Microlino – električni mini automobil inspiriran '

poruka: 38
|
čitano: 11.510
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Microlino – električni mini automobil inspiriran '".
11 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

E sad. Da su ga Kinezi napravili svi bi rekli da su iskopirali Isettu. Ovako je dizajn samo “inspiriran”

 
23 0 hvala 0
15 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

previše je to love ni za što. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
15 0 hvala 0
8 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Auto vidim kao najbolje rješenje za odlazak u kupovinu ili vožnju po gradu. Uvijek mu se može naći mjesto za pakriranje, a cijena će se već isplatiti kroz malu potrošnju goriva (manje od 0,1 kn/km). Mogao bi se koristiti i na posudbu, kako se danas koriste bicikli. Sve u svemu auto za one koji u njemu vide prijevozno sredstvo, a ne sredstvo za kurčenje. 

 
5 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Samo da te neko ne ugnjavi u ovom auticu. Nazalost sad neka moda ovi mini SUV ijevi
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '
Ovo je smislena uporaba el.pogona za tutač s sadašnjim stanjem infrastrukture..

s dosegom od 210 km i 90 km/h brzine je dostatan za grad i prigradsku vožnju cca 50 km u komadu...

sasvim dosta za odlazak na posao, kavicu i špeceraj...
Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
4 0 hvala 0
7 godina
online
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Ajar kaže...

previše je to love ni za što. 

 Baš to, uz tak mali battery pack ne bi trebao koštati više od 7,  eventualno 8 tisuća eura, ali očito koriste hype, hipsteri se budu odmah polakomili, a za normalne ljude preskupo.

 

 

Kruha i igala...
8 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
fer-de-lance kaže...
Ajar kaže...

previše je to love ni za što. 

 Baš to, uz tak mali battery pack ne bi trebao koštati više od 7,  eventualno 8 tisuća eura, ali očito koriste hype, hipsteri se budu odmah polakomili, a za normalne ljude preskupo.

 

 

Uz današnji trend ekspanzije udjela SUV-ova i slličnih glomaznih auta, ovo nema nikakve šanse. A pogotovo ne uz ovu cijenu. Suludo.

Ja rekoh
14 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
gordan0810 kaže...

E sad. Da su ga Kinezi napravili svi bi rekli da su iskopirali Isettu. Ovako je dizajn samo “inspiriran”

znaš kak se veli:

 

oponašanje je najiskreniji oblik laskanja....

 

Ju je je? Je ju je!
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Meni se sviđa. I djeluje mi i više nego korisno. Cijena prihvatljiva. Pitanje je samo da li se baterija može izvaditi, pa se doma napuniti u utičnici? Ako ne onda je to veliki minus. Zapravo to bi bilo nešto bez čega ne bi imalo smisla ga imati. Ne živimo svi u kućama s garažom.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
online
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

nije baš da je cijena previsoka,iako se pitam da li je to cijena sa ili bez poticaja. u početku je malo viša ali s vremenom se isplati- cijena vožnje po km(još ako dodam činjenicu da u zapadnoj europi ima daleko veći broj besplatnih punionica pa ne plaćaš struju za punjenje),niža cijena osiguranja,servis/održavanje,eventualno pogodnosti tipa besplatni parking jer je vozilo na el pogon itd... naravno da ovaj autić nije za svakoga ali definitivno ima ljudi kojima bi bio ok,npr. penzioneri ili auto za nekog bez djece za vožnju do posla i u shopping kao što je kolega iznad spomenuo. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 28.7.2018 21:27 (dtdtdt).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Auto košta, no ušteda je u gorivu. Auto prelazi 15km/kwh. Ako godišnje prijeđemo 15 000 km, to iznosi 1000 kwh.
Cijena 1kwh je 0.84/0.41 kn (dnevna i noćna bijela tarifa) što znaći da bi godišnje to bilo između 410 i 840 kn.
Nakon 10 godina cijena auta i "goriva" iznosi između 93020 i 97320 kn. Možemo zaokružiti na 95 000 kn

Za usporedbu, nova Toyota yaris košta oko 84400 kn i troši oko 3.3l/100km.
Godišnja potrošnja joj je oko 495l goriva, odnosno 5095 kn. (Euro 95 je trenutno 10.30kn)
Nakon 10 godina, cijena auta i goriva je 135 350 kn, odnosno 40 000 kuna više u odnosu na električni auto.
U cijenu nisam uračunao troškove održavanja koji su sigurno veći kod benzinca pa je na kraju i razlika u cijeni veća.

Naravno, Yaris pruža daleko veći komfor, no za osobu koja koristi auto samo na relaciji kuća - posao, Microlino bi bila fora stvar.

Kad smo već kod malih električnih automobila, jednosjed VW Nils izgleda zabavno. Šteta što je samo koncept.

Tko visoko leti, štedi gorivo.
Poruka je uređivana zadnji put sub 28.7.2018 21:37 (Shamrock).
 
7 0 hvala 0
14 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Kad vidim ovu klupu u unutrašnjosti čak mi i Tata Nano izgleda luksuzno.

P.S. Twizzy košta 7k€ 

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.7.2018 0:17 (jozef).
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
online
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
jozef kaže...

Kad vidim ovu klupu u unutrašnjosti čak mi i Tata Nano izgleda luksuzno.

P.S. Twizzy košta 7k€ 

 7k€ ali je po snazi,max brzini i dometu puno(duplo) slabiji + po onome što se može zakjučiti iz slika unutrašnjosti vjerujem da je u microlinu bar mrvicu udobnije za dvojicu nego u twizzyu

13 godina
neaktivan
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir

Hihi ti bi pola auta unio u kuću....ne trebas ići u Gym više

13 godina
neaktivan
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir

Nije ti dobra računica, jer za 10g neces moci proci niti jedan jedini kilometar sa tim baterijama...dakle dođe tu negdje

9 godina
neaktivan
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Shamrock kaže...

 

 Sto ako cijena goriva vec za 5 godina bude 5 kuna ili "klasicni" automobili puno jeftiniji? 

Kako ,onda izracunati isplativost? 

Ovo za isplativost nakon nekog vremena nema smisla koristiti jer se cini isto kao popusti u ducanu,dodite kupite skupite popuste. Ako me razumijete. 

Stvari koje sluze ljudima ili Zemlji bi trebali tretirati tako,a ne hype oko toga,hype ostaviti za buggati,pagani itd.

 

15 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Btw auto je napravljen za vrtne patuljke. Ja s svojih 185 (što ne smatram nešto previše visoko za naše standarde) i još i ovako mršav, sam jedva uspio zatvoriti vrata, i to s nogama pod nekim ludim kutom, da se tako nebi mogao voziti ni 2km a ne 200km.

S druge strane, pretpostavljam da je ovo ženski auto, tako da ne vjerujem da sam im ja ciljana grupa...

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
online
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

na 9:30 se može vidjeti koliko ima mjesta u unutrašnjosti

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Meni se sviđa. I djeluje mi i više nego korisno. Cijena prihvatljiva. Pitanje je samo da li se baterija može izvaditi, pa se doma napuniti u utičnici? Ako ne onda je to veliki minus. Zapravo to bi bilo nešto bez čega ne bi imalo smisla ga imati. Ne živimo svi u kućama s garažom.

baterija sigurno ima 100+kg* tako da ta mogućnost vjerojatno otpada, iako bilo bi super da je tako nešto moguće. Kao što si rekao to bi za mnoge ljude bio veeeeliki plus.

*-16kWh baterija iz Volta ima 181kg, 16,5kWh iz Mitsu MieVa ima 147kg, 22kWh iz i3 ima 204kg.

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.7.2018 11:47 (jozef).
10 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Auto za one koji žele kupit glupost i imaju višak novaca. Dva normalna čovjeka jedva stanu unutra, ni riječi o sigurnosti, jer meni ovo izgleda kao smrtna zamka, prednja vrata su užas. Više se isplati kupiti neki polovni mali auto i tipa Yaris ili slično i od njega sam napraviti električni automobil. Doslovno je isplativije, a dobijete auto s više prostora i puno boljih performansi.

 

Predviđam im prodaju od 100 automobila max.

Samomrzeći hrvat
Moj PC  
8 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
dtdtdt kaže...

na 9:30 se može vidjeti koliko ima mjesta u unutrašnjosti

 također se može vidjeti da automobil koji je navodno dobio homologaciju nema sigurnosne pojaseve niti brisače(?!) Djeluje kao lijes na kotačima za brzine veće od 40kmh.

8 godina
online
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
jozef kaže...
dtdtdt kaže...

na 9:30 se može vidjeti koliko ima mjesta u unutrašnjosti

 također se može vidjeti da automobil koji je navodno dobio homologaciju nema sigurnosne pojaseve niti brisače(?!) Djeluje kao lijes na kotačima za brzine veće od 40kmh.

 pogledaj cijeli video i saznat ćeš da ovo nije finalni produkt i da će još biti izmjena

14 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Kakve god izmjene bile ovaj lijes na kotačima ništa neće učiniti sigurno. Vjerojatno udar s 50km/h znači smrt ili barem teže ozljede. Ne treba, hvala.

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Konačni auto izgleda malo drugačije nego ovaj na videu, ali ne puno. Prostor za noge je puno manji nekog kod ovog, a i "prednja tabla" koja je vezana za "vrata" je malo masivnija, tako da ima i dupli airbag.

također finalni model ima i bočne jastuke, pa će s strana isto manje biti prostora, a i krov nije metalni već ima neka navlaka, pa je za nekih 3-4 cm bar kraći.

 

Ja sam model vidio u Genevi uživo, možda uspijem isčupati par slika ako uspijem naći. Nije mi bio pretjerano zanimljiv. Više mi se sviđao onaj Hondin retro električni auto...

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
ciciban74 kaže...

Nije ti dobra računica, jer za 10g neces moci proci niti jedan jedini kilometar sa tim baterijama...dakle dođe tu negdje

 

Baterije na Tesli gube oko 10% kapaciteta nakon 250 000km, ali recimo da i otkažu nakon 10 godina pa moramo kupiti nove. Cijena po kwh je trenutno oko 200 dolara sa vidljivim trendom padanja cijene.

8KWh baterija od Microlina bi koštala oko 10 000kn po trenutnoj cijeni.

Čak i sa novom baterijom, Microlino je nakon 10 godina minimalno 30 000kn jeftiniji od Yarisa jer kod Yarisa nisam računao troškove održavanja motora. Samo na ulju i filtru ulja se skupi oko 5000 kuna nakon 10 godina (500kn godišnje).

Tko visoko leti, štedi gorivo.
Poruka je uređivana zadnji put ned 29.7.2018 15:08 (Shamrock).
8 godina
offline
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Shamrock:

Kaj se tiče baterije, računica bi mogla štimati, koriste lifepo baterije koje su prilično otporne, troškovi korištenja bi stvarno mogli biti minimalni. Ali takva je i korist.

Međutim, cijela ta usporedba s yarisom nema nikakvog smisla, yaris je auto za četiri osobe s nešto gepeka, može na autoput i prilično je siguran. Ne znam, kao da se uspoređuje mini traktor i 3,5 tonski kamion, je traktor je jeftiniji ali ne može ni blizu onog što može kamion
Ja rekoh
13 godina
neaktivan
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Ignoriram hipsteraj, ali definitivno podržavam ideju manjeg, održivijeg električnog vozila. Zašto? Većina ljudi se u autu vozi sama, što znači da koristiš tu grdosiju od 1000 kg da bi prenijela čovjeka od 80 kg do neke točke. Po meni je to ogromni trošak energije i resursa koji uvelike zagađuje okoliš. Sukladno tomu podržavam sve opcije električnih skuterića, biciklića i sl. te smatram da tu leži budućnost gradskog prijevoza.

 
2 0 hvala 1
6 godina
protjeran
offline
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Udariš tim autom Mirka Filipovića i pogineš.

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
4 2 hvala 0
16 godina
online
Microlino – električni mini automobil inspiriran '

Zašto električni auto mora nužno biti ružni izd*k sa nula sigurnosti i svim mogućim nestandardnim dijelovima? 
Zašto jednostavno, kad smo kod švicaraca, ne adaptiraju smartovci svoj inicijalni, prvi manji (ne trenutni hipsterski ružan šit) fortwo za baterije?
Pritom fortwo može biti i olakšan širom upotrebom legura aluminija i karbona (zašto su karbonska vlakna još uvijek toliko skupa?) i sa nižim težištem, ako smjeste baterije blizu podvozja.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Microlino – električni mini automobil inspirir
Shamrock kaže...

Auto košta, no ušteda je u gorivu. Auto prelazi 15km/kwh. Ako godišnje prijeđemo 15 000 km, to iznosi 1000 kwh.
Cijena 1kwh je 0.84/0.41 kn (dnevna i noćna bijela tarifa) što znaći da bi godišnje to bilo između 410 i 840 kn.
Nakon 10 godina cijena auta i "goriva" iznosi između 93020 i 97320 kn. Možemo zaokružiti na 95 000 kn

Za usporedbu, nova Toyota yaris košta oko 84400 kn i troši oko 3.3l/100km.
Godišnja potrošnja joj je oko 495l goriva, odnosno 5095 kn. (Euro 95 je trenutno 10.30kn)
Nakon 10 godina, cijena auta i goriva je 135 350 kn, odnosno 40 000 kuna više u odnosu na električni auto.
U cijenu nisam uračunao troškove održavanja koji su sigurno veći kod benzinca pa je na kraju i razlika u cijeni veća.

Naravno, Yaris pruža daleko veći komfor, no za osobu koja koristi auto samo na relaciji kuća - posao, Microlino bi bila fora stvar.

Kad smo već kod malih električnih automobila, jednosjed VW Nils izgleda zabavno. Šteta što je samo koncept.

 Uveo si dve potencijalno oprečne stvari:

  1. Auto je isplativ ako se vozi 15000km godišnje
  2. Auto je dovoljno komforan ako se koristi samo na relaciji kuća posao (i tome slično).

 

Da bi oba bila tačna, potrebno je da vlasnik do posla putuje 30-ak kilometara u jednom smeru. Ako vlasnik i živi dalje od posla, treba da razmisli da li želi ovime da izađe na autoput - maksimalna brzina vozila je taman tolika da se njime po zakonu sme voziti autoputem - upitno je koliko je bezbedno raditi to svaki dan.

Čak i po gradu, ograničeno je upotrebljiv, jer se u ovome neće voziti deca u školu i na druge aktivnosti, pošto je u pitanju dvosed. Dakle, za ogroman broj ljudi, ovo nije podesno ni kao čisto gradski auto.

 

Kad se sve sabere, auto stvarno ima smisla za ljude koji se mnogo vozikaju po gradu (ili eventualno putevima nižeg ranga) i to rade bez dece, sa max jednim saputnikom, pri čemu im ne treba ni previše prtljažnog prostora.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.7.2018 3:06 (Ivan(4)).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice