Iskustva sa servisima - agram servis

poruka: 254
|
čitano: 97.422
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, Danny_HR
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

Pozdrav, bio sa prošli tjedan proslijedio iPhone uređaj na servis i danas me nazvali i naveli nekakve oksidacije (znam šta je to), samo kako ne bi platili oni kvar na mojem iPhoneu. Iphone je bio cijelo vrijeme s obje folije na obje strane i u bumperu, bez ogrebotine. Uglavnom, ima tko iskustva kako zaštiti svoja prava? Ne znam jel pravi podforum, ali ako netko šta zna...

 
0 0 hvala 1
9 godina
neaktivan
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis

folije nemaju veze s oksidacijom a i ne mora znaciti da je bio u vodi..vlaga..a ako vele da je oksidacija i ne vjerujes, posalju ti sliku pa se uvjeris..

7 godina
neaktivan
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis

a da? od kad su krenule te gluposti sa oksidacijom? znači doslovno moj mob nije morao izaći iz sobe i on je sad kao oksidirao? a budući da su naveli da je izgreban, a nije imao niti crtice ogrebotine, od kud znam da to što oni meni pošalju nije nešto što su oni zeznuli?

9 godina
neaktivan
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis

radim s njima svaki dan i do sad nikad problema, ak ti vele da je oksidirao onda i je a sad iz kojeg razloga, znas samo ti..oksidacija se ne dogadja jer je mobitel stajao na stolu nego zbog znojnih ili mokrih ruku i slicno..slikat ce ti ako je uredjaj oksidiran a njima nije u interesu da te zajebu..oni su samo posrednici izmedju providera i tebe..svaki mob koji dodje na servis i ne valja ne placaju ga oni nego ili provider ili onaj koji ti je prodao..dok je pod garancijom ti ne placas nista..a popravak izvan jamstva ti je oko 160kn..bar u servisu gdje ja radim..

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.7.2012 21:22 (Vesperian).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis

Uređaj je pod garancijom, ali budući da oni navode da je to oksidiranje, navode da je to van garancije. No sad ću ja tebe pitati jednu stvar, kakve veze ima to sa time da se uređaj mogo upaliti, ali u DFU-modeu kad je raspakirao softver javljao je error 28? Po meni je to klasični slučaj kad je pregorila matična ili nešto drugo od hardvera

9 godina
neaktivan
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis

a sto mislis sto se dogadja kod oksidacije? izgori odredjeni dio..

7 godina
neaktivan
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

Da se samo referiram na ovo, dobio novi mob za malu svotu novca, sve se može kad se hoće i kad si u pravu {#}

 
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
Pozdrav, molim te info kako si ovo postigao jer i sam vodim bitku s Agramom po istom pitanju...
7 godina
offline
Radni nalog i lozinka ?

Mobitel koji je zavrsio kod njih na servisu, a prije toga sam mobitel predao u tele2 i dali su mi potvrdu. A kako se na agramovoj stranici moze provjeriti stanje o uređaju, a treba upisati broj radnog naloga i lozinku naloga..I zvao sam ih i rekli su mi da broj radnog naloga i lozinka pise na toj potvrdi koju su mi dali u tele2 poslovnici, kada sam im predao mobitel, ali ja nigdje ne vidim taj broj naloga i lozinku na toj potvrdi...

 

Da li itko zna ? Bio bih mu jako zahvalan..

(̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̅b̲̅o̲̅r̲̅o̲̅̅ _̅_̅_̅()
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

Mislim slati svoj O2X u agram servis(ovlašteni od tele2?)

 

Kvar je sljedeči.

Povremeno se resetira sam od sebe,ekran se sam od sebe pali gasi,prednje tipke svijetle iako su u postavkama ugašene,tjekom razgovora se tolko zagrije da se  ugasi,u galeriji mi slika zna pocrvenjeti,gubi signal te se vrijeme samo od sebe resetira.

 

 

Dali to spada pod garanciju?.

 

Nadam se da nebudu prodavali svoje spike sa reflashem roma i natezanjem.

voltaža a.k.a. napon, amperaža a.k.a. struja, omaža a.k.a. otpor, vataža a.k.a. snaga, hercaža a.k.a. frekvencija, (mega, giga)bajtaža a.k.a. kapacitet memorije, kelvinaža a.k.a. temperatura
Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

koliko dugo traje popravak mobitela kod agram servisa?

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis

Isti slučaj...ne radi on/off tipka, odnosno, potreban je jači pritisak. iPhone 4S 16GB - VIP. U garanciji odnešen u MM Agramservis d.o.o. preko firme Smartson, Gundulićeva ZG.

Od tamo javljaju da je matična ploča oksidirala, svi indikatori su crveni, otišla garancija. Nude novi? uređaj po povlaštenoj cijeni od 1691,00 kn. 

S obzirom na gubitak garancije (pisana forma sa servisa) mob završava u iCentar servisu i u roku od 20 minuta zamjenom kabla senzora power tipke kvar bude uklonjen, telefon radi besprijekorno, za 250,00 kn. A što se tiče matične ploče, ona ispravna, svi indikatori vlage bijeli...

Od strane Agramservisa nitko nije spominjao fotografije i sl., nego edukacija u smislu: "bez obzira što nije pao u vodu, može biti namočen znojem preko uha, ostavljanjem moba u kupaonici za vrijeme tuširanja...itd."

 

Pitanje: što je cilj navedenog servisa (pogotovo što iCentru ukazuju na popriličan broj istih slučaja i ishoda), prodaja repariranih uređaja, naplata popravaka ispravnih komponenti, "zalijevanje" komponenti i prikazivanje istih kao oksidiranih, a u cilju skidanja garancije?

10 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
drvet kaže...

Isti slučaj...ne radi on/off tipka, odnosno, potreban je jači pritisak. iPhone 4S 16GB - VIP. U garanciji odnešen u MM Agramservis d.o.o. preko firme Smartson, Gundulićeva ZG.

Od tamo javljaju da je matična ploča oksidirala, svi indikatori su crveni, otišla garancija. Nude novi? uređaj po povlaštenoj cijeni od 1691,00 kn. 

S obzirom na gubitak garancije (pisana forma sa servisa) mob završava u iCentar servisu i u roku od 20 minuta zamjenom kabla senzora power tipke kvar bude uklonjen, telefon radi besprijekorno, za 250,00 kn. A što se tiče matične ploče, ona ispravna, svi indikatori vlage bijeli...

Od strane Agramservisa nitko nije spominjao fotografije i sl., nego edukacija u smislu: "bez obzira što nije pao u vodu, može biti namočen znojem preko uha, ostavljanjem moba u kupaonici za vrijeme tuširanja...itd."

 

Pitanje: što je cilj navedenog servisa (pogotovo što iCentru ukazuju na popriličan broj istih slučaja i ishoda), prodaja repariranih uređaja, naplata popravaka ispravnih komponenti, "zalijevanje" komponenti i prikazivanje istih kao oksidiranih, a u cilju skidanja garancije?

Muljaža na jako visokom nivou. Moj Wildfire je bio stalno na znojnom uhu, diran znojnim i mokrim rukama i nikad nije ništa oksidiralo. "Oksidacija" je nešto na što se ti kao korisnik ne možeš žaliti očito i što prolazi na gubitak garancije bez ikakvog problema.

 

Garancija kod nas izgleda tako i tako ništa ne vrijedi kad izmišljaju, varaju, muljaju i ukinu ti jamstvo, a uz to su još i poprilično bezobrazni...

 

Oksidacija radi znojnih ušiju? Na ovo se čovjek može samo nasmijati, da bi nešto u uređaju oksidiralo elektronika unutra mora doć u doticaj sa slanom vodom/znojem, pošto je ta elektronika poprilično dobro zaštićena to se dosta teško može desiti osim ako je telefon upao u more/vodu/kisele krastavce. Malo znoja po ekranu koji se obriše ne smeta niti jednom uređaju. A to što će oni slikati, pa mogu slikat i neki drugi uređaj, ili u ovaj stari staviti to što je oksidiralo od nekog drugog, u servisu mogu radit što hoće. Na žalost previše brandova kod nas koristi baš te problematične servise.

 

Tuži ih, dokaz imaš što ti mobitel nije uopće oksidirao i traži veću odštetu. Ti servisi inače reagiraju samo na sudske tužbe i poprilično ih se boje koliko sam skužio jer čim im zaprijetiš odmah ti se nekim čudom uređaj popravi.

 

Ak se mene pita SRAMOTA. I to ne samo za servis nego za sve brandove čiji se uređaji servisiraju u takvim servisima.

 

Mene zanima konkretno sad jedna druga stvar. Dali se kod nas isplati uopće kupit moblini uređaj kad vidiš kakve stvari se rade s garancijama? Što nije bolje otić u Austriju i tamo kupiti. Mislim da i ak se nešto pokvari da je isplativije ga poslat u Austriju nego servisirat ovdje.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.9.2013 15:38 (lllnuclearlll).
9 godina
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

Pozdrav, da ne otvaram novu temu, nadovezat ću se na staru.

 

Naime imao sam Xperiu Arc S, otišla matična, odnio u agramservis (na žitnjaku).

E sad, ponudili su mi zamjenu uređaja ali nemaju isti pa su rekli da će mi dati drugi (ponudili su mi Xperiu L) i prihvatio sam (nazvala me žena telefonski i rekla mi).

 

Informacije o uređaju
Proizvođač: SONY MOBILE
Model: LT18I
IMEI: 35260005*******
Serijski broj: 
Dodatna oprema: Uređaj, Baterija, Poklopac baterije
Jamstvo: INW
Kvar
Greška: Ostali problemi, 
Opis greške: NE PALI
Vidljiva oštećenja: OŠTEČENJA PO RUBOVIMA
Informacije o servisu
Servisni status: REP (Repaired), 
Datum završetka: 11.02.2014. 14:57:00
Datum izlaska iz servisa: 11.02.2014. 14:57:00
Novi IMEI: 35786505*******
Novi serijski broj: - 
Napomena
Navedeni kvar uočen.zamjena aparata (zamjena modela LT18i=>C2105) Zamijenjen uređaj ima jamstvo 90 dana ili do isteka originalnog jamstva.

 
Koliko sam upoznat sa zakonom, a to je da na novi uređaj dobivam garanciju od 2 (dvije) godine. Napisali su da mi vrijedi 3 mjeseca ili do isteka jamstva prvog mobitela (arc s ima garu do 01.06.2014.). Sad me zanima kad dođem preuzeti mobitel i ako nije potpuno nov, jel se mogu opet žaliti?
Također ako mi ne izadju garanciju na dvije godine jel se mogu žaliti?
Što reći ako se nešto od toga dogodi?
Unaprijed Hvala,
Pozdrav! 

EDIT: Da ne pričam o tome da sam upravo za Xperiu L naručio maskice, screen protectore itditditd stvari za 200kn xD 
WithSkill
Poruka je uređivana zadnji put uto 11.2.2014 20:38 (WithSkill).
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Iskustva sa servisima - agram servis
teško da možeš dobiti još 2.godine garancije bez obzira dali je zamjenski uređaj novi.Budi sretan ako je novi jer male su šanse da rikne za 90dana.
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
ZdravkoZ kaže...
teško da možeš dobiti još 2.godine garancije bez obzira dali je zamjenski uređaj novi.Budi sretan ako je novi jer male su šanse da rikne za 90dana.

Mora dobiti novo jamstvo u cjelosti.

9 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
Old Iggy kaže...
ZdravkoZ kaže...
teško da možeš dobiti još 2.godine garancije bez obzira dali je zamjenski uređaj novi.Budi sretan ako je novi jer male su šanse da rikne za 90dana.

Mora dobiti novo jamstvo u cjelosti.

Evo baš sam čitao na Sony official stranici, piše tako kako mi je čovjek rekao u servisu. Imam garanciju na uređaj 90 dana ili do isteka originalnog jamstva.

SONY tako posluje i takvi su njihovi uvjeti.

edit: old lggy ako ti imaš neku drugu informaciju, reci pa da ih utjeram za garanciju ;)

Tnx 2 all 

edit2: preuzeo sam mob, do sad ne šteka... ima ful dobar ekran, sviđaju mi se boje i konstrasti... i oštrina :) 


ZdravkoZ kaže...
teško da možeš dobiti još 2.godine garancije bez obzira dali je zamjenski uređaj novi.Budi sretan ako je novi jer male su šanse da rikne za 90dana.

na Gigabyte GSmart kojem je riknula matična sam dobio potpuno novi uređaj s novom garancijom koju su mi ispisali kada sam došao preuzeti uređaj... 

WithSkill
Poruka je uređivana zadnji put sri 12.2.2014 23:34 (WithSkill).
10 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
WithSkill kaže...
Old Iggy kaže...

Mora dobiti novo jamstvo u cjelosti.

Evo baš sam čitao na Sony official stranici, piše tako kako mi je čovjek rekao u servisu. Imam garanciju na uređaj 90 dana ili do isteka originalnog jamstva.

SONY tako posluje i takvi su njihovi uvjeti.

edit: old lggy ako ti imaš neku drugu informaciju, reci pa da ih utjeram za garanciju ;)

 

Nebitno je što im piše na stranici i kakvi su njihovi uvjeti. Zakoni RH su iznad njihovih uvjeta.

Ako su dali jamstvo, zamjenom uređaja kreće novo jamstvo od početka.

9 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis

Evo poslao sam mail pa ću ovdje proslijediti što će mi odgovoriti..

Hvala na informacijama {#} 

WithSkill
6 godina
neaktivan
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

Mobitel sony ericsson xperia s je počela nešto štekat u zadnje vrijeme. Nije radio zvučnik i gubio se mobilni internet pa je preko garancije poslan u ovlašteni servis (Agram). Rekli su da je oksidirao tražio sam slike i nešto se vidi iako se baš i ne razumim, uglavnom ona bijela trakica nije mijenjala boju ali matična ploča izgleda malo oksidirano (dosta čudno da trakica nije reagirala) i kad je vraćen sa servisa se više uopće ne može upalit. Zanima me jeli se ta oksidacija može negdje sa strane rješavat i na koji način, koliko bi to otprilike koštalo?

Ovi iz servisa mi se čine teške varalice mobitel sam koristio 15-ak dana bez problema jedino nisam imao zvuka i ponekad bi mi nestalo mobilnog interneta, Wifi je bio u redu, sad ga uopće ne mogu upalit a moram ga otplaćivat još 10 mjesec. Iskreno nikad nije bio uizložen ikakvoj vodi a teorije o znoju su presmiješne jer onda nema moba koji nije oksidirao pa garancije ne treba davati...

Ne virujem čak ni da je slikan moj mob

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis

Dali mobilna baterija spada pod garanciju??

PUTA MADRID
9 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
x18x05x kaže...

Dali mobilna baterija spada pod garanciju??

12 mjeseci od dana kupnje

WithSkill
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.2.2014 15:59 (WithSkill).
10 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
ildottore kaže...

Ne virujem čak ni da je slikan moj mob

Ako ne vjeruješ pošalji opet na servis pa traži da ti slikaju tako da se vidi IMEI , pa ga usporedi s onim iz jamstvenog lista.

I have nothing to say. Thank you and goodbye. EUNE: replik91
9 godina
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

Evo dobio sam odgovor:

 

"Poštovani,

 

Sony uređaj imaju jamstvo 1+1 godinu, tako da uređaji imaju jamstvo od dvije godine ali pod drugačijim uvjetima.

Za prvu godinu daje se jamstvo pod, recimo to tako, standardnim uvjetima jamstva. Tu se udovoljava svim pozitivnim propisima RH (Zakon o zaštiti potrošača kao i Zakon o obveznim odnosima).

U drugoj godini jamstva koja je „bonus“ proizvođača – odnosno UVOZNIKA(!) (i koje je regulirano dodatnim jamstvom) kaže se da:

„… da se jamstvo u slučaju popravka produljuje do kraja trajanja druge godine odnosno 90 dana od datum popravka ovisno što je dulje“– ili nema produljenja jamstva za godinu dana nakon zamjene dijela ili cijelog uređaja."

WithSkill
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
WithSkill kaže...

Evo dobio sam odgovor:

 

"Poštovani,

 

Sony uređaj imaju jamstvo 1+1 godinu, tako da uređaji imaju jamstvo od dvije godine ali pod drugačijim uvjetima.

Za prvu godinu daje se jamstvo pod, recimo to tako, standardnim uvjetima jamstva. Tu se udovoljava svim pozitivnim propisima RH (Zakon o zaštiti potrošača kao i Zakon o obveznim odnosima).

U drugoj godini jamstva koja je „bonus“ proizvođača – odnosno UVOZNIKA(!) (i koje je regulirano dodatnim jamstvom) kaže se da:

„… da se jamstvo u slučaju popravka produljuje do kraja trajanja druge godine odnosno 90 dana od datum popravka ovisno što je dulje“– ili nema produljenja jamstva za godinu dana nakon zamjene dijela ili cijelog uređaja."

To onda nije dvije godine jamstva već 1+1, trebalo je biti jasno naznačeno.

 

9 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
Old Iggy kaže...
WithSkill kaže...

Evo dobio sam odgovor:

 

"Poštovani,

 

Sony uređaj imaju jamstvo 1+1 godinu, tako da uređaji imaju jamstvo od dvije godine ali pod drugačijim uvjetima.

Za prvu godinu daje se jamstvo pod, recimo to tako, standardnim uvjetima jamstva. Tu se udovoljava svim pozitivnim propisima RH (Zakon o zaštiti potrošača kao i Zakon o obveznim odnosima).

U drugoj godini jamstva koja je „bonus“ proizvođača – odnosno UVOZNIKA(!) (i koje je regulirano dodatnim jamstvom) kaže se da:

„… da se jamstvo u slučaju popravka produljuje do kraja trajanja druge godine odnosno 90 dana od datum popravka ovisno što je dulje“– ili nema produljenja jamstva za godinu dana nakon zamjene dijela ili cijelog uređaja."

To onda nije dvije godine jamstva već 1+1, trebalo je biti jasno naznačeno.

 

Što to konkretno znači za mene?

 

Znači ipak je da ima garu do 6. mj?

WithSkill
7 godina
neaktivan
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
ildottore kaže...

Mobitel sony ericsson xperia s je počela nešto štekat u zadnje vrijeme. Nije radio zvučnik i gubio se mobilni internet pa je preko garancije poslan u ovlašteni servis (Agram). Rekli su da je oksidirao tražio sam slike i nešto se vidi iako se baš i ne razumim, uglavnom ona bijela trakica nije mijenjala boju ali matična ploča izgleda malo oksidirano (dosta čudno da trakica nije reagirala) i kad je vraćen sa servisa se više uopće ne može upalit. Zanima me jeli se ta oksidacija može negdje sa strane rješavat i na koji način, koliko bi to otprilike koštalo?

Ovi iz servisa mi se čine teške varalice mobitel sam koristio 15-ak dana bez problema jedino nisam imao zvuka i ponekad bi mi nestalo mobilnog interneta, Wifi je bio u redu, sad ga uopće ne mogu upalit a moram ga otplaćivat još 10 mjesec. Iskreno nikad nije bio uizložen ikakvoj vodi a teorije o znoju su presmiješne jer onda nema moba koji nije oksidirao pa garancije ne treba davati...

Ne virujem čak ni da je slikan moj mob

kolko je star mob, od kad teče garancija... sumnjivo mi je ovo malo...

WithSkill kaže...
x18x05x kaže...

Dali mobilna baterija spada pod garanciju??

12 mjeseci od dana kupnje

mislim da je u pravilu 6 mjeseci, treba vidjet u uvjetima

WithSkill kaže...

Evo dobio sam odgovor:

 

"Poštovani,

 

Sony uređaj imaju jamstvo 1+1 godinu, tako da uređaji imaju jamstvo od dvije godine ali pod drugačijim uvjetima.

Za prvu godinu daje se jamstvo pod, recimo to tako, standardnim uvjetima jamstva. Tu se udovoljava svim pozitivnim propisima RH (Zakon o zaštiti potrošača kao i Zakon o obveznim odnosima).

U drugoj godini jamstva koja je „bonus“ proizvođača – odnosno UVOZNIKA(!) (i koje je regulirano dodatnim jamstvom) kaže se da:

„… da se jamstvo u slučaju popravka produljuje do kraja trajanja druge godine odnosno 90 dana od datum popravka ovisno što je dulje“– ili nema produljenja jamstva za godinu dana nakon zamjene dijela ili cijelog uređaja."

u RH (generalno u europi) zakon o zaštiti potrošača definiran je na relaciji kupac-trgovac, ne proizvodjac (kako je mislim u USA). Traži ih po kojim to člancima tih zakona je definirano dodatno jamstvo, ja nisam našao

9 godina
offline
Re: Iskustva sa servisima - agram servis
Evo i odgovora:

"Poštovani,  

 

dodatno jamstvo je definirano po uvjetima proizvođača. Možemo vas eventualno uputiti na davatelja jamstva - Sony tel: 062/000-000"

WithSkill
4 godine
neaktivan
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

pozzz... upravo mi je vraćen mobitel(samsung) iz agramovog servisa ...okidirao...nije bio u doticaju s vodom... mobitel se normalno puni...radi mu internet...sve instalirane aplikacije...jedino ne hvata signal...nema mreže...stoji mi SAMO SOS POZIVI...zar ne bi trebalo nista ne raditi ???? ili je moguć i ovakav slučaj ???

 
1 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Iskustva sa servisima - agram servis

Isti slucaj kod mene,mmm Agram servis su ti varalice i kriminalci,pouzdano sam saznao da su neki od glavesina koji vode servis imali prijestupe odnosno kaznene prekrsaje sa uvjetnom.

 

Zakonom bi to trebalo ukinuti no zivimo u RH jel?

 

Ocito da im je idol te uzor dr. Ivo Sanader.

 
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice