ah. tesla s brda, rodio se miš.
(prvo sam pomislio da su modificirali softver da pokazuje kako auto ispušta stakleničke plinove u atmosferu no vjerojatno to čine samo putnici u njemu)
ah. tesla s brda, rodio se miš.
(prvo sam pomislio da su modificirali softver da pokazuje kako auto ispušta stakleničke plinove u atmosferu no vjerojatno to čine samo putnici u njemu)
Svaka čast, ovo se zove kompanija
Jednim dijelom Svaka cast, ali drugim dobar marketing!
Da se zbog jednog auta opozove njih 90k je sigurno dobar naslov na svim njuz portalima, u bilo kojem dijelu svijeta sa bilo kojojm "tematikom" portala, zbog cega se evo nasao i na bugu.
Neka me ispravi netko s vecim znanjem, ali koliko oni zapravo gube s tim opozivanjem? Po meni apsolutno nista. Cak i dobivaju jer mogu srezat troskove na reklamama za ovaj mjesec. Dakle imaju "samo 90k" automobila (naravno da je to mala brojka u auto industriji). Provjera jel pojas dobro vezan je 2 minute i ne kosta nista. Ne trose se uopce nikakvi dijelovi osim vremena zaposlenika koji su ionako placeni i koji ionako vjerujem nemaju bas nesto pretjerano posla jer su automobili relativno novi i jos ne traze ni blizu veliku njegu kao bilo koji drugi automobil koji je "vani" vec xy godina.
Jednim dijelom Svaka cast, ali drugim dobar marketing!
Da se zbog jednog auta opozove njih 90k je sigurno dobar naslov na svim njuz portalima, u bilo kojem dijelu svijeta sa bilo kojojm "tematikom" portala, zbog cega se evo nasao i na bugu.
Neka me ispravi netko s vecim znanjem, ali koliko oni zapravo gube s tim opozivanjem? Po meni apsolutno nista. Cak i dobivaju jer mogu srezat troskove na reklamama za ovaj mjesec. Dakle imaju "samo 90k" automobila (naravno da je to mala brojka u auto industriji). Provjera jel pojas dobro vezan je 2 minute i ne kosta nista. Ne trose se uopce nikakvi dijelovi osim vremena zaposlenika koji su ionako placeni i koji ionako vjerujem nemaju bas nesto pretjerano posla jer su automobili relativno novi i jos ne traze ni blizu veliku njegu kao bilo koji drugi automobil koji je "vani" vec xy godina.
Znači radi se o kopči (utoru) pojasa i potrebno je cca 15 minuta. Self-test je ukopčati pojas i vuči snagom od barem 20 kilograma no ne zamjenjuje servis. Što se tiče praznog hoda servisa, svako vozilo ima redovan servis već unaprijed određen.
Inače, Tesla baš i ne troši na marketing.
Ja mislim da je to samo PR. Ništa više super marketing.
Da imam love, ako ikada budem, taj autić ću sigurno kupiti. Pravi gadget :D
dobivaju jer mogu srezat troskove na reklamama za ovaj mjesec.
Oni nemaju troskove za reklame.