Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

poruka: 23
|
čitano: 3.712
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Jedno vrijeme razmišljam o tome kako je pokrenuti biznis u Hrvatskoj. Hrvatska ima neke proizvode koji su na svjetskoj klasi, a jednostavno nemaju dobre poslovne rezultate zašto je to tako?

 

Npr sada gledam Rimac Automobili, napravili su naj brži električni auto, 600km s jednim punjenjem 2,8 sec do 100. Auto konkurira sportskim autima s unutarnjim izgaranjema, zažto Hrvatska ne daje potporu toj firmi? Dok npr SAD je dao potporu firmi Tesla koja proizvodi električni auto koj je vrijedan 50 000$, a potpora je od preko 400 000 000$.

Priča se o mnogim projektima a niti jedan se ne ostvari i neće u skoroj budućnosti. Pogledajte one golf terene na Srđu u Dubrvniku, govori se o njima par godina a nema nikakvog napredka u tom projektu.

 

 

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
14 godina
neaktivan
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Nemoj samo Rimac Automobili uzimati kao primjer nekakve tvrtke sa super proizvodom.

Taj automobil je praktički vaporware...

What Andy giveth, Bill taketh away.
11 godina
neaktivan
offline
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

zato sto je RH, nazalost, izvoznik potencialno pametnih i sposobnih ljudi (a takvih stvarno ima) koji onda rade za strance....

 

a tu se nista ne proizvodi, samo svi trguju....

 

ali to je stara prica koju vec svi znaju

 

 

onaj koji jesam
15 godina
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
77ari kaže...

Jedno vrijeme razmišljam o tome kako je pokrenuti biznis u Hrvatskoj. Hrvatska ima neke proizvode koji su na svjetskoj klasi, a jednostavno nemaju dobre poslovne rezultate zašto je to tako?

 

Npr sada gledam Rimac Automobili, napravili su naj brži električni auto, 600km s jednim punjenjem 2,8 sec do 100. Auto konkurira sportskim autima s unutarnjim izgaranjema, zažto Hrvatska ne daje potporu toj firmi? Dok npr SAD je dao potporu firmi Tesla koja proizvodi električni auto koj je vrijedan 50 000$, a potpora je od preko 400 000 000$.

Priča se o mnogim projektima a niti jedan se ne ostvari i neće u skoroj budućnosti. Pogledajte one golf terene na Srđu u Dubrvniku, govori se o njima par godina a nema nikakvog napredka u tom projektu.

Ako imaš ideju, napravi poslovni plan na engleskom (njemačkom, francuskom) i odi van po investitore u EU

Zaboravi RH

Kod nas će ti svi podmetati nogu gdje god stignu i mogu, ako radi ničeg ono radi jala (zakaj bi ti uspio a oni nisu)

Vrlo brzo češ ustanoviti da država obećava pomoć kod startup-a, ali pomoć nečeš dobiti (sve ostaje na prvom sastanku, a onda ti se nikad više ne žele javiti na email {#})

uz to kod nas nečeš imati nikakvu zaštitu od nelojalne konkurencije (čitaj opet državne inspekcije koje paze na pravila igre) i neplaćanja

 

Ako imaš plan za startup, idi u Njemačku ili Veliku britaniju, oni trenutno najviše subvencioniraju nove projekte

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.11.2013 5:00 (Darky).
12 godina
protjeran
offline
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Mislim da nije Rimac izmislio svu pamet pri proizvodnji superbrzih ili uobičajenih gradskih el. automobila.

Ne treba biti naivan pa pomisliti da ostali veliki svjetski proizvođači automobila nemaju u ladicama gotove projekte za iste ili još bolje el. tutaće.

 

I DOK-ING je napravio superbrzi..odn. automobilčić sa superbrzim ubrzanjem za tako mali gradski automobil no opet će se raditi po narudžbi.

 

Proizvodnja takvih automobila je još uvijek preskupa i sam taj mali automobilčić košta 50 tisuća eura !?

 

Za sad su hibridi jedina povoljna i realna opcija dok se ne usavrši proizvodnja tj dok ne pojeftini.

 

Isto je bilo i sa SSD.

Dok nije proizvodnja postala jeftina nije ih bilo u masovnoj prodaji a davno su proizvedeni, izumljeni.

Isto je bilo i s plazma i LCD televizorima.

 

 

Ne bih volio svirati dva puta na svadbama_danas majko ženiš svoga sina_
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.11.2013 9:35 (Budokai).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
77ari kaže...

Jedno vrijeme razmišljam o tome kako je pokrenuti biznis u Hrvatskoj. Hrvatska ima neke proizvode koji su na svjetskoj klasi, a jednostavno nemaju dobre poslovne rezultate zašto je to tako?

 

Npr sada gledam Rimac Automobili, napravili su naj brži električni auto, 600km s jednim punjenjem 2,8 sec do 100. Auto konkurira sportskim autima s unutarnjim izgaranjema, zažto Hrvatska ne daje potporu toj firmi? Dok npr SAD je dao potporu firmi Tesla koja proizvodi električni auto koj je vrijedan 50 000$, a potpora je od preko 400 000 000$.

Priča se o mnogim projektima a niti jedan se ne ostvari i neće u skoroj budućnosti. Pogledajte one golf terene na Srđu u Dubrvniku, govori se o njima par godina a nema nikakvog napredka u tom projektu.

 

 

zato jer svi koji odlučuju o nečemu ili daju neko "zeleno svjetlo" čekaju kovertu sa provizijom (sjetite se Dr Ive i MOLa). ili tako ili nemaš sve dozvole.

 

16 godina
odjavljen
offline
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Jedino ako razradis ideju kako napraviti  i registrirati ured za mito i korupciju pa da sve ide preko tebe uz proviziju {#}

 

Sve da uzimas 1 % bio bi na konju {#}

It's all about the sound . (Quincy Jones)
12 godina
neaktivan
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
Budokai kaže...

Mislim da nije Rimac izmislio svu pamet pri proizvodnji superbrzih ili uobičajenih gradskih el. automobila.

Ne treba biti naivan pa pomisliti da ostali veliki svjetski proizvođači automobila nemaju u ladicama gotove projekte za iste ili još bolje el. tutaće.

 

I DOK-ING je napravio superbrzi..odn. automobilčić sa superbrzim ubrzanjem za tako mali gradski automobil no opet će se raditi po narudžbi.

 

Proizvodnja takvih automobila je još uvijek preskupa i sam taj mali automobilčić košta 50 tisuća eura !?

 

Za sad su hibridi jedina povoljna i realna opcija dok se ne usavrši proizvodnja tj dok ne pojeftini.

 

Isto je bilo i sa SSD.

Dok nije proizvodnja postala jeftina nije ih bilo u masovnoj prodaji a davno su proizvedeni, izumljeni.

Isto je bilo i s plazma i LCD televizorima.

 

 

Ja mislim da EL auti nisu toliki "luksuz". Evo ti primjer http://www.mendaily.com/wp-content/uploads/2012/09/Tesla-Roadster-3.jpg, ide 480km s jednim punjenjem i ima prtljažnik od iza normalno i tamo gdje je inače motor je još 1 prtljažnik. I to je 50 000€ 416 ks. I jeftinija je struja nego gorivo. 

 

Al nije sve u autima, stvar je u tome što imamo dobre proizvode i kreativne ljude koji nemaju poticaj od države, dok država baca novce na potpuno druge stvari. Mi uvozimo ono što možemo izvoziti, negdje sam čuo da Hrvatska uvozi lavandu iz Srbije a puna je dalmacija lavande.

 

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
14 godina
offline
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Više od 500 davanja i dozvola  trebaš da bih otvorio firmu.....25% poreza i spora administracija...pa nije nitko lud da dođe u Hrvatsku. Svi hoće svoj dio kolača a država ne potiče investitore da ulažu. Tko god da dođe u Hrvatsku ili propadne ili ga oderu porezima.

Frka85
12 godina
protjeran
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
77ari kaže...
Ja mislim da EL auti nisu toliki "luksuz". Evo ti primjer http://www.mendaily.com/wp-content/uploads/2012/09/Tesla-Roadster-3.jpg, ide 480km s jednim punjenjem i ima prtljažnik od iza normalno i tamo gdje je inače motor je još 1 prtljažnik. I to je 50 000€416 ks. I jeftinija je struja nego gorivo. 

Znam, opet pričamo o automobilima od 50t € !?

 

Zanima me gradski električni automobil koji ima performanse i opremu kao današnja Ford Fiesta, Opel Corsa, Fiat Punto, WW Polo i slični za 12-13 t €.

Zašto nema takvih tutaća po toj cijeni ?

 

Zašto mora odmah imati 500 KS, ići do 100Kmh za 5sec i slično ?

 

E, u tome je problem.

 

77ari kaže...
Al nije sve u autima, stvar je u tome što imamo dobre proizvode i kreativne ljude koji nemaju poticaj od države, dok država baca novce na potpuno druge stvari. Mi uvozimo ono što možemo izvoziti, negdje sam čuo da Hrvatska uvozi lavandu iz Srbije a puna je dalmacija lavande.

Moguće da uvozi lavandu iz Srbije jer je u Srbiji lavanda vjerojatno puno jeftinja.

Nismo se još navikli na tržišnu ekonomiju.

 

Država ni ne treba davati "poticaje" u smislu novaca jer toga u kapitalizmu nema.

Država eventualno može dati poticaj u smislu smanjenja poreza, trošarina i sl.

 

Zašto se za Štimčev automobil i za DOK-ING-ov ne guraju u redu svjetski milijarderi kad je to tako isplativa investicija ?

Ne bih volio svirati dva puta na svadbama_danas majko ženiš svoga sina_
15 godina
online
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

pa ako netko ima ideju za biznis(mislim na pravi biznis a ne prodavanje nekog proizvoda) moze traziti novac iz eu fonda, uopce nemora ni pitat RH nista, nego mora napravit cjeli projekt i ide pred komisiji te obrazlozi zasto da mu daju pare, i onda daju, ili bespovratno ili da vracas nakon nekoliko godina, svejedno.

ali kod nas svi otvaraju neke obrte koji prodaju neki proizvod a takvih obrta vec ima 100 u RH i onda se cude kako propadnu. mi trebamo nesto novo, toliko je stvari koje ovdje fale ali nitko se ne orjentira na to, jer je to neistrazeno trziste, svi si misle gle ovo ide mogo bi i ja probat i onda propadne.

10 godina
offline
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Visoki porezi, traljava i spora administracija, visoka davanja za radnike u obliku poreza i nameta su razlog zašto je hrvatska danas u banani.

 

Naravno no.1 problem je korupcija na svakoj razini. I to ne korupcija nego organizirana i dobro planirana korupcija prožeta kroz sve slojeve ove zemlje.

 

Nisu stranci budale. A ni domaći ljudi. Zato nas zaobilaze ko govno na cesti, a naši ljudi štede i režu gdje god stignu.

 

Dakle odgovor bi bio: Nemaju šanse ako nisu odabrani od političke kaste.

Samomrzeći hrvat
15 godina
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
Budokai kaže...

Znam, opet pričamo o automobilima od 50t € !?

 

Zanima me gradski električni automobil koji ima performanse i opremu kao današnja Ford Fiesta, Opel Corsa, Fiat Punto, WW Polo i slični za 12-13 t €.

Zašto nema takvih tutaća po toj cijeni ?

 

Zašto mora odmah imati 500 KS, ići do 100Kmh za 5sec i slično ?

 

E, u tome je problem.

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Zašto se za Štimčev automobil i za DOK-ING-ov ne guraju u redu svjetski milijarderi kad je to tako isplativa investicija ?

To što ti neznaš da postoje, nemora značiti da ne postoje. Jesi ikad čuo za Axiam?

 

Nisam ni mislio. Najlakše je odmah u startu popljuvati sve što nije nije servirano pod nos, i biti najpametniji.

 

Problem električnih automobila je taj što je naftni lobij previše utjecajan u svjetu, da bi se dopustilo da se proizvede električni auto za "narodne mase".

 

Da bi se napravio prototip ne treba puno novca, najviše novaca treba za izgradnju tvornica i za obrazovanje radnika, te marketing.

 

Dok sve države, koje drže do svoje autoindustrije ulažu milione u te firme, daju im nezamislive porezne olakšice, indrustriji električnih vozila jednosatvno se podmeće noga na svakom koraku.

 

Ako pogledaš recimo Tesla Motors, jedina firma o električnim autoima iza koje je, koliko-toliko, stala država sa svojim poticajima (koje su opet morali vratiti do kraja i sa kamatama) i opet im se podmeće kao i drugima.

 

Ukupno do sad su izgorila 3 (da slovima tri) njihova automobila i apsolutno sve svjetske novine su to prenjele i opisale auto ako nesiguran. Jesu ijedne novine u svjetu prenjele koliko se ove godine zapalilo ferarija?

 

Upišite u google bilo koji auto i vidjet ćete koliko se njih zapali na dnevnoj bazi, a ovdje se diže frka oko 3 modela u 3 godine!!!

 

Zašto u Hrvatskoj se ne rade "obični automobili" na električni pogon, a ne super brzi, ili super luksuzni?


Zato što za takvo što treba napraviti ogromno postrojenje, za izradu karoserija, za izradu motora, za uvoz baterija, za izradu svih djelova, a za to, treba ogromna financijska podrška, i tu se govori o milijardama kuna.

 

Zato naše firme jednotavno proizvode što manje modela, tehnološki što napredniji, da firma na kraju bude u pozitivi. Zašto je Doking skup? Zato što ima kompletnu karoseriju, kao i Rimac concept one, napravljenu od carbona.

 

Što je super, kad radiš jedan automobil, ali teško da ćeš tako raditi serijsku proizvodnju...

 

Nedavno sam razgovarao s jednim čovjekom, koji je radio na rezvoju nove karoserije u jednoj firmi van Hrvatske, i kaže da za razvoj treba oko 100 000€, kad imaš več složenu cjelu mehaniku ostatka automobila.

 

A da se izračun načina izrade karoserije, diže višestruko više nego inicijalni razvoj.

 

Dajte rimcu milijardu kuna, i do ljeta ćete imati serijsku proizvodnju električnih automobila po narodnoj cijeni...

 

Samo još da dodam, Tesla motors je dobio inicijalni poticiaj od 465 miliona dolara, a ista ta država je dala fordu više od 9 milijardi dolara. Ford se nakon toga još zaduživao, a Tesla je svoj dug vratio 9 godina ranije od planiranog, sa svim kamatama...

 

------------------------------------

 

Za ovo tvoje drugo pitanje, postoji jednosatvna odgovor. Rimac svoje modele prodaje, i ako si čitao novine u zadnje vrijeme, prodao je još jedan automobil. Doking je mali gradski koncept, koji može sličan može svaka ozbiljnija grupica inžinjera napraviti, a svi potencijalni investitori za njih, radije će ulagati u vlastitim državama, ili u državama u kojima matična država ne koči razvoj. Još treba napomenuti, da Rimac i više nego uspješno, prodaje svoje električne bicikle vani, unutaoč visokoj cijeni (6k€)

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
15 godina
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
77ari kaže...

Jedno vrijeme razmišljam o tome kako je pokrenuti biznis u Hrvatskoj. Hrvatska ima neke proizvode koji su na svjetskoj klasi, a jednostavno nemaju dobre poslovne rezultate zašto je to tako?

 

Npr sada gledam Rimac Automobili, napravili su naj brži električni auto, 600km s jednim punjenjem 2,8 sec do 100. Auto konkurira sportskim autima s unutarnjim izgaranjema, zažto Hrvatska ne daje potporu toj firmi? Dok npr SAD je dao potporu firmi Tesla koja proizvodi električni auto koj je vrijedan 50 000$, a potpora je od preko 400 000 000$.

Priča se o mnogim projektima a niti jedan se ne ostvari i neće u skoroj budućnosti. Pogledajte one golf terene na Srđu u Dubrvniku, govori se o njima par godina a nema nikakvog napredka u tom projektu.

 

 

-uspoređuješ državu s najjačom industriom automobila na svijetu (i u krizi) i državu koja uopće nema autoind. Država i lobiji, interesi.. zato ne potiče (a treba i novca za to), uz to što su suprotni interesi-lobiji pristuni (hint druge auto ind.).

-imalo bi smisla poticati brodogradnju... ali vidimo posljedice, pa i zabranu (EU interesi). Svaki biznis koji je profitabilan ili strateški bi se morao nekako poticati, jer je to (nama) u interesu.

Problem el.auta, tankanje, propisi.. da npr INA ima interes, na svakoj benziskoj bi uvela i el. ali naravno, nije uvela, kao ni plin. Električni biz kontroliraju francuzi (nuk) njemci (termo), kojima jednako nije u interesu ubiti svoju auto ind. S takvim početnim stanjem, teško je računati na nešto više.

 

btw, Rimac radi odličan posao (i zarađuje), negove 'mrcine' se čekaju kao unikatni bugatti i sl. dok naručitelji mogu biti isključivo ljudi koji posjeduju jedan 'vozni parkić' sličnih. Kritičari bi mogli zavidjeti mu (ili se barem informirati). Ne ulizuje se ministrima upravo zato, dok se svi npr dobitnici zlatne kune mogu uskoro pridružiti ekipi u remetincu... pa sad dal Rimac radi dobro ili loše, nek to bude njemu na odluku kao i posljedice.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.11.2013 14:26 (ihush).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

El auti se dobro prodaju Tesla izda 20 000 modela u godini.  Ti su auti jeftiniji za održavanje, ne zagađuju, tiži su, imaju jednake preformanse kao obični auti s time da kada na el autu stisnete gas on trenutno ubrzava, a običan auto mora obaviti niz radnji da dođe do ubrzanja, npr usisnik mora slati više goriva, turbo mora povečati dotok zraka u motor i na kraju motor se treba zagrijati.

 

A da ne govorimo kako ti auti mogu biti ekonomičniji... pogledajte teslu ima prostora za prtljagu kao terenac. Recite koliko košta auto od 416KS s unutarnjim izgaranjem i koliko godišnje date na gorivo?

 

Ti auti imaju puno prednosti u odnosu na obične, a razvijaju se jako brzo. Kvalitetni su i pouzdani, više nema izgovora poput "baterija traje kratko", jedno punjenje traje 480km, a od rimca auto ide 600km s jednim punjenjem. Tko od vas dnevno prođe preko 100km i to svaki dan?

 

 

U HR sve traje sporo, a proizvodi koje HR radi mogu konkurirati i na globalnoj razini. Rimac je imao priliku da svoju firmu prebaci u Emirate a svi znamo da oni tamo žive od nafte, i oni su mu dali ponudi koju je odbio jer je htio da taj auto ostane HR proizvod, i kaže da mu opet ponude tu ponudi nebi odbio.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
15 godina
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
77ari kaže...

U HR sve traje sporo, a proizvodi koje HR radi mogu konkurirati i na globalnoj razini. Rimac je imao priliku da svoju firmu prebaci u Emirate a svi znamo da oni tamo žive od nafte, i oni su mu dali ponudi koju je odbio jer je htio da taj auto ostane HR proizvod, i kaže da mu opet ponude tu ponudi nebi odbio.

Koliko sam ja upučen u stvari, on i sad ima ponudu da ode iz Hrvatske, i koliko znam radi se o Njemačkoj ili Austriji...

To što on forsira hrvatsku, možda je glupo, ali možda i napravi nešto za ovu našu "vukoj€binu", pa da se to sve malo proširi...

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
13 godina
neaktivan
offline
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Mene je najviše strah ovog ''tiši su'' što si spomenuo, puno puta sam izbjegao auta lokalnih seljačina upravo jer ih čujem. {#}

One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them. In the Land of Mordor where the Shadows lie.
13 godina
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
rooswelt1991 kaže...

To što on forsira hrvatsku, možda je glupo, ali možda i napravi nešto za ovu našu "vukoj€binu", pa da se to sve malo proširi...

- Ne, to je samo glupo.

- Čovjek je uspio, ali kod nas taj trud, znanje neće biti prepoznati.

- Naši stručnjaci su po svuda cijenjeniji nego kod nas.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
77ari kaže...

Jedno vrijeme razmišljam o tome kako je pokrenuti biznis u Hrvatskoj. Hrvatska ima neke proizvode koji su na svjetskoj klasi, a jednostavno nemaju dobre poslovne rezultate zašto je to tako?

 

Npr sada gledam Rimac Automobili, napravili su naj brži električni auto, 600km s jednim punjenjem 2,8 sec do 100. Auto konkurira sportskim autima s unutarnjim izgaranjema, zažto Hrvatska ne daje potporu toj firmi? Dok npr SAD je dao potporu firmi Tesla koja proizvodi električni auto koj je vrijedan 50 000$, a potpora je od preko 400 000 000$.

Priča se o mnogim projektima a niti jedan se ne ostvari i neće u skoroj budućnosti. Pogledajte one golf terene na Srđu u Dubrvniku, govori se o njima par godina a nema nikakvog napredka u tom projektu.

 

 

Jedini razlog zašto u hrvatskoj ništa ne uspjeva je birokracija i porezi. Ja da sad dođem izvana u RH i da direktno odem predsjedniku RH i da mu kažem imam 200 miljardi eura i hoću otvorit tvornicu aviona npr. u karlovcu. Od toga naravno ne bi bilo ništa jer bi se morao zajebavati 10 godina sa babama šalterušama, usporenom administracijom i ekološkim zakonima. A i kad bi tvornica počela radit efikasnosnost i brzina bi pala opet zbog administracije carina itd. Sa druge strane u hrvatskoj imamo tzv. "uspješne poduzetnike"  odnosno onih tuđmanovih 300 obitelji koji kradu di stignu a radnici nemaju plaće. Zamisli samo koliko bi kineskih firmi željelo doći u hrvatsku jer im odgovara zbog morskih i riječnih luka koje su najdostupnije u europi i koje bi omogucile brz transport materijala i prozizvoda sa istoka u europu ali nemogu upravo zbog je*ene administracije.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Nemaju, jer ovdje posluješ ili s državom, ili s lopovima. Uz to, lokalno tržište je premalo da bi se isplatilo boriti s birokracijom, a osim turizma nemamo komparativne prednosti.

15 godina
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
rustweaver kaže...

Nemoj samo Rimac Automobili uzimati kao primjer nekakve tvrtke sa super proizvodom.

Taj automobil je praktički vaporware...

Zar nije prodao dva komada u Saudijskoj Arabiji na nekom sajmu?

 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011. https://www.facebook.com/MandicPhoto
15 godina
offline
Re: Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?
Mitch kaže...
rustweaver kaže...

Nemoj samo Rimac Automobili uzimati kao primjer nekakve tvrtke sa super proizvodom.

Taj automobil je praktički vaporware...

Zar nije prodao dva komada u Saudijskoj Arabiji na nekom sajmu?

 

Koliko znam ne, bila je neka prečia da su mu zatvorili auto na carini i da je tamo bio neko vrijeme, bez da ga uspio uzeti natrag. BIla je cijela sapunica oko toga...

Ja znam da je jedan otišao za Španjolsku, malo modificiran, a ovaj sad što je rpodao, to nezna nitko {#}

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
15 godina
offline
Imaju li Hrvatski poduzetnici šanse u HR?

Svasta, mislim da su poduzetnici dovoljno bistri da odu iz ove drzave.

Evo primjer s frendom, otisao u London

http://dnevnik.hr/vijesti/bolja_hrvatska/odbio-je-je-najvece-proizvodzace-a-njegov-proizvod-nose-svi---309784.html

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011. https://www.facebook.com/MandicPhoto
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice