Snimanje filmova sa LCD TV na HD

poruka: 20
|
čitano: 37.804
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Snimanje filmova sa LCD TV na HD

Pozdrav,novi sam na forumu,zanima me koji lcd tv omogučava snimanje filmova na HD i kasniju reprodukciju.

Ako takva mogučnost postoji,koje su kratice u karakteristikama TV koje se na to odnose.

Ako ne postoji ta mogučnost,što je potrebno pribaviti da se to može raditi.

samo Panasonic priznam
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Snimanje filmova sa LCD TV na HD

Pošto sam totalni laik,pitam ponovo dali se može na ove TV  prištekati vanjski hard disk i snimati npr.filmove kao što to tradim preko DVBT receivera,i kasnije ih reproducirati. Molim pomoć.

samo Panasonic priznam
14 godina
protjeran
offline
Re: Snimanje filmova sa LCD TV na HD
mucamica kaže...

Pošto sam totalni laik,pitam ponovo dali se može na ove TV  prištekati vanjski hard disk i snimati npr.filmove kao što to tradim preko DVBT receivera,i kasnije ih reproducirati. Molim pomoć.

 pa eto nisi napisao koji TV imaš - ali bilo bi najprirodnije da kao i svaki korisnik koji drži do sebe pročitaš uopute koje si dobio sa TVom!!

Roosvelt1991 - veliki muljator u trgovinama HWa
14 godina
neaktivan
offline
Snimanje filmova sa LCD TV na HD

Koliko ja vidim on se raspituje, još nije kupio tv.

Kadir beneath Mo Moteh
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
moderator
offline
Re: Snimanje filmova sa LCD TV na HD
mucamica kaže...

Pošto sam totalni laik,pitam ponovo dali se može na ove TV  prištekati vanjski hard disk i snimati npr.filmove kao što to tradim preko DVBT receivera,i kasnije ih reproducirati. Molim pomoć.

  Skoro svi  Sony Bravia televizori (modeli 2012) mogu snimati na externi disk. Na primjer ovaj

 

http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1303374989