog ekosistema davno određenu, pa im isto tako ide dobro), i dan danas je još živa platforma... Hmm, a osim Google-a, i Microsoft će se uskoro naći u sličnome (Windows 8 je planiran za regularne PCeve, sa ekranima za dodir što u ranijim verzijama nije bilo toliko određeno, već kao dodatak, tableti sa PC like procevima, i još k tome ARM uređaji, bilo da je tablet, a neće sigurno ni zaobići manju mobilnu elitu...).
Pristupačnost i brzi razvoj hardvera za Android je upravo učinio to što i MSu sad daje mogućnost da radi sa takvim kakvim već softverom zvanim Windows, mogućnost da radi koherentniju platformu. Zar itko misli da je mobilnom uređaju zvan pametni telefon uistinu potreban quad core procesor? Iz osobna iskustva iz viđenog ne (razlog više da zasad zadnji trenutno dostupni google OS, ICS, sasvim solidno radi na Samsung Galaxy jedinici, u svojoj čistoj varijanti, u svakom slučaju ne zahvaljujći Samsungu, nego vrijednim developerima, hvala vam) xD

cheers,
folks 

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
maxym kaže...

...

A sto sam ja rekao?

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
16 godina
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
rustweaver kaže...
maxym kaže...

...

A sto sam ja rekao?

 Ali to nema nikakve veze sa temom. API za igre na PC-u je DirectX, a tko pokusava koristiti nesto drugo sam si je kriv. Npr. isto tako mozes koristiti Mono na MacOS-u, i onda pricati kako je Apple losa platforma za programiranje jer je Mono na OSX-u pun bugova (samo navodim kao primjer, pojma nemam koliko stvarno ima bugova)... {#}

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being cold...
14 godina
neaktivan
offline
Re: Pakao fragmentacije Androida
LevaOpaki kaže...
parizer kaže...

Kako je samo html5 developerima?

Vise browsera i njihovih verzija, uredaja, OS-eva, rezolucija, bez dovrsenog standarda...

 

A sto mislis kako je onda napraviti igru za PC :)

  Naspram Androida? Puno lakše... I platforma i alati za razvoj softvera u svenu zreliji...

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice