Opet onaj tip koji ne spava doma. Mora da ima prozor koji gleda na proizvodnu halu i stalno upaljeno svjetlo da radnici vide da ih motri oko sokolovo.
I dalje ne bih investirao u nji'ove dionice.
Opet onaj tip koji ne spava doma. Mora da ima prozor koji gleda na proizvodnu halu i stalno upaljeno svjetlo da radnici vide da ih motri oko sokolovo.
I dalje ne bih investirao u nji'ove dionice.
jedva čekam vidjeti komentare naših vrhunskih stručnjaka sa foruma koji misle da znaju sve o autoindustriji
Na koje stručnjake misliš, na one koji su optimistično vjerovali da će se ta brojka postići do kraja 2017. ili na one koji su upozoravali da Musk nema još puno prostora za odgađanje deadlinea ako ne želi izgubiti povjerenje investitora i riskirati bankrot?
Mene zanima sto strucnjak Drago ima reci na ovo, cini mi se da je on bio jedan od onih koji su govorili kako nema teorije da Musk na vrijeme dostigne cilj od 5000 tjedno i kako ce kompanija zasigurno propasti.
30 auta na sat? ma laže k'o hadezeovac, skupa s "oporbom".
Opet onaj tip koji ne spava doma. Mora da ima prozor koji gleda na proizvodnu halu i stalno upaljeno svjetlo da radnici vide da ih motri oko sokolovo.
I dalje ne bih investirao u nji'ove dionice.
Tip je fejk kao sto si i ti lazna "barba". Ali, ima neke rezultate.
Samo niste napisali o tome kako radnici u Tesli odlaze kao vruce kifle prije posla, ne zbog toga jer im se neda raditi nego jer su uvjeti nemoguci za rad. Radno vrijeme 12 - 14 sati, i po 80 sati tjedno, nemaju vremena za normalnu edukaciju i osposobljavanje u trajanju nekoliko tjedana nego ih nakon samo 3 dana bace u vatru. Ako nesto zajebe , ... a bolje mu je da ne zajebe.Ne znam kolika im je placa ali to su uglavnom fizicki radnici, nema tu previse para. Bas onako pravi odvratni kapitalizam kakav samo amerika zna napraviti. Zvuci poznato ...? Ako ne biti ce ... (jbga necemo se ugledati na Dansku i Norvesku, trebaju nama Amerikanci i Rusi, mother fucking yea "comrades"!) ali dobro, svaka mu cast. Ou jea! Prica o stvarima koje su drugi proizvodjaci elegantnije rijesili prije vise od 40 godina. Kao ramazeno dijete s ogromnom kolicinom novaca i bujnom mastom. Pa ne pita niti kako niti zasto nego "ima da se to napravi nije me briga!! Kme kme kme"
a u 3 vtjedna prije toga 4010 komada ukupno. Ne bih se čudio da su ih skupljali na skladištu da mogu investitorima reći "evo 5000 komada tjedno".
a u 3 vtjedna prije toga 4010 komada ukupno. Ne bih se čudio da su ih skupljali na skladištu da mogu investitorima reći "evo 5000 komada tjedno".
Izvor molim
a u 3 vtjedna prije toga 4010 komada ukupno. Ne bih se čudio da su ih skupljali na skladištu da mogu investitorima reći "evo 5000 komada tjedno".
Izvor molim
a da se malo potrudiš?
https://www.bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/
a u 3 vtjedna prije toga 4010 komada ukupno. Ne bih se čudio da su ih skupljali na skladištu da mogu investitorima reći "evo 5000 komada tjedno".
Zanimljivo, skoro pa poduplali proizvodnju cim je Musk tamo dosao bičem kako se toga nisu ostali sjetili..lp
ča opet ovi musk
Drago na aparatima
Samo niste napisali o tome kako radnici u Tesli odlaze kao vruce kifle prije posla, ne zbog toga jer im se neda raditi nego jer su uvjeti nemoguci za rad. Radno vrijeme 12 - 14 sati, i po 80 sati tjedno, nemaju vremena za normalnu edukaciju i osposobljavanje u trajanju nekoliko tjedana nego ih nakon samo 3 dana bace u vatru. Ako nesto zajebe , ... a bolje mu je da ne zajebe. Ou jea! Prica o stvarima koje su drugi proizvodjaci elegantnije rijesili prije vise od 40 godina.
Baš sam si to pomislio... kako je raditi (jer čini se da prilično mnogo za današnje pojmove rade ručni rad), da bi obarao nekakve rekorde, iz dana u dan, jedno te isto. Taman složiš sve te zadane radnje, kadli eto slijedeći. traci nikad kraja, svakih 30 minuta mora izići novi van... dakle nema joj umorio sam se, prikliještilo u vrau, bole ruke, jao piški mi se... ili pritislo i nešto odstraga. Jok. Nesklopljeni dijelovi samo cure na traci, bez kraja i konca. Uh.
Osobno ono sto mi se svidja kod Muska je ta njegova upornost.Ok,mozda neke stvari nije realizirao kako treba,ali ako pogledamo.Da nije krenuo on sa ovom Teslom,SpaceXom,tunele koje gradi.Mi bi i dalje stajali u tehnologiji.Covjek forsira svijet da se makne smjesta,sto se tice tehnologije.Dok nije on lansirao svoj Falcon Heavy,NASA se nije htjela pomaknuti sto se tice nekog veceg skoka u izgradnji.A da ne pricamo o ponovnom koristenju motora za sljedece letove.Sto se tice Tesle bas.Evo sada Volkswagen je odlicuo da ce se potpuno fokusirati na el automobile.Tako da,ako nista drugo,covjek je promjenio nesto.
Samo niste napisali o tome kako radnici u Tesli odlaze kao vruce kifle prije posla, ne zbog toga jer im se neda raditi nego jer su uvjeti nemoguci za rad. Radno vrijeme 12 - 14 sati, i po 80 sati tjedno, nemaju vremena za normalnu edukaciju i osposobljavanje u trajanju nekoliko tjedana nego ih nakon samo 3 dana bace u vatru. Ako nesto zajebe , ... a bolje mu je da ne zajebe. Ou jea! Prica o stvarima koje su drugi proizvodjaci elegantnije rijesili prije vise od 40 godina.
Baš sam si to pomislio... kako je raditi (jer čini se da prilično mnogo za današnje pojmove rade ručni rad), da bi obarao nekakve rekorde, iz dana u dan, jedno te isto. Taman složiš sve te zadane radnje, kadli eto slijedeći. traci nikad kraja, svakih 30 minuta mora izići novi van... dakle nema joj umorio sam se, prikliještilo u vrau, bole ruke, jao piški mi se... ili pritislo i nešto odstraga. Jok. Nesklopljeni dijelovi samo cure na traci, bez kraja i konca. Uh.
Nema bzvz narod onu staru "Vuci vole kad nemas skole".
A Teslini radnici inace imaju i dionice tvrtke, zato i ne prolaze pokusaji da se u firmi osnuje podruznica notornog UAWa.
Osobno ono sto mi se svidja kod Muska je ta njegova upornost.Ok,mozda neke stvari nije realizirao kako treba,ali ako pogledamo.Da nije krenuo on sa ovom Teslom,SpaceXom,tunele koje gradi.Mi bi i dalje stajali u tehnologiji.Covjek forsira svijet da se makne smjesta,sto se tice tehnologije.Dok nije on lansirao svoj Falcon Heavy,NASA se nije htjela pomaknuti sto se tice nekog veceg skoka u izgradnji.A da ne pricamo o ponovnom koristenju motora za sljedece letove.Sto se tice Tesle bas.Evo sada Volkswagen je odlicuo da ce se potpuno fokusirati na el automobile.Tako da,ako nista drugo,covjek je promjenio nesto.
Nije to do njega ,nego Rusija previse zaradjuje prodajom plina i nafte,a posto 10 sankcija nisu bile uspijesne ide se sad na pokusaj sa elektricnim autima....
Osobno ono sto mi se svidja kod Muska je ta njegova upornost.Ok,mozda neke stvari nije realizirao kako treba,ali ako pogledamo.Da nije krenuo on sa ovom Teslom,SpaceXom,tunele koje gradi.Mi bi i dalje stajali u tehnologiji.Covjek forsira svijet da se makne smjesta,sto se tice tehnologije.Dok nije on lansirao svoj Falcon Heavy,NASA se nije htjela pomaknuti sto se tice nekog veceg skoka u izgradnji.A da ne pricamo o ponovnom koristenju motora za sljedece letove.Sto se tice Tesle bas.Evo sada Volkswagen je odlicuo da ce se potpuno fokusirati na el automobile.Tako da,ako nista drugo,covjek je promjenio nesto.
Nije to do njega ,nego Rusija previse zaradjuje prodajom plina i nafte,a posto 10 sankcija nisu bile uspijesne ide se sad na pokusaj sa elektricnim autima....
Ima istine i u tome.Ali kod njega se bas vidjelo da mu je pun racku sto tehnologija ne ide naprijed i to javno izjavio.Covjek ima lude ideje koje su znanstvenicima totalno smjesne a on bi ih napravio.Kao npr da baci atomsku na Mars xD....Mislim zvuci smjesno,ali eto meni osobno je covjek zabavan bas zato sto je takav.Ide medju guzove ko budala u kredite...Jbg,zahebo se na nekim stvarima bas zato sto ide glavom kroz zid,ali smatram da je bilo dosta da se sve sprovodi u rukavicama i milimetar po milimetar...
Osobno ono sto mi se svidja kod Muska je ta njegova upornost.Ok,mozda neke stvari nije realizirao kako treba,ali ako pogledamo.Da nije krenuo on sa ovom Teslom,SpaceXom,tunele koje gradi.Mi bi i dalje stajali u tehnologiji.Covjek forsira svijet da se makne smjesta,sto se tice tehnologije.Dok nije on lansirao svoj Falcon Heavy,NASA se nije htjela pomaknuti sto se tice nekog veceg skoka u izgradnji.A da ne pricamo o ponovnom koristenju motora za sljedece letove.Sto se tice Tesle bas.Evo sada Volkswagen je odlicuo da ce se potpuno fokusirati na el automobile.Tako da,ako nista drugo,covjek je promjenio nesto.
Nije to do njega ,nego Rusija previse zaradjuje prodajom plina i nafte,a posto 10 sankcija nisu bile uspijesne ide se sad na pokusaj sa elektricnim autima....
Ima istine i u tome.Ali kod njega se bas vidjelo da mu je pun racku sto tehnologija ne ide naprijed i to javno izjavio.Covjek ima lude ideje koje su znanstvenicima totalno smjesne a on bi ih napravio.Kao npr da baci atomsku na Mars xD....Mislim zvuci smjesno,ali eto meni osobno je covjek zabavan bas zato sto je takav.Ide medju guzove ko budala u kredite...Jbg,zahebo se na nekim stvarima bas zato sto ide glavom kroz zid,ali smatram da je bilo dosta da se sve sprovodi u rukavicama i milimetar po milimetar...
Hahhaha
Ne znam dal su uopće ljudi shvatili o čemu je mislio bacanjem nuklearki na Mars. Bacanje na polove Marsa na kojima je "vječan" led oslobodila bi se voda, kisik itd. Teoretski najprimitivniji terraforming. Naravno ako bi govorili o bacanju "slabije fuzijske" s drugačijim triggerom itd.
Vjerovatno Elon gleda kako naći načina da olakša radnicima posao, ali ne iz ljubavi prema radnicima nego zato da ubrza proizvodnju što je moguće više. Ako bi smanjio smjenu sa 12 na 8 sati dnevno, pod uslovom da se radi cijeli dan bez prekida, morao bi uzeti još radnika, kojih vjerovatno nema dovoljno obučenih, a to bi mu bio i dodatni trošak, a zna se kako se u kapitalizmu gleda na to. Dakle, cijedi ljude koliko god može, olakšava gdje može, a sve u cilju da konačno postane profitabilan ili barem pozitivna nula. Svejedno, poštujem sve što je napravio za industriju i promociju električnih automobila, zakotrljao je lavinu koju teško da netko može zaustaviti, da ne pričamo o SpaceX-u gdje je napravio izvanredan posao i pokrenuo NASA-u da napravi nešto novo i bolje što se tiče raketa, koje više ne bi bile jednokratni, vrlo skupi potrošni materijal. Da će poslati ljude na Mars u roku u kojem si je to zacrtao ne vjerujem, ali ako se udruži sa drugima i bude uložio svoje snage i resurse kojih ima, ništa nije nemoguće. Do sada, što je obećao to je i napravio, mada ne uvijek na vrijeme koje si je zacrtao, ali svejedno, napravio je. Eto, konačno i Model 3 kreće u tempu kojeg je najavio. Ako bude kako je zamislio, ništa više neće biti isto u automobilskoj i svemirskoj industriji.