I Mate Rimac će održati predavanje na WeAreDevelop
- poruka: 38
- |
- čitano: 12.346
- |
- moderatori:
vincimus
Dobro mu ide za jednog prodavaca magle, 200, 300 zaposlenih jos ih trazi 100, 200.
Dobro uspje isplatiti par miliona kuna mjesecno u placama za prodavaca magle.
Zamisli da imamo vise prodavaca magle kao on, phhh
Od poslova kao ovaj:
Proizvođač luksuznih automobila Aston Martin je objavio da će Rimac automobili raditi hibridni baterijski set za njihov novi model AM-RB 001.
I Kinezi su ulozili 30 mil eura u prodavaca magle da poveca kapacitet proizvodnje bateriskih sustava.
Jos u tvornici koja se gradi u Kini dali mislim 30% udjela Rimcu a on ce njima tehnologiju.
Tolko puta je ponavljano, Rimcu auto sluzi samo za demonstraciju tehnologije.
Oni prodaju tehnologiju ne auta.
Ovaj put su krenuli prodavati i auta, pa cemo vidjeti kako ce to izgledati.
Dok god posluje sa plusom, uspjeva plaitti svoje zaposlenike nije prodavac magle.
Po tvom najveci prodavac magle je Musk, covjek sa Teslom sprzi svage godine 2 milijarde.
Mada trolas ali nema veze
Po financijskim izvještajima RA bi bili u minusu da nema poticaja. Kažeš da ne prodaje aute, a neki dan rastrubio po medijima da je prodao 150 C2. Zato neka pitanja traže odgovore.
1) I što kažu, kako se auto pokazao na njihovim testiranjima?
2) Koja su ubrazanja do 100, 200, 300 i kranje brzine i u kojim modovima?
3) Koliko traju baterije i u kojim modovima?
4) Kako ide šaltanje brzina?
5) Kakav je handling?
6) Kako se ponaša u zavojima i u kojim modovima?
7) Kakav je ovjes, jel tvrd ili ekstremno tvrd? Jesu li preporučili aktivni ovjes u nekoj budućoj varijanti?
8) Kako se ulazi i izlazi iz auta, treba li biti rumunjska gimnastičarka ili može i prosječni korpulentni milijarder ovećeg stomaka?
9) Kako komentiraju nesnosno zujanje prijenosa u vožnji?
10) Kako komentiraju ponašanje na mokroj podlozi?
11) Kako komentiraju nesnosnu buku i vibracije jeftinih brisača pri brzinama većim od 150 km/h?
12) Koliko im je trebalo da napune baterije između testova?
13) Kakvi su dojmovi na stazi, kakvi na otvorenoj cesti, kakvi su u gradskoj vožnji?
14) Kakva je opremljenost, kakvi su gadgeti, ima li neki posebno zanimljiv?
15) Kakva je razina sigurnosti, sigurnosna oprema?
16) Kakva je razina udobnosti, te oprema?
17) Kakav je osjećaj u sjedalu, jel koliko-toliko udobno, može li se namještati u bar 64 milijuna položaja?
18) Kakav je osjećaj na volanu, jel tvrd, mekan, osjeća li se cesta na volanu i koliko?
19) Kakva je klima u autu, jel efikasna?
20) Kakvo je grijanje, jel efikasno?
21) Kakva je završna obrada, na jednom autu je keder od vrata bio običan koji se kupuje na metre, bez obrađenih uglova a dva kraja su spojena luftom od par mm...
22) Kolika je točno cijena za pojedina tržišta te kakvi su modeli plaćanja?
23) Kakva je tehnička i servisna podrška po raznim kontinentima, od Amerike do Kine...?
24) Jesu li zavirili ispod auta i ispod haube?
25) Koliki je gepek?
26) Kolike je dužine produžni kabel za punjenje?
27) Koji su uočeni nedostaci?
28) Sva ostala pitanja a koja Rimčevi fanovi već godinama čekaju da budu odgovorena i što nijedan automobilistički magazin ne bi propustio pitati nakon tako dugog iščekivanja...
Po financijskim izvještajima RA bi bili u minusu da nema poticaja. Kažeš da ne prodaje aute, a neki dan rastrubio po medijima da je prodao 150 C2. Zato neka pitanja traže odgovore.
1) I što kažu, kako se auto pokazao na njihovim testiranjima?
2) Koja su ubrazanja do 100, 200, 300 i kranje brzine i u kojim modovima?
3) Koliko traju baterije i u kojim modovima?
4) Kako ide šaltanje brzina?
5) Kakav je handling?
6) Kako se ponaša u zavojima i u kojim modovima?
7) Kakav je ovjes, jel tvrd ili ekstremno tvrd? Jesu li preporučili aktivni ovjes u nekoj budućoj varijanti?
8) Kako se ulazi i izlazi iz auta, treba li biti rumunjska gimnastičarka ili može i prosječni korpulentni milijarder ovećeg stomaka?
9) Kako komentiraju nesnosno zujanje prijenosa u vožnji?
10) Kako komentiraju ponašanje na mokroj podlozi?
11) Kako komentiraju nesnosnu buku i vibracije jeftinih brisača pri brzinama većim od 150 km/h?
12) Koliko im je trebalo da napune baterije između testova?
13) Kakvi su dojmovi na stazi, kakvi na otvorenoj cesti, kakvi su u gradskoj vožnji?
14) Kakva je opremljenost, kakvi su gadgeti, ima li neki posebno zanimljiv?
15) Kakva je razina sigurnosti, sigurnosna oprema?
16) Kakva je razina udobnosti, te oprema?
17) Kakav je osjećaj u sjedalu, jel koliko-toliko udobno, može li se namještati u bar 64 milijuna položaja?
18) Kakav je osjećaj na volanu, jel tvrd, mekan, osjeća li se cesta na volanu i koliko?
19) Kakva je klima u autu, jel efikasna?
20) Kakvo je grijanje, jel efikasno?
21) Kakva je završna obrada, na jednom autu je keder od vrata bio običan koji se kupuje na metre, bez obrađenih uglova a dva kraja su spojena luftom od par mm...
22) Kolika je točno cijena za pojedina tržišta te kakvi su modeli plaćanja?
23) Kakva je tehnička i servisna podrška po raznim kontinentima, od Amerike do Kine...?
24) Jesu li zavirili ispod auta i ispod haube?
25) Koliki je gepek?
26) Kolike je dužine produžni kabel za punjenje?
27) Koji su uočeni nedostaci?
28) Sva ostala pitanja a koja Rimčevi fanovi već godinama čekaju da budu odgovorena i što nijedan automobilistički magazin ne bi propustio pitati nakon tako dugog iščekivanja...
Meni nije jasna sada jedna druga stvar.
Ja napisem nesto i ti 5 min poslje toga ispises 28 pitanja, za kojih u najmanju ruku treba jedno pola sta da ih smislis.
Sta, imas unaprijed priremljen tekst?
što nije točno u mom prethodnom postu?
Prve isporuke C2 bi tek trebale biti 2020 ako se nevaram.
do 2020 je minimum godina i pol, ako ce to biti do kraja 2020 onda je to 2 godine.
Ima vremena za sve to.
Pokazi im 1,7 miliona eura, ja vjerujem da ce ti sve ljepo objasniti i jos ce ti urezati ime na haubu ako zelis.
Zato neka pitanja traže odgovore...
jel tebi bug forum liči na službenu stranicu rimac automobili d.o.o.?
da ti malo pomognem, ovdje su ti brojevi telefona i faxa, pa ta pitanja postavi njima:
Tel: +385 1 563 45 92
Fax: +385 1 333 66 98
obzirom da izgledaš kao zainteresirani kupac, vjerujem da će ti vrlo rado odgovoriti
Prve isporuke C2 bi tek trebale biti 2020 ako se nevaram.
do 2020 je minimum godina i pol, ako ce to biti do kraja 2020 onda je to 2 godine.
Ima vremena za sve to.
Pokazi im 1,7 miliona eura, ja vjerujem da ce ti sve ljepo objasniti i jos ce ti urezati ime na haubu ako zelis.
Tko normalan daje lovu za auto koji nikada nije testiran, nikada nije viđen u vožnji i za kojeg zainteresirani kupac ne smije niti sjesti u njega i obaviti probnu vožnju?
Zato neka pitanja traže odgovore...
jel tebi bug forum liči na službenu stranicu rimac automobili d.o.o.?
da ti malo pomognem, ovdje su ti brojevi telefona i faxa, pa ta pitanja postavi njima:
Tel: +385 1 563 45 92
Fax: +385 1 333 66 98
obzirom da izgledaš kao zainteresirani kupac, vjerujem da će ti vrlo rado odgovoriti
Yeah, right. CIA ima manje tajni od njih. Da su sve objasinili ne bi sve bilo obavijeno s toliko magle. Rimac je početkom 2017. najavio da do kraja godine namjerava Concept One testirati na stazi u Nürburgringu. Time bi ušutkao kritičare i pokazao ubrzanje, maksimalnu brzinu, stabilnost u zavojima i domet, ali do danas ništa od toga.
Tolko puta je ponavljano, Rimcu auto sluzi samo za demonstraciju tehnologije.
Oni prodaju tehnologiju ne auta.
Ovaj put su krenuli prodavati i auta, pa cemo vidjeti kako ce to izgledati.
Dok god posluje sa plusom, uspjeva plaitti svoje zaposlenike nije prodavac magle.
Po tvom najveci prodavac magle je Musk, covjek sa Teslom sprzi svage godine 2 milijarde.
Mada trolas ali nema veze
već sam ti mislio dati "palac dolje", ali ipak si u pravu s rečenim: Musk najveći prodavač magle u novijoj povijesti :)
https://beta.index.hr/vijesti/clanak/je-li-ovo-kraj-elona-muska/1042703.aspx
Šta je ovo festival trolova? Ministrica vlade vodi izaslanstvo CERNa u posjet Rimcu, a tamo nema ni stolne bušilice od strojeva.Jedino što sam ikad tamo vidio je neki Tig aparat za zavarivanje. I njega predstavljaju da nešto proizvodi. Taj ne bi mogao sastaviti ni stol za sjesti, a da ne pričamo o nekim strojnim dijelovima. Ministrica mu podvodi goste i mi se čudimo kako malac dobija od države takve poticaje.
Što god se mislilo o Rimcu istina je da RH treba mnogo poduzetnika kao on. Živimo su svijetu gdje ima malo poduzetnika, a oni koji nešto otvore zaposle 1-2 radnika na minimalac. Malo privatnika zapošljava fakultetski obrazovane ljude koji uglavnom jedino mogu doći do posla u javnom sektoru preko debele veze. Ako netko zaposli 200-300 ljudi i plati ih pošteno - tko sam ja da sudim.
Ima mnogo mladih ljudi koji su pametniji, sposobniji i poduzetniji u odnosu na Rimca, ali oni nemaju tatu kriminalca (i ukradene milijune) i ti mladi nisu uspjeli kao mladi Rimac.
Ti mladi ljudi su protjerani iz zemlje. Te ljude je protjerao ovaj sistem, a sistem su kreirali ljudi kao što je Rimac senior.
To je velika nepravda i zbog toga mnogi ljudi nisu zadivljeni Rimčevim uspjehom.
Isto tako, mnogi se neće diviti uspjehu kojeg postignu Hanžekovićeva i Todorićeva djeca i unučad.
Rimac junior ništa bitno ne bi postigao bez kapitala svojeg oca (to je ključno).
Mnogo protjeranih mladih ljudi, mnogo suza, bijede i očaja je ugrađeno u Rimčev kapital.
Što god se mislilo o Rimcu istina je da RH treba mnogo poduzetnika kao on. Živimo su svijetu gdje ima malo poduzetnika, a oni koji nešto otvore zaposle 1-2 radnika na minimalac. Malo privatnika zapošljava fakultetski obrazovane ljude koji uglavnom jedino mogu doći do posla u javnom sektoru preko debele veze. Ako netko zaposli 200-300 ljudi i plati ih pošteno - tko sam ja da sudim.
Ajd ne fantaziraj... Rimac je najobičniji (pre)prodavač magle kojem za sad to još uvijek dobro ide, čak izvrsno. Sve dok je hype-a i sve dok je novih "investitora" u "tehnologiju" koju on promovira, bit će i njegove firmice, a kad se krug zatvori, urušit će se k'o kula od karata. Ne bih mu bio u koži kad se to dogodi, ponajviše zbog ostalih igrača u ovoj igri koji će izgubiti ozbiljan novac... Čim duže taj igrokaz traje, on će postajati sve veći, sve dok zbog veličine i utjecaja na gospodarstvo, ne postane jednog dana "too big to fail", a onda ćemo i ti i ja sanirati njegove dugove... Ti je možda odnekud poznat taj scenarij? Da, zbilja nam treba još "poduzetnika" kao što je on.
U članku piše da nije NITKO vidio ta vozila na cesti.
Pa zar nije prošlo ljeto Hammond jednog slupao ?
https://slobodnadalmacija.hr/scena/mozaik/clanak/id/491064/pogledajte-kako-je-hammond-slupao-rimcev-concept-one
"na cesti" znači registriranog, u svakodnevnom prometu, ne ne nekakvim paradnim "utrkama". ni jedan njegov auto nikad nije prošao tehnički pregled, a na cesti je viđen C1 s pp tablicama kako nešto sitno vozi, bilo je još propagandnih yt filmića te vrste ali uglavnom po ravnom jer u zavoju ima problema s održavanjem smjera što ga je u konačnici i koštalo izljetanja u švicarskoj, taj je blagi zavoj auto takvih performansi trebao proć lakoćom išao je svega 81 km/h. to je drag race sklopljeni kit car za utrke na 400 m po ravnom..
ma sve u redu...no ja gledam logično .
baš bi Hammond koji je odličan vozač sjeo u neku kantu u kojoj može izgubiti život odn. u neki kit koji je setupiran za 400 na ravnom.
vozim dvadesetak godina, vozio sam dvije godine i brdske auto trke i ja ne bih sjeo u neko govno a naročito s njim uletio u zavoj.
govno bih osjetio nakon 30 metara vožnje.
ovo je na ravnom ali ovakvo Hammondovo oduševljenje s ne može kupiti
hamond nije pojma imao u što sjeda jer auto nikad nigdje nije bio testiran (čak su ga do staze vozili na kamionu valjda zbog straha od male autonomije). sve što se znalo o njemu bili su propagandni filmići drag race utrka na ravnom u dužini od 400 m i još neki namješteni video isječci gdje se ne vidi jasno kako C1 prolazi zavoje s kojom brzinom, ne zna se ni autonomija, ni sigurnost baterija itd. hamond je zabavljač i sjeo bi u bilo što samo da digne popularnost emisiji od čega on živi i zarađuje tako da me nimalo ne čudi što je nastavio voziti u njemu do izljetanja jer se prije udesa nekih 20-30 metara vidi kako auto proklizava na razmjerno ravnom dijelu staze. imao je hamond sreće što je brzo izašao iz auta inače bi živ izgorio jer su te litijske baterije čini se dosta nestabilne, a ne mogu se lako ugasiti čak da je imao onaj pastorov aparat za gašenje pored ne znam koliko bi mu pomoglo.
hamond nije pojma imao u što sjeda jer auto nikad nigdje nije bio testiran...
to su gluposti
neću reći da je auto dobar u zavojima jer ga nisam vozio i podataka je malo, ali treba biti realan - hrčak se tog auta poprilično navozio prije nego je izletio, a osim toga s iskustvom dolazi i brža procjena s čim imaš posla
vozim više od četvrt stoljeća i neko vrijeme sam testirao automobile - vrlo brzo osjetiš jel auto sranje u zavojima ili nije
nesreća se dogodila peti dan testiranja, dakle nije da ga nije isprobao
i evo ti staza na kojoj se vozi, ne bih rekao da je samo pravocrtna vožnja
vidi, ja nigdje tvrdim da je 100% auto dobar u zavojima ili da neki aventador kroz taj zavoj ne bi prošao tom brzinom
ali rasprava s tobom je kao rasprava s klincem iz osnovne škole o tome čiji je tata jači, tako da nemam volje više
ti sve znaš, ti si profi vozač utrka, odvozio si tu utrku jedno 50 puta, općenito imaš iskustva s vožnjom i sportskim autima bar 30 godina i tko sam ja da više išta mogu reći
mate, zar se nismo dogovorili da nema predaje?