- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hm, ovaj pa neznam po čemu je 300 dolara skupo? Pa ima gamerskih periferijakoje toliko koštaju.
Smartfoni s vrha ponude po 1000 dolara... Nije li ovo opremljeno i nekakvim visokorezolucijskim (4k?)
ekranom? Uglavnom, otom potom. Koliko vidim nikakav proizvod i dalje nemaju na prodaji.
Svejedno nemam dosta jak komp.
Hm, ovaj pa neznam po čemu je 300 dolara skupo? Pa ima gamerskih periferijakoje toliko koštaju.
Smartfoni s vrha ponude po 1000 dolara... Nije li ovo opremljeno i nekakvim visokorezolucijskim (4k?)
ekranom? Uglavnom, otom potom. Koliko vidim nikakav proizvod i dalje nemaju na prodaji.
Pa to je ko cijena jednog malo boljeg 24'' monitora full HD rezolucije; znači, nekih 2000 kn + PDV (sve skupa 2500 kn).
http://www.links.hr/?naziv=monitor-24-led-dell-u2412m-8ms-300cd-m2-2000000-1-ips-d-sub-dvi-dp-usb-hub-pivot-crni&option=artikl&id_artikl=100.333.033&tab=opis
Tak da ne vidim zakaj bi to bila tak "visoka" cijena, s obzirom da je to ipak uređaj koji je na početku životnog vijeka tehnologije koju predstavlja. Isto su tak LCD monitori bili banoslovno skupi kad je ta tehnologija tek zaživjela...
A Oculus i sl. nisu tako i tako za korisnike plitkog đepa, jer treba imati i stroj koji može gurati igre na toj rezoluciji, sa dva istovremena pogleda i u 60 FPS-a (trenutno dostupnih par low quality demo-a ne računam; govorim o AAA igrama za koje bi ga koristili). Tak da računajte barem 1000€ gaming rig za ugodno korištenje.
Da li je glavobolja zajamčena ili se to dodatno plaća
A Oculus i sl. nisu tako i tako za korisnike plitkog đepa, jer treba imati i stroj koji može gurati igre na toj rezoluciji, sa dva istovremena pogleda i u 60 FPS-a (trenutno dostupnih par low quality demo-a ne računam; govorim o AAA igrama za koje bi ga koristili). Tak da računajte barem 1000€ gaming rig za ugodno korištenje.
meni se čini da 60 fps nije donja granica. već da je 90+ hz idealna točka. bar tako piše.
znači minimalni fps nesmije past ispod 90 fps. to bi značilo da bi ja morao kupit još jednu 970 i uparit u SLI da imam normalni rad. a pošto su u naočalama 2 ekrana mislim da bi SLI/Crossfire bio pun pogodak (nebitno koja kartica), tako da svaki renda svoj ekran. ili to ili čekat dx 12 fičer koji može rendat pola pola frejma u sli/crosfire.
A Oculus i sl. nisu tako i tako za korisnike plitkog đepa, jer treba imati i stroj koji može gurati igre na toj rezoluciji, sa dva istovremena pogleda i u 60 FPS-a (trenutno dostupnih par low quality demo-a ne računam; govorim o AAA igrama za koje bi ga koristili). Tak da računajte barem 1000€ gaming rig za ugodno korištenje.
meni se čini da 60 fps nije donja granica. već da je 90+ hz idealna točka. bar tako piše.
znači minimalni fps nesmije past ispod 90 fps. to bi značilo da bi ja morao kupit još jednu 970 i uparit u SLI da imam normalni rad. a pošto su u naočalama 2 ekrana mislim da bi SLI/Crossfire bio pun pogodak (nebitno koja kartica), tako da svaki renda svoj ekran. ili to ili čekat dx 12 fičer koji može rendat pola pola frejma u sli/crosfire.
Pa jasno. Na kraju svega, za rig (budućnosti) za koji je ovo predviđeno, cijena ne uzgleda prestrašna.
To je kao da se čudimo kako je autoguma 275/40 R22 čak 350$ (dok ima onih za bicikl za samo 30 kn),
a ne uzimamo u obzir za kakvo vozilo je namijenjena.
Uzmite u obzir da ovakav ekran na Occulusu u biti simulira ekran preko cijelog vidnog polja. To bi trebao
dakle glumiti monitor setup koji bi pokrio sve zidove u sobi.
A Oculus i sl. nisu tako i tako za korisnike plitkog đepa, jer treba imati i stroj koji može gurati igre na toj rezoluciji, sa dva istovremena pogleda i u 60 FPS-a (trenutno dostupnih par low quality demo-a ne računam; govorim o AAA igrama za koje bi ga koristili). Tak da računajte barem 1000€ gaming rig za ugodno korištenje.
meni se čini da 60 fps nije donja granica. već da je 90+ hz idealna točka. bar tako piše.
znači minimalni fps nesmije past ispod 90 fps. to bi značilo da bi ja morao kupit još jednu 970 i uparit u SLI da imam normalni rad. a pošto su u naočalama 2 ekrana mislim da bi SLI/Crossfire bio pun pogodak (nebitno koja kartica), tako da svaki renda svoj ekran. ili to ili čekat dx 12 fičer koji može rendat pola pola frejma u sli/crosfire.
sli nije podrzan za oculus niti ce biti( tako barem kazu za sada), trenutno je u dk2 verziji koja radi na 75hz i fps nebi smio padati ispod toga jer pocne slika titrati sto je jako neugodno! koristim ga 2 tjedna i nikakvih problema! problem je jedino jos uvjek pre mala razolucija(fullhd za oba oka), finalna verzija ce imati neznatno vecu...
oculus rift -final skup za 300$ a kupovali neke demoe za 500$ i bilo ok
cudan ovaj bug
ima brutalno zanimljivih igara i mozgalica, dosta su atraktivne igre u nekakvom svemiru gdje doslovno imas osjecaj da letis.... auto simulacije kao da vozis pravi auto, nevjerovatno dobro! osim te proklete pre male rezolucije!
Imam osjećaj da će sve pucačine koje izađu biti kao one za kinect,nepomično stojiš u sredini i pucaš po lutkama.
e našao sam "split frame rendering", to je fičr od dx 12. i vidim da nvidia ima neki vr sli mod (dx 11 za sad). specifično za ta naglavna stvorenja, rift, sony vr,...
Imam osjećaj da će sve pucačine koje izađu biti kao one za kinect,nepomično stojiš u sredini i pucaš po lutkama.
ma jok, na tome se igras klasicno kao na desktopu, samo sto si ovaj put u igri
Imam osjećaj da će sve pucačine koje izađu biti kao one za kinect,nepomično stojiš u sredini i pucaš po lutkama.
ma jok, na tome se igras klasicno kao na desktopu, samo sto si ovaj put u igri
Da, u biti samo rotaciju/orjentaciju mišem ili gamepadom mijenjaš occulusom a "wasd" plus ostalo (odabir alata i akticacija/pucanje) je standardni klik jeltako?
I da se kombinirati sa recimo volanom, gdje occulus služi kao zamjena veeeelikog monitora (uz mogućnost orijentacije) a ostalo kontroliraš kao
i pred normalnim monitorom.
Imam osjećaj da će sve pucačine koje izađu biti kao one za kinect,nepomično stojiš u sredini i pucaš po lutkama.
ma jok, na tome se igras klasicno kao na desktopu, samo sto si ovaj put u igri
Da, u biti samo rotaciju/orjentaciju mišem ili gamepadom mijenjaš occulusom a "wasd" plus ostalo (odabir alata i akticacija/pucanje) je standardni klik jeltako?
I da se kombinirati sa recimo volanom, gdje occulus služi kao zamjena veeeelikog monitora (uz mogućnost orijentacije) a ostalo kontroliraš kao
i pred normalnim monitorom.
radi cak kombinacija oculusa + mis u isto vrijeme, no i to ovisi o podrsci u samoj igri! svakim danom nesto novo izlazi, patchevi itd! podrska i interes je ogroman jer je ocigledno proizvod van svih znanih nam standarda za igranja i tome slicno! imate u savskoj jednu igraonu u kojoj to mozete isprobati iz prve ruke...ili dodete kod mene doma! LP
ili dodete kod mene doma! LP
Pazi da ti kad se probudiš ne bi bio red pred kućom ko pred Apple storom.
Najbolje je otići u studio u Savskoj 50 pa se tamo za 30 kn 15 min može koristiti DK2 i vidjeti kako će to otprilike izgledati u consumer verziji.
Ja sam probao neki Oculus, sad ne znam koja je generacija, ali rezolucija je ubi bože.. pikseli ko da je reza 320x240
Imam osjećaj da će sve pucačine koje izađu biti kao one za kinect,nepomično stojiš u sredini i pucaš po lutkama.
Bullet train je koncept predviđen za oculus touch. Sistem kretanja je zamišljen teleportacijom (klikneš na point na mapi gdje želiš da te teleportira). Touch će kasnije pustit u prodaju sa ekstra positional trackerom tako da ćeš u principu imat 2 s kojima ćeš moći definirati veći volumen kretanja kakav reklamira HTC vive.
Za tipkovnicu i miš koncept kretanja u pucaćini, odlićna mehanika je implementirana u Half-life 2. Imaš kvadrat u vidnom polju unutar kojega pointer ne dira orjenatciju kamere nego tek kad poćneš tjerat pointer van tog okvira.
Problem je što kad se kameri mijenja akcelracija vanjskim kontrolama, osjetiš vrlo brzo mućninu. U bullet trainu pošto se teleportiraš ne percipiraš promjene brzine kretanja te ti mozak ne stvara konfilkt i ne nastaje mućnina.
http://www.gamespot.com/articles/valve-designer-says-developers-to-blame-for-vr-sic/1100-6430972/
Imam osjećaj da će sve pucačine koje izađu biti kao one za kinect,nepomično stojiš u sredini i pucaš po lutkama.
Bullet train je koncept predviđen za oculus touch. Sistem kretanja je zamišljen teleportacijom (klikneš na point na mapi gdje želiš da te teleportira). Touch će kasnije pustit u prodaju sa ekstra positional trackerom tako da ćeš u principu imat 2 s kojima ćeš moći definirati veći volumen kretanja kakav reklamira HTC vive.
Za tipkovnicu i miš koncept kretanja u pucaćini, odlićna mehanika je implementirana u Half-life 2. Imaš kvadrat u vidnom polju unutar kojega pointer ne dira orjenatciju kamere nego tek kad poćneš tjerat pointer van tog okvira.
Problem je što kad se kameri mijenja akcelracija vanjskim kontrolama, osjetiš vrlo brzo mućninu. U bullet trainu pošto se teleportiraš ne percipiraš promjene brzine kretanja te ti mozak ne stvara konfilkt i ne nastaje mućnina.
http://www.gamespot.com/articles/valve-designer-says-developers-to-blame-for-vr-sic/1100-6430972/
Offtopic, ali kako si uspio pucačini krivo napisati??
Offtopic, ali kako si uspio pucačini krivo napisati??
Ne znam za njega, ali meni se zna dogoditi kad mijenjam mjesta sa kojih tipkam, a č i ć su susjedne tipke...
.....
Da, nisam razmišljao o mogućnosti mučnine kad se koriste wasd tipke na full 3d okruženju poput occulusovog.
Meni zna bit mučno kad me mimo mojih kontrola ljulja u introima nivoa fps-ova, mogu misliti kad je tek kompletno
vidno polje pokriveno. najbolje će biti sa onim trenažerima. Jao što će gamerima cuclat para sva ta nova oprema :)