Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

poruka: 39
|
čitano: 4.872
|
moderatori: Danny_HR, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam".
11 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

Bravo i samo naprijed, treba više takvih projekata :)

 

 

(Samo da čestitam Rimcu na novoj rundi prije nego nekolicina dežurnih trolova zatruju thread kao i svaki put kada izađe članak o njemu.)

 

 
37 0 hvala 3
10 godina
neaktivan
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

Ovaj Liu Changlai ili druga osoba istog imena je u nadzornom odboru ove tvrtke ili je to postao ulaganjem jucer, prekjucer (informacije po internetu) . Pa nije cudo da je zadovoljan vertikalom ......Da je moja i ja bi je hvalio. Ne kazem da je tvrtka losa.

 
0 0 hvala 0
6 godina
online
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Ovaj kinez je isti kerum... :D
Moj PC  
5 0 hvala 0
10 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

Ma sta kinezi, to čača, ukralo!

 
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

Možda se ne razumijem u ekonomiju ali ako je svaka druga vijest da je netko investirao u Rimac automobile onda taj Rimac ne bi više trebao biti vlasnik. Ako ti netko investira u firumu onda se valjda podrazumjeva da dobiva dio vlasništva. Na koliko to dijelova taj Rimac može podijelit firmu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
zeroname kaže...

Možda se ne razumijem u ekonomiju ali ako je svaka druga vijest da je netko investirao u Rimac automobile onda taj Rimac ne bi više trebao biti vlasnik. Ako ti netko investira u firumu onda se valjda podrazumjeva da dobiva dio vlasništva. Na koliko to dijelova taj Rimac može podijelit firmu.

Baš sam to htio komentirati. Svakim ulaganjem u tvrtku, investitor potražuje dio dionica ili ulagačakog udjela ili bilo čeka što će mu za X vremena donjeti neku dobit. Ako je Rimac do sad imao nekoliko investicijskih injekcija on ne može biti 100% vlasnik "svoje" tvrtke jer investitor za svoj novac traži udio.
Tako da; možda je Rimac i dalje većinski vlasnik ali ako s investicijama ne napravi ništa značajno s vremenom firma neće biti njegova. Jer realno tko je kupio Rimčev auto, kako on ostvaruje dobit ako ne prodaje ništa? Nisam doktor ekonomije ali nema mi smisla da se netko bogati, a ne prodaje ništa.

23 mjeseca
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Nije bas da pratim, ali kaj nisu rimceve baterije u koenigseggu regeri
11 godina
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
exxe kaže...

Bravo i samo naprijed, treba više takvih projekata :)

 

 

(Samo da čestitam Rimcu na novoj rundi prije nego nekolicina dežurnih trolova zatruju thread kao i svaki put kada izađe članak o njemu.)

 

 Lik je kriminalac i za tebe je trolanje iznosenje cinjenicnog stanja? Njegov otac je osudeni kriminalac koji je ukral milijune s kojima je on otvorio firmu. Kaj je najbolje jos ga je drzava subvencionirala umjesto da zavrsi na sudu i u zatvoru. Nist cudno za drzavu gdi su politicari najveci lopovi.

 

 

 

 

 

6 godina
online
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
ParaNO1d kaže...
zeroname kaže...

Možda se ne razumijem u ekonomiju ali ako je svaka druga vijest da je netko investirao u Rimac automobile onda taj Rimac ne bi više trebao biti vlasnik. Ako ti netko investira u firumu onda se valjda podrazumjeva da dobiva dio vlasništva. Na koliko to dijelova taj Rimac može podijelit firmu.

Baš sam to htio komentirati. Svakim ulaganjem u tvrtku, investitor potražuje dio dionica ili ulagačakog udjela ili bilo čeka što će mu za X vremena donjeti neku dobit. Ako je Rimac do sad imao nekoliko investicijskih injekcija on ne može biti 100% vlasnik "svoje" tvrtke jer investitor za svoj novac traži udio.
Tako da; možda je Rimac i dalje većinski vlasnik ali ako s investicijama ne napravi ništa značajno s vremenom firma neće biti njegova. Jer realno tko je kupio Rimčev auto, kako on ostvaruje dobit ako ne prodaje ništa? Nisam doktor ekonomije ali nema mi smisla da se netko bogati, a ne prodaje ništa.

 to se zove dokapitalizacija, procijeni se trenutna vrijednost firme i onaj koji investira u nju povećava vrijednost temeljnog kapitala - sukladno tome smanjuje se postotak koji drže ostali vlasnici

 trenutno, prema sudskom registru, ovo su vlasnici rimac automobila d.o.o., u kojem postotku ne piše

 

Osnivači/članovi društva
Mate Rimac, OIB: 46803936949 (Prikaži vezane subjekte)
Konšćica, Konšćica 125/A
- član društva

 

Integrated Asset Management (Asia) Limited, Britanski Djevičanski Otoci, Broj iz registra: 176034, Naziv registra: Teritorij Britanskih Djevičanskih Otoka, Nadležno tijelo: Teritorij Britanskih Djevičanskih Otoka, OIB: 55401371974 (Prikaži vezane subjekte)
Britanski Djevičanski Otoci, Road Town, Tortola, Vistra Corporate Services Centre, Wickams Cay II
- član društva

 

China Dynamics (Holdings) Limited, Bermudi, Broj iz registra: 21699, Naziv registra: registar društava, Nadležno tijelo: Ministarstvo obrazovanja i ekonomskog razvoja, OIB: 59175846323 (Prikaži vezane subjekte)
Hamilton HM 11, Clarendon House, 2 Church Street
- član društva

 

NEW AUTOMOVILE DEVELOPMENT LLP, Velika Britanija i Sj. Irska, Broj iz registra: OC390059, Naziv registra: Registar društava Engleske i Walesa, Nadležno tijelo: Registar društava Engleske i Walesa, OIB: 10477809664 (Prikaži vezane subjekte)
Velika Britanija i Sj. Irska, West Midlands, B4 6 WR Birmingham, Two Snowhill
- član društva

 

Adriano Mudri, OIB: 02855918231 (Prikaži vezane subjekte)
Austrija, 8786 Rottenmann, Villmannsdorf 51
- član društva

 

Ziad Tassabehji, OIB: 69061409625 (Prikaži vezane subjekte)
Velika Britanija i Sj. Irska, Cobham KT11 1HQ, 89 St. Andrews Gardens
- član društva

 

CONSULTING GROUP LIMITED, Hongkong, Broj iz registra: 1689507, Naziv registra: Registar društava, Nadležno tijelo: Registar društava, OIB: 62640261848 (Prikaži vezane subjekte)
Hongkong, Wanchai, Unit 2102, 21/F Bayfield Building, 99 Hennessy Road
- član društva

 

Paul E Runge, OIB: 32790833063 (Prikaži vezane subjekte)
Sjedinjene Američke Države, Sarasota, F134239, 1700 S. Tuttle Ave
- član društva

 

Camel Group Co., Ltd., Kina, Broj iz registra: 91420600706893517D, Naziv registra: Uprava za industriju i trgovinu grada Xiangyanga, Nadležno tijelo: Uprava za industriju i trgovinu grada Xiangyanga, OIB: 86748611558 (Prikaži vezane subjekte)
Pokrajina Hubei, Gucheng, Shihua Town, Wudang Rd. 83
- član društva

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.9.2017 12:34 (picajzla0707).
9 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

poprilično sam siguran da se ne radi o investiciji već samo o prebijanju dugova ulaskom u vlasničku strukturu. Valjda je to bio Kinezima jedini način da se naplate. Daj što daš.

Moj PC  
4 2 hvala 2
11 godina
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog

Prema financijskom izvjescu za 2016 su ostvarili bruto dobit od
1 191 647 kuna a potpore od drzave i EU su iznosile
2 130 387 kuna. Skoro milijun kuna minusa bi imali da ih ekipa ne sponzorira.

Da ih drzava ne financira poslovali bi s minusom. Kineska firma i kinez koji tako izdasno ulaze u firmu imaju vlasnicki udio te samim time sami sebe financiraju.

Vidim da su ljudi triggerani cim se nesto lose napise o lopovu i odma si trol jer istina boli. Drzava je u banani jer se lopove ne zatvara nego ih se subvencionira, ali je ok ako se nekaj dela kak bi rekel gospon Bandic.

Ako vas zanimaju detalji uz poslovanje, financijsko izvjesce za 2016 slobodno mozete na sudskom registru pogledat kak stvari stoje.

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.9.2017 13:31 (NEW_MAN).
10 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

kak je rimcu krenulo, još će imati love za pokrpati onaj razlupani auto i možda mu ostane za pivo (u dućanu, ne u birtiji). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
8 0 hvala 3
7 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

Ja mu želim puno uspjeha i pozitivno poslovanje u budućnosti. Neka mu se posao toliko proširi da mu ponestane radne snage u Hr. A sad jel' ukr'o,nije ukr'o...ako je,ja mu opraštam ako će širiti proizvodnju,zapošljavati ekipu i pošteno ih platit. 

Danju zarađujem na crno,noću trošim na bijelo... :P BF4 Nick:Godfather0501
Moj PC  
0 13 hvala 0
7 godina
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Toma Kruz kaže...

Ja mu želim puno uspjeha i pozitivno poslovanje u budućnosti. Neka mu se posao toliko proširi da mu ponestane radne snage u Hr. A sad jel' ukr'o,nije ukr'o...ako je,ja mu opraštam ako će širiti proizvodnju,zapošljavati ekipu i pošteno ih platit. 

 Ako je krao, al nek je nama dao ? Jel tako ? Tako su Bandića sa transparentima branili.

 

Jebemti državu i tupave, kratkovidne ljude.

 

11 godina
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Toma Kruz kaže...

 A sad jel' ukr'o,nije ukr'o...ako je,ja mu opraštam ako će širiti proizvodnju,zapošljavati ekipu i pošteno ih platit. 

 To je po definiciji pranje novca.  

 

Ne ulazim u kvalifikacije da li je konkretna osoba ukrala ili nije niti me zanima jer nisam upoznat sa slučajem, ali ako porijeklo novca nije legalno onda imaš problem. 

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
7 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

Ne, jednostavno - ako je ukrao, onda je lopov. Nema dalje. Pogotovo ne padat na neke makijavelističke fore.

Moj PC  
17 1 hvala 0
11 godina
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog

Citam izvjesce revizije za 2016.
Obveze po dugorocnim kreditima i najmovima.
Firma ima 12 643 094 kn kredita a jedan zajam firmi je dao i g. Mate Rimac.
G. Mate Rimac je svojoj firmi dao zajam i dug 31.12.2016. je 2 399 007 kn. Ne znam kolko je bila pocetna vrijednost i kolko su vec otplatili ali trenutno lik ima svoje love samo u zajmu od 2 399 077 kn. :)
Obaveze po kratkorocnim kreditima i najmovima 8 773 893 kn.
Kratkorocne obaveze prema dobavljacima 18 650 842 kn. Ostale kratkorocne obveze 9 476 808 kn.
Odgodeno priznavanje prihoda iz drzavnih potpora 3 351 271 kn!!!!!!!!!!!!!!
Rimac Automobili d.o.o. imaju prema Mate Rimcu obveze 31.12.2016. 6 597 761kn!!!

Trebate si pogleda izvjesce revizije da vidite kolko proizvode, kolko prodaju, koliko su duzni, koliko potrazuju, koliko od njih drugi potrazuju i najbitnije kolko ih drzava sponzorira.

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.9.2017 14:28 (NEW_MAN).
9 godina
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
zeroname kaže...

Možda se ne razumijem u ekonomiju ali ako je svaka druga vijest da je netko investirao u Rimac automobile onda taj Rimac ne bi više trebao biti vlasnik. Ako ti netko investira u firumu onda se valjda podrazumjeva da dobiva dio vlasništva. Na koliko to dijelova taj Rimac može podijelit firmu.

 

pa možeš radit dokapitalizacija koliko želiš,, tj. do kad je netko spreman uložit svoj novac, jer smatra da će zaradit. A postotak udjela dobiješ ovisi kako se dogovoriš, i koliko jednom ili drugom gori pod noktima.

 

I da, naravno da smanjuješ svoj udio.. ali bolje imat 10 posto od firme koja brutalno radi i ima dobit u milionima ojra,  nego 99% vlasništva u firmi koja  ima dobit NULA ili oko nule.

6 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

Dokapitalizacija je nesto sasvim normalno u poslovnom svijetu, to je najbolji nacin da se dode do svjezeg novca bez zaduzivanja kod banaka.

Kad radis dokapitalizaciju upumpas svjezi novac u firmu a za uzvrat onima koji daju novac das udio vlasnistva (dionica firme), dok recimo da se zaduzis kod banaka, morao bi placati kamate..., zato je uglavnom dokapitalizacija bolje rijesenje.

 

Recimo i facebook se u pocetku masu puta dokapitalizirao a da ne govorim o Tesli koja se svako malo dokapitalizira jer jos nikad nisu poslovali u plusu a moraju naci svjezi kapital.

 

 
2 0 hvala 0
6 godina
online
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
jozef kaže...

poprilično sam siguran da se ne radi o investiciji već samo o prebijanju dugova ulaskom u vlasničku strukturu. Valjda je to bio Kinezima jedini način da se naplate. Daj što daš.

 po istom izvoru (sudski registar), zadnja objava govori o ulasku ove camel grupe i povećanju temeljnog kapitala tvrtke

problem je samo što se temeljni kapital povećava sa 53 na 66 milijuna kuna, odnosno nešto više od 12 milijuna kuna

 

doduše, ovih 30 milijuna eura koji se spominju u tekstu ne moraju biti odmah investirani, moguće je početna dokapitalizacija od ovih 12 mil. kuna, a ostatak kroz neko vrijeme

uglavnom, zasad su investirali 12 milja kuna i to jest dokapitalizacija, a jesu li dio dugova pretvorili u veći udio moglo bi se vidjeti iz "društvenog ugovora"

 

zanimljivo je kako je promijenjen i nadzorni odbor te kako troje rimaca - ante, zdenka i ivan, više nisu članovi tog odbora

9 godina
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Paolo Maldini kaže...

Sjatili se socijalisti s one teme koja im je zaključana da se ovdje bore protiv neoliberalnog kapitalizma. Najjači je ovaj lik šta misli da zna čitat financijska izvješća. Pa sinko danas najviše vrijedi ono nematerijalno - znanje i patenti. jebeni Whatsapp se proda za 22 milijarde dolara a naš HEP cijeli s svom imovinom vrijedi 3 milijarde kuna. Po tebi Tesla i Uber samo što ne propadnu, pogledaj njihova izvješća i usporedi s Rimcem. Sinko nisi ti New Man ti sisocijalistička relikvija.

 Super je kad se jave ljudi koji "znaju" pa nas obrazuju. 
Whatsapp vrijedi Facebooku i nikome drugom, vrijedi jer donosi povećanje broja aktivnih korisnika. Taj Whatsapp ima prihode 50 mio godišnje i vjerojatno posluje na nuli ili s malim gubitkom. Teoretski povrat investicije: 30000 godina. :-) Nemaju nikakav vrijedan patent niti know-how, pobogu nisu niti prvi niti zadnji servis tog tipa. Jedino što imaju je 400 milijuna ljudi koji ih navodno koriste (nikad neću shvatit zašto). Od te 22 milijarde 19 milijardi je transfer dionica. Dakle plaćen je 3 milijarde, ostalo je veliki novac kojeg nema niti je ikad bilo, sve je to aprecijacija.
Znanje i patenti su uvijek najviše vrijedili, zapravo najviše vrijedi zemlja, a onda znanje, patenti realno ne vrijede niti približno toliko kao ove dvije stavke i uglavnom su precijenjeni, ali to je već neka deseta priča.
Da nema onih koji upumpavaju novce, Tesla i Uber vjerojatno ne bi odmah propali ali bi morali značajno promijeniti način rada i prioritete. Ovako sigurno ne bi mogli nastaviti poslovati. Ne znam je li New Man socijalistička relikvija ali ti si svakako naivan.

Moj PC  
3 1 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Bravo sine. Sad predaj te dokaze koje posjedujes uskoku i postani heroj nacije...
6 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Vidi sve ove poslovne ljude, financijase kako koriste terminologiju za koju su culi prije 5 minuta.
Da, nisu bas profitabilni, razlog tome je sto je kompaniju u razvoju. Ulazu ogromne novce u strojeve i raznu opremu. Tesla trosi oko milijardu i pol dolara kvartalno. Mislite da kinezi nisu pregledali svu dokumentaciju, kakvi su dugovi...? Samo tako bi dali 30 mil eura?
 
2 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
jaajaa kaže...
Vidi sve ove poslovne ljude, financijase kako koriste terminologiju za koju su culi prije 5 minuta.
Da, nisu bas profitabilni, razlog tome je sto je kompaniju u razvoju. Ulazu ogromne novce u strojeve i raznu opremu. Tesla trosi oko milijardu i pol dolara kvartalno. Mislite da kinezi nisu pregledali svu dokumentaciju, kakvi su dugovi...? Samo tako bi dali 30 mil eura?

 Rimac uopće ne razvije automobile ni baterije, Tesla & Elop Musk samo što nisu propali, Chromebook nitko ne koristi...

 

 

5 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

Svaka čast tom divnom mladom čovjeku kao što je Rimac. Takvi ljudi pokreću svijet na bolje.

 

Baš danas kada sam došao sa joba vidio sam u prolazu na TV da traže ljude. Stoga, vi mladi, pametni, puni znanja, želje motiva,....javite se Rimcu, te zajedno možete izgraditi nešto bolje nasuprot sveopćem sivilu i crnilu koje isijava iz nečijih glava.

Ne bi imao ništaprotiv da i ja delam  kod njih. 

 

Rimac, rules!

Panzerkampfwagen.Dinamo Zagreb.Matija.Leaving or dead, always ahead...
Moj PC  
1 7 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
jaajaa kaže...
Mislite da kinezi nisu pregledali svu dokumentaciju, kakvi su dugovi...? Samo tako bi dali 30 mil eura?

Ovo nije vezano za samog bradu, nego onako općenito... 

Misliš kako su Rusi samo tako dali Todi kredu???? (jel to mozeš objasniti kad već sve znaš is prakse) E moj jajane, jbg vani ne znaju (bar ne svi, još...) da kod nas mozeš kaj hoćeš ako si imaš prava krvna zrnaca uz političku i sudsku zaštitu.

 

Ovo inače nije kritika, ali me samo zanima komentar na sljedeći link: dejo vudu ili tako nešto??

9 godina
offline
Rimac Automobilima velika investicija kineskog Cam

MatoOO13 Rusi su Todi strašnom dali kredu jer su znali da će se u slučaju nečega namiriti iz budžeta RH. Za početak upada u oči da su Kulmerovi dvori kolateral za 60 mio €. Pa realno za to ti niti jedna banka ne bi dala ni 2 milje... Bitno je bilo uvaliti kredit, jer zna se da će već nekako biti vraćen.

jaajaa mogli su Kinezi gledat poslovne knjige koliko hoće, to ne pravi neku razliku ako nije riječ o investiciji već saniranje štete. Zapravo u tom scenariju i kad sve znaš šutiš i nadaš se najboljem. Nećeš pilit granu na koju si nepažnjom sjeo.

PzKpfw nije valjda da ti žena brani da se prijaviš na neki od natječaja za Rimac Automobili doo? 

Moj PC  
0 2 hvala 0
22 mjeseca
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Moja prva slova na ovom forumu,a pratim ga x godina.
Hmm,meni ipak nisu sve stvari tu bas jasne. Tehnologiju koju koristi i nije bas nesto. Bolje su opremljene radionice za preradu automobila po americi.
Ima navodno 250 radnika..brat bratu to je 2.5 mil kn mjesecno za place (po tipu proizvodnje i puno više,ali ajde hr prosjek). Godisnje 30 milja kn..4 mil €...place bi trebale nositi max 30%troskova..znaci cifra da uopce mozemo razgovarati je oko 100 mil kn godisnje .
Posto se radi o prototipskoj proizvodnji ti troskovi su jos i veci..uglavnom te love nema nigdje..a 100 milja je minimum koji bi se trebao vrtiti.(troskova)..da bi zavrsio godinu na nuli to he jos 100 milja..znaci promet preko 30 milijuna €.ovdje toga nema.Sve brojke koje se prikazuju su smijesne.
 
7 3 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
NEW_MAN kaže...

Prema financijskom izvjescu za 2016 su ostvarili bruto dobit od
1 191 647 kuna a potpore od drzave i EU su iznosile
2 130 387 kuna. Skoro milijun kuna minusa bi imali da ih ekipa ne sponzorira.

Da ih drzava ne financira poslovali bi s minusom. Kineska firma i kinez koji tako izdasno ulaze u firmu imaju vlasnicki udio te samim time sami sebe financiraju.

Vidim da su ljudi triggerani cim se nesto lose napise o lopovu i odma si trol jer istina boli. Drzava je u banani jer se lopove ne zatvara nego ih se subvencionira, ali je ok ako se nekaj dela kak bi rekel gospon Bandic.

Ako vas zanimaju detalji uz poslovanje, financijsko izvjesce za 2016 slobodno mozete na sudskom registru pogledat kak stvari stoje.

 

strucnjak, imali su rast prihoda od 50% u 2016, na jako lijepih 65m. Uz prihode od potpora se biljeze i rashodi jer se taj novac specificno koristi, tako da nije bilo tih prihoda, nebi bilo i iste kolicine rashoda za koje se potpora dobila, to nije dobit firme. Da ne govorimo o amortizaciji od 4m ili financijskim izdacima na osnovu kredita, pa je operativna dobit oko 6.2m.

 

Kinezi kupuju dio firme za 30m. "Sami sebe sa tim financiraju" - da to je sustina svake dokaptilazacije.

 

Investicija od 30m plus jos jedna od 20m uskoro.. 250 radnika i nova tvornica. Jadan on, jadni mi.

http://europe.autonews.com/article/20170920/ANE/170929997/croatian-ev-maker-seeks-financing-to-expand-add-new-model

 

Covjeku treba spomenik napraviti, kao i tebi kad zaposlis 250 ljudi, ili 500 uskoro. Al imam osjecaj da nisi ni blizu.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Rimac Automobilima velika investicija kineskog
Gdje je u rashodima naveden trošak plaće, ako ima 250 zaposlenih onda ispada godišnje taj trošak od 30 000 000 kn. To sam računao bruto plaću od 8 000 kn.
 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice