Pozdrav svima, Preko oglasa sam kupio Oneplus 5 8/128 verziju i imam veliki problem. Nakon update sa 7.1.1 na 8.0 telefon mi je zapeo u bootloop ( pri paljenju logo Oneplus i tu priča staje). Sve metode popravka flashanja i wipe memorije nisu mi pomogle. Uređaj sam uspio vratiti na 7.1.1 te ga upaliti ali radi kratko i reboota se i opet zapne u loop ili. Dali je moguća greška prouzrokovana baterijom? Saznao sam da ako su sve opcije "ispucane" sto se tiče flashanja uređaja i vraćanja na tvorničke postavke da uređaj vjerovatno ima kvar na matičnoj. Dali je netko imao slična iskustva? Da stvar bude gora telefon nema garanciju i zamjena matične ploče bi me košta oko 300 eura i to bez troškova slanja uređaja itd. Čak sam kupio i orginalnu bateriju ali nisam je mjenjao pa me zanima ima li smisla probavati promjeniti bateriju ili takav problem ne može biti prouzrokovan kvarom na bateriji. Lp
Oneplus 5 problem
- poruka: 5
- |
- čitano: 1.098
- |
- moderatori:
DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pozdrav svima, Preko oglasa sam kupio Oneplus 5 8/128 verziju i imam veliki problem. Nakon update sa 7.1.1 na 8.0 telefon mi je zapeo u bootloop ( pri paljenju logo Oneplus i tu priča staje). Sve metode popravka flashanja i wipe memorije nisu mi pomogle. Uređaj sam uspio vratiti na 7.1.1 te ga upaliti ali radi kratko i reboota se i opet zapne u loop ili. Dali je moguća greška prouzrokovana baterijom? Saznao sam da ako su sve opcije "ispucane" sto se tiče flashanja uređaja i vraćanja na tvorničke postavke da uređaj vjerovatno ima kvar na matičnoj. Dali je netko imao slična iskustva? Da stvar bude gora telefon nema garanciju i zamjena matične ploče bi me košta oko 300 eura i to bez troškova slanja uređaja itd. Čak sam kupio i orginalnu bateriju ali nisam je mjenjao pa me zanima ima li smisla probavati promjeniti bateriju ili takav problem ne može biti prouzrokovan kvarom na bateriji. Lp
Gdje si kupio mob?
Javi se oneplusu, probaj preko imei-a ostvariti garanciju
Mobitel je kupljen u BiH navodno je uvezen iz Švicarske, nikakve papire nisam dobio za njega. Šta ako je uređaj ukraden? Postoji li način da ostanem bez njega ako ga pošaljem na servis? I kako mogu ostvariti garanciju preko IMEI-a dali online?
Mobitel je kupljen u BiH navodno je uvezen iz Švicarske, nikakve papire nisam dobio za njega. Šta ako je uređaj ukraden? Postoji li način da ostanem bez njega ako ga pošaljem na servis? I kako mogu ostvariti garanciju preko IMEI-a dali online?
Imaš li kutiju?
Pa pitaj oneplus službu za korisnike, navedi problem i vidi što će ti reći. Susretljivi su
Da imam kutiju, hvala ti puno!