Tužba ili samostalno riješiti zaključana tema

poruka: 4
|
čitano: 1.037
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
6 godina
neaktivan
offline
Tužba ili samostalno riješiti

Bok ljudi,

malo je tema off topic al šta je tu je.

Zanima me tuđe mišljenje šta da radim u ovoj situaciji. Znači, na putu do teretane, nekih stotinjak metara od stana u kojem stanujem, ušao sam u sukob sa nepoznatim likom. Čovjek je nešto skretao sa autom i sekunda je falila da me zakači pa sam se okrenuo i gledao u automobil da vidim ko je. On je izašao iz auta, pitao šta gledam i iz čista mira krenuo na mene. Udario me je ne jako rukom i nogom u stomak. Nakon čega je iz auta izašao još jedan lik i zovnuo ga u kola. Njih dvojica su momci od 27-28 godina, dok sam ja student dosta manji od njih dvojice. Nakon desetak minuta vratio sam se i pratio ulicu da vidim gdje je parkiran automobil i da zapamtim registracijski broj. On je me vidio dok je parkirao u garažu i počeo da sere opet kako ću dobiti još i u tom trenutku se prilično unervozio iz ne znam kojeg razloga.

 

Da li da prijavim ovaj slučaj policiji, ili da mu poslije nekog vremena sje*em auto ili nešto, jer na ovom neće ostati. Hvala na odgovoru.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Tužba ili samostalno riješiti
zdraozdrao kaže...

Bok ljudi,

malo je tema off topic al šta je tu je.