Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading na

poruka: 8
|
čitano: 1.059
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading na ".
9 godina
offline
Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading na

Čeka se "Surprise discount"

Ive lived in darkness a long time, over the years my eyes adjusted, until the dark became my world, I could see.?
Moj PC  
1 0 hvala 0
6 mjeseci
offline
Re: Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading
Prvi nastavak bio je zanimljiv, jer je tada izgledao neobično šašavo i nudio ogromnu količinu blesavog napucavanja s još blesavijim likovima. No, kako bi početni ushit šarenilom jenjavao, pravi problem Borderlandsa ubrzo bi postajao očit - igra je velikim dijelom bila dosadna, prazna, repetitivna i načičkana posve nezanimljivim zadacima. Nažalost, vidim da je isto i sa ovim nastavkom. Autori su očito odlučili zaraditi još koji dolar na novim generacijama igrača, jednostavnom reciklažom.
A što se tiče izgleda grafike - gotovo i da nema razlike u odnosu na stare nastavke, u svojoj srži Unreal 4 je stari pokretač, i to poprilično zastario. Grafičke poput RX580 bi ga morale gaziti bez po' muke, ali očito je da je AMD zaigrao prljavo i počeo namjerno gušiti svoju stariju perjanicu kako bi se bolje prodavale nove iz serije 56xx i 57xx. To je primjetno u još jednoj novoj igri - Outer Worlds, koja je, da stvar bude komičnija, tzv. "AMD powered" (i također koristi Unreal 4) gdje rx580 također štuca. I to bez ikakvog razloga jer rx580 inače bez problema glatko "razvaljuje" ovakve naslove, pa i puno složenije, novije od starog Unreala. Iako je rx580 primarno DX12/Vulkan kartica, stari dx11 joj do sada nije pravio probleme te je očito da je Amd počeo rezati podršku za svoj najbolje prodavani produkt. Sličnim se podlim trikovima služe mnogi razvikani proizvođači (i Nvidia, Apple, Samsung...) jer kako inače pored sasvim kvalitetne postojeće tehnologije iz npr. 2017. nagovoriti kupce na kupovinu nečeg novog i skupljeg ako je pritom "stara" tehnologija još uvijek dovoljno dobra... Ne sumnjam da će za mjesec dana Amd malčice ispolirati drivere i s vremenom da će sve više zanemarivati "staru" dobru rx580. Uz to, pitanje je koliko i kakve programere uopće imaju tamo, jer im je trebalo čak 6 mjeseci da shvate i u drivere vrate najobičniju kontrolu boja (u prvim verzijama Adrenalina su je zaboravili!)...
Poruka je uređivana zadnji put ned 27.10.2019 14:24 (Kokobil50).
 
2 1 hvala 3
10 godina
offline
Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading na

ovo je super smješno da ovako jadna grafika bude toliko zahtjevna! 

 

be Cool
Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading

slažem se sve eto taj Outer Worlds je smeće od grafike ja sam mislio da je to neka zezancija . Pa tetris ima bolju grafiku, jbt kakve su to prevare! 

be Cool
11 godina
moderator
offline
Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading na

Vidiš, meni je igra super zabavna, usprkos tome što sam igrao sve nastavke do sad. Novi heroji su fora, modifikacije naoružanja su fora, dodatni efekti na neprijatelje su mi isto mrak, tipa padanje na pod kad ih opališ s pucaljkom sačmarica klase. Grafika ista kao u starim nastavcima...konceptualno da, ali po izgledu i detaljima definitivno ne. Što se tiče optimizacija za Radeone, i ja sam očekivao da će performanse biti bolje. 

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading na

u 11 mjesecu izlazi patch koji će popravit većinu perf. problema.

također dobivamo još slotova za opremu spremat :D

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
moderator
offline
Re: Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading
blackdevil kaže...

u 11 mjesecu izlazi patch koji će popravit većinu perf. problema.

također dobivamo još slotova za opremu spremat :D

 Super vijest. Baš bih mogao nabaciti neki update kad se to desi. 

7 godina
online
Re: Performanse u igri Borderlands 3 - Cel shading
Kokobil50 kaže...
Prvi nastavak bio je zanimljiv, jer je tada izgledao neobično šašavo i nudio ogromnu količinu blesavog napucavanja s još blesavijim likovima. No, kako bi početni ushit šarenilom jenjavao, pravi problem Borderlandsa ubrzo bi postajao očit - igra je velikim dijelom bila dosadna, prazna, repetitivna i načičkana posve nezanimljivim zadacima. Nažalost, vidim da je isto i sa ovim nastavkom. Autori su očito odlučili zaraditi još koji dolar na novim generacijama igrača, jednostavnom reciklažom.
A što se tiče izgleda grafike - gotovo i da nema razlike u odnosu na stare nastavke, u svojoj srži Unreal 4 je stari pokretač, i to poprilično zastario. Grafičke poput RX580 bi ga morale gaziti bez po' muke, ali očito je da je AMD zaigrao prljavo i počeo namjerno gušiti svoju stariju perjanicu kako bi se bolje prodavale nove iz serije 56xx i 57xx. To je primjetno u još jednoj novoj igri - Outer Worlds, koja je, da stvar bude komičnija, tzv. "AMD powered" (i također koristi Unreal 4) gdje rx580 također štuca. I to bez ikakvog razloga jer rx580 inače bez problema glatko "razvaljuje" ovakve naslove, pa i puno složenije, novije od starog Unreala. Iako je rx580 primarno DX12/Vulkan kartica, stari dx11 joj do sada nije pravio probleme te je očito da je Amd počeo rezati podršku za svoj najbolje prodavani produkt. Sličnim se podlim trikovima služe mnogi razvikani proizvođači (i Nvidia, Apple, Samsung...) jer kako inače pored sasvim kvalitetne postojeće tehnologije iz npr. 2017. nagovoriti kupce na kupovinu nečeg novog i skupljeg ako je pritom "stara" tehnologija još uvijek dovoljno dobra... Ne sumnjam da će za mjesec dana Amd malčice ispolirati drivere i s vremenom da će sve više zanemarivati "staru" dobru rx580. Uz to, pitanje je koliko i kakve programere uopće imaju tamo, jer im je trebalo čak 6 mjeseci da shvate i u drivere vrate najobičniju kontrolu boja (u prvim verzijama Adrenalina su je zaboravili!)...

Ovo žuto se slžem 100%, bravo na kritici.

 

Zeleno, što nije DENUVO ubio performanse starijh grafičih pogotovo?!?!

coffe,coffe,coffe.....
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice