Zanima me malo detaljniji opis regulative oko ove materije.
Pošto su operateri još davnih godina većinu prodajnog segmenta "na daljinu" prebacili kod svojih vanjskih suradnika/partnera, primjetio sam jednu zanimljivost.
Taj vanjski partner je uglavnom vulgaris privatna tvrtka "đurine telekomunikacijske čarolije"... e sada, meni zanimljiv detalj..
Djelatnica Đurinih čarolija na svom desktopu u bazi ima sve moje privatne podatke. Ime, prezime, OIB, adresu i usluge koje koristim.
Te podatke su dobili od mog operatera.
Kada ja kontaktiram operatera i zatražim povlačenje mojih podataka iz Đurinih Čarolija jer ne želim da njihov vanjski suradnik ima moje podatke već isključivo moj operater,
odgovor je da nisu u mogućnosti to napraviti (ali su bili u mogućnosti ih proslijediti) , već da jedino kod sebe mogu mene disejblat da me baš oni ne kontaktiraju...a za Đura ne mogu ništa poduzeti.
Neću imenovati operatera,a vjerojatno je tako kod sviju.
Korisnik je zasigurno bio prisiljen u nekim sitnim slovima ,nekada, negdje i nekako pristati na rasparčavanje podataka...no postoji li opcija poništenja takve odluke?
U tim svi zavrzlamama GDPR-a,ugovora i sveopće gomile pravnih frazetina, neminovno je da su pravne službe operatera to sve stručno ukomponirale..i to je ok, trebaju se osigurat...
no mene jebe što Đurine čarolije još jedino nemaju popis mojih nastranosti.