Uber se povlači iz Francuske

poruka: 58
|
čitano: 8.405
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Uber se povlači iz Francuske".
12 godina
neaktivan
offline
Uber se povlači iz Francuske

Nevjerojatno da su mislili da tobože "aplikaciom" ne trebeaju licencu za prjevoz ljudi.

Taxisti su platili školu i licence i normalno da su ljuti kad netko mimo zakona i reda želi preuzet njihov posao.

Uber kao aplikacija nije loša ali samo za licencirane vozaće i taxiste koji su platili i uredno sredili svoje licence.

Zakon za prijevoz putnika postoji i vrlo je jasan.

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.7.2015 10:56 (kingrz).
 
5 11 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske

Trebaju samo licencirani vozači koristiti uber. Kada bi to bilo tako mislim da bi svim taksistima možda uber bio i bolja opcija. Sada ovisi o tome koliko im uber profita uzima, ako uzima manje nego sada njihovi šefovi onda se isplati.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
11 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...

Nevjerojatno da su mislili da tobože "aplikaciom" ne trebeaju licencu za prjevoz ljudi.

Taxisti su platili školu i licence i normalno da su ljuti kad netko mimo zakona i reda želi preuzet njihov posao.

Uber kao aplikacija nije loša ali samo za licencirane vozaće i taxiste koji su platili i uredno sredili svoje licence.

Zakon za prijevoz putnika postoji i vrlo je jasan.

 

Razumijem ja i vozače ali Uber je daleko superiorniji, sigurniji, brži i jeftiniji servis od regualrnih taksista tako da su te regulacije arhaične i temelje se na artificijalnim ograničenjima ponude/broja taksista (putem sistema medaljona). 

12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kenan.M kaže...
kingrz kaže...

Nevjerojatno da su mislili da tobože "aplikaciom" ne trebeaju licencu za prjevoz ljudi.

Taxisti su platili školu i licence i normalno da su ljuti kad netko mimo zakona i reda želi preuzet njihov posao.

Uber kao aplikacija nije loša ali samo za licencirane vozaće i taxiste koji su platili i uredno sredili svoje licence.

Zakon za prijevoz putnika postoji i vrlo je jasan.

 

Razumijem ja i vozače ali Uber je daleko superiorniji, sigurniji, brži i jeftiniji servis od regualrnih taksista tako da su te regulacije arhaične i temelje se na artificijalnim ograničenjima ponude/broja taksista (putem sistema medaljona). 

 

Nije pitanje u servisu nego u tome tko smije vozit putnike.

Zakon kaže da vozaći moraju položit ispit za obavljat licencirani servis prijevoza.

Nije tu ništa ćudno. Ako za radit kao brodomonter moraš imati atest, ako za radit ko sudki tumać moraš položit ispit... ako radiš kao "PASTIR" isto...

Lako je bit jeftiniji kad nisi platio licencu i osiguranje.

 

16 godina
offline
Uber se povlači iz Francuske

Sigurniji? U Indiji su imali gomilu slučajeva silovanja gde su počinioci bili Uberovi "taksisti".

 

Indiju na stranu, nema razloga zašto bi Uber bio sigurniji. Većina država ima relativno stroge propozicije za taksiste (i što je država uređenija, to su one strožije, i po pitanju vozila, i ispita koje vozači prolaze), samim tim nema logike da jedna poprilično deregulisana varijanta te usluge, kao što je Uber, bude sigurnija. A i u pravnom smislu, totalno je besmisleno očekivati da neko može jednostrano da kaže da se (relativno strogi) propisi koji uređuju određenu delatnost na njega ne odnose. Jer iako iz balkanske perspektive često izgleda da su propisi za glupe ljude, dok pametni znaju da ne moraju da ih poštuju, to ipak nije tako.

Moj PC  
10 2 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...
Lako je bit jeftiniji kad nisi platio licencu i osiguranje.

 

I to je tu jedini problem...

Problem je što ljudi misle da uberom možeš i ti bit taksista privatnim autom...

* popravi si Č na tastaturi :D

 

Ivan(4) kaže...

Sigurniji? U Indiji su imali gomilu slučajeva silovanja gde su počinioci bili Uberovi "taksisti".

 

 U Indiji su i inace silovanja taksista, ali se uberovi vise spominju jer su eto na lošem glasu.

Jučer sam se u Rijeci nakon gotovo 4 godine vozio taxiem, cammeo... tip me je vozio kao da vozi vrecu krumpira, tako je ulazio u zavoje da sam s jedne strane dolazio na drugu ...

u normalnim zemljama taksist uz licencu mora imati i polaganje vozačkog za taksistu, da se ljudi normalno osječaju u autu, a ne ko vreće krumpira...

 

potpis :D
14 godina
odjavljen
offline
Uber se povlači iz Francuske

Trebaju nam autonomni automobili i onda će biti manje nameta.

 
3 2 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
Profesor Jakov kaže...

Trebaju nam autonomni automobili i onda će biti manje nameta.

autonomni automobili - ok

roboti varioci -ok

traktori koji voze gpsom -ok

...

Sve je to ok ali koji će poslovi ostati ljudima?

 

14 godina
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
@kingrz
Ili si taxsijaner, ili pojma nemas. Radio taxi Zg je bio jedan od najskupljih u svijetu. Pazi, svijetu! Usluga prevari, ukradi, zaje*i. Dosla konkurencija, i zamisli, cak si i ja mogu za nevolju mogu priustiti taxi. Radio sam za auto servis, najveca smeca su, nevjerojatno, vozili taxsijaneri. Preporuka: ne trkeljaj, osim ako nisi jedan od, a onda je sve ovo suvisno. Sah- mat
12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
Brk kaže...
@kingrz
Ili si taxsijaner, ili pojma nemas. Radio taxi Zg je bio jedan od najskupljih u svijetu. Pazi, svijetu! Usluga prevari, ukradi, zaje*i. Dosla konkurencija, i zamisli, cak si i ja mogu za nevolju mogu priustiti taxi. Radio sam za auto servis, najveca smeca su, nevjerojatno, vozili taxsijaneri. Preporuka: ne trkeljaj, osim ako nisi jedan od, a onda je sve ovo suvisno. Sah- mat

Žao mi je što ti moram nažalost reč da nisam "taxsijaner".

Ne kažem da naši taxisti nisu skupi (Njemačka, Francuska, Spanjolska, Češka ima daleko jeftinije cijene taxi servisa i normalnu taxi konkurenciju) ali Uber je trenutno "nelojalna konkurencija" jer misli da može radit mimo zakona.

Preporuka: prije nego što nešto objašnjavaš nekome probaj dobro shvatit što ta osoba misli ili želi reč:

DA KONKURENCIJI TAXISTIMA, NE UBERU MIMO ZAKONA (ovlašteni licencirani vozaći neka koriste Uber ako im se isplati).

P.S.: ne vjerujem da je bio bašŠah - Mat .. provjeri opet :-)

15 godina
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...

Nevjerojatno da su mislili da tobože "aplikaciom" ne trebeaju licencu za prjevoz ljudi.

Taxisti su platili školu i licence i normalno da su ljuti kad netko mimo zakona i reda želi preuzet njihov posao.

Uber kao aplikacija nije loša ali samo za licencirane vozaće i taxiste koji su platili i uredno sredili svoje licence.

Zakon za prijevoz putnika postoji i vrlo je jasan.

 Koja je razlika između Ubera i auto-stopiranja?

kingrz kaže...

autonomni automobili - ok

roboti varioci -ok

traktori koji voze gpsom -ok

...

Sve je to ok ali koji će poslovi ostati ljudima?

 

 Da. i meni je nevjerojatno žao štitonoša i fenjer-majstora. 

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
11 godina
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
Bukva kaže...
kingrz kaže...

autonomni automobili - ok

roboti varioci -ok

traktori koji voze gpsom -ok

...

Sve je to ok ali koji će poslovi ostati ljudima?

 

 Da. i meni je nevjerojatno žao štitonoša i fenjer-majstora. 

 Oduvijek sam htio biti stitonosa. U svoje slobodno vrijeme najvise volim kopati kanale. Jebes ti automatizaciju.

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.7.2015 14:13 (steelman).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
Bukva kaže...
kingrz kaže...

Nevjerojatno da su mislili da tobože "aplikaciom" ne trebeaju licencu za prjevoz ljudi.

Taxisti su platili školu i licence i normalno da su ljuti kad netko mimo zakona i reda želi preuzet njihov posao.

Uber kao aplikacija nije loša ali samo za licencirane vozaće i taxiste koji su platili i uredno sredili svoje licence.

Zakon za prijevoz putnika postoji i vrlo je jasan.

 Koja je razlika između Ubera i auto-stopiranja?

kingrz kaže...

autonomni automobili - ok

roboti varioci -ok

traktori koji voze gpsom -ok

...

Sve je to ok ali koji će poslovi ostati ljudima?

 

 Da. i meni je nevjerojatno žao štitonoša i fenjer-majstora. 

 Autostopiranje je besplatno i čak ima neka pravila dok Uber se plaća i vrši Taxi servis bez licence.

 

Što se tiće štitonoša i fenjer-majstora, nažalost oni su večina i njihov rad gradi BDP. Polagano se svi poslovi automatiziraju i robotiziraju a rjetko koja država razmišlja o kreiranju novih radnih mjesta da ih nadomjesti.

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.7.2015 14:15 (kingrz).
11 godina
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...
 rjetko koja država razmišlja o kreiranju novih radnih mjesta da ih nadomjesti.

 Kad nezaposlenost bude 50% ili vise onda budu poceli razmisljat bez brige. Zasto bi se radilo 8 sati dnevno kad je nepotrebno. Sustav se treba prilagoditi automatizaciji a ne obrnuto.

15 godina
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...

 Autostopiranje je besplatno i čak ima neka pravila dok Uber se plaća i vrši Taxi servis bez licence.

 

Što se tiće štitonoša i fenjer-majstora, nažalost oni su večina i njihov rad gradi BDP. Polagano se svi poslovi automatiziraju i robotiziraju a rjetko koja država razmišlja o kreiranju novih radnih mjesta da ih nadomjesti.

 A zašto Uber ne bi bio servis za autostopere koji uzima proviziju za brže matchiranje vozača - putnika?

 

Kako ne otvara? Imaš odmah potrebu za, recimo, kartografima i GIS stručnjacima. Drugi par rukava je što vozači su mahom niskoobrazovani, pa nemaju konkuretnost na tržištu rada, ali to je jedino i isključivo njihova krivica.

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
steelman kaže...
kingrz kaže...
 rjetko koja država razmišlja o kreiranju novih radnih mjesta da ih nadomjesti.

 Kad nezaposlenost bude 50% ili vise onda budu poceli razmisljat bez brige. Zasto bi se radilo 8 sati dnevno kad je nepotrebno. Sustav se treba prilagoditi automatizaciji a ne obrnuto.

 Svi dobro znamo koja je brzina prilagodbe našeg sustava! Nažalost vjerojatno daleko iznad 50% nezaposlenosti!

16 godina
offline
Uber se povlači iz Francuske

Mene pak zanima kakva to licenca treba da stavim ljude u auto i odpeljam ih negdje? Ne kuzim, kaj moram imati licencu gdje mi drzava (ili neko treci) dozvoljava da to ucinim. Ok, valjda kosta para pa moraju svi zaraditi. Drzava na licencama, skole na taxi skolama, automobilisticke tvrtke na posebno licenciranim masinama i gumama za taxiste (moraju biti otporne na duga stajanja po kisi, vjetru, snegu i otporne na vatru u slucaju nereda). Cuo sam da ce uvesti i licence upravljanje taximetrom, otvaranje bunkera, prozora, paljenje svijetla (hej! Ne mozes upalit svijetla ako nemas licencu) i slicno. 

Ne znam da li ste culi i da izlazi novi Need for Speed: Taxi Unleashed. Bit cemo u ulozi taksiste koji ce morati u sto kracem roku bez licence otpeljat ljude na areodrom. Zakon.

Moj PC  
0 4 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
Bukva kaže...

 A zašto Uber ne bi bio servis za autostopere koji uzima proviziju za brže matchiranje vozača - putnika?

 

Kako ne otvara? Imaš odmah potrebu za, recimo, kartografima i GIS stručnjacima. Drugi par rukava je što vozači su mahom niskoobrazovani, pa nemaju konkuretnost na tržištu rada, ali to je jedino i isključivo njihova krivica.

 Jer se tako ne prestavlja.

 

Pusti sad vozače; da ti treba neki prjevod nekog dokumenta za sud a imaš prijatelja koji zna jezik s kojeg trebaš prevest taj dokument, misliš da bi ti sud uvažio taj prjevod?

 

A što se tiće otvaranja novih poslova; to je minorno nasprem broju izgubljenih radnih mjesta.

Država je cijelina obrazovanih i neobrazovanih ljudi i jednostavno ako večina nema posao država propada.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
ukay1000 kaže...

Mene pak zanima kakva to licenca treba da stavim ljude u auto i odpeljam ih negdje? Ne kuzim, kaj moram imati licencu gdje mi drzava (ili neko treci) dozvoljava da to ucinim. Ok, valjda kosta para pa moraju svi zaraditi. Drzava na licencama, skole na taxi skolama, automobilisticke tvrtke na posebno licenciranim masinama i gumama za taxiste (moraju biti otporne na duga stajanja po kisi, vjetru, snegu i otporne na vatru u slucaju nereda). Cuo sam da ce uvesti i licence upravljanje taximetrom, otvaranje bunkera, prozora, paljenje svijetla (hej! Ne mozes upalit svijetla ako nemas licencu) i slicno. 

Ne znam da li ste culi i da izlazi novi Need for Speed: Taxi Unleashed. Bit cemo u ulozi taksiste koji ce morati u sto kracem roku bez licence otpeljat ljude na areodrom. Zakon.

 Sve si rekao... smisao licenca, zakona i  nameta je kreiranje specializanih radnika i radnih mjesta oko tog servisa.

16 godina
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...
ukay1000 kaže...

Mene pak zanima kakva to licenca treba da stavim ljude u auto i odpeljam ih negdje? Ne kuzim, kaj moram imati licencu gdje mi drzava (ili neko treci) dozvoljava da to ucinim. Ok, valjda kosta para pa moraju svi zaraditi. Drzava na licencama, skole na taxi skolama, automobilisticke tvrtke na posebno licenciranim masinama i gumama za taxiste (moraju biti otporne na duga stajanja po kisi, vjetru, snegu i otporne na vatru u slucaju nereda). Cuo sam da ce uvesti i licence upravljanje taximetrom, otvaranje bunkera, prozora, paljenje svijetla (hej! Ne mozes upalit svijetla ako nemas licencu) i slicno. 

Ne znam da li ste culi i da izlazi novi Need for Speed: Taxi Unleashed. Bit cemo u ulozi taksiste koji ce morati u sto kracem roku bez licence otpeljat ljude na areodrom. Zakon.

 Sve si rekao... smisao licenca, zakona i  nameta je kreiranje specializanih radnika i radnih mjesta oko tog servisa.

 Kakva specijaliiranost je kod prijevoza ljudi u nespecijaliziranim automobilima. Specijaliziranost bi znacilo posebno vozilo (autobus, vlak, avion, space shuttle), a ne osobni automobil dostupan i obicnim ljudima, vozacka dozvola dostupna svima... Svaki covjek koji polozi vozacku moze upravljati vozilom za kategoriju za koju je polozio i GG. Imas prvu pomoc polozenu, auto u koji stane 5 osoba i GG. Kakve licence. Licencu treba npr. zastitar (makar je i to kod nas smijurija). Kad vidis licenciranog zastitara s pistacom znas da je izucen poslu (zna zakonski okvir u kojem moze djelovati), da ima redovit psihicki i fizicki zdravstveni pregled itd. Ne treba licenca za taksistu. Treba vozacka, ispravan automobil i volje da se dangubi pred raznim postajama.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
ukay1000 kaže...
kingrz kaže...
ukay1000 kaže...

Mene pak zanima kakva to licenca treba da stavim ljude u auto i odpeljam ih negdje? Ne kuzim, kaj moram imati licencu gdje mi drzava (ili neko treci) dozvoljava da to ucinim. Ok, valjda kosta para pa moraju svi zaraditi. Drzava na licencama, skole na taxi skolama, automobilisticke tvrtke na posebno licenciranim masinama i gumama za taxiste (moraju biti otporne na duga stajanja po kisi, vjetru, snegu i otporne na vatru u slucaju nereda). Cuo sam da ce uvesti i licence upravljanje taximetrom, otvaranje bunkera, prozora, paljenje svijetla (hej! Ne mozes upalit svijetla ako nemas licencu) i slicno. 

Ne znam da li ste culi i da izlazi novi Need for Speed: Taxi Unleashed. Bit cemo u ulozi taksiste koji ce morati u sto kracem roku bez licence otpeljat ljude na areodrom. Zakon.

 Sve si rekao... smisao licenca, zakona i  nameta je kreiranje specializanih radnika i radnih mjesta oko tog servisa.

 Kakva specijaliiranost je kod prijevoza ljudi u nespecijaliziranim automobilima. Specijaliziranost bi znacilo posebno vozilo (autobus, vlak, avion, space shuttle), a ne osobni automobil dostupan i obicnim ljudima, vozacka dozvola dostupna svima... Svaki covjek koji polozi vozacku moze upravljati vozilom za kategoriju za koju je polozio i GG. Imas prvu pomoc polozenu, auto u koji stane 5 osoba i GG. Kakve licence. Licencu treba npr. zastitar (makar je i to kod nas smijurija). Kad vidis licenciranog zastitara s pistacom znas da je izucen poslu (zna zakonski okvir u kojem moze djelovati), da ima redovit psihicki i fizicki zdravstveni pregled itd. Ne treba licenca za taksistu. Treba vozacka, ispravan automobil i volje da se dangubi pred raznim postajama.

Većinu poslova koji sam radio ili sam već znao radit ili sam ih učio prije nego što me poslodavac slao na polaganje licence (koja je propisana zakonom).

Trenutno sam ekonomist, zaštitar, brusać, brodomonter, serviser posuda pod visokim tlakom, vozać viličara, itd... i za sve sam položio ispite ili ateste te nezaboravnu i vječnu zaštitu na radu (koju ću vjerojatno još par puta u životu morat položit). Pričam 3 jezika za koja sam se školovao ali svejedno u inozemnoj firmi u kojoj radim morao sam položit dodatni ispit za moj matenji jezik (koji nije hrvatski).

Ako zakon nešto propisuje ne možemo ga jednostavno zaboravit ili čitat kako nam odgovara.

 

http://www.cvh.hr/propisi-i-upute/pravilnici/zakon-o-prijevozu-u-cestovnom-prometu/pravilnik-o-posebnim-uvjetima-za-vozila-kojima-se-obavlja-javni-cestovni-prijevoz-i-prijevoz-za-vlastite-potrebe/

16 godina
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...

Većinu poslova koji sam radio ili sam već znao radit ili sam ih učio prije nego što me poslodavac slao na polaganje licence (koja je propisana zakonom).

Trenutno sam ekonomist, zaštitar, brusać, brodomonter, serviser posuda pod visokim tlakom, vozać viličara, itd... i za sve sam položio ispite ili ateste te nezaboravnu i vječnu zaštitu na radu (koju ću vjerojatno još par puta u životu morat položit). Pričam 3 jezika za koja sam se školovao ali svejedno u inozemnoj firmi u kojoj radim morao sam položit dodatni ispit za moj matenji jezik (koji nije hrvatski).

Ako zakon nešto propisuje ne možemo ga jednostavno zaboravit ili čitat kako nam odgovara.

 

http://www.cvh.hr/propisi-i-upute/pravilnici/zakon-o-prijevozu-u-cestovnom-prometu/pravilnik-o-posebnim-uvjetima-za-vozila-kojima-se-obavlja-javni-cestovni-prijevoz-i-prijevoz-za-vlastite-potrebe/

 Vozacka dozvola je vrsta licence, nesto opipljivo, nesto sto si morao legalno poloziti. Siguran sam da si i vozio auto prije nego si otisao poloziti pa to ne znaci da smijes upravljati potonjim. Kada polozis vozacku dozvolu dobivas pravo upravljanja vozilima za ciju si kategoriju polozio. Unutra mozes staviti koga god zelis sve dok ne krsis zakon (nedozvoljen broj putnika, utjecaj opijata, droge i slicno). Nisi "licenciran taksist", ali opet nitko nema pravo da ti se gura koga stavljas u svoje vozilo. 

Problem lezi u tome sto imamo blesave taksiste (i opcenito naciju) koje birokratski uhljebi sisu do bola i umjesto da se pobone protiv njih, oni traze janje za klanje na krivom mjestu. Ali nije mi ni nist cudno za nekoga tko dangubi pred postajama, bahat je, vecinom smrdi na znoj gore nego baustelac, hoce prevarit (valjda dio struke) i slicno. Svaka cast iznimkama, ali nikad necu podrzat "taksiste".

11 godina
neaktivan
offline
Svijet u rasulu: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...
steelman kaže...

 Kad nezaposlenost bude 50% ili vise onda budu poceli razmisljat bez brige. Zasto bi se radilo 8 sati dnevno kad je nepotrebno. Sustav se treba prilagoditi automatizaciji a ne obrnuto.

 Svi dobro znamo koja je brzina prilagodbe našeg sustava! Nažalost vjerojatno daleko iznad 50% nezaposlenosti!

 kao u Africi?

12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
ukay1000 kaže...
kingrz kaže...

Većinu poslova koji sam radio ili sam već znao radit ili sam ih učio prije nego što me poslodavac slao na polaganje licence (koja je propisana zakonom).

Trenutno sam ekonomist, zaštitar, brusać, brodomonter, serviser posuda pod visokim tlakom, vozać viličara, itd... i za sve sam položio ispite ili ateste te nezaboravnu i vječnu zaštitu na radu (koju ću vjerojatno još par puta u životu morat položit). Pričam 3 jezika za koja sam se školovao ali svejedno u inozemnoj firmi u kojoj radim morao sam položit dodatni ispit za moj matenji jezik (koji nije hrvatski).

Ako zakon nešto propisuje ne možemo ga jednostavno zaboravit ili čitat kako nam odgovara.

 

http://www.cvh.hr/propisi-i-upute/pravilnici/zakon-o-prijevozu-u-cestovnom-prometu/pravilnik-o-posebnim-uvjetima-za-vozila-kojima-se-obavlja-javni-cestovni-prijevoz-i-prijevoz-za-vlastite-potrebe/

 Vozacka dozvola je vrsta licence, nesto opipljivo, nesto sto si morao legalno poloziti. Siguran sam da si i vozio auto prije nego si otisao poloziti pa to ne znaci da smijes upravljati potonjim. Kada polozis vozacku dozvolu dobivas pravo upravljanja vozilima za ciju si kategoriju polozio. Unutra mozes staviti koga god zelis sve dok ne krsis zakon (nedozvoljen broj putnika, utjecaj opijata, droge i slicno). Nisi "licenciran taksist", ali opet nitko nema pravo da ti se gura koga stavljas u svoje vozilo. 

Problem lezi u tome sto imamo blesave taksiste (i opcenito naciju) koje birokratski uhljebi sisu do bola i umjesto da se pobone protiv njih, oni traze janje za klanje na krivom mjestu. Ali nije mi ni nist cudno za nekoga tko dangubi pred postajama, bahat je, vecinom smrdi na znoj gore nego baustelac, hoce prevarit (valjda dio struke) i slicno. Svaka cast iznimkama, ali nikad necu podrzat "taksiste".

 Vozačka dozvala je vrsta licence kao što je i diploma za jezike i kao takva ima svoja ogrničenja (znam vozit ali ne mogu sve vozit, znam jezike ali nisam ovlašten prevoditelj).

 

Nije stvar u podržavanju taxista ili Ubera, stvar je u poštivanju zakona.

 

Neka bude Cameo, CityCar normalan Taxy i još nove taxy konkurencije ali nek se drže zakona.

 

A što se tiće kvalitete, konkurencija stvara cijenu i kvalitetu.

 

Uber u trenutnim zakonskim okvirima nije legalan.

15 godina
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
kingrz kaže...

 

Pusti sad vozače; da ti treba neki prjevod nekog dokumenta za sud a imaš prijatelja koji zna jezik s kojeg trebaš prevest taj dokument, misliš da bi ti sud uvažio taj prjevod?

 Nije isto. Postoje zanimanja u kojima treba biti kontrola tko što može obavljati - auto može i majmun voziti.

kingrz kaže...

 Vozačka dozvala je vrsta licence kao što je i diploma za jezike i kao takva ima svoja ogrničenja (znam vozit ali ne mogu sve vozit, znam jezike ali nisam ovlašten prevoditelj).

 

Nije stvar u podržavanju taxista ili Ubera, stvar je u poštivanju zakona.

 

Neka bude Cameo, CityCar normalan Taxy i još nove taxy konkurencije ali nek se drže zakona.

 

A što se tiće kvalitete, konkurencija stvara cijenu i kvalitetu.

 

Uber u trenutnim zakonskim okvirima nije legalan.

 U tome i jest cijela poanta - zakon je glup. Samo zato što je netko rekao da tako mora biti, to nužno ne povlači da je to i u tako i u redu (štoviše, ako se već pozivaš na korumpiranost državnog aparata, onda je sudstvo to gdje se uvijek prednjači u korupciji i nepotizmu).

 

Nekada se crni nisu smjeli voziti u prednjeg djelu autobusa ili žene nisu smjele glasati - jel ćemo onda i to vratiti natrag?

Ovo sa uberom je u rangu da se pošte idu žaliti na e-mail. Donesimo zakon po kojem trebaš licencu da dostaviš papir s jednog kraja države na drugi. Nemaš ju? Ne smiješ slati mailove.

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
14 godina
odjavljen
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske

Ne može kvalitetno, a kad taksist vozi drugoga ima valjda i neku odgovornost, drugo je kad voziš samo sebe.

 

 

Za drugi dio posta si u krivu, tj. analogija ti je loša.

 

Email nije dostava tiskane pošte, nego nešto sasvim drugo. To bi bilo kao da netko izumi teleportaciju, bio bi konkurencija "prijevoznicima", ali sigurno ne bi spao pod iste regulacije.

Ako netko želi imati servis dostave fizičke pošte i paketa, mora biti pod istim zakonima kao i hrvatska pošta i ostali dostavljači. No email je nešto sasvim drugo, iako je rezultat sličan. Moraš shvatiti što se točno regulira.

 

I još jedna stvar, ja mogu ti i tamo nekom edostaviti komad papira, nitko mi ne brani, ali ako želim to naplaćivati i imati biznis od toga, onda se na mene odnose određene zakonitosti. Rezultat njihovog poštivanja je određeno uređenje, socijalna prava, zdravstvo, itd, ono što čini socijalnu i modernu državu. Da svi rade na crno i ne plaćaju porez, kako bi država funkcionirala?

Svi smo mi Mentalist.
Poruka je uređivana zadnji put sub 4.7.2015 16:05 (Jakovp).
12 godina
neaktivan
offline
Uber se povlači iz Francuske

Licenca je jedna od "sigurnosti" da taj vozač neće silovat/ubijat ljude okolo..

isto kao što su ceritifikati (cross refrence na IT pošto vas većina jedino to razumje koliko vidim..), nekome moraš vjerovati, a vjerovat ćeš uz pomoć licence..nikad se nebi vozio uberom niti autostopirao..a kod legalnih taxista postoji konkurencija, pa tako nikad nebi otišao u radio zagreb taxi..

 
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
Bukva kaže...
kingrz kaže...

 

Pusti sad vozače; da ti treba neki prjevod nekog dokumenta za sud a imaš prijatelja koji zna jezik s kojeg trebaš prevest taj dokument, misliš da bi ti sud uvažio taj prjevod?

 Nije isto. Postoje zanimanja u kojima treba biti kontrola tko što može obavljati - auto može i majmun voziti.

kingrz kaže...

 Vozačka dozvala je vrsta licence kao što je i diploma za jezike i kao takva ima svoja ogrničenja (znam vozit ali ne mogu sve vozit, znam jezike ali nisam ovlašten prevoditelj).

 

Nije stvar u podržavanju taxista ili Ubera, stvar je u poštivanju zakona.

 

Neka bude Cameo, CityCar normalan Taxy i još nove taxy konkurencije ali nek se drže zakona.

 

A što se tiće kvalitete, konkurencija stvara cijenu i kvalitetu.

 

Uber u trenutnim zakonskim okvirima nije legalan.

 U tome i jest cijela poanta - zakon je glup. Samo zato što je netko rekao da tako mora biti, to nužno ne povlači da je to i u tako i u redu (štoviše, ako se već pozivaš na korumpiranost državnog aparata, onda je sudstvo to gdje se uvijek prednjači u korupciji i nepotizmu).

 

Nekada se crni nisu smjeli voziti u prednjeg djelu autobusa ili žene nisu smjele glasati - jel ćemo onda i to vratiti natrag?

Ovo sa uberom je u rangu da se pošte idu žaliti na e-mail. Donesimo zakon po kojem trebaš licencu da dostaviš papir s jednog kraja države na drugi. Nemaš ju? Ne smiješ slati mailove.

 Ne brkaj pojmove.

Auto nemože svaki "majmun" voziti jer "majmun" ne može položiti :-) jedino možda u "Planet majmuna" ;-)

 

Što se tiće zakona ima puno glupih zakona ali to nije jedan od njih. Ja sigurno nebih želio da me svaki "majmun" vozi dapaće mislim da bi trebali postrožit zakon za dignut kvalitetu tih ovlaštenih vozaća.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske

Koliko vidim korisnici su zadovoljni uberom. Licenca možda čak nije niti potrebna. Jer ako vozač ne radi svoj posao kako treba dobije lošu ucjenu, kada se to dogodi više puta nitko ne bude htio njega za vozača.

Zašto se ti taksisti nisu prebacili na uber? Onda nemaš radno vrijeme nego radiš koliko želiš i kada želiš, dok ako radiš za neku taksi organizaciju imaš radno vrijeme i plaču, a ovako zaradiš koliko voziš. 

Pogledajte malo kakve aute voze uber vozači, koliko vidim po internetu ima puno boljih automobila od običnih taksija.

 

Evo što kažu vozači o uberu.

 

 

 

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
12 godina
neaktivan
offline
Re: Uber se povlači iz Francuske
77ari kaže...

Koliko vidim korisnici su zadovoljni uberom. Licenca možda čak nije niti potrebna. Jer ako vozač ne radi svoj posao kako treba dobije lošu ucjenu, kada se to dogodi više puta nitko ne bude htio njega za vozača.

Zašto se ti taksisti nisu prebacili na uber? Onda nemaš radno vrijeme nego radiš koliko želiš i kada želiš, dok ako radiš za neku taksi organizaciju imaš radno vrijeme i plaču, a ovako zaradiš koliko voziš. 

Pogledajte malo kakve aute voze uber vozači, koliko vidim po internetu ima puno boljih automobila od običnih taksija.

 Što se tiće taksista i njihovog učlanjenja u Uber na kraju se svodi na njihov odabir. Možda neki privatni taksist će to i napravit da proba dali mu se isplati ili ne (a to dali mu se isplati i dali če imat više mušterije  "neznamo").

Što se tiće ocjenjivanja; da za ovlaštene vozače i taxiste (zakon je jasan). Što se tiće auta; ima stvarno dobrih taxia.

Što se tiće Ubera možemo ga za promjenu zamislit kao servis za čišćenje i peglanje, čuvanje djece, instrukcije, pranje i održavanje stubišta, sitne kućne popravke i sl. a u tom istom razmišljanju vidjeti naš inspektorat koji zove te ljude sa istog tog servisa i naplačuje im kazne za neovlašteno nezakonito poslovanje.

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.7.2015 16:46 (kingrz).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice