Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

poruka: 84
|
čitano: 14.181
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno".
15 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

kupcima ovog produžetka pimpeka je i cijena samo sitan tehnički detalj. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Ajar kaže...

kupcima ovog produžetka pimpeka je i cijena samo sitan tehnički detalj. 

 Ne hebe momcic nego novcic

6 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Koliko je kupac ispustio staklenickih plinova....da bi kupio ovo...
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

Nemojte tako crno: pa svi će vaši unuci voziti bolje i kvalitetnije električne aute od ovoga. Dakle, nije do novčića nego je do vremena.

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

Bio sam klinac kad sam citao o ovom porsheu u EVO magazinu. PSSS masta radila na milion a danas tesle i ovi hibridi na svakom cosku. 

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Mogli su biti iskreni pa ga nazvati Tycoon.
 
4 0 hvala 0
14 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

350kW punjač... To treba svoju trafostanicu imati...

Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

Igrom slucaja sam na goidsnjem bio u drustvu Njemca koji radi u Mercedesu - inzenjer za nove tehnologije samim time i baterije.

 

Kaze da svi teze prema tome, ali da nismo ni svjesni koliko te baterije stete okolisu.,pogotovo kada ce ih se mjenat s novima.Pitanje gdje ce se to uopce odlagat.Kaze da to vise steti okolisu nego da svi sljedecih 20 godina vozimo aute na fosilna goriva.

 
0 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
R36:

Nisu baterije bezazlene, ali me onako zanima što bi taj inženjer rekao o zadnjoj kazni i opozivu stotina tisuća dizelaša koje je Mercedes bio prisiljen odraditi silom zakona samo u ovoj godini. Mislim da toga isto nismo bili svjesni sve dok sami oni (proizvođači) nisu toliko pretjerali sa samohvalom da ih je netko išao provjeriti...
Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Ah, ovo s tajkanom se pretvara u reality show. Svaki mjesec nova slika ili detaljčić nečega. Čitajući između redaka, oni se toliko ograđuju od svega, traže pomoć države itd. Tekst je za ispodprosječne bedake, u dijelovima potpuno netočan kao kad govore da punjač po potrebi smanji snagu - upravo suprotno, punjač i automobil prvo dogovore napon i snagu, testiraju konekciju kroz nekoliko iteracija i tek onda ide maks koji je i vrlo rijetko će biti objavljenih 350 kw. Podatak o 270 Wh/kg je tako spomenut da nije jasno govore li općenito o baterijama na tržištu, svojim baterijama a kamoli o cijelom paku. Ne sumnjam da će napraviti kvalitetan proizvod ali ovo sve skupa je bigbrother za tehno ovisnike, vjerovat ću kad ih stave u prodaju i objave konačne specke.
Ja rekoh
Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
R36 kaže...

Igrom slucaja sam na goidsnjem bio u drustvu Njemca koji radi u Mercedesu - inzenjer za nove tehnologije samim time i baterije.

 

Kaze da svi teze prema tome, ali da nismo ni svjesni koliko te baterije stete okolisu.,pogotovo kada ce ih se mjenat s novima.Pitanje gdje ce se to uopce odlagat.Kaze da to vise steti okolisu nego da svi sljedecih 20 godina vozimo aute na fosilna goriva.

 
Ovo je glupi mit koji svi pricaju ali nitko nista ne konkretizira. Nitko ne kaze sto je tocno stetno, o kakvom otpadu se tocno radi i na koji nacin je taj otpad LOS za ljudsko zdravlje.

Znaci, tocno se zna sto ide u baterije i mozes ih uzeti (Recimo TESLA baterije) i otvoriti sa nozem i sa golim prstima (rukama) ih raskopati.

 

Baterije u EV autima nisu baterije iz daljinskog upravljaca - to se nece izgubiti ispod kreveta ili u potoku iza kuce. Te baterije su velike i VRIJEDE novaca, sve stare baterije koje ce biti na 70-80% kapaciteta ce se koristiti u battery storage ili se mogu 100% reciklirati.

Sve ove bullshit tvrdnje "otrovne za okolis" su samo bullshit price.

Ja ti garantiram da 10 litara motornog ulja koji iscuri iz motora svakog dana po gradovima - zagadi nas okolis (vodu najvise) X milion vise nego neke glupe EV baterije.

Primjer upotrebe EV baterija iz Bmw i3 (imas hrpu i drugih primjera)

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-i3-batteries-used-national-grid-storage-facility

12 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Feudalac kaže...
R36:

Nisu baterije bezazlene, ali me onako zanima što bi taj inženjer rekao o zadnjoj kazni i opozivu stotina tisuća dizelaša koje je Mercedes bio prisiljen odraditi silom zakona samo u ovoj godini. Mislim da toga isto nismo bili svjesni sve dok sami oni (proizvođači) nisu toliko pretjerali sa samohvalom da ih je netko išao provjeriti...

 Iskreno pitao sam ga za zabranu dizela u Njemackim gradovima.Kaze da je to eko lobij i da ce to opet utjecat na vecinu ljudi koji nemaju mkgucnost samo tako sad kupit vozila s Eko6 normama i da ce utjecat na samo gospodaratvo (kombi/kamioni/busevi) koji nece moci obavljati posao u takvim gradovima. Kako zamjenit odjedamput milijune vozila.

 

A nastavno na Co2 i kazne.Javili se Ameri koji imaju vecinu vozila preko 3000 kubika, trose nafte na 100km po 20 litara a norme su takve da nemaju normi.

 

Protiv muljanja sam ali ova afera jer cista politika i igra Amerike protiv Njemacke a proizvodaci automobila su samo pijuni u toj igri.

Mene kao kuoca boli ona stvar za aferu.Ja imam Audi i ne pada mi na pamet ici radi update softwarea.

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.7.2018 22:48 (R36).
12 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Nemon kaže...
R36 kaže...

Igrom slucaja sam na goidsnjem bio u drustvu Njemca koji radi u Mercedesu - inzenjer za nove tehnologije samim time i baterije.

 

Kaze da svi teze prema tome, ali da nismo ni svjesni koliko te baterije stete okolisu.,pogotovo kada ce ih se mjenat s novima.Pitanje gdje ce se to uopce odlagat.Kaze da to vise steti okolisu nego da svi sljedecih 20 godina vozimo aute na fosilna goriva.

 
Ovo je glupi mit koji svi pricaju ali nitko nista ne konkretizira. Nitko ne kaze sto je tocno stetno, o kakvom otpadu se tocno radi i na koji nacin je taj otpad LOS za ljudsko zdravlje.

Znaci, tocno se zna sto ide u baterije i mozes ih uzeti (Recimo TESLA baterije) i otvoriti sa nozem i sa golim prstima (rukama) ih raskopati.

 

Baterije u EV autima nisu baterije iz daljinskog upravljaca - to se nece izgubiti ispod kreveta ili u potoku iza kuce. Te baterije su velike i VRIJEDE novaca, sve stare baterije koje ce biti na 70-80% kapaciteta ce se koristiti u battery storage ili se mogu 100% reciklirati.

Sve ove bullshit tvrdnje "otrovne za okolis" su samo bullshit price.

Ja ti garantiram da 10 litara motornog ulja koji iscuri iz motora svakog dana po gradovima - zagadi nas okolis (vodu najvise) X milion vise nego neke glupe EV baterije.

Primjer upotrebe EV baterija iz Bmw i3 (imas hrpu i drugih primjera)

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-i3-batteries-used-national-grid-storage-facility

A gle nema mi covjek sto lagat...prica je bila otvorena.Rekao je da ce odlaganje tih baterija biti najveci problem. A ovo da se 100 mogu reciklirat je isti kao da vjerujem Rimcu da s autom na baterije moze proci 600km.

Sjeti se samo price o stednim zaruljama pa kad vidis kako se moraju reciklirat zarulje i u kakvim svemirskim odjelima ekipa manipulira njima...shvatis da su stetne za ljude i za okolis.

Nista bolje nije ni s baterijama.

 

 

 

14 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
R36 kaže...

A gle nema mi covjek sto lagat...prica je bila otvorena.Rekao je da ce odlaganje tih baterija biti najveci problem. A ovo da se 100 mogu reciklirat je isti kao da vjerujem Rimcu da s autom na baterije moze proci 600km.

Sjeti se samo price o stednim zaruljama pa kad vidis kako se moraju reciklirat zarulje i u kakvim svemirskim odjelima ekipa manipulira njima...shvatis da su stetne za ljude i za okolis.

Nista bolje nije ni s baterijama.

 

 

 

 
Ja nemam pojma sa kime si ti razgovarao - niti jos manje sto ta osoba zna, ali imas puno idiota koji se kuze i sve i znaju sve (Pogotovo u Hrvatskoj).

Postoje baterije (akumulatori) koji imaju u sebi teske metale (ziva, olovo, kadmij etc) medjutim to nisu baterije koje se danas koriste u mobitelima ili EV autima. To je bilo prije 20+ godina (mozda negdje gdje nema regulacija, se koriste u akomulatorima i slicno).

Baterije nisu nesto sto se moze sakriti ili fejkati, doslovno mozes otvoriti baterije i vidjeti kaj je u njima.

Ponavljam EV baterije se NE BACAJU (nikakvo smetlistle i slicno) nego se koriste za energetska postrojenja i storage sustave. 

Ako zelis vidjeti sto je u EV baterijama evo ti link: (ima i drugih videa na youtube)

 

 

8 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
R36:

Pa naravno da je eko lobi, lobiranje samo po sebi nije štetno. Imaš nešto protiv ekologije?? I auto industrija ima svoje lobije kojima nas truje već sto godina. Kada su sedamdesetih smog i kisele kiše toliko uzele maha na zapadu i kada se vozilo na par nepar industrija je jadikovala da će propasti zbog sto dolara dodatnog troška na obradi ispušnih plinova. I to se ponovilo kod donošenja svake sljedeće norme sve do zadnje kad je prepotentni VW objavio da ima toliko dobar dizel da može zadovoljiti najstrože norme na svijetu, one kalifornijske. Koje su takve jer je Kalifornija itekako propatila zbog automobila. Na sreću, netko je odlučio, iz najboljih namjera, to provjeriti i podastrijeti dokaze ostalima da i oni to mogu i trebaju uvesti - super mala potrošnja, čist ispuh i perfektne performanse. I sve to bez specijalnih, skupih i komliciranih katalizatora na bazi ureje. Ispostavilo se da je to kao perpetum mobile, nemoguće. I onda je krenulo varanje, laganje odugovlačenje, sve još uvijek iza zatvorenih vrata. I kada je par vrlo upornih ljudi iz kalifornije objavilo tu muljažu - pogodi što - niti jedan, ali niti jedan proizvođač na svijetu nije objavio priopćenje da je to sramota i da njihovi podaci odhovaraju stvarnosti. Zašto? Jer su izlobirali takva pravila da se za potrebe javnosti donose zakoni i da oni sami objavljuju da ih se drže ali ono najvažnije - nitko to nije provjeravao službeno, nikada. Ikada. Eko test na tehničkom je uveden samo da provjeri da li je automobil ispravan, ako nije odi u industriju na popravak, a ne i da dokaže da automobil funkcionira u okviru zakona. Svi su muljali jer su si izlobirali takva pravila da mogu proći lišo. Samo su se glupi meteorolozi čudili otkud tako puno NOxa u zraku. Kada su njemački novinari s državne televizije pokušali nabaviti opremu i sami testirati još nekoliko marki na cesti, u realnim uvjetima, rečeno im je da to ne mogu dobiti jer žive od proizvođača automobila. Ne bi se štel zameriti, ne. Pa su otišli u švicu i tamo odradili posao nakon kojeg su i opel i bmw i mercedes završili na optuženičkoj klupi jer ni država više nije mogla glumiti da je sve u redu i da ih ameri, podlo, zavjerenički, da prostiš - prcaju. Direktor audija je nedavno završio u pritvoru zbog toga. Naravno da nitko normalan neće prditi u tanjur iz kojeg jede pa tako ni tvoj poznanik iz mercedesa. Bio bi glup i jadan da ti tako nešto govori a još nije dao otkaz... ljudima se vrlo lako kolektivno ispere mozak, posebno kad rade za tako respektabilnu marku. Nije ni čudo da je merc zadnji u najavama elektrifikacije ako mu inženjeri tako razmišljaju, to dolazi od vrha. Zanimljivo, ali Porsche koji je stepenicu iznad u prehrambenom lancu ipak razmišlja malo drugačije
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.8.2018 5:22 (Feudalac).
14 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

Mercedes trenutno žešće boli k*rac za masovna električna vozila. Kao i BMW i Audi i Lexus i Infiniti i zapravo sve premium proizvođače. Uključujući i Porsche. 

Porsche je odlučio da im je isplativo izbaciti super premium električno vozilo, jer toga nema na tržištu. Također idealna stvar za ove željne pokazivanja da prate trendove i da imaju love. 

Ostatak premium proizvođača trenutno smatra da im nema dovoljno benefita(primarno za njih, a potom i kupce) nuditi hrpu električnih vozila jer te eko ambicije u populaciji mogu pokriti sa trenutnom ponudom hibrida i veliki udio onih koji u ovom trenutku kupuju ta vozila neće platiti masnu razliku i onda još imati sve negativne efekte koje današnji EV nosi.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr

https://www.greencarreports.com/news/1115895_bmw-we-wont-mass-produce-electric-cars-until-2020-with-cheaper-cells

 

Masovna produkcija BMW električnih vozila tek s 5. generacijom baterija (nakon 2020.) postaje ekonomski prihvatljiva.

 

 

Što se Porsche tiče odlazim u drugom smjeru, ali ako netko još nije vidio mora obavezno pogledati:

11 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Feudalac kaže...
...ljudima se vrlo lako kolektivno ispere mozak, posebno kad rade za tako respektabilnu marku. 

 živa istina, ujak mi je radio cijeli život za mercedes i točno znam kako to izgleda

 

a s druge strane, cijeli život gledam kako ujo vozi nove mečke svakih par godina praktično zabadava, jer su imali takav popust kao zaposlenici da kad proda auto nakon tri godine, dobije isto ili čak koju hiljadarku više i onda opet za te pare uzme ganc novi

o plaći i uvjetima rada u mercedesu da ne pričam, a sve to stvara hebenu lojalnost prema tvrtci

14 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

pa naravski da potiču lojalnost...

 

uz to kad gledate faktografiju o Njemačkoj - na prvom mjestu pod industrija je auto-industrija...

 

e sad jedno pitanje:

kako to da nitko nije nagazio turbo-benzince? jer prisilno punjenje s povećanim termičkim opterećenjem generira NOx spojeve, što je isto i za turbo dizelaše i benzince...

 

a ako iz tone sirove nafte dobiješ 35% više dizela nego benzina, opet su dizeli zapravo "ekološkiji"...

 

a sad drugo pitanje:

 

a što s brodovima? oni žderu najgore gorive, jedva  bolje od katrana, imaju po desetine tisuća KW snage i svaki predstavlja ekvivalent par tisuća auta, i stalno su u pokretu...

 

tko će njima nabit katalizatore i aditive? jer nitko neće mjerit njihobve ispušne plinove...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
2 1 hvala 0
14 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

Jedna od stvari kojom se vodi dobar dio tih "ekološki osvještenih" koji pate za električnim autima.

U gradovima žive ljudi i prometuje puno vozila, naravno, benzinaca i dizela jer nitko normalan neće preplaćat EV trenutno. Ovi normalni auti kao jako zagađuju zrak svojim ispušnim plinovima u gradu pa su jako štetni. Zato ih treba zabraniti u gradovima. 

Na moru ne žive ljudi, pa ih posljedično boli k*rac za ekološko stanje mora i koliko goriva potroše i ispušnih plinova nastane na tankerima i transportnim brodovima. 

 

Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

Da Vas ponaosobno ne citiram.

 

Nisam pričao s gigom iz šupe, nego čovjekom koji neki k... zna. Da je on lojalan Mercedesu ne bi govorio onda ništa protiv baterija tj el pogona nego bi ga hvalio na sva zvona.

 

On je rekao da su oni svjesni da sve ide prema el automobilima...i da se tome prilagođavaju kao i svi proizvođaći., samo da i to ima mana, a ne da je sve savršeno kako eko lobij to prikazuje.

 

Šta vi mislite da su samo baterije problem. Problem je izgradnja električnih pumpi - gdje će se prije ili kasnije htjet napunit veća količina vozila a ne kao sada. Benzin napunim za 1min a ovo moraš punit koliko - 2h i to ako su one fast carge punionice kojih ima na kapaljku. Onda dolazimo do izgradnje postrojenja za proizvodnju baterija...

Ima još tu ulaganja da to sve ima smisla.

 

Dok oni taj kompletan sustav ne pojednostave tj da se vozila napune za 5-10min i da s njima možeš proći 1000km (pogotovo ako se sporo vozilo puni), ta električna vozila su igra za bogate., a ja ću se i dalje vozit na fosilna goriva.

 

I onda mi je najsmiješnije kad Amerikanci krenu biti pošteni. Samo jedan mali primjer - Ford F150 - pick up takvu vrstu vozila ameri obožavaju. F150 - model iz 2018 s najslabijim motorm u ponudi 2.7 V6 ispušta 224g/km CO2. Ostali motor u ponudi su 3.3, 3.5 i 5.0. Zamsili koliko ti motori ispuštaju CO2. Ova emisija je u labaratorijskim uvijetima. Zamisli da krenut testirat CO2 u vožnji.

 

I sad je Amerima problem jedan Audi i VW koji nisu imali više od 150g/km CO2 a u 2018. god imaju ispod 100g/km CO2.

 

 

 
2 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
R36 kaže...

 

 Šta vi mislite da su samo baterije problem. Problem je izgradnja električnih pumpi - gdje će se prije ili kasnije htjet napunit veća količina vozila a ne kao sada. Benzin napunim za 1min a ovo moraš punit koliko - 2h i to ako su one fast carge punionice kojih ima na kapaljku. Onda dolazimo do izgradnje postrojenja za proizvodnju baterija...

Ima još tu ulaganja da to sve ima smisla.

 

 

Gle, da ne mislis da napadam tebe ili nekaj tako glupo, medjutim argumente koje ti pises su bezvezni. Naime, kada imas EV auto - onda su i drugacije navike ponasanja. Recimo prije mobitela svi smo imali samo telefone po kucama i sada dodju mobiteli i tvoj argument je sljedeci: "Koji ce mi kurac taj mobitel, kojeg stalno moram nositi i puniti mu bateriju, kada imam telefon doma koji super radi i ne mora se nikada puniti"

Sve sto si ti napisao je tocno, ali ti to nisi iskusio na taj nacin, pa mislis da je OLD way ONLY WAY. Kada imas EV auto - onda se taj auto puni po noci kada spavas. Znaci to je kao da ti svaki dan tvoj benzinac neto nadopuni sa 10-15 litara nakon sto si otisao na posao / ducna / po gradu i da je ujutro opet 100% pun.

Kada odes u garazu u grad, dodjes na EV parking i stavis ga puniti dok zujis okolo (Jos uvijek ga mozes puniti besplatno na vecinu lokacija) - znaci svaki put kada ne koristis auto - on se u teoriji moze puniti (Statistika kaze da auto ne koristimo 95% vremena).

EV auti definitivno nisu samo za bogate. Prosle godine Renault Zoe je prodao preko 30.000+ komada u EU - a sve ukupno su ih napravili vise od 100.000+ units

Znaci, ako zelis srati po EV autima, baterijama, tehnologiji etc, my best advice je da iznajmis EV auto na 7 dana (ako mozes dulje) i koristis ga svaki dan, pa da vidis sve ono gluposti kao i dobre strane pa onda dodji tu nauruzan argumenta i rasturi EV auto, i napisi sve sto je sranje i napisi sve sto je uzasno.

EV auto je totalni drugaciji nacin razmisljanja i koristenja auta (Dobro ili lose to je open for debate) - medjutim vecina vas koji voze ICE automobile - ste pre subjektivni da bi bili dovoljno objektivni o EV automobilima.

Ja se osobno jako veselim EV autima, autobusima i kamionima etc, jer ce se smanjiti zagadenje u gradu, najvise zraka kojeg svi disemo, a onda i sve drugo sto ide sa time (Motorna ulja, buke etc).

Kako inace imam astmu - iz prve ruke ti mogu reci kakva je razlika biti u Zagrebu mjesec dana a kako je biti na moru mjesec dana gdje auta nema.

Ako stavimo sve na stranu - samo je taj dio vezani za zdravlje dovoljno dobar argument da sutra svi auti budu EV - jer, iskreno jebes mene, ali doslovno svi zivi klinci disu taj zrak koji ih doslovno ubija. Svaki dan 24/7. Polako ali sigurno!

https://insideevs.com/renault-celebrates-production-of-zoe-100000/

8 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
R36 kaže: “I sad je Amerima problem jedan Audi i VW koji nisu imali više od 150g/km CO2 a u 2018. god imaju ispod 100g/km CO2.“

Jedno su reklame, drugo je kemija i malo matematike. Da skratim priču, litra benzina daje 2,31 kg CO2 plus vodu koju ćemo zanemariti. 100 grama po kilometru je 10 kg na 100 km podijeljeno s 2,31 daje potrošnju od 4,3 litre. Benzina. Dizel je malo gušći i teži po litri pa gorenjem nastaje 15-tak posto više CO2 što znači da bi dizelaš sa 100 gr/km trebao trošiti oko 3,7 litre na sto ili manje. Znaš i sam koliko je to istina, ne. Za polo dizel s vrlo laganom nogom i otvorenim cestama, na knap. Kako to prolazi? Očito nitko u lancu kontrole nije bio prisutan u srednjoj školi kad su se spominjali ti vražji moli. Nemojte pratiti bigbrother, pratite nastavu. Ona vam daje moć vidjeti kroz politiku i marketing.

Nisu ameri jambrali za co2 već za otrovne NOx spojeve i sitne čestice koje su kancerogene a dizeli ih ispuštaju u enormnim količinama. Na kraju krajeva, ipak tesla dolazi iz te iste amerike pa ispada da ne popuju drugima već rade nešto i po pitanju co2
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.8.2018 13:59 (Feudalac).
14 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

NOx pumpaju i turbobenzinci, to ne ovisi o gorivu nego načinu izgaranja....

 

i sve kaj ti veliš za Amere vrijedi, osim jedne stvari - njihovi auti žderu bar 60% više od europskih..

 

rečeni F-150 Raptor - najjača verzija, kolega (Amer) ga uzeo jer mu treba najjači (nemam pojma zašto)...

vozimo se 70 m/h po auto cesti, ravno, kad pretiče kamion, ja bih svojim Suzukićem oderao isti bar 3 put brže.... i tako pitam ga o potrošnji...

 

veli on, kad pazi - 12, kad vuče prikolicu - 8, kad je na terenu s pogonom na obje osovine - 4...

 

naravno m/g, za "našu" potrošnju, dijelite 235 s tim brojkama...

 

samim time - malo manje od 20 litr/ 100 km, s prikolicom, nekih 29, kad je na terenu - 58 l/100 km

 

dakle, oni bi trebali čkometi (kao što to čine kad je riječ o emisiji CO2, sad im malo Kinezi daju disati)

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
4 0 hvala 1
8 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Stric jura:

Gle, sve je relativno. Prije sto godina konjska zaprega bila je glavno prijevozno sredstvo. Na ekološki pogon, ali su gradovi bili zatrpani s 10 cm balege. Došli su automobili koji nisu ostavljali balegu ali truju zrak. Sada imamo tehnologiju koja opet nije savršena ali može smanjiti zagađenje zraka. To su slatki problemi razvijenog svijeta.

Proizvođači, apsolutno svi - lažu. Pogledaj ovo: https://www.autovistagroup.com/news-and-insights/adac-tests-reveal-many-petrol-cars-also-exceed-nox-limits

Naravno da svatko navija za svoju industriju, razlog više za nove tehnologije. Amerikanci tu nisu posebno bitni jer je njihova industrija lokalna, uvoz europskih automobila relativno mali, uglavnom se odnosi na luksuzne njemačke marke koje desetljećima vladaju segmentom premium limuzina i to se neće promijeniti nikakvim objavama o nepoštivanju ispušnih normi jer su i njihovi puleni isti ili gori. Ovo je naš lokalni problem
Ja rekoh
14 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

Svi ti potezi oko automobila ne prave globalno razliku niti 1%, a i nitko ne brine o ekologiji i zdravlju. Osim naivaca. Sve je to novac i politika, Ameri ne žele da se kupuju njemački auti, Nijemci žele da se kupuje više novih, niti jedni ne žele da se prodaju dizelaši jer manje troše (pa se manje poreza naplati, uostalom svi u lancu manje zarade). Ma kakva ekologija, samo potrošnja je važna.
Restrikcije rastu, s vremenom ako nemaš elektro pogon nećeš smjeti ni do trgovine. Htjeli - ne htjeli svi ćemo preći na električne automobile, a onda će nas punjenje strujom koštati toliko da ćemo plakati za benzincima i dizelašima. 

Moj PC  
0 1 hvala 0
11 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
Stric_Jura kaže...

rečeni F-150 Raptor - najjača verzija, kolega (Amer) ga uzeo jer mu treba najjači (nemam pojma zašto)...

vozimo se 70 m/h po auto cesti, ravno, kad pretiče kamion, ja bih svojim Suzukićem oderao isti bar 3 put brže.... i tako pitam ga o potrošnji...

Govorimo o F-150 Raptoru od 450KS koji ide 0-96 km/h za 5.1s? I 50-70 mph (80-113km/h) za 4.0s. Usporedbe radi, to je bolje od BMW 330xi koji je na 5.4s/4.4s.
Koji to "Suzukic" moze otrest ovu dvojicu u obilazenju?

8 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
jozef kaže...

Svi ti potezi oko automobila ne prave globalno razliku niti 1%, a i nitko ne brine o ekologiji i zdravlju. Osim naivaca. Sve je to novac i politika, Ameri ne žele da se kupuju njemački auti, Nijemci žele da se kupuje više novih, niti jedni ne žele da se prodaju dizelaši jer manje troše (pa se manje poreza naplati, uostalom svi u lancu manje zarade). Ma kakva ekologija, samo potrošnja je važna.
Restrikcije rastu, s vremenom ako nemaš elektro pogon nećeš smjeti ni do trgovine. Htjeli - ne htjeli svi ćemo preći na električne automobile, a onda će nas punjenje strujom koštati toliko da ćemo plakati za benzincima i dizelašima. 

 Politika i interesi odlučuju; nije baš da je i Tesla nešto obljubljen u SAD-u.

 

Međutim, potencijal baterija+solar je fantastičan; ako znamo da je promet 30% energije od čega je 65% osobni transport - automobili  i slično, a da kućanstva troše daljnjih 30%, onda govorimo o cca 50% energetskih potreba čovječanstva. Postoje primjeri ljudi koji imaju 2-3 električna automobila, powerwallove i solarne panele te su neto nula, samoodrživi, a iz mreže povlače vrlo malo struje, najčešće kada im je angažirana snaga veća od maksimalnog izlaza iz baterije. Obzirom da su u pitanju tesle i bmw-i, nije moguće povratno koristiti struju iz automobila, a da je, mreža više nije potrebna. Doživotni mjesečni račun - ravno nula. Dio problema je u toj široj slici je što smo se jako navikli velike potrošače koristiti u vrijeme jeftine tarife koja je trenutno uglavnom noću; sada se treba prebaciti na dnevni ritam kao prije civilizacije te veš prati u podne. Klima/grijanje može perfektno raditi samo na PV na način da tijekom dana akumulira toplu vodu ili led, a za noć ostane svjetlo, računala i zabava..., lako pokriti s par kwh baterije... Uostalom, tako i sada rade komercijalni sustavi, samo kaj akumuliraju led po noći za vrijeme jeftine tarife. Obzirom na FN struju, sumnjam da će itko više moći dići cijene; ta već sada se poklanja po danu

Ja rekoh
14 godina
offline
Re: Porsche objavio niz tehničkih detalja o elektr
CyberK kaže...

Govorimo o F-150 Raptoru od 450KS koji ide 0-96 km/h za 5.1s? I 50-70 mph (80-113km/h) za 4.0s. Usporedbe radi, to je bolje od BMW 330xi koji je na 5.4s/4.4s.
Koji to "Suzukic" moze otrest ovu dvojicu u obilazenju?

 Hayabusa? 

8 godina
offline
Porsche objavio niz tehničkih detalja o električno

Svi ovi prigovori protiv električnih automobila mogu biti točni, no nešto je u njima stubokom krivo: nedostaje im perspektiva. Današnji električni automobili, njihove baterije, punionice itd. tek su početci jedne nove tehnologije. I benzinski je auto nekoć bio glomazan, spor, nepraktičan, basnoslovno skup - samo za bogate snobove i entuzijaste. Konj je bio bolji. No dao je poticaj da se radi na njegom usavršavanju. I sada uspoređivati tehnologiju koja se razvija možda već 200 godina s onom koja se razvija možda niti 10.

A evo perspektive: 1.) punjenje auta doma noću u garaži, 2.) punjenje auta za radnim vremenom na firminom parkiralištu, 3.) punjenje auta s viškovima struje (smanjuje troškove na izgradnji revezibilnih HE), 4.) punjenja auta u javnim garažama, 5.) brza izmjena baterija na benzinskim stanicama (pune za prazne), 6.) pojava novih (npr. zračnih) litijevih baterija većeg kapaciteta, 7.) razvoj novih tehnologija za recikliranje baterija te baterija koja će se moći lakše reciklirati, 8.) punjenje baterija u vožnji, npr. usmjerenim mikrovalovima. Sjetite se što sam rekao za 10-20 godina.  

 
6 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice