Kapnit ce i koja pinka Bugovcima.
Vlada RH prihvatila zakon kojim se Uberovo poslova
- poruka: 110
- |
- čitano: 30.833
- |
- moderatori:
vincimus
Inace neka crknu ti taksisti smradovi u splitu su pohlepni za parama briga ih za bilo sto drugo... Obicno su to neki rvatine u mercedsu ili bmwu i za par kilometara 100 kn... Cobani sad ste dobili svoje.. ocekujem plac i nevjericu taxi lobija kako to moze usluga pojeftinit.... .
Inace neka crknu ti taksisti smradovi u splitu su pohlepni za parama briga ih za bilo sto drugo... Obicno su to neki rvatine u mercedsu ili bmwu i za par kilometara 100 kn... Cobani sad ste dobili svoje.. ocekujem plac i nevjericu taxi lobija kako to moze usluga pojeftinit.... .
To ti je struka prijatelju, i sad bi to neki 'amateri' vozili! Moj magisterij je *urac, i ja sam djabe iso na faks, on to zna bolje, al njegovo taksiranje je struka! Izrazito mi je drago zbog ovoga, ajmo sad taksisti malo u uber, pa manje para i bit pristojan!
I ovo je, naravno, korak dalje, ali stvar nije gotova, kako ton članka sugerira.
Jesu li šahisti na aparatima?
Zanima me gdje si ti (i ovi kojima se svidja tvoj glupi komentar) to sve bio i sto si sve iskusio da Hrvatsku mozes nazivati supkom svemira?
Lp
Zanima me gdje si ti (i ovi kojima se svidja tvoj glupi komentar) to sve bio i sto si sve iskusio da Hrvatsku mozes nazivati supkom svemira?
Lp
A imamo i jednog taxistu ovdje.
Kako zakonskim rješenjem takstisti mogu biti zadovoljni? Licenca je i prije bila relativno jeftina pa ne vjerujem da bi ikoji vozač Ubera imao problema s plaćanjem te licence (problem nije bila cijena, nego ograničeni broj licenci), a sad će biti smiješno jeftine.
Za Uber se praktički ništa ne mijenja, samo što će sad njihovi vozači moći doći do licence pa će voziti posve legalno, a prije nisu mogli doći do licenci zbog cehovskog reketa. Aj em konfjuzd. Jel Butković na nekim drogama?
Hmmm mozda i prodajes WC papir drzavi i pravis se pametan jer znas pokrenut c++..
Inace svugdje gdje sam bio gradovi iza terminala su obicno gradovi koji zive od turizma a to je jako siromašano i loše...
A u nas jedina grana je turizam i izvoz pameti... Pogodi koliko ce uz korupciju nepotizam rodijacki kapitalizam i uhljebljene glasace normalnih i pametnih ljudi ostat ode? Ja kazem jako malo...
Inace jeli ti mozda vozis taxi pa sad nemozes plakat kako ti merđo trosi 40 litara na 120 km pa zato cijena mora bit 5km 100 kn
To ti je struka prijatelju, i sad bi to neki 'amateri' vozili! Moj magisterij je *urac, i ja sam djabe iso na faks, on to zna bolje, al njegovo taksiranje je struka! Izrazito mi je drago zbog ovoga, ajmo sad taksisti malo u uber, pa manje para i bit pristojan!
pljuješ po nečijem školovanju, a argumenat je tvoje školovanje. Tipična balkanska logika nek mi krava crkne ako će susjedu dvije. Problem su vam "krkani" koji voze taksi što je opet generaliziranje, a druga stvar vam je cijena taksi prijevoza. Ali recimo kada se podazao PPMV onda nije bilo ljudi na trgovima, ili kada se stavljao "porez na porez". Nije problem u taksi vozačima nego je problem razmišljanju. Ja sam protiv Ubera jer zašto bi na tako banalan način hrvatski novac odlazio preko bare, a protiv sam i ljudi koji nisu sposobni srediti vlastito dvorište. Da me sada ne bi netko poklopio da imam veze sa jednim ili drugim jer nemam.
Meni je nevjerovatno da su cijene i sa Uberom i od taxi prijevoznika izuzetno visoke za naše uvjete a ne problem sa licencama.
Dosta putujem i koristim uvijek taksi od zračne do hotela i obrnuto (npr. www.mozio.com), i u usporedbi sa našima smo skuplji npr. od jednog Pariza, a da ne govorim o cijenama taksija u još jeftinijim zamljama :( ... čak mi je jeftinije parkirati auto u zračnoj i plaćati valjda najskuplji parking od cijene koju bi platio za kilometre od Veliko-goričkih taxista.
Samo anegdota sto se meni dogodilo znaci s jednog kraja grada splita bacvice hotel park dolazimo ja i cura nakon izlazka pitamo koliko kosta... Kaze ovaj 120kn innecu vas odvest tocno do lokacije nego imas jos i 15 min pješačiti nasto ja kazem zaboravi imam novaca ali necu rade cu cekat nocnu liniju isto mi dođe... Čuješ komesanje poceo neki a jesi malo si puno rekao ipak su nasi nasto dode na moze za 110... Aj prodaji i cigani se materi doma za kapulu....
Dodemo do st rive pazara di su taksiji stoji neki taxi lik neki krkan u kosulji zalizan pitam ja koliko on meni kaze 150 kn isto 10 minuta pjesice nakon njegove usluge...
Na kraju sam isao s nekim ilegalcem za 50...
A prije 5 dana ista ruta uberom 28kn i odmah sam znao koliko otprile kosta i sve...
I onda ovo nije supak svemira taksisti su olicenje postenja i dobrote mi smo po svemu africka pustopoljina sa politicarima koji su u sluzbi krupnog kapitala vidimo to u Slavonskom brodu ... To je olicenje cile drzave...
u nas se možeš nekažnjeno baviti bilo čime tako dugo dok svi oko tebe (a posebno država) zarađuju od toga više nego ti.
Kad su ti mnogi supci na mjestima na kojima mogu biti supci i uz to siriti svoj supak jos vise, a sve na teret ostalih, a i drugih supaka koji misle da ce i njima guzica narast od nadsupaka. E pa nece.
Zar nije bila frka oko toga dal je model poslovanja Ubera legalan? Tj. da Uber ne plaća porez državi što taksisti moraju? Sad mi više ništa nije jasno!
Zar nije bila frka oko toga dal je model poslovanja Ubera legalan? Tj. da Uber ne plaća porez državi što taksisti moraju?
Frku jesu pokušali podići oko toga, ali koliko je meni poznato, to jednostavno nije istina - to za neplaćanje poreza su izmislili. Taksisti su se između ostalog žalili i da Uberovci nemaju dozvole i licence, kao da je to neki visok trošak. To je sve samo bio pokušaj da se pokuša stvoriti dojam nelojalne konkurencije, a Uber im je bio nelojalna konkurencija u osnovi samo zbog toga što su bili onemogućeni biti lojana konkurencija, dakle bili su onemogućeni igrati po pravilima, odnosno nije im bilo dozvoljeno da si plate dozvole i licence.
Ukratko - pravili su se da nisu taksisti već samo aplikacija koje povezuje zainteresirane treće osobe.
Ovo je tema o Uberu u Hrvatskoj, a Uber u Hrvatskoj ima samo partnerski odnos s obrtnicima i nije na Uberu da traži dozvole i licence, nego na njihovim poslovnim partnerima. Neki ih i imaju (obično bivši taksisti). A oni koji su ih htjeli imati, nisu ih mogli imati dobiti zbog ograničavanja broja.
Kakvo izbjegavanje zapošljavanja ljudi? Ljude su zapošljavali (ili nisu) njihovi partneri. Zar njihovi poslovni partneri ili zaposlenici njihovih poslovnih partnera nisu primali plaće, a samim tim onda plaćali poreze i doprinose?
Slobodno se vratiš, jer eto neki ovdje ne znaju o čemu pričaš.
To je diskutabilno.
Da li je netko procitao prijedlog zakona? Mislim da su formulirali naziv "mikroprijevoz". Nije mi jasno šta točno vozač mora posjedovati (koje školovanje), niti sam razumio tih 10%, da li je to mjesečno ili godišenje..
Ke?
Ke?!
Kako konkretno se izbjegava "ono što si rekao"? Vozači nisu ničiji zaposlenici? Ako nisu ničiji zaposlenici, kako su plaćeni?
Ajmo se praviti da uber nije kriv za to jer su oni inače svagdje prvo tražili licence, onda kupili vozila i zaposlili šofere kao i svaka taksi firma u svijetu u cijeloj povijesti taksiranja, ali im eto, baš nigdje u svijetu nisu dali da otvore taksi firmu. Grozno kako su šikanirani
Irelevantno je što imaju četiri zaposlena kad ta četiri zaposlena ne razvažaju ljude okolo.
Zar nije ista stvar s taksistima? I sa svim drugim firmama, čime god se bavili?
Kako se tim ljudima koji voze isplaćuje novac?
Ajmo se baviti Uberom u Hrvatskoj, a ne svugdje drugdje. Nitko nije tvrdio da Uber po cijelom svijetu ne pokušava zaobići zakon. No u Hrvatskoj, gdje nude samo UberX uslugu s partnerskim firmama i ne zapošljavaju svoje vozače, jedino što je bilo problematično je nemanje licenci za taksi za kvazi-taksi uslugu.
Kako jdoo isplaćuje jadničke koji stvarno rade a nisu zaposleni? Ti mi reci. Ali u stvarnosti a ne prema zamišljenim pravilima.
Na kraju imamo firmu koja kontinuirano obavlja posao, nema zaposlenih koji to rade niti licencu, apsolutno nikakvu, Ali na kraju ima nekoliko tisuća radnika koji posao, barem fiktivno, obavljaju kroz tisuće firmica ili obrta na koje prebacuje sve obveze prema državi uključujući licence za posao od kojeg uber živi dok oni sav prihod trenutno prebacuju u inozemstvo izvan i ovdje ne plaćaju apsolutno ništa po ostvarenom prihodu od vožnji.
Tako se može biti konkurentan lokalcima koji nemaju stotine milijuna ili milijarde dolara prometa koji bi im mogao opravdati offshore shemu izbjegavanja plaćanja poreza. Na kraju se to svodi da pojedinci koji stvarno rade posao moraju hrmbati 7 dana u tjednu, 12 sati dnevno, čineći kazneno djelo prilikom rentanja vozila da bi im na kraju mjeseca ostala jedna ispodprosječna hr plaća. Svaka čast svima koji misle da im je to jedini izbor, ali sve skupa je to čista pljačka, odnosno brutalno, nemilosrdno izrabljivanje svih uključenih u lanac.
Smeta te što firma koristi svoje zakonske mogućnosti? Zašto te to ne smeta kod drugih firmi koje rade to isto? Ako te to ne smeta kod drugih firmi, zašto to onda ističeš kod Ubera? Mislim da je odgovor jasan sam po sebi - na Uber treba nabacati sve moguće i nemoguće i vidjeti što će se primiti, ne? Pa kad neoprezni promatraš gleda situaciju, da bude užasnut količinom nabacanog, a ne da vidi samo ono što je sporno i da se bavi upravo tim spornim. Je li to objektivni pristup?
Prema ovom tekstu, 75% bruto iznosa nikako nije upitno, jer se to uplaćuje partneru-vozaču u Hrvatskoj koji potom plaća sve što je dužan platiti.
25% bruto iznosa, Uberova provizija, ostaje u Nizozemskoj i na to se plaća porez u Nizozemskoj.
Nisam ekonomist pa da bih znao smije li se to ili ne. Ako se smije - gdje je problem? Ako se ne smije, onda imaš puno pravo teretiti Uber da vara Republiku Hrvatsku na porezu. Prema ovome što si napisao izgleda mi da smatraš da se to smije pa opet - nema tu ništa zakonski spornog, ali ima, prema tebi, moralno spornog? Ili?
Ja ne znam kako su plaćeni, a ti nisi dao razloga da smatram da nisu plaćeni onako kako se zakonski nalaže. Pa bi bilo dobro da objasniš kako točno su oni plaćeni.
Zar bi morali? Pa nisu oni vozili, nego partnerske firme, koje plaćaju državi što imaju za platiti. Zar taksist koji nije u sustavu PDV-a plaća PDV? Ako on ne plaća PDV, zašto bi ga morao plaćati vozač koji koristi Uberovu platformu?
Kad to odbijemo, ostaju bedačeki koji se snalaze kako znaju i ni po čemu nisu drugačiji zvali se radiotaxi, uber ili cameo, samo nemaju tako dobar PR.
Na kraju ostane cijena s kojom su lokalci prisiljeni raditi i koja ne pokriva osnovne troškove pa ljudi moraju lagati kod rentanja automobila jer se s vlastitim vozilom ako se od toga živi ne može zaraditi niti lipe
Znači, od svega toga što si nabacao na Uber u prethodnim porukama došli smo do toga da je sporno samo tih 25% na koje se ne plaća porez Republici Hrvatskoj, a ni to zakonski gledano nije sporno jer se to tako smije, no tebi je sporno s moralnog aspekta.
I pazi jednu stvar - napisao si "mene smeta shema kojom se 25% novi van" - ne znam jesi li se tu samo nespretno izrazio. Jer ako si stvarno to mislio, onda si u krivu, jer onda se u osnovi suprostavljaš uvozu. A ako nisi mislio da je problematičnih tih 25%, nego porez koji bi Republika Hrvatska uzela na tih 25%, onda za pravi efekt te love ne možeš baratati s brojkom od 25%, jer nije da bi Republika Hrvatska bila oštećena s nenaplaćenog poreza od 25% iznosa cijene vožnje.
Ajme... Sad će Uber biti kriv što smo siromašni i što je država (tj. političari) uništila gospodarstvo i poduzetništvo?!
Što domaće taksiste priječi da rade sve što rade i Uberovi partner-vozači i da se organiziraju pod jednu platformu kako ne bi 25% love od vožnji odlazilo van? A osim toga, oni i jesu organizirani u jednu (ili više) platformi. Recimo Radio Taxi Zagreb nije firma, nego udruženje, organizacija. Reko bi čovjek - slično ko Uber, samo ne funkcioniraju preko aplikacije, nego preko telefona. U čem je razlika?
Hoćemo zabraniti uvoz pa da se putem uvoza ne osiromašuje svih nas ovdje?