Donalde, fasaču u ruke, i diž zid na pol Pacifika...
Teslina tvornica Gigafactory niknut će u Šangaju
- poruka: 12
- |
- čitano: 3.597
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Tesla će u Kini praviti skupe aute koje će prodavati kinezima, a kinezi će u SAD-u praviti jeftine električne aute koje će prodavati amerima. I svi sretni, nema više trgovinskih ratova. Osim toga, ako Tesla zaposli male žute, imati će puno jeftiniju radnu snagu koja nije ništa lošija od njegovih radnika u SAD-u, pa će i više zarađivati. Možda onda izađe i model 3 za najavljenih 35k$.
Moguće je, ali će Kinezima trebati 20-tak godina. Tesla uz automobile za kinesko tržište u Šangaju namjerava proizvoditi dio komponenti za američko tržište, ali ništa od toga neće smanjiti cijenu modela 3 na 35k za američko tržište. Možda da ga okljaštre po pitanju elektronike, baterije i performansi, ali za to još nisu spremni po proizvodnim kapacitetima a naštetili bi si i po pitanju imidža i sposobnosti naplaćivanja bezobraznih iznosa za ostatak game. Mislim da nećemo vidjeti model 3 za te novce nikada. Daleko zanimljivija ideja je terenac ili nešto slično gdje se bez problema može tražiti pozamašan iznos za u osnovi isto sra...e. Malo podigneš karoseriju od ceste, povisiš unutrašnjost za 5 cm što košta 30 kg lima i to naplatiš 5000 eura više. (Optimum je karavan, ali ljudi iz nekog razloga radije kupuju šibice/kockice s lažnim terenskim svojstvima).
Trump na aparatima.
Trpati terenca i SUV u istu kategoriju je isto kao da trpaš EV i mobility scooter u istu kategoriju. Međutim, tvoja banalizacija ne drži vodu čak ni za najjadniji SUV jer bi dodatna težina (za koju ti nedostaje jedna nula) i, bitnije, lošija aerodinamika značajno skratile domet, pa da bi imao isto sra...e moraš dodati još 5000€ baterija.
U današnjem svijetu gdje možeš birati automobil u koracima od 5 cm u bilo kojoj izvedbi, gdje je pogon na sve kotače dostupan praktično u svim veličinama i oblicima karoserije zajedno s povišenim podvozjem i tako redom, prilično je besmisleno inzistirati na podjeli od drugog svjetskog rata kada je postojao samo jeep i ništa drugo. Danas možeš birati vozilo s terenskim mogućnostima u svim mogućim okusima i varijantama terenskih mogućnosti pa ih nazivaju suvovima, cuvovima, crossoverima i kako sve ne. A za ilustraciju moje poante uzmi primjer honde civic i hrv. Razlika je 50 kg, hrv je kraći, manje stvari stane, više troši ali je svejedno vrlo popularan. Možeš tako redom, sve je to isto s...e prepakirano u malo drugačiji lim
Možeš ti ilustrirati svoju poantu čime oćeš, ali ono što je tu najbitnije jest da visočije podvožje i visočija karoserija uzrokuju veću potrošnju, što kod ICE-a znači upravo to - veću potrošnju, dok kod EV-a to znači manji domet, čime značajno pada upotrebljivost takvog auta i ne možeš više pričati o praktički istom vozilu.
Pa kao što si mogao primjetiti u prethodne dvije poruke, nisam ljubitelj takvih vozila, ali ona su trenutno hit i sa strane poslovanja firme su očit korak. Domet će se djelomično kompenzirati malo većom baterijom koja će do izlaska na tržište modela Y malo napredovati po pitanju cijene, specifične gustoće itd, do tada će naučiti malo bolje projektirati karoseriju...
Nije da su kupci izbjegavali i vozila s daleko manjim dometom 😀
Meni se čini da ti samo koristiš priliku za ismijavati one koji kupuju SUV kao šminku.
momci, Kinezi su u tehnološkim tvrtkama prestigli Rvatistan po plaći radnika, prosjek im je plaće preko 650$, a li ne gledajte naš "prosjek" s Zavoda za statistiku, pitajte radnike koliko i kako dobivaju novce...
a ni svi Ameri nisu bajno plaćeni, kod njih ima onih koji jedu meso, dio i kiselo zelje, ali neki samo rižu, a neki samo sol i papar iz te prosječne sarme...
a propos EV auta i SUVova, meni je Hyundai Kona sad glavni EV auto za gledati i odmjeravati, dosad je bio Nissan Leaf...
Meni se čini da ti samo koristiš priliku za ismijavati one koji kupuju SUV kao šminku.
Kao što i sam kažeš, ti automobili se kupuju i kao šminka, dijelom radi sigurnosti u odnosu na standardne automobile, a takvima neće biti problem uvaliti i pogon na struju i još bolje a nepotrebne performanse. Nije važno što će kupiti kupac Zoea, tržište je veliko 80 milijuna na godinu, a najveći kolač trenutno čine razni crossoveri. Prosječna prodajna cijena automobila u SADu (uključujući njihove pickupove, suvove i sve što spada pod light truck) je oko 35k. Mislim da bi Musk bio retardiran ciljati nišu u kojoj obitava Renault.
Ne ismijavam kupce SUV-ova, samo iznosim prilično realističnu procjenu da običan karavan ima daleko više sUvTILITYa od ovog prvog. Međutim, ljudi raličito vrednuju različite stvari pa tako ima mjesta i za terence kojima je vrhunac korištenja ofroad mogućnosti parkirati se na travnjak pored vikse... tko sam ja da ih sudim.
momci, Kinezi su u tehnološkim tvrtkama prestigli Rvatistan po plaći radnika, prosjek im je plaće preko 650$, a li ne gledajte naš "prosjek" s Zavoda za statistiku, pitajte radnike koliko i kako dobivaju novce...
a ni svi Ameri nisu bajno plaćeni, kod njih ima onih koji jedu meso, dio i kiselo zelje, ali neki samo rižu, a neki samo sol i papar iz te prosječne sarme...
a propos EV auta i SUVova, meni je Hyundai Kona sad glavni EV auto za gledati i odmjeravati, dosad je bio Nissan Leaf...
I meni se taj automobil čini kao vrlo poštena ponuda.