Početnik - Open Suse 10.3 pomoć

poruka: 46
|
čitano: 11.608
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Početnik - Open Suse 10.3 pomoć

Evo totalni sam početnik u linuxu i jučer sam instalirao open suse 10.3. Neznam na čemu radi, valjda onaj KDE4 koliko sam ja uspio skužiti. Mene zanima, zašto ja nemogu normalno s interneta skinuti neki program za linux i normalno ga instalirati. Jedino što sam uspio instalirati je ponešto s onih repozitorija. Uzeo sam i od frenda par DVD-ova od PC chipa i probao instalirati neku igru ili program za linux ali ne ide (ili je svaki program za određenu distribuciju). trebaju mi i nvidijini driveri. čak sam ih instalirao preko repzitorija ali je javljalo da mi fali još nešto da instaliram drivere, a ja nemam pojma što. aj pomozite ljudi, ja sam u ovom skroz izgubljen.


CORE 2 DUO E4300 @ 1.8GHZ
2 GB RAM 667MHZ
ASUS 7300 GT @ 475/920
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Početnik - Open Suse 10.3 pomoć

Početnik pa OpenSUSE :) Programe instaliraš ili iz repozitorija ili ručno kompajliranjem.

Eventualno rpm paketi za suse.

 

Evo par linkova za prvu pomoć:

http://www.linuxzasve.com/wiki/sadrzaj/pripreme.html#distribucije

http://www.linuxzasve.com/wiki/sadrzaj/programi.html#instalacija


- Hrvatski linux portal - www.linuxzasve.com
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Početnik - Open Suse 10.3 pomoć

U linux-u nemas "normalne instalacije" ili instaliras iz repozitorija(mislim da to vec znas kad si nesto instalirao) ili kompajliranje.

Evo ti opis potrebnih operacija da nesto kompajliras(instaliras) iz source koda.

 

1: U folder programa imas sigurno file pod imenom INSTALL. U njemu ti je objasnjeno kako instalirati program.

Trebas paziti i na dependency - na hr.- trebas paziti dali imas sve library-je koje program trazi da se moze instalirati.