Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

poruka: 63
|
čitano: 8.332
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja".
16 godina
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

svaka njima čast al to je patnja :D

Bok, ja sam sharyn
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

da su ga gurali, mogli su obići zemlju po ekvatoru "nj" puta bez punjenja. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
28 2 hvala 0
16 godina
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

A kolika je autonomija u normalnim uvjetima? može li bar 500km proći s klimom i kombinirano grad/otvorena cesta?

Moj PC  
9 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

Tesla moze preci cak preko 1000 kilometara ali, uvijek postoji ali..., ali u normalnim, svakodnevnim  uvijetima ne moze ja mislim ni 250.

Poruka je uređivana zadnji put ned 6.8.2017 15:00 (kingofthenight).
 
1 23 hvala 0
13 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
kingofthenight kaže...

Tesla moze preci cak preko 1000 kilometara ali, uvijek postoji ali..., ali u normalnim, svakodnevnim  uvijetima ne moze ja mislim ni 250.

 Sada si teško bubnio.
Možeš 400km bez problema preći i to ne da voziš 20km/h

robimarko@gmail.com
12 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje

Tesla ne pokušava napraviti automobil koji će imati ludu kilometražu već automobil koji će napuniti bateriju dok putnici pristanu na odmaralištu. Također vlasnici S i X modela imaju besplatno punjenje na superchargerima koji su jednaki u cijelom svijetu. Nema kartica, aplikacija i QR kodova.. Samo priključiš i automobil se puni.

16 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Luks1234 kaže...

Tesla ne pokušava napraviti automobil koji će imati ludu kilometražu već automobil koji će napuniti bateriju dok putnici pristanu na odmaralištu. Također vlasnici S i X modela imaju besplatno punjenje na superchargerima koji su jednaki u cijelom svijetu. Nema kartica, aplikacija i QR kodova.. Samo priključiš i automobil se puni.

 

Supercharger je dobra stvar. Hrvatska u pravcu Vrgorac-Split-Senj, kontinent istočno od Slovenije i Austrije 0 bodova.

12 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Ovo sa električnim pogonom i ekologijom sve više smrdi na prijevaru. I opet Mazda jedina odskače od drugih i priklanja se zdravom razumu. U Mazdi smatraju kako je povlašten tretman električnih vozila krivi put i kako se zagađenje samo prebacuje. Posebno se dotiču problematike Li-Ion baterija i njihova utjecaja na okoliš.
 
4 19 hvala 0
11 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Ovo s električnim automobilima je samo motor u cloudu. Sjetite se samo kako su se Tesle punile na Jelačić placu.
 
0 6 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Did12 kaže...
U Mazdi smatraju kako je povlašten tretman električnih vozila krivi put i kako se zagađenje samo prebacuje. Posebno se dotiču problematike Li-Ion baterija i njihova utjecaja na okoliš.

Neće li električna vozila riješiti problem toksičnih plinova (poput NOx) u gradovima? Na kraju krajeva, to i jest glavni razlog zbog kojeg se sve više zemalja odlučuje na zabranu prvo dizela, a potom i benzinaca u gradovima u dogledno vrijeme.

8 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje

Evo aktualno na temu, s opaskom da načelno dobar članak vrvi odokativnim podacima ("Realno rečeno, domet električnih vozila je od 150 do 200 kilometara, nakon čega trebaju i relativno dugo vrijeme punjenja.": autor očito nije proučio supercharger):

Diesel Summit: Njemački proizvođači automobila očajnički pokušavaju spasiti dizelska vozila. Imaju li šanse?

Poruka je uređivana zadnji put ned 6.8.2017 18:34 (Zechina).
16 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
mbaksa kaže...

Neće li električna vozila riješiti problem toksičnih plinova (poput NOx) u gradovima? Na kraju krajeva, to i jest glavni razlog zbog kojeg se sve više zemalja odlučuje na zabranu prvo dizela, a potom i benzinaca u gradovima u dogledno vrijeme.

 Usput treba gledati i efikasnost el. motora u usporedbi s benzinskim/dizelskim... A što se tiče baterija, pa pretpostavljam da se mogu reciklirati, a i vjerujem da ćemo kroz 10-20 godina imati nove, bolje i ekološkije baterije.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Did12 kaže...
Ovo sa električnim pogonom i ekologijom sve više smrdi na prijevaru. I opet Mazda jedina odskače od drugih i priklanja se zdravom razumu. U Mazdi smatraju kako je povlašten tretman električnih vozila krivi put i kako se zagađenje samo prebacuje. Posebno se dotiču problematike Li-Ion baterija i njihova utjecaja na okoliš.

 

To kad Mazda rogobori protiv električnih auta je kao kad ExxonMobile radi studije o čistoj energiji, a sve se svodi na onu: "Tko o čemu, kurva o poštenju." (Koristim kao narodnu izreku, bez namjere da uvrijedim djelatnike i djelatnice koji prodaju ljubav). Naravno da Mazda traži način da opstanu na tržištu što dulje, a u razvoju električnih automobila su, je li, malo propustili prvi vlak. Pretpostavljam da misliš na drobljenje Roberta Davisa (Mazda senior vice president in charge of special assignments for North America). Dakle, često se provlači teorija da EV podjednako zagađuju s obzirom na zagađenje prilikom proizvodnje el. engergije. Teorija je problematična iz par razloga. Prvo, zagađenje kod proizvodnje el. energije je centralizirano, što omogućava i centraliziranu kontrolu tog zagađenja, dok je kod vozila s motorima na unutarnje sagorijevanje to zagađenje distribuirano, a kontrola je ograničena. Tko nije vidio Golfa 2 na ulicama, koji, sudeći po dimu koji izlazi iz njega, vozi na ugljen? Problematično recikliranje Li-Ion baterija? Manje problematično nego kad se nafta izlije u zaljevu. Drugo, u zadnjih par godina, dodatni kapaciteti za proizvodnju el. energije su, u sve većem omjeru, iz tzv. obnovljivih izvora. Baci oko na "Renewable Energy Record Set in U.S.". Naravno, u državama trećeg svijeta i dalje se proširuju kapaciteti termoeletrana (Plomin C), ali jbga kad bi se u ovoj našoj državici uz dovoljnu pinku dala napraviti i termoelektrana na Jelačić placu.

 

 

11 godina
neaktivan
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

Elektricna Auta su buducnost, to je neupitno medjutim previse se potencira da je je ta buducnost jako blizu, za par godina

Ja mislim da je ta buducnost prije za 20 godina.

 

Dok je barel nafte bio 100 dolara onda su Elektricna auta bila super, medjutim sad kad je barel nafte 50 dolara mozete vi pricati sta god hocete, ali kupnja El Auta nema smisla sa financijske strane, a 95% ljudi je to najbitnije.

 

Ma sta god vi pricali, elektricno auto nece godinama godinama biti financijski konkurentno autima na naftu, ako treba cijena nafte ce se srusiti i na 25 dolara.

 

Cisto vama informativno, S Arabiji je potrebno samo $9 da proizvede barel nafte, iran $9, iraq $10.5..., a Rusiji recimo $19.

 

 

Jos kad u sve to ukljucimo infrastrukturu koju treba izgraditi za El auta...

 

Poalko ljudi, to ce sve doci ali treba pricekati malo.

 
3 10 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
kingofthenight kaže...
Dok je barel nafte bio 100 dolara onda su Elektricna auta bila super, medjutim sad kad je barel nafte 50 dolara mozete vi pricati sta god hocete, ali kupnja El Auta nema smisla sa financijske strane, a 95% ljudi je to najbitnije.

 

Svijetom ne upravljaju ti kojima je najbitnije koliko auto košta - osim ako se ne radi o proizvodnoj cijeni. Bit će što će biti, ali najmanje će se pitati tih 95% koje si spomenuo.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Mycroft kaže...
kingofthenight kaže...
Dok je barel nafte bio 100 dolara onda su Elektricna auta bila super, medjutim sad kad je barel nafte 50 dolara mozete vi pricati sta god hocete, ali kupnja El Auta nema smisla sa financijske strane, a 95% ljudi je to najbitnije.

 

Svijetom ne upravljaju ti kojima je najbitnije koliko auto košta - osim ako se ne radi o proizvodnoj cijeni. Bit će što će biti, ali najmanje će se pitati tih 95% koje si spomenuo.

 

 

Da, ali zato 1% naftne industrije upravlja sa 99% ostale industrije.

 

Nemojte se zavatavati tako lako, elektircna auta ce doci, ali ne onom brzinom kojom ljudi to sve ocekuju.

15 godina
online
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
kingofthenight kaže...
Dok je barel nafte bio 100 dolara onda su Elektricna auta bila super, medjutim sad kad je barel nafte 50 dolara mozete vi pricati sta god hocete, ali kupnja El Auta nema smisla sa financijske strane, a 95% ljudi je to najbitnije.

 

 oš reć da smo mi smrtnici bitno skuplje onda plaćali benzin? Jer koliko se sjećam benga je bila tipa 12kn a sad je skoro pa 10, dakle kada je barel bio 100% skuplji, benga je bila 20% skuplja...

 

također, u tekstu piše da je prešao 1000km s potrošnjom koja je ekvivalent od 8l benge. Alo, elektični troši 8l na 1000km (oliti 0,8l na 100km) i vama benga ima budućnost???

16 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Did12 kaže...
Ovo sa električnim pogonom i ekologijom sve više smrdi na prijevaru. I opet Mazda jedina odskače od drugih i priklanja se zdravom razumu. U Mazdi smatraju kako je povlašten tretman električnih vozila krivi put i kako se zagađenje samo prebacuje. Posebno se dotiču problematike Li-Ion baterija i njihova utjecaja na okoliš.

Ma gle i ja vozim Mazdu i uživam vozeći ju ali to što kažu zapravo je jako iskrivljena istina jer je efikasnost električnog motora daleko veća od efikasnosti bilo kojeg s unutarnjim sagorijevanjem. Nekom dizelašu nije toliki problem prijeći 1000km sa jednim rezervoarom ali obrati pažnju da su sada za 1000km s Teslom potrošili vrijednost koja odgovara manje od 10 litara goriva.... dakle energija utrošena za proizvodnju struje za automobile je daleko bolje iskorištena od energije koju auto potroši sagorijevajući gorivo posebno ako se u obzir uzmu i dijelom obnovljivi izvori energije kojim se struja (sve više) proizvodi...

14 godina
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

100kWh je oko 8,5kg benzina, odnosno nekih 10-11 litara.

Moj PC  
1 1 hvala 0
11 godina
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

Zašto svi u usporedbi efikasnosti električnog i SUS motora zaboravljaju uračunati i energiju koja se utroši za proizvodnju benzina ili dizela. Oni ne padaju s neba, nego ih treba rafinirat iz nafte, a za to treba energije i to dosta. Proces rafinacije baš nije bezopasan, što svjedoće nedavni događaji u Rotterdamu. A nije ni najčišći, što najbolje znaju stanovnici Slavonskog Broda. 

Poruka je uređivana zadnji put pon 7.8.2017 1:14 (markoBT).
 
11 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
markoBT kaže...

Zašto svi u usporedbi efikasnosti električnog i SUS motora zaboravljaju uračunati i energiju koja se utroši za proizvodnju benzina ili dizela. Oni ne padaju s neba, nego ih treba rafinirat iz nafte, a za to treba energije i to dosta. Proces rafinacije baš nije bezopasan, što svjedoće nedavni događaji u Rotterdamu. A nije ni najčišći, što najbolje znaju stanovnici Slavonskog Broda. 

 Zato što je teško reći koliki su ti gubici, tj. jako variraju. Također, slično ti je i s el. energijom gdje imaš primarni energent (ako je termoelektrana), pa razne gubitke u transferu i distribuciji... Vjerujem da bi na kraju došli na otprilike izjednačenu situaciju. Nisu niti elektrane sasvim bezazlene, pucanje brana hidroelektrana, zagađenje termoelektrana, Černobilj, Fukušima... Recimo da je tu 0:0, a el motor je i dalje daleko efikasniji i to je 1:0. 

15 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Sve je to super oko EV, samo me zanima tko će i kako proizvesti dovoljno struje za sve njih.
Vidjeli smo kilometarske kolone ovih dana u HR ~ to je svakodnevica u Njemačkoj...
Zanima me kakva će to električna mreža podneti prijenos toliko goleme električne energije kad krene punjenje EV.
Sad se sjetite koliko nafte stane tjedan tanker duljine 300 m... a šta je jedan tanker?

Biti će tu gadnih problema...
Po meni samo nuklearne elektrane mogu dati toliko električne energije, sve drugo je PRAZNA PRIČA
 
5 2 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
jozef kaže...
markoBT kaže...

Zašto svi u usporedbi efikasnosti električnog i SUS motora zaboravljaju uračunati i energiju koja se utroši za proizvodnju benzina ili dizela. Oni ne padaju s neba, nego ih treba rafinirat iz nafte, a za to treba energije i to dosta. Proces rafinacije baš nije bezopasan, što svjedoće nedavni događaji u Rotterdamu. A nije ni najčišći, što najbolje znaju stanovnici Slavonskog Broda. 

 Zato što je teško reći koliki su ti gubici, tj. jako variraju. Također, slično ti je i s el. energijom gdje imaš primarni energent (ako je termoelektrana), pa razne gubitke u transferu i distribuciji... Vjerujem da bi na kraju došli na otprilike izjednačenu situaciju. Nisu niti elektrane sasvim bezazlene, pucanje brana hidroelektrana, zagađenje termoelektrana, Černobilj, Fukušima... Recimo da je tu 0:0, a el motor je i dalje daleko efikasniji i to je 1:0. 

 A netreba zaboravit ni sve otpadne tekućine i potrošnu robu koji ostaju iza motora sa unutrašnjim sagorijevanjem poslje servisa: te ulje svaki čas, antifriz, UK4, Hypenol, pa filteri, remenje i još svašta nešta.  Kod el. motora tog nema (eventualno ležajevi tu i tam i naravno ono najbitnije, baterije koje također predstavljaju svojevrstan otpad nakon kaj daju svoje, ali one se recikliraju tak da kad se podvuče crta, ipak je struja u vodstvu). 

Trust me, I'm a Jedi!
8 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Struja fino ode gore cca 300%, i dođemo na isto. Tko ce se htjeti jeftinije voziti, mora sam sebi proizvesti struju. Tako nekako ja vidim buducnosti.
 
1 3 hvala 0
13 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje

buducnost su vozila na torij npr. ali onda nema vise zarade od nafte i struje ako mozes vozit 100 god. na 1 malu baterijicu ahahah

8 godina
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
qwwerty11 kaže...

buducnost su vozila na torij npr. ali onda nema vise zarade od nafte i struje ako mozes vozit 100 god. na 1 malu baterijicu ahahah

 Ako u auto salonu gledas el. auto, netko iz naftnog lobija ti na prakingu probusi gume. Strasni su.

Slicno radi i pekarski lobi kad kupujes pekac kruha.

12 godina
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

Budućnost su ceste s ugrađenom strujom - kao oni autići na stazi za djecu. Tako ne treba baterija, samo će trebati solarno postrojenje u orbiti.

Moj PC  
2 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
dankodr kaže...
Sve je to super oko EV, samo me zanima tko će i kako proizvesti dovoljno struje za sve njih.
Vidjeli smo kilometarske kolone ovih dana u HR ~ to je svakodnevica u Njemačkoj...
Zanima me kakva će to električna mreža podneti prijenos toliko goleme električne energije kad krene punjenje EV.
Sad se sjetite koliko nafte stane tjedan tanker duljine 300 m... a šta je jedan tanker?

Biti će tu gadnih problema...
Po meni samo nuklearne elektrane mogu dati toliko električne energije, sve drugo je PRAZNA PRIČA

 Nemoj gledati na proizvodnju struje budućnosti kao na isključivo (ili gotovo isključivo) centralizirani sustav kakav imaš sada.

 

Daljnjim napretkom (i, bitnije, snižavanjem cijene) baterija i solarnih panela ćemo doći (ok, možda ne mi, no civilizirani svijet) do toga da većina (dobro, uglavnom standalone home owners) za svoje primarne potrebe (kućanstvo, automobil) proizvodi sama i sposobna je biti potpuno off-the-grid, dok je centralizirana mreža tu za nadopunu rupa i za napajanje tamo gdje solari nisu efikasni (zgrade). S tim da i sami operatere mreže (opet, ne u nas, al u civilizaciji) idu na širenje solarnih i ostalih renewable pogona, kao i ugranju centraliziranih energy storagea (mislim da čak LA taman gradi battery complex s 1 danom heavy load potrošnje u kapacitetu). Još kad bi prestali s globalnom panikom oko nuklearki i kad bi malo masovnije izgradili elektrane s novijim generacijama i dizajnima reaktora, imali bi i viška struje. 

16 godina
offline
Tesla može i preko tisuću kilometara bez punjenja

Mislim da je minijaturizirani osobni teleporter budućnost 

 

https://vignette1.wikia.nocookie.net/fortresscraft/images/1/19/Personalteleporter.png/revision/latest/scale-to-width-down/300?cb=20120212131253

 

Je da izgleda malo komunistički, no, to je najmanji problem 

Poruka je uređivana zadnji put pon 7.8.2017 12:00 (lllnuclearlll).
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla može i preko tisuću kilometara bez punje
Prije 20 godina izgledalo je nevjerojatno da će svatko imati mobitel koji ima 10MBs vezu i da će to plaćati 50 kn mjesečno, te da će na stotinama krovova po gradu biti odašiljači.

Nije to došlo preko noći, ali je došlo. Tako izgleda da i el. automobili dolaze. No za razliku od mobitela, Hercegovci će ih zadnji nabaviti.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
10 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice