Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Cosmos

poruka: 8
|
čitano: 2.936
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Cosmos".
5 godina
offline
Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Cosmos

6799Kn...i nije neka cijena...kada bi se pravili blesavi...pa ne spomenuli da to ne radi bez PC-a...i to onog koji vrti tih 2800*1700u minimalnih 60fps...A to znači da kod one cijene fali još minimalno broj 1 isprid

 

(1)6799kn

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Re: Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Co

Cijena je u skladu sa stanjem na trzistu (btw bitno manja kad se kupuje direktno od proizvodjaca - 5900kn. Salju unutar eu, nema ni postarine, ne vidim razloga placanja marce lokalnim ducanima. U SAD je 4.700)., ne vidim kako je to sporno. I za pokretanje nekog megamonitora megavelicine i rezolucije ili za pokretanje neke graficki zahtjevne igre ti treba high-end hardver pa to ne znaci da ce proizvodjac igre ili monitora uracunavati cijenu hardvera.

 

Inace uplatio sam za kozmosa, ali ne mislim da je najbolje sto se nudi niti apsolutno niti po odnosu cijene/kvalitete, ali stanje trzista ovakve nove tehnoligije je sada takvo da se jos eksperimentira sa razlicitim stvarima i svatko ima neke prednosti i mane.

 

Kada bih bio samac vjerojatno bih uzeo Valve index. Bolji je headset, ali treba instalirati vanjski traing u prostriji namjenjenoj koristenju. Kada bih imao odgovarajucu udaljenost izmedju zjenica useo bih najisplativiji rift s ili HP reverb sa visokom rezolucijom - ali oni imaju fiksiranu udaljenost (hardverski, HP ima neku softversku prilagodbu kojoj ne jerujem previse), a ja imam nadprosjecnu.

 

Postoje narvno i headseti sa iznimno visokim rezolucijama i podesivoscu, ali i cijenom od vise tisuca eura i prvenstveno orjentiranima na profesionalno trziste, a ne potrosacko + ne bi bili zasigurno iskoristivi za igre osim ako postoji hardver sa svemirskim specifikacijama (najbolje trenutne kartice x 2, npr, mozda).

 

STo se cijena i karakteristika tice od direktne konkurencije:

 

- index je bolji, ali je setp kompliciraniji i kosta sve zajedno vise (barem u pocetku, cosmos ce imati masu mogucih nadogradnji koje naravno dizu cijenu)

- Reverb ima visu rezoluciju imanju cijenu ali fiksnu IPD, los traking i opcenito problematican WMR (+visa rezulocija sama moze traziti vise hardvera)

- Rift S ima najbolji omjer cijene i kvalitete, najjeftiniji od svih i sasvim dobro radi. Uz to ima svoj zatvoreni ekosustav sa namjenskim aplikacijama i igrama (sto je pokusaj monopoliziranja trzista od strane facebooka pa mozda i nije pozitivno sa te strane). No ima samo jedan ekran, fiksni IPD, nizi refresh rate i ako se ne varam cak nesto nizu rezoluciju od ostalih

- Pimax je skuplji, dobra rezolucija ali problemi sa setapiranjem, optimizacijom i nabavom dodatnih komponenti.

- Acer je najavio headset visoke rezolucije, vjerojatno sa istim temeljnim hardverom kao HPov Reverb, ali i sa pomicnom IPD. Medjutim nema nikakvih drugih podataka i nitko ne zna kada ce to izaci, ako ikad. Cijena nepoznata.
- cosmos je losiji u performansama od indexa, ima losiji traking, nizi refres itd ali nije ovisan o baznim stanicama (iako ih se moze koristiti za bolji traking). Mislim da ima i manji FOV. Traking bi nadam se trebao biti usporediv sa Rift S-om (iako sada postoje neke sumnje, no biti ce jos softverskih nadogradnji) i njogovim visestrukim inside-out kamerama, ali ako IPD nije problem vjerjatno je Rift pametniji izbora. Ima blji trakig od wmr (poput Rifta) sa inside-outom od samo dvije kamera. OK sa profi aplikacije, ali slabo za igranje. Dakle ako se to trazi ostaje kao jedini izbor sa podesivim IPD-om i hrpom kamera za inside-out. 
Takodjer mu je bitna prednost modularnost. Ne toliko samog headseta (vidjet cemo je li to samo gimmick ili ce neke koristi u buducnosti bit) nog prije svega mogucnost nadogradnje na bezicni sustav sto nema nijeda drugi PC-pokretani headset. Takodjer nije zanemarivo da mozekoristiti kontrolere i bazne stanice valve(i starog vive, ista stvar) sistema za blji traking.

Tako da je sve to tu negdje sto se cijene/kvalitete tice, svatko ima neke prednosti i mane pa se svodi na "pick your poison" dok se napokon stvari ne standardiziraju. Ocekujem da ce sve biti bolje za jedno dvije generacije, tj 2-3 godine. Vjerojatno ce biti dovoljno visoke rezolucije za koristenje u ulozi zamjenskog desktop monitora (citanje teksta itd) i igranje na tim rezolucijama uz vosoki refresh rate (bitan jer smanjuje "morsku bolest" ), ali za to ne trebaju napreovati samo headseti nego i PC hardver, tj graficke kartice jos koju generaciju. Takodjer vjerojetm da ce inside-out tracking napredovati buduci je njegova jedostavnost garancija vece trzisne zastupljenosti, bez obzira sto bazne stanice rade bolji posao.

No sada je tako kako jest, nema savrsenog proizvoda pa ovisi koje prioritete kupac ima.

Poruka je uređivana zadnji put pet 13.9.2019 16:51 (takezo).
12 godina
offline
Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Cosmos

nije mi jasno koje tržište htc cilja. Quest se može kod nas nabaviti u pola te cijene, a ne vidim da je cosmos toliko tehnički napredniji
Moja greška. Cijelo vrijeme sam mislio da je uređaj zamišljen kao odgovor na Quest. Sve jedno nije mi jasno.....

Poruka je uređivana zadnji put pet 13.9.2019 19:11 (Angus_Young).
 
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Co
Nisam ja protiv... upravo suprotno...nego to je još i dalje egzotično....možda s ovom novom generacijom konzola... Sony izbaci svoj VR 2.0
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Cosmos

Postoji tehnologija koja je dosla kao odgovor na spontano pitanje trzista.

 

 

A onda postoji i tehnologija koji se napravi zato da se napravi pa se silom trazi trziste za nju.

 

 

Hvala lijepa, nisu me kupili jos uvijek, niti s VR uredjajima niti s foldable telefonima. No svakako Cool za vidjeti i isprobati, necu lagati.

Poruka je uređivana zadnji put pet 13.9.2019 21:52 (ZovemseZoranidolazimizRijeke).
Moj PC  
2 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Re: Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Co
Angus_Young kaže...

nije mi jasno koje tržište htc cilja. Quest se može kod nas nabaviti u pola te cijene, a ne vidim da je cosmos toliko tehnički napredniji
Moja greška. Cijelo vrijeme sam mislio da je uređaj zamišljen kao odgovor na Quest. Sve jedno nije mi jasno.....

 Prije na Rift S

 

Glavne prednosti u odnosu na njega su podisiva IPD (i naravno za to nuzna dva ekrana umjesto jednog u Riftu), upgreadabilnost i mogucnost bezicne veze, uz nesto visi refresh i rezoluciju.

Poruka je uređivana zadnji put pet 13.9.2019 23:28 (takezo).
4 godine
neaktivan
offline
Re: Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Co
HCMAA kaže...
Nisam ja protiv... upravo suprotno...nego to je još i dalje egzotično....možda s ovom novom generacijom konzola... Sony izbaci svoj VR 2.0

 Definitivno, mislim da ce trebati jos min jedna, vjerojano dvije generacije kako headseta tako i hardvera koji ga pogoni da stvari dodju na svoje.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Novi sustav za virtualnu stvarnost HTC VIVE Co
Kod usporedbe rezolucija treba uzeti u obzir da je ovo RGB matrica, dok OLED ekrani imaju Pentile, koja ima dva podpiksela umjesto tri, dakle 33% manji broj točaka pri istoj rezoluciji, i time daleko uočljiviju 'mrežu'.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice